نصب درب اتوماتیک در تهران

نصب درب اتوماتیک نیازمند افراد متخصص و با تجربه ای بوده که سالیان درازی را وقف کسب تجربه و مهارت اندوزی کرده اند تا بتوانند بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهند. همان طور که همیشه و همیشه گفته ایم انتخاب، خرید و در نهایت نصب درب اتوماتیک از تخصصی ترین کار ها بوده که بهتر است اگر سر رشته و دانش مربوط به آن را ندارید، سراغش نروید و به افراد متخصص بسپارید.

درخواست سرویس و تعمیرات آتی در

درخواست سرویس و تعمیرات آتی در

نصب درب اتوماتیک شاید در ظاهر کاری ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد و ممکن است با خودتان فکر کنید که می توانید نصب آن را انجام دهید ولی در واقعیت وقتی به دل کار می روید متوجه پیچیدگی آن می شوید. درب های اتوماتیک ظاهری ساده و گول زننده ای دارند ولی اصلا این طور نیست. هر کدام از آن ها از چندین قطعه ریز و درشتی تشکیل شده اند که نبودنشان ممکن است آسیب های جدی به درب های اتوماتیک وارد کنند.

امروزه استفاده از درب اتوماتیک از واجبات هر مکان های پر تردد است که علاوه بر جذابیت های ظاهری و زیبایی، حفظ امنیت، کاهش صرفه جویی در انرژی و زمان، آسان کردن تردد و … را برای ما به ارمغان می آورد. بعد از نصب کردن درب های اتوماتیک توسط کارشناسان حاذق، راه اندازی تنظیمات آن از مهم ترین کار ها بوده که ب جالب است بدانید نصب درب اتوماتیک در سراسر کشور و به خصوص تهران به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی توسط تعمیرکاران کارکشته و با سابقه آتی در در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و خیالتان راحت است.

نصب درب اتوماتیک در تهران

نصب درب اتوماتیک در تهران

نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای مانند سایر درب های اتوماتیکی نیازمند دقت و مهارت خاص خودش بوده و پیشنهاد ما به شما برای این پروسه حساس به کار گیری و استفاده از افراد متخصص است. در اولین قدم بهتر است محل مورد نظر توسط کارشناسان از نظر ابعاد، نوع درب انتخابی و … به طور دقیق بررسی و تحلیل شود تا از هرگونه خطای احتمالی جلوگیری شود. در گام بعدی بررسی میزان تردد و عبور و مرور است. و در آخر اینکه مطمئن شویم درب اتوماتیک را درست و مناسب برای محل انتخاب کردیم و دقیقا همان چیزی است که انتظارش را داشته ایم خودش نیمی از این مسیر پر چالش است.

درب اتوماتیک شیشه ای بر مبنای داشتن فریم یا همان چهار چوب به دو دسته فریم دار و درب اتوماتیک بدون فریم تقسیم می شوند که درب اتوماتیک شیشه ای فریم دار دارای فریمی از جنس آلومینیومی بوده از پر کاربرد ترین و محبوب ترین نوع درب های اتوماتیک شیشه ای است.

در اینجا قصد داریم یک سری اطلاعات و نکات کلی را برای راحت کردن نصب درب اتوماتیک شیشه ای بیان کنیم.

برای نصب درب درب اتوماتیک شیشه ای “auto door installationباید دو شیار کاملا اندازه گیری شده و دقیق که یکی روی سقف و دیگری روی دیوار قرار می گیرد در نظر گرفته شود که در مراحل بعدی این شیار ها سوراخ می شوند و پیچ ها قرار می گیرند و در انتهای کار و زمانی که درب ها جاگذاری شدند، این پیچ ها پانچ می شوند.

برای فیکس و ثابت شدن شیشه یا به اصطلاح آب بندی شیشه بهتر است از چسب شیشه ای سیلیکونی یا آکواریم که حالت مایعی دارد استفاده شود. این نوع چسب ها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت، صدا گزینه خیلی خوبی هستند. چسب شیشه ای را باید به شیار بالا و شیار پایین تزریق کنید و سپس هر کردام از درب ها را درون این شیار ها جاساز و تراز کنید.

قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای از آن دسته کار هایی بوده که نیازمند افراد کار بلد و متخصص بوده و خوب است که بدانید بخشی از هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید شامل هزینه و خدمات نصب آن نیز می شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای نصب آن ندارید. قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای به عوامل مختلفی مانند مدل درب اتوماتیک و متراژ درب، میزان سختی و پیچیدگی در نصب، مدت زمان کار بستگی دارد. ولی به طو کلی هر چه نوع درب اتوماتیک پیچیده تر باشد و ابعاد و متراژ آن بیشتر باشد طبیعتا قیمت بیشتری نیز دارد.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصاب درب اتوماتیک

همان طور که تا الان متوجه شده اید مرحله نصب درب اتوماتیک از مهم ترین مراحل بوده و نیازمند به نصابی دارد که از دانش و مهارت کافی برخوردار باشد و بتواند کار خیلی تمیزی را تحویل تان دهد که خوشبختانه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری پیدا کردن چنین افراد ماهری کار سختی نبوده و می توانید به راحتی حتی با جستجو کردن ساده در اینترنت به نصابین ماهری دسترسی پیدا کنید. در آخر به یاد داشته باشید که اگر به دنبال نصاب کار بلدی در هر نقطه از تهران هستید، شرکت آتی در با حدود دو دهه فعالیت مستمر و درخشان در زمینه درب های اتوماتیک و یراق آلات، تمامی امور مربوط به نصب و راه اندازی و تعمیر همه انواع درب های اتوماتیک را با بهره گیری از حرفه ای و دلسوز ترین پرسنل در کوتاه ترین ممکن بر عهده می گیرد. البته جالب است بدانید تا چندین سال پیش نصب و تعمیر درب های اتوماتیک در انحصار اروپاییان بوده و کمتر کسی در داخل ایران از این دانش تخصصی بهره داشت ولی امروزه با گذشت حدود 5 دهه این صنعت هم در کشور مان شاهد پیشرفت چشمگیری بوده و طرفداران زیادی هم پیدا کرد. تا در نهایت که امروزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای تکنسین های کار بلدی در سراسر ایران مشغول به کار هستند و خوشبختانه بازار کار خیلی خوبی نیز دارد.

سرویس درب اتوماتیک در تهران

سرویس درب اتوماتیک از از مهم ترین نگرانی و دغدغه هایی که همیشه کاربران در هنگام استفاده از درب های اتوماتیک دارند. همان طور که تا الان متوجه شده اید درب های اتوماتیک از آن دسته کالا های حساس بوده که نیازمند دقت و تجربه کافی است. به یاد داشته باشید از شرکتی خرید کنید که خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهد و خیالتان از گارانتی و دیگر خدمات هم راحت باشد.

قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

کلام پایانی

نصب و سرویس درب اتوماتیک از تخصصی ترین خدمات بوده که بهتر است به دست افراد خبره سپرده شود و در کنار آن ظرافت در طراحی، ساخت و اجرا نیز لحاظ شود. در زمان نصب این نوع درب ها بهتر است سخت گیری های لازم از همان ابتدا اعمال شود تا بعدها از اتلاف هزینه و وقت جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی