بهترین اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

بهترین اپراتور و موتور  درب اتوماتیک شیشه ای در ایران چیست ؟

درب شیشه ای به علت ظاهر شیک و در عین حال ساده ای که دارد یکی از پرطرفدارترین انواع درب اتوماتیک است که توسط مشتریان برای نصب در منزل، ویلا یا محیط کار انتخاب می‌گردد. همانطور که می‌دانید برندهای مختلف داخلی و خارجی به تولید انواع گوناگون درب شیشه ای روی آورده‌اند که به مرور زمان هریک توانستند کیفیت خود را به اثبات برسانند. یکی از کشورهای سرآمد در این زمینه، ایتالیا است که با بهره مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت حرف اول را در صنعت درب شیشه ای می‌زند. در این مقاله بر آن شدیم تا شما را با بهترین اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای آشنا کنیم تا علاوه بر کسب اطلاعات جزئی در رابطه با تاریخچه آنها، به سهولت دست به انتخاب بزنید. پس با ما همراه باشید.

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

برای تعیین بهترین برند درب اتوماتیک شیشه‌ای، چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این فاکتورها شامل کیفیت ساخت، قابلیت اطمینان، طراحی، قیمت، و خدمات پس از فروش هستند. برندهای معتبر در این زمینه معمولاً دارای شهرت جهانی هستند و توسط مشتریان و متخصصان صنعت به خوبی شناخته شده‌اند.

در ایران، برندهای مختلفی در زمینه تولید درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای فعالیت دارند و انتخاب بهترین برند به نیازها، بودجه و معیارهای انتخاب شما بستگی دارد. برخی از برندهای مطرح در این زمینه عبارتند از:

  1. لابل
  2. A.T.TEC
  3. یونیک
  4. BFT
  5. Ditec
  6. میکومدور Micomdoor

هر یک از این برندها دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند.

برای مثال، برند Ditec با بیش از 40 سال تجربه، به تولید درب‌های با کیفیت و مقرون به صرفه شهرت دارد. این برند ایتالیایی با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در جهت بهبود کیفیت محصولات خود گام برداشته است.

از سوی دیگر، شرکت یونیک نیز با استفاده از موتورهای لنزه چین به جای موتورهای دانکر آلمان، درب‌هایی با کیفیت میان رده و مناسب برای ابعاد استاندارد با تردد بالا تولید می‌کند. این مارک درب شیشه‌ای در کشور آلمان تولید می‌شود و دارای موتور پرقدرتی است که برای مکان‌های پرتردد مناسب است.

بررسی بهترین اپراتور و موتور درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای Ditec

از جمله برندهای مطرح در زمینه تولید درب اتوماتیک شیشه ای می توان به Ditec اشاره کرد که با بیش از ۴۰ سال تجربه از سال ۱۹۷۴ آغاز به کار کرد. این شرکت در طی سالیان متمادی با پیشرف تکنولوژی هم گام گردید و توانست خلاقیت را چاشنی کیفیت کرده و محصولات متنوعی را به بازار جهانی وارد کند. این برند ایتالیایی تولید « درب های با کیفیت اما مقرون به صرفه » را از جمله اهداف خود برای ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است. به همین علت با استفاده از دانش و فناوری های روز دنیا در جهت بهبود کیفیت محصولات گام برداشته است.

Ditec برندی است که درب اتوماتیک شیشه ای آن توسط شرکت آتی در (آریاتوتم) وارد کشور می‌شود. بنابراین، شما با خیال راحت می‌توانید در رابطه با محصولات آن تحقیق کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

پیشنهاد آتی در:   درب اتوماتیک شیشه ای چیست ؟
اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

 درب اتوماتیک شیشه ای A.T.Tec

همانطور که می‌دانید درب های شیشه ای در انواع مختلف و برای مکان های گوناگون تولید می‌شوند که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از میان آنها دست به انتخاب زده و باکیفیت ترین را انتخاب نمایید. در میان برندهایی که مورد اشاره قرار دادیم، A.T.Tec بهترین و با کیفیت ترین انواع درب شیشه ای اتوماتیک را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این شرکت با چندین دهه فعالیت و با تلاش شبانه روزی متخصصین مجرب خود توانسته یک موتور پر قدرت را بر روی محصولات به کار گیرد که همین امر بر طول عمر درب های شیشه ای این برند می‌افزاید.

