فروش انواع کرکره برقی مغازه­ ای

* کاربر گرامی، قیمت کرکره برقی مغازه بر اساس اطلاعات ورودی و انتخاب شما، همراه با آپشن های پایه محاسبه خواهد شد. برای مشاوره و اطلاع از قیمت دقیق و دریافت پیش فاکتور درخواست خود را تکمیل نمایید.

محاسبه قیمت کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه­ ای که نوع مدرن و پیشرفته کرکره برقی­ های قدیمی است، از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. این نوع از کرکره ­ها که به صورت اتوماتیک می­باشند، کاربردهای بسیار فراوانی داشته و از راه دور نیز قابلیت کنترل را دارند، همچنین به وسیله موتور الکتریکی کار می کنند.

مزایا کرکره برقی مغازه ­ای

  • امنیت بسیار بالایی دارند.
  • مجهز به قفل الکترومکانیکی می­باشد.
  • نیازی نیست انرژی بسیاری را صرف باز کردن مغازه بگذارید.
  • از راه دور نیز قابل کنترل است.
  • با یک دکمه و کنترل، درب باز و بسته می­شود.
  • برای محافظت از مغازه­ هایی با اجناس گران قیمت بسیار کاربرد دارد.
فروش کرکره برقی اتوماتیک مغازه
فروش کرکره برقی اتوماتیک مغازه

کرکره برقی مغازه آتی دُر

• کیفیتاستفاده از بهترین برندهای کرکره برقی مغازه
• قیمتبر اساس مدل و ابعاد  کرکره برقی مغازه متغیر است.
• زمان نصبنصب پس از ثبت سفارش بین 3 الی 5 روز است
• پشتیبانی فروشاز 8:30 صبح الی 18 عصر : 02188808111
• نحوه ثبت سفارشسفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی برای توضیح زیر سازی و محصولات(رایگان)

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با آتی در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کرکره برقی اتی در
کرکره برقی مغازه

امروزه بسیاری از مغازه­ ها و همچنین فروشگاه ­های بزرگ از این نوع کرکره استفاده می­کنند، تا امنیت محل کار خود را بالا ببرند. یک  کرکره برقی مغازه ای با کیفیت باید دارای این ویژگی­ ها از جمله: اشغال فضای کم، کاربردی آسان داشته باشد، کاهش آلودگی صوتی و از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد، که آتی در با در نظر گرفتن تمام این مزایا و ویژگی­ ها، بهترین خدمات و محصولات را در اختیار مشتریان خود می­گذارد.

کرکره برقی­ های مغازه­ ای ضد سرقت بوده و از رنگ و تنوع بسیاری برخوردار می­باشند، همچنین قابلیت شستشو و طول عمر بسیاری دارند. این نوع کرکره­ ها در مقایسه به نوع قدیمی آن از خصوصیات فراوانی برخوردار هستند و امنیتی ایمن را برای شما رقم خواهند زد.

انواع کرکره برقی آتی در

فواید استفاده از درب کرکره برقی چیست؟

استفاده از کرکره برقی در مغازه‌ها فواید زیادی به همراه دارد از جمله:

  • امنیت: امنیت کرکره‌ برقی در برابر ضربه‌های مختلف مقاومت بالایی نشان می‌دهند و فقط توسط موتور به کار رفته در آنها می‌توان درب را باز و بسته کرد.
  • سرعت: استفاده از کرکره برقی در فروشگاه‌ها باعث می‌شود که نسبت به انواع دستی و قدیمی کرکره‌ها خیلی سریع‌تر بتوان درب را باز و بسته کرد.
  • زیبایی: کرکر‌ه‌های اتوماتیک علاوه بر کاربرد آسان، در انواع متنوع و بسیار جذابی تولید می‌شوند و استفاده از آن‌ها باعث می‌شود که ظاهر فروشگاه شما بسیار زیباتر شود.
  • ضد حریق: بعضی از انواع درب‌های کرکره‌ای ضد حریق بوده و این مزیت را دارند که در صورت بروز آتش‌سوزی از ورود آتش به فروشگاه شما جلوگیری کنند.
  • فضای کم: کرکره‌های برقی کم‌ترین فضای ممکن را در محل کار شما اشغال می‌کنند.
  • استفاده راحت: با نصب درب کرکره‌ای اتوماتیک برای مغازه، شما به‌راحتی می‌توانید این نوع درب‌ها را با ریموت کنترل و از راه دور باز و بسته کنید.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن: درب‌های کرکره‌ای با جنس‌های متفاوت و قیمت‌های متنوع تولید می‌شوند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید درب کرکره‌ای مناسبی را بخرید و تا سال‌ها از آن استفاده کنید.
  • عدم تولید صدای ناهنجار: درب‌های کرکره‌ای در هنگام بالا و پایین رفتن صدای بسیار کمی تولید می‌کنند. البته هر چه کیفیت ساخت این درب‌ها بالاتر باشد صدای آنها نیز کمتر است.
  • دوام بالا: درب‌های اتوماتیک طول عمر بالایی دارند و تا سال‌ها می‌توانید با خیال راحت از این درب‌ها برای فروشگاه خود استفاده کنید. البته سرویس سالانه کرکره برقی فروشگاه را فراموش نکنید.
  • امکان کنترل از راه دور: کرکره‌های اتوماتیک این مزیت را دارند که حتی اگر از آنها فاصله داشته باشید، به‌راحتی بتوانید با ریموت آنها را بالا و پایین ببرید.
  • سادگی نصب: به‌آسانی و بدون نیاز به تغییرات در فضای کاری می‌توانید کرکره برقی برای مغازه خود نصب کنید.

مزایای بیان شده برای کرکره برقی مغازه به‌خوبی گویای این نکته است که با تغییر درب فروشگاه خود به درب اتوماتیک دیگر لازم نیست هنگام دور بودن از محل کار خود نگران امنیت مغازه باشید و می‌توانید با خیال راحت به سایر کارهای خود بپردازید.

درب‌های کرکره‌ای مغازه از محل کار شما به خوبی محافظت می‌کنند و امنیتی که همیشه دغدغه شما بوده است را به راحتی برای شما تأمین می‌کنند.

کرکره برقی ضد سرقت مغازه ای مشبک
کرکره فروشگاهی مشبک گالوانیزه مغازه

انواع موتور کرکره برقی مناسب برای مغازه و فروشگاه 

یکی از مواردی که تأثیر زیادی بر قیمت درب کرکره برقی مغازه و کیفیت آن دارد، نوع موتور است. در انتخاب موتور مناسب برای کرکره به عواملی مانند میزان تردد و بالا و پایین رفتن درب، وزن و کاربرد آن توجه می‌شود؛ بنابراین بسیار مهم است که قدرت موتور با درب کرکره‌ای و محل استفاده از آن تناسب داشته باشد. سه نوع رایج از موتورهایی که در ساخت درب رول آپ کرکره ای استفاده می‌شوند، به شرح زیر هستند:

  • موتور ساید
  • موتور توبلار
  • موتور سانترال

هرکدام از این موتورها دارای ویژگی‌های مخصوص و کاربرد متفاوتی هستند:

موتورهای ساید

دلیل نام‌گذاری این نوع موتور به علت قرارگیری آن در سمت راست یا چپ درب است و همان‌طور که می‌دانید ساید (side) هم به معنای طرف و جهت است. اگر فروشگاه بسیار بزرگی دارید که روزانه رفت‌وآمد زیادی دارد، این موتور برای شما مناسب است. زیرا قدرت موتور ساید به‌خوبی جوابگوی درب کرکره‌ای عریض با ارتفاع زیاد و تردد بالا است و با خیال راحت می‌توانید کرکره برقی با کیفیت و استانداری را برای فروشگاه خود فراهم کنید.

موتور ساید سیستم پاراشوت دارد و در نتیجه امکان سقوط درب وجود ندارد. این موتور برخلاف بسیاری از موتورها صدایی تولید نمی‌کند. وجود باتری پشتیبان در این موتور باعث می‌شود که در صورت قطعی برق نیز چندین بار بتوانید درب را باز و بسته کنید.

