تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی

به سرویس فوری تعمیر درب اتوماتیک نیاز دارید؟

همین حالا تماس بگیرید و تعمیرات درب اتوماتیک را به بهترین ها بسپارید.

درب شیشه ای اتواتیک گردان2

“آتی دُر” بستری فراهم کرده است که شما در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین تعمیرکار درب اتوماتیک متصل شده و خدمات را به صورت شبانه روزی در منزل دریافت کنید.

اگر نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک پارکینگ دارید، با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت مشکل شما را برطرف نماییم!

الان درخواست دهید تا کارشناسان واحد خدمات در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست آنلاین خدمات آتی‌ دُر 

چرا آتی در؟
گارانتی خدمات
گارانتی خدمات

تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی است. با خیال راحت اعتماد کنید.

سرعت در ارائه خدمات
سرعت در ارائه خدمات

مراجعه کارشناس فنی در سریعترین زمان ممکن پس از اولین تماس.

اولویت با تعمیر قطعات
اولویت با تعمیر قطعات

تنها در صورتیکه امکان تعمیر وجود نداشته باشد، قطعه تعویض می شود.

هزینه منصفانه
هزینه منصفانه

با استفاده از تعمیرکاران مجرب و با تجربه، هزینه های تعمیر را به حداقل می رسانیم.

آتی دُر، مرکز تخصصی تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای یکی از خدماتی است که امروزه با گسترش درب های اتوماتیک نیاز به آن احساس شده است. مجموعه آتی در با بیش از 20 سال فعالیت در این زمینه توانسته است با همکاری تکنسین های با تجربه خدمات حرفه ای برای تعمیر درب های اتوماتیک ارائه دهد.

در حال حاضر در مراکز مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، تفریحی و غیره از درب های اتوماتیک استفاده می شود.

درب های اتوماتیک به مانند هر وسیله الکتریکی دیگری دارای یک عمر مفید هستند و پس از آن به مرور زمان اشکالاتی در آنها پدیدار شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند، و به همین دلیل و برای پشتیبانی از این درب ها ما در مجموعه تخصصی آتی در کار تعمیر درب اتوماتیک را انجام می دهیم.

درب شیشه ای اتواتیک گردان2

در آتی دُر انواع تعمیرات درب اتوماتیک برندهای مختلف همراه با قطعات اصلی و ضمانتنامه رسمی انجام میگردد. این واقعیت را بپذیرید که با استفاده از خدمات تعمیرکارآتی دُر تا 80% در هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی صرفه جویی خواهید نمود.

ویژگی سرویس و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگ آتی در
تکنسین های باتجربه، حرفه ای و متعهد🔸 متخصصان با تجربه
تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی هستند.🔹 گارانتی خدمات
اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه است.🔸 اولویت با تعمیر قطعات
 از 8:30 صبح الی 23 شب : 02188808111🔹 پشتیبانی خدمات
درخواست به صورت تلفنی و یا پر کردن فرم امکان پذیر است.🔸 نحوه ثبت درخواست

چرا سرویس و تعمیرات درب اتوماتیک آتی در؟

با اعزام بهترین تعمیرکار فقط چند کلیک فاصله دارید …

تعمیرات درب اتوماتیک آتی دُر

تعمیر قطعات درب اتوماتیک پارکینگ با یک تماس!

از حضور افراد غیرمتخصص و عدم تشخیص مشکل درب پارکینگ خود خسته شده‌اید؟ پس با مشاورین ما در تماس باشید. گروه صنعتی آتی در با سال‌ها فعالیت در زمینه تعمیر قطعات درب اتوماتیک و یراق آلات درب اتوماتیک پارکینگ توانسته افرادی متخصص در این زمینه تربیت کند که با یک تماس در عرض ۲۴ ساعت در محل حاضر شده و به بررسی مشکل پیش آمده می‌پردازند.

مشکلات درب پارکینگ اکثراَ ناشی از عدم عملکرد صحیح جک درب اتوماتیک هستند که با بررسی کارشناسان نیاز به تعمیر یا تعویض آن به شما اطلاع داده می‌شود. اما گاهی اوقات مشکلات ساده راه ما را مسدود می‌کنند که عبارتند از: تعویض باتری ریموت کنترل، عدم عملکرد صحیح دکمه‌های ریموت و … . شما به آسانی می‌توانید خرابی‌های ساده را عیب یابی کرده و در صورت حل نشدن مشکل از خدمات فنی آتی در بهره مند شوید.