A.T.Tec با کیفیت ترین و بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای ساخت ایتالیا می باشد و  با بهره مندی از نیروی خلاق و افراد مجرب در این زمینه توانسته درب برقی شیشه ای مستحکم تولید کند و هدف خود در تولید درب اتوماتیک شیشه ای را « کیفیت ایده آل همراه با طول عمر بالا » قرار داده که تا کنون در این راه موفق بوده است.

از جمله ویژگی های محصولات این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایندگی های معتبر این برند در ایران نیز در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان گام برداشته و محصولات را بصورت بسته بندی کامل و اورجینال همراه با گارانتی  در اختیار شما می‌گذارند.

بهترین مارک درب اتوماتیک شیشه ای

بهترین مارک درب اتوماتیک شیشه ای

  • درب اتوماتیک یونیک 

 شرکت یونیک با جایگزینی موتور لنزه چین به جای موتور دانکر آلمان استفاده شده در درب یونیک  توانسته یک محصول با کیفیت میان رده و مناسب برای ابعاد استاندارد با تردد بالا در به بازار معرفی کند.
موتورلنزه(یا کورماس ترکیه) به دلیل داشتن اینکودر های ME52 و RE20 امکان جایگزینی با موتور های دانکر در اکثر اپراتور های یونیک و لابل و بلانکو را دارا می باشد.

ویژگی های مدار فرمان :

  • داشتن استاندارد 3 میلیون تردد و عملکرد هوشمندانه و بدون نقص و منوی راحت با کاربری آسان
  • فرمان پذیری و ارتباط با کلید دیجیتال 5 حالته (دائم باز، قفل، اتوماتیک، فقط خروج، فقط ورود، کنتترل دستی) از طریق کابل rs 485
  • دارای صفحه نمایش عیب یاب خودکار ، نمایشگر میزان تردد، نمایش میزان ضربه خوردن به درب ،نمایش میزان قظع و وصل شدن برق
  • دارای قابلیت تنظیم عرض بازشو، تنظیم قدرت و سرعت هر لنگه و تنظیم زمان بسته شدن بعد از هر بار باز شدن

مدل سنسورهای ترکیبی : هاترون چینی

درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک با موتورلنزه بدون نیاز به “مدار فرمان شارژ مجزا” قابلیت اتصال به باتری پشتیبان در مواقع اضطراری با قابلیت باز وبسته کردن سیستم تا 300 مرتبه با تشخیص خرابی باتری بوسیله کنترل باکس یونیک را دارا می باشد

ریل و سازه و کاور این درب به طول 4 متر می باشند.

پیشنهاد آتی در:   درب اتوماتیک در شهر تهران

هنگرها متصل به لت های متحرک بروی مقطع قابل تعویض از جنس آلومنیوم با پوشش آنادایز  با سطح صیقلی و ضد سایش حرکت می کنند و وجود یک لایه لاستیک  epdm بین مقطع وسازه اصلی اپراتور باعث حرکت بیصدا و آرام هنگرها میگردد.

  • دارای قابلیت Anti Crush
  • دارای قابلیت اتصال به BMS و سیستم اعلام حریق
  • دارای قابلیت تعویض مقطع استیل
  • دارای ریموت های بنزی

درب اتوماتیک شیشه ای لابل Label

یک شرکت ایتالیایی در زمینه اتوماسیون درب که متخصصین این شرکت بر این باورند که هدف از وجود فناوری، ایجاد سهولت در زندگی بشر و ساده کردن زندگی اوست. به همین علت آنها انتخاب کرده‌اند که درب را برای شما باز و بسته کرده و سیستم های اتوماسیون دسترسی هوشمند را به ساده ترین شکل ممکن برای شما فراهم سازند. اما « ساده کردن زندگی » برای گروه صنعتی Label چه معنایی دارد؟

  • ایمنی: تنظیم و تسهیل جریان ورود و خروج افراد.
  • دقت: درب های اتوماتیک برای دفاتر، مراکز عمومی، فروشگاه ها، بیمارستان ها و هر مکان دیگر کاملاَ ایده آل طراحی شده که بدون تماس دست عمل می‌کند.
  • احترام: سهولت در تردد افراد توان یاب و مسن با رفع موانع ساختمانی و معماری.

Lable یکی از برندهای محبوب در تولید درب شیشه ای است که محصولات آن در ایران نیز قابل سفارش و خرید هستند. این شرکت طیف گسترده ای از انواع درب اتوماتیک شیشه ای را با کیفیت و استحکام بالا تولید می‌کند که در کشور ما نیز با استقبال مشتریان روبرو می‌شود.

پیشنهاد آتی در:   درب چشمی اتوماتیک ، درب اتوماتیک چشمی دار

درب اتوماتیک شیشه ای Bft

Bft در شهری کوچک در کشور ایتالیا آغاز به کار کرد که امروزه در بیش از ۱۲۰ کشور جهان شعبه و نمایندگی انحصاری دارد. این برند توانست یک سیستم اتوماسیون کارآمد در رابطه با درب ارائه دهد که همین امر روز به روز بر تعداد مشتریان آن افزود. صاحبان شرکت بر این باورند که با افتتاح شعبات مختلف در کشورهای گوناگون توانستند به درک جدیدی از جنبه های مختلف فرهنگی برسند و محصولات خود را مطابق با آن به بازار بین‌المللی عرضه کنند.

در ایران نیز به راحتی و با مراجعه به شرکت های مختلف می‌توان برند Bft را پیدا کرد و صاحبان این صنعت را به اهداف شان که « رضایت کامل مشتری» و «ارائه خدمات منطبق با فرهنگ هر کشور » است، روز به روز نزدیک‌تر کرد.

پیشنهاد آتی در:   اندازه گیری ارتفاع و عرض و محاسبه ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

 درب اتوماتیک شیشه ای  با موتور دانکِر Dunker

از دیگر برندهایی که با گذشت بیش از 1 دهه فعالیت در ایران  طرفداران خاص خود را دارد، برند آلمانی Dunker است. از محصولات این شرکت که محبوبیت خاصی دارد  می‌توان به انواع موتور که برای درب های اتوماتیک تولید می‌شود، اشاره کرد. همانطور که می‌دانید موتور مهم ترین عضو از درب اتوماتیک است که شرکت دانکر توانسته در این مورد سطح کیفیت را نسبت به سایر رقبا کسب نماید. در تولید این محصول از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده که این امر سبب می‌گردد که تحمل درب هایی با وزن سنگین را داشته باشد و در مراکز تجاری و اداری بدون ایجاد مشکل امکان تردد بالا را فراهم آورد.

با توجه به قدمت و اصالت محصولات این برند، برخی افراد سودجو اقدام به عرضه محصولات تقلبی به بازار کرده‌اند که همین امر باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان شده است. برای اینکه در ایران با این مشکل مواجه نشوید بهتر است از شرکت های معتبر در زمینه واردات انواع درب شیشه ای اقدام به خرید و سفارش محصول نمایید.

همانطور که مشاهده کردید برندهای متخلفی در زمینه ساخت انواع درب شیشه ای وجود دارند که با استفاده از تجربه اطرافیان می‌توان بهترین انتخاب را داشت و در طولانی مدت آسایش و آرامش را برای اطرافیان فراهم کرد.

درب اتوماتیک Tormax

تورمکس TORMAX2301 یکی از مشهورترین برندهای جهان در طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای است. این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. علت این محبوبیت کیفیت بالا و قیمت معقول این سیستم درب اتوماتیک می باشد.
تورمکس سوئیس در مدلهای خود بهترین موتورها را به کار برده و سعی نموده با به کار بردن اجناس بسیار مرغوب ، عمر سیستم درب اتوماتیک خود را بالا ببرد.