همچنین طول عمر موتور ساید نسبت به انواع دیگر موتورها بالاتر است. این نوع موتور ابعاد بزرگی دارد و در نتیجه برای مکان‌های کوچک انتخاب مناسبی نیست. قیمت موتور ساید باتوجه‌به قدرت و ویژگی‌های آن نسبت به سایر موتورها بالاتر است و در نتیجه قیمت کرکره مغازه در صورت انتخاب این نوع موتور بالاتر خواهد بود.

موتورهای توبلار

این موتورها در دو نوع سبک و سنگین وجود دارند. از نوع موتور توبلار سبک برای کرکره‌‌هایی که عرض تیغه آنها باریک‌تر است و رفت‌وآمد زیادی از طریق آنها صورت نمی‌گیرد، استفاده می‌شود. موتور توبلار سنگین که به آن نوع سنگین صنعتی هم گفته می‌شود برای کرکره‌های با تیغه پهن و عریض و مکان‌های پر رفت‌وآمد استفاده می‌شود.

یکی از مزیت‌های این نوع موتورها قیمت مناسب آنها است. موتور توبلار برای فروشگاه‌های کوچک مناسب است و فضای کمتری اشغال می‌کند، زیرا می‌توان آن را درون رول کرکره جای داد. البته این ویژگی باعث می‌شود که در صورت بروز نقص در موتور، چاره‌ای جز باز کردن کرکره برقی نباشد.

یک عیب این موتورها نداشتن سیستم پاراشوت است، در نتیجه در صورت خرابی گیربکس امکان رها شدن درب وجود دارد. مورد دیگر در مورد موتور توبلار این است که اگر خراب شود، باید زمان زیادی برای تعمیر آن صرف شود.

موتور سانترال

این موتور، موتوری برای درب‌های کرکره‌ای است که وزنی معمولی دارند، نه خیلی سبک و نه خیلی سنگین هستند. ازآنجایی‌که این نوع موتور در مرکز کرکره قرار داده می‌شود، آن را سانترال (central) به معنی مرکز نام‌گذاری کرده‌اند. سرعت حرکت موتور سانترال بالا است. این موتور قابلیت این را دارد که روی کرکره‌های قدیمی‌تر هم نصب شود و در نتیجه باعث پایین‌تر بودن هزینه کرکره برقی مغازه می‌شود.

در ساخت درب‌های کرکره‌ای معمولاً از سه نوع موتور ساید، توبلار و سانترال استفاده می‌شود. هرکدام از این موتورها ویژگی‌های خاصی دارند و از لحاظ قدرت و قیمت با هم متفاوت هستند.

برای آشنایی بیشتر، انواع بهترین موتور کرکره برقی را مطالعه کنید.

انواع تیغه‌ کرکره برقی

مانند موتورها، تیغه‌های به‌کاررفته در کرکره‌های اتوماتیک نیز انواع گوناگونی دارند و بر قیمت کرکره برقی مغازه تأثیر می‌گذارند. در این قسمت انواع تیغه‌ها شرح داده می‌شوند و در پایان این بخش شما به‌خوبی می‌توانید با مزایا و معایب هر نوع تیغه آشنا شده و در سفارش درب کرکره‌ای برای فروشگاه خود انتخاب بهتری داشته باشید.

تیغه فوم دار

تیغه فوم دار نوعی تیغه است که درون آن با خمیر پلی اروتان پر شده و با استفاده از دستگاه به فوم تبدیل شده است. وجود این فوم باعث می‌شود که در هنگام بالا و پایین رفتن کرکره، صدای بسیار کمی تولید شود. همچنین این فوم باعث می‌شود که تیغه درب کرکره‌ای مقاومت بالایی در برابر ضربه‌ها داشته باشد. این نوع تیغه یکی از انواع پرطرف‌دار در تولید درب کرکره‌ای مغازه است. مواد اولیه تیغه‌های فوم دار ارزان هستند و ماندگاری و دوام زیادی دارند؛ بنابراین ویژگی‌های فوق باعث شده است که این نوع تیغه‌ها پرفروش و مورد علاقه تولیدکنندگان درب‌های اتوماتیک باشند.

تیغه پلی کربنات شفاف

پلی کربنات شفاف ماده‌ای با مقاومت بالا و جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه است. لازم به ذکر است که این نوع از تیغه‌ها 250 برابر بیشتر از شیشه در برابر فشار و ضربه‌های مختلف مقاوم هستند. از ویژگی‌های این تیغه امکان مشاهده فضای فروشگاه در هنگام پایین بودن کرکره است.

یکی از مزیت‌ های کرکره پلی کربنات شفاف که باعث محبوبیت آن در بین تولیدکنندگان درب کرکره‌ای شده، ضد حریق بودن آن است. درب‌های کرکره‌ای که در ساخت آنها از تیغه‌های پلی کربنات شفاف استفاده شده، بسیار زیبا‌تر و شیک‌تر از انواع دیگر هستند و ظاهری لوکس و منحصربه‌فرد به مغازه شما می‌بخشند. وجود رنگ‌های متنوع آبی، زرد، شیری، قرمز، برنز و سبز برای پلی‌کربنات باعث تنوع بسیار زیاد در ساخت درب اتوماتیک کرکره‌ای شده است.

تیغه غضروف دار

این نوع تیغه‌ها وزن بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است در صورت استفاده از موتور ساید از این تیغه استفاده شود. وجود غضروف آلومینیوم در این تیغه‌ها باعث کم‌صدا بودن آنها می‌شود. این نوع تیغه‌ها دارای عمری طولانی بوده، در رنگ‌های متنوع و شیک تولید می‌شوند و ظاهری کاملاً مدرن دارند. شما می‌توانید باتوجه‌به طرح فروشگاه و سلیقه خود درب کرکره‌‌ای با تیغه غضروف دار را سفارش دهید.

 تیغه گالوانیزه

تیغه گالوانیزه یا فولادی مناسب کرکره ضد سرقت مغازه ای هستند. این نوع تیغه با خم کردن ورق گالوانیزه توسط دستگاه نورد ساخته شده و از فوم پلی اورتان در این نوع تیغه استفاده می‌شود. وجود این فوم درون تیغه باعث بالا رفتن مقاومت آن و عایق بودن کرکره در برابر صدا و حرارت می‌شود. این نوع تیغه‌ها با توجه به برند و کیفیت خود دارای تنوع قیمت زیادی هستند اما در مجموع قیمت این تیغه از سایر انواع کمتر است. البته توجه کنید که امکان زنگ زدن این تیغه‌ها در محیط‌های مرطوب و شرجی وجود دارد. کیفیت تیغه گالوانیزه به کیفیت فوم استفاده شده، ضخامت ورق گالوانیزه و رنگ آن بستگی دارد.

تیغه‌های پانچ شده

برای ساخت تیغه پانچ شده، تیغه‌های آلومینیومی یک جداره را به هم پانچ می‌کنند. این نوع از تیغه‌ها برای استفاده در فروشگاه‌ها مناسب هستند و از ورود نور به میزان زیادی پیشگیری می‌کنند. البته باید دقت کنید که مقاومت این نوع تیغه‌ها نسبت به دیگر انواع پایین‌تر است.

انتخاب تیغه مناسب برای درب کرکره‌ای فروشگاه را فراموش نکنید. تیغه‌هایی از جنس پلی‌کربنات شفاف یا تیغه فوم دار انتخابی عالی برای درب‌های کرکره‌ای هستند.

قیمت کرکره برقی مغازه­

کرکره برقی مغازه­ ای دارای اجزای گوناگونی می­­باشد که شامل: تیغه، موتور، ریل، قوطی، شفت و … است که هرکدام از این اجزاها از لحاظ کیفیت با هم از تفاوت برخوردار هستند و انواع گوناگونی را شامل می­شوند. حال برای تعیین قیمت کرکره برقی فروشگاهی ، ابتدا باید به نوع موتور آن و بعد به تیغه کرکره توجه کرده و مطابق نوع موتور قیمت آن نیز محاسبه می شود.