ابزار و یراق آلات مورد استفاده توسط متخصصین آتی در از برترین برندهای داخلی و خارجی بوده که بر مبنای نوع انتخابی و مشکل درب اتوماتیک، هزینه خدمات دریافتی نیز متفاوت خواهد بود. کارشناسان آتی در بدون اتلاف وقت به  حل خرابی به وجود آمده می‌پردازند. پس با خیالی آسوده از خدمات فنی و پشتیبانی این مجموعه بهره‌مند شوید.

شرکت‌های بزرگی همچون ایرانسل، هواپیمایی آسمان، شرکت پالایش نفت تهران و … اجرای برخی پروژه‌های خود را به متخصصین مجرب ما سپرده‌اند و از پیگیری کارشناسان این مجموعه ابراز رضایت کرده‌اند. شما نیز به خیل عظیم مشتریان ما بپیوندید، تا از میزبانی مجموعه آتی در بهره‌مند شوید.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

 درب اتوماتیک شیشه ای راحتی را برای شما به ارمغان می آورد اما حفظ و نگهداری آن کار دشواری است. درب های اتوماتیک با توجه به اندازه، فریم و شیشه از تنوع بالایی برخودار هستند. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ممکن است هزینه های زیادی برای شما به دنبال داشته باشد.

درب های اتوماتیک مانند ماشین آلات دارای قطعات متحرک هستند. این قطعات به صورت مرتب باید بررسی شوند تا از سالم بودن و کارکرد صحیح آن ها اطمینان حاصل شود.

هر زمان که نیاز داشته باشید شرکت آتی در برای تعمیر بهترین متخصصین در این زمینه در اختیارتان خواهد گذاشت تا از تعمیر درب اتوماتیک خود اطمینان حاصل کنید.

تعمیر جک درب پارکینگ

شرکت آتی دُر با بیش از 20 سال سابقه در زمینه درب های اتوماتیک پارکینگی می باشد. که انواع جک های پارکینگی را در سراسر ایران عرضه کرده و اهمیت زیادی را در کیفیت سرویس و خدمات پس از فروش برای مشتریان قائل می باشد.

شما می توانید برای تعمیر جک درب اتوماتیک پارکینگی  و با تعمیرکاران درب اتوماتیک در تماس بوده تا در اولین فرصت مشکل شما را بر طرف نمایند.

هزینه تعمیر درب اتوماتیک چقدر است؟

هزینه تعمیر  درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگ با توجه به مشکلی که برای آن پیش آمده است تعیین می شود . در ابتدا اولویت تعمیرکار درب اتوماتیک ، تعمیر قطعات درب برقی می باشد و در صورت نیاز با هماهنگی قطعه تعویض می گردد. 

تعمیرکار درب اتوماتیک چه زمانی مراجعه می کند؟

زمان مراجعه تعمیرکار درب اتوماتیک شیشه ای توسط شما تعیین می شود و با توجه به اینکه نزدیکترین تکنسین با تجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در سریعترین زمان برای شما فراهم می گردد.

آیا خدمات ارائه شده گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط آتی دُر گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.

تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه ای

ریموت یا همان کنترل از راه دور که به منظور باز و بسته کردن درب از راه دور مورد استفاده قرار می گیرد نیز ممکن است به دلیل کار کرد زیاد و یا استفاده ی نادرست از آن دچار آسیب و خرابی شده و به درستی کار نکند. دلایل و فاکتور های بسیاری در خرابی ریموت می توانند دخیل باشند. بهتر است برای تعمیر تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه ای خود از تعمیرکار درب برقی حرفه ای کمک بگیرید.

برای آموزش تنظیم و ست کردن ریموت درب اتوماتیک شیشه ای کلیک کنید.

تعمیر تابلو فرمان و ریسیور درب اتوماتیک شیشه ای

تابلو فرمان و گیرنده درب اتوماتیک در واقع همان مغز سیستم است و همه ی قطعات درب اتوماتیک به این قسمت متصل بوده و دستورات خود را از این قسمت دریافت می کنند. تابلو فرمان یا مرکز کنترل درب اتوماتیک شیشه ای شامل پایانه، منبع تغذیه، فیوز، برد اصلی و… می باشد. هر کدام از این قسمت ها وظایفی برعهده دارند اگر آن را به درستی انجام ندهند کارکرد درب دچار اختلال شده و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای خود خواهید داشت.

هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای چقدر است؟

هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط تکنسین به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

تعمیرکار درب اتوماتیک شیشه ای

تمامی پرسنل و تعمیرکار های درب اتوماتیک آتی دُر دارای تجربه در زمینه تعمیر درب های برقی  هستند. شما می توانید با خیال آسوده به ما اعتماد کرده و خدمات و تعمیر درب اتوماتیک خود را به شرکت آتی دُر بسپارید .

ما برای تمام ایرانیان بهترین را می خواهیم چون لایق بهترین ها هستیم.

از هزینه مداوم و زیاد تعمیر درب اتوماتیک خسته شده اید و دنبال خدمات با کیفیت و کم هزینه هستید؟  همین حالا وقتشه، با بهترین ها در تماس باشید.

نکات مهم در تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک خدمتی است که ما در مجموعه تخصصی آتی در آن را به کمک بهترین تعمیرکاران و بروزترین تجهیزات انجام می دهیم. به طور کلی تعمیرکار حرفه ای بهترین شاخصه یک مرکز تعمیراتی جک درب ورودی است.

 تعمیرکاران و سرویس کاران این مرکز کلیه دوره ها و آموزش های مرتبط به تعمیر درب اتوماتیک را به صورت تخصصی و حرفه ای فرا گرفته اند و می توانند تعمیرات درب اتوماتیک خواسته شده را به بهترین شکل انجام دهند.

تعمیر درب اتوماتیک گاهی نیاز به تعویض قطعات دارد و گاها پیدا نمودن قطعات آنها کار مشکلی است. یکی از چالش های مراکز تعمیراتی تامین قطعات یدکی درب اتوماتیک است و گاهی فقدان قطعات یدکی منجر به تعویض کامل سیستم های درب اتوماتیک با هزینه بسیار زیاد خواهد شد. 

تعمیر درب اتوماتیک 3

شرکت آتی در با سال ها تجربه در زمینه تعمیر درب برقی شیشه ای و با دسترسی به منابع تامین قطعات یدکی ، این توانایی را دارد که قطعات یدکی را در اسرع وقت و با قیمت اقتصادی تامین نماید.

تعمیر درب اتوماتیک تا حد امکان باید در  در سریعترین زمان ممکن انجام شود. حضور یک فرد قابل اطمینان از نظر اخلاقی و تخصصی در منزل مسکونی، مراکز تجاری و غیره برای تعمیر درب اتوماتیک، یکی از نگرانی های همیشگی مشتری ها است.

تکنسین ها و تعمیرکار درب اتوماتیک شیشه ای درب زمینه نصب و خدمات پس از فروش انواع درب اتوماتیک تسلط کافی را دارا باشد تا در کمترین زمان مشکل را برطرف کرده و خدمات مناسبی را ارائه دهد.

برای رفع این نگرانی پیشنهاد می شود با  شرکت های معتبر در این زمینه تماس بگیرید. شرکت آتی در با تعمیرکاران با اخلاق ، متعهد و متخصص خود آماده خدمت رسانی به مشتریان  گرامی می باشد.

رضایت مشتریان از خدمات تعمیرات درب های اتوماتیک آتی دُر

1 %
رضایت مشتریان
1 %
تامین تجهیزات
1 %
گارانتی تعمیرات
1 %
کیفیت قطعات

در کنارتان هستیم: 02188808111

از وعده های دروغین تعمیر درب اتوماتیک خسته شده اید؟!

همانطور که در حین خرید، برند و نوع کالای سفارشی را با راهنمایی مشاورین انتخاب می‌کنید، تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک را نیز به کارشناسان فنی آتی در بسپارید. شما پس از خرید کالا و خدمات از فروشگاه اینترنتی آتی در، عضوی از این خانواده می‌شوید. بنابراین، همراهی شما در هر شرایطی وظیفه ماست.

هزینه تعمیر قطعات درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگ با توجه به نوع خرابی و مشکل پیش آمده پس از بررسی کارشناسان تخمین زده می‌شود. البته نباید فراموش کرد که قطعات یدک با برندهای متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند و بدون شک کیفیت یراق آلات به کار رفته بر روی قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود.

تعمیر درب اتوماتیک

در این میان توصیه می‌شود فریب هزینه‌های ارزان قیمت برخی از تعمیرکاران غیرحرفه‌ای را نخورده و از خدمات پس از فروش و تخفیف تعمیر و تعویض قطعات در این مجموعه بهره مند شوید.

