فروش بهترین درب اتوماتیک لولایی شیشه ای سوئینگ در ایران

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای با نام دیگر  درب اتوماتیک سوئینگ نیز شناخته می‌شود و ظاهری شبیه به درب‌های لولایی قدیمی دارد، می‌توان گفت عمده ترین تفاوت میان آنها این است که در مدل‌های جدید از حسگرهای قوی دوربینی در ساخت آنها استفاده شده است که این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام عبور یک فرد درب به طور اتوماتیک باز و بسته شود که در مصرف انرژی نیز به میزان زیادی صرفه جویی می‌شود البته می‌توان باز و بسته شدن این درب‌های را به وسیله ریموت نیز کنترل کرد اما چون بیشتر در محل‌های پر رفت و آمد به کار برده می‌شود دیگر استفاده از ریموت کاری بیهوده و سخت خواهد بود، علاوه بر این ویژگی‌ها گفته شده باید به این مورد نیز اشاره کرد که هنگامی که میزان دهانه درب ورودی در محلی کم باشد بهترین گزینه برای آن ورودی استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای است زیرا باعث می‌شود که تقریبا 80 درصد از فضای ورودی مورد استفاده برای تردد افراد قرار گیرد تا افراد بیشتری بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی از درب ورودی استفاده کنند.

نحوه باز و بسته شدن درب شیشه ای اتوماتیک لولایی

درب اتوماتیک سویینگ
درب اتوماتیک سویینگ

فواید استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای سوئینگ

  • درب های اتوماتیک لولایی شیشه ای (Swing automatic doors) علاوه بر کاربردی بودن زیبایی و فریم خاصی دارند.
  • عملکرد لولای در به صورت چرخشی و اتوماتیک است و حتی از فواصل کوتاه را پوشش خواهد داد.
  • در ابعاد مناسب برای اماکن مختلف ساخته شده است.
  • ایمنی و امنیت لازم  را دارند.

همچنین درب های اتوماتیک لولایی شیشه ای مناسب برای می باشند:

  1. اماکنی چون فروشگاه ها، خرده فروشی ها و دفاتر ادارات
  2. مناسب برای راهرو های فرار اضطراری
  3. مناسب برای افراد ناتوان جسمی می باشد.

استفاده اماکن و ساختمان های عمومی از درب اتوماتیک سوئینگ

یک درب اتوماتیک لولایی شیشه ای مناسب برای اماکنی چون محیط های صنعتی، تجاری و خرده فروشی است زیرا ورود و خروج به مکان به آسانی و بدون دردسر به وسیله درب اتوماتیک فراهم شده است. درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی متناسب با شرایط خاص هر مکان طراحی شده اند و با  فریم های آلومینیومی و بدون فریم (فریم لِس)  با نصبی راحت در بازار موجود هستند.

انواع درب اتوماتیک لولایی شیشه ای  تک لنگه و دولنگه “سوئینگ”

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای تک لنگه

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای تک لنگه مکانیسمی شبیه درب های لولایی دو لنگه دارد با این تفاوت که در مدل تک لنگه تنها از یک لنگه درب استفاده شده است و به طور اتوماتیک از سمت چپ و یا راست باز و بسته خواهد شد، گفتنی است که این مدل از درب‌های لولایی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است به طوری که امروزه از این مدل درب‌ها در ورودی فروشگاه ها و ساختمان های اداری و تجاری  استفاده می‌شود.

درب اتوماتیک لولایی
درب اتوماتیک لولایی

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای دو لنگه

درب های اتوماتیک شیشه ای دو لنگه، درب های هستند که دو لنگه از درب سبب باز و بسته شدن درب با کمک جک ها خواهد شد و مناسب برای اماکنی است که تردد بالا می باشد. درب های اتوماتیک شیشه ای دو لنگه پرکاربردتر از درب های اتوماتیک سوئینگ تک لنگه است. همچنین به اندازه لنگه درب باید فضا در داخل محیط برای نصب درب موجود باشد تا درب راحت باز یا بسته شود.

درب اتوماتیک لولایی دو لنگه شیشه ای بیشتر برای ورودی‌های پر رفت و آمد مانند درب ورودی اتاق عمل، آزمایشگاه‌ها و… استفاده می‌شود زیرا علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط می‌تواند باعث رعایت نکات بهداشتی نیز گردد زیرا به کار بردن آن در محیط‌های بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان‌ها و… می تواند از لمس دستگیره توسط افراد جلوگیری کند تا آلودگی و میکروب‌های مختلف در این محیط منتقل نشوند، با شیوع ویروس کرونا اهمیت این جنبه از درب‌ اتوماتیک لولایی شیشه ای بیش از پیش شده است.

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای
درب اتوماتیک لولایی شیشه ای

منو اصلی