اگر قصد دارید که در خرید کرکره برقی هزینه زیادی نپردازید، از کرکره ­ای استفاده کنید که موتور آن از نوع توبلار باشد. این نوع موتورها از قیمت کم­تری برخوردار هستند و اندازه ظریفی دارند که برای تیغه­ های نسبتا متوسط کاملا مناسب هستند علاوه بر موتور کرکره، تیغه آن هم انواع مختلفی دارد که تایین کننده قیمت کرکره مغازه ای است. تیغه­ هایی که برای کرکره برقی مغازه ای  استفاده می­شود، حتما باید سنگین و بادوام باشد، اکثر کرکره ­هایی که با قیمت بسیار پایین به مردم عرضه می­شوند از تیغه ­های سبک ساخته شده که سریع نیز آسیب می­بینند. این دو موردی که در این مطلب نام برده شد، از مهم­ترین اجزای یک کرکره محسوب می­شود که کیفیت و نوع آن­ها در بالا و پایین شدن قیمت ­ها اثر می­گذارد.

کرکره ضد سرقت شفاف
خدمات و نصب کرکره برقی آتی در
خدمات و نصب کرکره برقی آتی در

خرید کرکره برقی مغازه­ ای

در هنگام خرید  کرکره برقی مغازه ­ای برخی از ویژگی هایی وجود دارد، که مشتری باید آن­ها را مدنظر قرار دهد. همانطور که گفته شد، از مهم­ترین اجزای کرکره برقی موتور و تیغه آن است که خریدار، در هنگام خرید باید به نوع تیغه آن توجه داشته باشد. سعی کنید، کرکره­ ای که برای مغازه و یا فروشگاه خود سفارش می دهید، از نوع مرغوب­ترین و با کیفیت ­ترین تیغه­ ها باشد و در هنگام بالا و پایین شدن سر و صدایی ایجاد نکند.

برخی از تیغه ­های مورد استفاده در کرکره از ضایعات آلومینیوم ساخته شده ­اند، که به این موضوع باید بسیار دقت کرد، زیرا در صورت پارگی و آسیب دیدگی تیغه کرکره برقی مغازه ­ای عملکرد خوبی نخواهد داشت و مدام دچار ایراد و اشکال شده و صدا ایجاد می­کند. بنابراین هرگاه هر نوع فروشگاه و سایتی پیشنهاد کرکره با قیمت بسیار پایینی را داد، سریع قبول نکنید که ممکن است اجزای آن طول عمر کوتاهی داشته باشند. برای راهنمایی در این زمینه می­توانید، با مشاورین آتی در در تماس باشید.

یکی از عواملی که در هنگام خرید می­توانید، بی­ کیفیت بودن تیغه را تشخیص دهید، وزن بسیار سبک تیغه است که این نوع از تیغه­ ها آسیب پذیر هستند. در زمان خرید  کرکره برقی مغازه ای ابتدا با خود بیندیشید که قصد شما از خرید چه می­باشد، بی­ شک تمام افراد، در هنگام تعویض کرکره برقی خود با کرکره دستی قدیمی در اولین وهله به فکر امنیت بالا و راحتی و کارایی آسان آن هستند.

قیمت و فروش کرکره برقی مغازه

علاوه بر این موارد ذکر شده زیبایی کرکره برقی فروشگاه نیز تاثیر بسزایی در جلب مشتریان دارد. کرکره برقی که انتخاب می­کنید، باید تمام این ویژگی­ها را داشته و نیاز شما نیز تامین کند. با خرید و نصب کرکره برقی مغازه­ ای خود، دیگر خیالتان از بابت هر موضوعی راحت می­شود و حتی با خیالی آسوده به مسافرت نیز می­توانید بروید. آتی در در این مطلب سعی داشته راهنمای خوبی برای شما در هنگام خرید کرکره باشد، بنابراین به تمام نکاتی که برای شما لحاظ کرده است، توجه فرمایید و به هنگام خرید به یک وب­سایت معتبر و با سابقه مراجعه کنید.

هزینه کرکره برقی مغازه ای

از مهم­ترین مسائلی که در وهله اول در انتخاب کرکره برقی مغازه ­ای باید به آن توجه کنید، هزینه کرکره اتوماتیک می­باشد. هزینه­ ای که شما قرار است، با خرید کرکره بپردازید، تنها شامل خرید آن نمی باشد، بلکه نصب کرکره نیز برای خود هزینه دارد. آتی در در این مطلب نحوه محاسبه  کرکره برقی اتوماتیک را با تمام هزینه های آن مورد بررسی قرار می دهد.

قیمت کل کرکره برقی مغازه شامل: هزینه تیغه کرکره برقی فروشگاهی ، هزینه وزن تیغه، نوع موتور آن، هزینه شفت، هزینه نصب و آهنکشی، هزینه آهن و نصب کرکره برقی مغازه، کرایه حمل و … می­باشد که قبل از خرید تمام این موارد را با توجه به قیمت­هایی که دارند، باید مورد بررسی قرار دهید.

برای سفارش گذاری کرکره حتما باید اندازه گیری ابعاد کرکره های برقی با دقت انجام شود تا در زمان نصب با مشکل روبرو نشوید.

درب کرکره برقی فروشگاهی

امروزه با توجه به شرایط به وجود آمده و پیشرفت تکنولوژی، افراد برای بالابردن امنیت منازل، مغازه و فروشگاه، از کرکره­ های اتوماتیک به جای کرکره­ های قدیمی استفاده می­کنند. این نوع از  کرکره­ برقی فروشگاهی  بسیار پیشرفته بوده و برای بازکردن درب آن دیگر نیازی به کلید انداختن و بالادادن درب با استفاده از دست نمی­باشد، شما می­توانید با استفاده از کرکره برقی­ هایی که در آتی در مشاهده می­ کنید، با یک ریموت و دکمه درب آن را به راحتی حرکت داده و حتی از راه دور نیز می­توانید، درب مغازه خود را باز کنید.

محصولات که آتی در در اختیار کاربران قرار داده است، علاوه بر کیفیت مناسبی که دارند، از قیمت بسیار مناسب و عالی نیز برخوردار هستند. از دیگر مزایا درب کرکره برقی می­توان به تنوع آن در انواع رنگ­ها و نوع تیغه اشاره کرد، همچنین در طراحی درب کرکره، قابلیتی در آن قرار داده ­اند که با هرگونه آب و هوایی کاملا سازگار می­باشد و ضد زنگ است.

ما در رابطه با کرکره برقی فروشگاهی صحبت کردیم ، همانطور که می­دانید بسیاری از افراد برای بالا بردن امنیت محل سکونت خود و محل کار از کرکره اتوماتیک استفاده می کنند، این کرکره ­ها مزایای بسیاری به ویژه برای مغازه و فروشگاه­ ها دارند و از بخش عظیمی از سرمایه شما محافظت می­کنند. کرکره برقی مغازه­ ای ، در انواع مختلفی هستند و ویژگی ­های بسیار مهمی از جمله ضد زنگ بودن و کیفیت بالای تیغه برخوردار هستند که آتی در، تمام این معیار و ملاک­ ها را در نظر داشته و همیشه آماده خدمت ­رسانی به مردم عزیز ایران می ­باشد.

شرکت آتی دُر با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش انواع کرکره برقی فعالیت می کند. تمامی کرکره ها دارای خدمات پس از فروش است و همچنین تکنسین های حرفه ای برای نصب کرکره برقی و تعمیرات کرکره برقی فعالیت می کنند.

چگونه از کرکره‌های برقی مغازه نگهداری کنیم؟

علاوه بر چگونگی انتخاب و خرید کرکره برقی مناسب برای مغازه، باید با نگهداری اصولی از آن نیز آشنا باشید. با به‌کارگیری نکات زیر امکان اینکه کرکره برقی فروشگاه شما با مشکل مواجه شود، به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند:

  • بهتر است پشت‌سرهم از موتور کرکره استفاده نکنید. معمولاً توصیه متخصصین این است که بیشتر از سه بار متوالی موتور کرکره نباید کار کند، زیرا استفاده مکرر از موتور باعث کاهش عمر آن می‌شود.
  • نیمه‌ باز گذاشتن کرکره برقی مغازه‌ ای به آن آسیب می‌رساند و عمر آن را کم می‌کند.
  • در هنگام شستن کرکره اتوماتیک مغازه خود دقت کنید که آب وارد موتور نشود.
  • هیچ‌گونه مانعی در مقابل حرکت رول کرکره قرار ندهید.
  • بهتر است سالی یک یا دو بار کرکره برقی فروشگاه خود را روغن‌کاری کنید.
  • از نصب درست کرکره مغازه خود توسط افراد مجرب اطمینان حاصل کنید، زیرا اگر در نصب آن دقت نشود، باز و بسته شدن کرکره صدای بسیار زیادی تولید می‌کند.
  • تمیز کردن تیغه کرکره در کارکرد درست آن تأثیر زیادی دارد. بهتر است که به‌صورت مداوم گردوخاک تیغه‌ها را پاک کنید.
  • قبل از نصب باید حتماً محل نصب کرکره تراز باشد.
  • اگر ریموت درب کرکره‌ای در مجاورت دمای بالا قرار بگیرد، عملکرد آن با مشکل مواجه می‌شود؛ بنابراین از قرار دادن ریموت زیر نور آفتاب جدا خودداری کنید.
  • درب کرکره‌ای را هول ندهید، به آن فشار وارد نکنید و وزن زیادی به درب تحمیل نکنید تا درب کرکره‌ای، سال‌های زیادی سالم بماند.
  • اگر در حین استفاده از درب کرکره‌ای برق قطع شد، راه‌حل موجود برای شما استفاده از سیستم خلاص است.

به‌کاربردن این نکات ساده عملکرد و طول عمر درب کرکره‌ای فروشگاه شما را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد. حتماً در نگهداری درب اتوماتیک مغازه خود دقت کرده و اصول بالا را رعایت کنید. 

سخن آخر

با توجه‌ به مزایای گفته شده درباره درب‌های اتوماتیک، تهیه کرکره برقی مغازه باید برای شما در اولویت قرار بگیرد. زیرا همان‌طور که در این نوشته شرح داده شد این درب‌ها امنیت فروشگاه شما را به‌خوبی تأمین می‌کنند. آنچه در خرید کرکره برقی مغازه اهمیت دارد، انتخاب نوع مناسب با توجه به شرایط فروشگاه شما است. در انتخاب کرکره برقی برای مغازه باید عواملی مانند میزان تردد و تعداد دفعات باز و بسته شدن درب در طی شبانه‌روز، مکان فروشگاه، اندازه درب را در نظر بگیرید تا بتوانید کرکره‌ای با موتور و تیغه‌ای مناسب برای فروشگاه خود سفارش دهید.

گروه صنعتی آتی در با سالها سابقه فعالیت در زمینه ساخت و تولید درب‌های اتوماتیک و کرکره‌های برقی در خدمت شماست تا اگر تمایل دارید امنیت مکانی که در آن کار می‌کنید را چند برابر کنید و در عین حال به زیبایی آن بیفزایید، بهترین و مناسب‌ترین کرکره برقی را برای شما نصب و راه اندازی کند.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با آتی در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کرکره برقی اتی در
کرکره برقی مغازه

11 دیدگاه

  1. سلام قیمت کلید خلاص کن کرکره برقی چنده؟ارسال به شهرستان هم دارید/؟ممنون
    • سلام بله موجود هست و ارسال به شهرستان هم داریم. برای هماهنگی و قیمت با شماره 02188808111 تماس بگیرید.
  2. سلام خسته نباشید قیمت درب های کرکره ایتون چقدر هستش و چطوری حساب میشن ممنون میشم راهنمایی کنید
    • سلام قیمت ها متغیر هستند برای اطلاع از قیمت ها با شماره 02188808111 در ارتباط باشید.
  3. سلام من به پیشنهاد دوستم برای مغازه کرکره برقی رو از شما گرفتم نصب و کیفیت کاراتون خیلی بود بود از خریدم خیلی راضیم
  4. سلام کرکره برقی مغازه مارو امروز نصب کردید کارتون خیلی تمیزه تیم خیلی عالی هستید همیشه موفق باشین
  5. سلام روزتون بخیر از درب کرکره ای استفاده میکنیم خواستم سوال کنم اگر در حین باز شدن درب برق بره باید چیکار کنیم راه حلی هست
  6. سلام خسته نباشید ما در کره کره برقی برای مغازمون گرفتیم از شما خیلی وقته داریم ازش راضیم ممنون ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

tik

ممنون، اطلاعات شما ثبت شد!

منتظر تماس کارشناسان ما باشید