آتی در به صورت تضمینی و با گارانتی معتبر تمامی قطعات درب اتوماتیک را برای شما نصب می‌کند. در صورت بروز مشکل با یک تماس می‌توانید از دانش فنی تعمیرکاران مجرب بهره مند شده و بدون فوت وقت بهترین خدمات فنی را دریافت کنید زیرا ما معتقدیم ایران و ایرانی لایق بهترین‌هاست.

برای مشاوره و استفاده از خدمات آتی در، فرصت را از دست ندهید، با بهترین ها در تماس باشید.

تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک

اینگونه درب های لوکس راحتی را برای شما به ارمغان می آورد اما حفظ و نگهداری آن کار دشواری است. درب های اتوماتیک با توجه به اندازه، فریم و شیشه از تنوع بالایی برخودار هستند. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ممکن است هزینه های زیادی برای شما به دنبال داشته باشد.

درب های اتوماتیک مانند ماشین آلات دارای قطعات متحرک هستند. این قطعات به صورت مرتب باید بررسی شوند تا از سالم بودن و کارکرد صحیح آن ها اطمینان حاصل شود.

گریس کاری قطعات از زنگ زدگی آن ها جلوگیری کرده و عملکرد موثر آن ها تضمین می کند. درب های اتوماتیک شیشه ای از اجزای متفاوتی ساخته شده اند که نقص در هر کدام از این اجزا ممکن است در کارکرد کلی درب اختلال ایجاد کند.

تعمیر درب اتوماتیک 2

توجه داشته باشید که سرویس کردن مرتب درب علاوه بر کارکرد موثر، عمر درب اتوماتیک شما را نیز بالا خواهد برد. میزان تردد روزانه از درب های اتوماتیک برای کارکرد درست و بی نقص و همچنین زمان سرویس بسیار مهم است. بدیهی است که هرچه میزان تردد بیشتر باشد ساییدگی میان چرخ دنده ها بیشتر می باشد و نیاز بیشتری به بررسی دارند.

همچنین در معرض گرد و غبار و یا قرار داشتن سنسور چشمی در مقابل تابش نور خورشید ممکن است در عملکرد آن اختلال ایجاد کند.

هر زمان که نیاز داشته باشید شرکت آتی در برای تعمیر بهترین متخصصین در این زمینه در اختیارتان خواهد گذاشت تا از تعمیر درب اتوماتیک خود اطمینان حاصل کنید.

بهترین مرکز تعمیر درب اتوماتیک تهران

ما در شرکت طراحی و مهندسی آتی در به صورت تخصصی کار تعمیر جک درب ورودی ، کرکره برقی ، درب اتوماتیک شیشه ای و همچنین تعمیر راهبند های اتوماتیک را برای ایران عزیزمان انجام می دهیم.

 آتی در به عنوان مرکز تخصصی و حرفه ای تعمیر درب برقی تهران، سفارشات مشتریان را در زمینه تعمیر درب اتوماتیک با کیفیت عالی و به صورت تضمینی انجام می دهیم. ما در این مجموعه تخصصی توانسته ایم بهترین تعمیرکاران و ابزار تعمیراتی را در اختیار بگیریم و به همین دلیل امورات تعمیراتی مشتریان خود را به صورت تضمینی و با گارانتی قطعات انجام می دهیم.

شما می توانید برای ثبت سفارشات خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشتریان ما

هزینه تعمیر درب اتوماتیک

هزینه تعمیر درب اتوماتیک بسته نوع خدماتی که ارائه می شود مختلف است. معمولا اگر قطعه یدکی نیاز نباشد، هزینه تعمیرات درب اتوماتیک کم و اگر نیاز به تعویض قطعه یدکی باشد، هزینه افزایش می یابد.

پیشنهاد بسیاری از تعمیرکاران غیر حرفه ای ، تعویض قطعات یدکی به جای تعمیر درب اتوماتیک (Repair automatic doors & gate) است که نتیجه ای جز تحمیل هزینه زیاد به مشتری نخواهد داشت. 

اگر کاهش هزینه تعمیر جک درب  پارکینگ مد نظر شماست می توانید از مجموعه آتی در به عنوان مرکز تخصصی تعمیر تخصصی درب پارکینگ  کمک بگیرید. ما در آتی در به دلیل تخصصی بودن و داشتن تجهیزات بروز  هزینه تعمیرات را با پایین ترین نرخ  انجام می دهیم و هزینه های تعمیر را به حداقل می رسانیم.

31 دیدگاه

    • بله ، تمامی تعمیرکار های درب اتوماتیک که با ما همکاری می کنند حرفه ای و با تجربه هستند.
    • اصلی ترین بخش درب برقی است ، طبیعاتا هزینه زیادی را نسبت به موارد دیگر دارد.
    • برای نصب درب اتوماتیک ، معمولا یک روز کاری و تعمیر ریموت کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد.
  1. اگه درب اتوماتیک تو محل پر رفت و آمد نصب بشه برای اینکه درب بخاطر عبور مرور مدام باز و بسته نشه چیکار باید کرد ؟
    • می توانید از کلید و یا ریموت برای کنترل رفت و آمد استفاده کنید و یا اینکه حساسیت چشمی حجمی را کاهش داده تا نزدیکترین افراد به درب، دستور باز یا بسته شدن درب توسط تابلو فرمان انجام شود.
  2. سلام درب کرکره ای منزل ما موقع پایین آمدن زیر آن کمی خالی می شود و اصطلاحا می افتد لطفا بنده را راهنمایی فرمایید. سپاسگزارم
    • بله ، در صورت تعمیر قطعات الکترونیکی و یا شکستگی ، قطعه مورد نظر در بخش سرویس و خدمات ما تعمیر می شود.
    • خدمات و قطعات که برای تعمیر درب اتوماتیک ارائه می دهیم دارای گارانتی هستند. دقت داشته باشید موارد مصرفی مانند باتری و .. فاقد گارانتی هستند.
  3. سلام خسته نباشید بنظرتون اگه موتور کرکره برقی خراب بشه نیاز هست که کامل عوض بشه یا قطعه تعمیر بشه مشکلی نیست ؟
    • بستگی به مدل موتور کرکره و نوع خرابی موتور دارد. ابتدا باید توسط کارشناس بررسی شود در صورت عدم تعمیر می بایست موتور را تعویض نمایید.
  4. ما شمال تهران هستیم به مناطق شمالی یا غربی هم خدمات دارید ؟
  5. تعمیرات درب اتومات فروشگاهمون به سرعت انجام شد و خدماتتون خیلی خوب بود ممنونیم
  6. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تو ساختمونا مخصوصا برای سالمندان خیلی مناسبه که نیرویی برای باز و بسته کردن درب ها وارد نکنن همچنین انرژی گرمایی و سرمایشی رو به خوبی حفظ میکنه
  7. شما از بهترین مرکز تخصصی تعمیر درب اتوماتیک تهران هستید پشتکار بالا و محصولات خوبی ارائه میدید سپاس از شما
  8. ما تا وقتی از خدمات شما استفاده نکرده بودیم متوجه این مسئله نبودیم ولی واقعا شرکت شما یکی از مراکز تخصصی تعمیر درب اتوماتیک تهران هست متخصصین و مشاورین بسیار خوبی دارید
  9. سلام از مجموعه آتي در براي همراهي و خدمات و تعمير درب اتوماتيك شيشه اي كه براي سازمان ما انجام دادند ، سپاسگزارم. اهميشه موفق باشيد.
  10. اگه تسمهء درب شیشه ای اتوماتیک خراب بشه فقط تسمه تعمیر میشه یا من شنیدم کل درب باید عوض شه ، این درسته ؟
    • سلام فقط تسمه تعویض می شود و اگر نیاز به تعمیر درب اتوماتیک در قسمت اپراتور باشد فقط قطعه تعویض می گردد.
  11. درب های اتوماتیک مثل هر وسیله دیگه ای دارای عمر مفید هستند و شاید بعد به مرور زمان اشکالاتی در اون ها بوجود بیاد که با وجود تکنسین های شما این مشکلات ما با تخصص و دقیق حل میشه سپاس از شما
  12. برای تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران باید به خودتون مراجعه کنیم منظورم اینه مرکز تخصصی تعمیر درب اتوماتیک تهران هستید ؟
  13. ما سال هاست از خدمات درب اتوماتیک و همچنین تعمیر درب اتوماتیک و برقی هامون از شرکت شما کمک میخوایم باتوجه به تجربه 20 ساله ای که تو کارتون دارید بهترین تکنسین ها و تعمیرکار دربهای اتوماتیک رو پرورش دادید ممنون از خدمات و پشتیبانی خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

tik

ممنون، اطلاعات شما ثبت شد!

منتظر تماس کارشناسان ما باشید