مدل WINDRIVE-2201 یک مدل درب اتوماتیک کشویی می باشد که مصرف بسیار بالایی در انواع اماکن مانند بانکها ، ادارات پر تردد ، فرودگاهها ، سازمانهای خصوصی و دولتی دارد.
تورمکس وین درایو 2201 یک انتخاب عالی برای کسانی است که در مرحله اول به کیفیت فکرمی کنند نه به قیمت !

مشخصات سیستم اپراتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX

موتور : دارای پیشرفته ترین موتور دنیا از کمپانی دانکر موتور آلمان

مشخصات کنترل باکس : سیستم فرمان هوشمند با دقت و کنترل بالا در باز و بست سیستم ، دارای سیستم عیب یاب میکرو پروسسوری که هرگونه دخالت و ایجاد ایراد در سیستم را با سیگنال های مشخص اعلام می نماید

ریل و کاور : دارای مقطع آلومینیومی ریل قابل تعویض با کارکرد روان و کاملا بدون صدا

محددیت تردد : بدون محدودیت تردد

مناسب برای وزن : ۱۲۰*۱ ۹۰*۲

دارای قابلیت اتصال به سیستم های جانبی کنترل تردد و اثر انگشت ( کارتخوان ، اطفاء حریق ) و قابلیت اتصال به سیستم مدیریت ساختمان ( BMS)

سنسور های چشمی : دارای سنسور های چشمی هوشمند جهت مانع بسته شدن درب بر روی افراد ، مجهز به سنسور چشمی مایکرویو جهت ( ساخت کشور سوئیس ) به منظور شناسایی افراد از زاویه روبرو و با قابلیت تنظیم در فاصله دلخواه
کلید تعیین وضعیت : کلیدتعیین وضعیت پنج حالته : ۱- دائم باز ۲- اپراتور۳- اتوماتیک ۴- زمستانه ۵- فقط خروج یا فقط ورود
قطعات قابل افزایش ( optionn ) : قابلیت اتصال به باطری بکاب که در صورت نبودن برق بتوان از سیستم استفاده نمود.

مناسب دربهایی تا حداکثر بازشو 3 متر، موتور دانکر آلمان، قدرت موتور 100 کیلوگرم، قابلیت اتصال به دستگاه کارتخوان، قابلیت اتصال به برق اضطراری، مناسب جهت تردد بدون وقفه

بهترین اپراتورهای درب اتوماتیک عموماً قابلیت تردد دائمی به همراه باطری پشتیبان و با گارانتی عرضه می شوند. ما سعی کردیم 4 برند پر طرفدار در ایران را در اینجا بررسی نماییم.

در بازار ایران انواع موتور و اپراتور های مختلفی عرضه شده است که دارای کیفیت و قیمت گوناگونی می باشد. برند های متفاوت مانند دایتک ، لابل ، A.T.TEC و bft و … با سابقه های طولانی در مارکت  فعالیت می کنند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر مقاله بهترین اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای را مطالعه نمایید.

6 دیدگاه

  1. سلام ما از برند دیتک استفاده کردیم قیمت و کیفیتش خیلی خوب بود ممنون از آتی دور
  2. سلام برای محل کارم این درب رو انتخاب کردم واقعا شیک و قشنگه کاراتون حرف نداره
  3. قطعاتی که برای درب شیشه ای اتوماتیک ما استفاده کردیم خیلی حرفه ای و عالین
  4. سلام روزتون بخیر برای انتخاب درب های اتوماتیک شیشه ای رستوران از چه برندی انتخاب کنیم بهتره
    • سلام با کارشناسان فروش ما 02188808111 در ارتباط باشید تا مدل و برند ها بر اساس نیاز شما معرفی کنند.
  5. سلام ما از درب های شیشه ای اتوماتیک استفاده کردیم خیلی خوب بود مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی