اپراتور یونیک

اپراتور یونیک از مطرح ‌ترین و بزرگ ‌ترین ابر کمپانی‌های آلمانی در زمینه تولید انواع درب‌ های اتوماتیک یا برقی در سراسر جهان است که همواره با تولید باکیفیت‌ ترین و جدید ترین محصولات توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و همین امر سبب افزایش محبوبیت این برند خوش ‌نام شده است.

اپراتور درب اتوماتیک یونیک

اپراتور درب اتوماتیک یونیک

انواع درب اتوماتیک یونیک

درب اتوماتیک یونیک دارای انواع مختلفی مانند کشویی، تلسکوپی، اتوبوسی، فولدینگ، گرد و نیم گرد است که تولید و به بازار مصرف روانه شده‌است. درب های یونیک قابلیت نصب درهر مکانی که مدتظرتون است را به‌راحتی دارند.

پیشنهاد آتی در:   فروش قطعات درب اتوماتیک

اپراتور درب اتوماتیک یونیک

اپراتور درب اتوماتیک یونیک از مرغوب ‌ترین و به‌روز ترین قطعات روز دنیا ساخته شده ‌است که همه‌ی آن ‌ها درکنار هم بی‌شک محصولی بی‌نظیر مانند درب‌ های اتوماتیک یونیک را به بازار مصرف معرفی می کنند. به‌جرات می ‌توانیم بگوییم که تمامی این قطعات و اجزای تشکیل دهنده این نوع از درب ‌ها بی‌نقص بوده و توانایی ارائه خدمات بالایی را به کاربران دارند.

درخواست مشاوره خرید آتی در

موتور بکاررفته در اپراتور اتوماتیک یونیک از نوع دانکر(موتور دانکر) 100 واتی آلمانی با ولتاژ 24 و به‌صورت DC است که خود به ‌تنهایی می‌تواند باعث یکه ‌تازی این اپراتور در بازار شود.

جالب است بدانید برند دانکر از شناخته ‌شده ‌ترین برند های تولید کننده موتور برای درب‌ های اتوماتیک در کل دنیا بوده که از لحاظ کیفیت بی‌شک بی‌رقیب است و شما می‌توانید عبارت Made in Germany را روی تک‌ تک موتور های تولیدی این شرکت مشاهده کنید.

از نکات قابل توجه در اپراتو درب اتوماتیک یونیک “Automatic doors unique قدرت بالای آن بوده که برابر 3350 دور در دقیقه است که در نوع خود فوق‌العاده تلقی می شود.

با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی اجزای تشکیل دهنده آن بپردازیم.

دیتاشیت اپراتور درب اتوماتیک یونیک

دیتاشیت اپراتور درب اتوماتیک یونیک

کنترل باکس( که در اپراتور درب اتوماتیک از نوع STWORLD بوده و دارای استاندارد ۳ میلیون تردد در روز است.) ، گیربکس به ‌همراه یک عدد شمارگر، برد الکتریکی، باطری ( می‌تواند در نبود برق به فعالیت خود ادامه دهد) ، سنسور، ریموت با قابلیت اجرای پنج فرمان یا پنج کانال با فرکانس 433 مگا هرتز (دائم باز، قفل، اتوماتیک، فقط خروج، فقط ورود و کنترل دستی) ، چرخ دنده و …. است.

سنسور ها یا چشمی‌ های اپراتور یونیک که از مهم ‌ترین اجزای این درب ‌ها به‌حساب می‌آین. عملا کار کل درب‌ ها به‌نحوی به عملکرد این سنسورها گره‌ خورده و اگر نباشند تقریبا کل دستگاه کارایی ندارد چرا که فرمان اصلی و نهایی باز و بسته شدن درب‌ توسط این سنسور ها صادر می‌شود.

پس باید از برند هایی استفاده شود که امتحان خود را به‌خوبی پس داده‌ اند. به‌همین منظور سنسور ‌های استفاده شده در اپراتورهای یونیک همگی ساخت BEA بلژیک هستند. پس خیالتان از جهت کیفیت آن آسوده باشد؛ همچنین این سنسور های بلژیکی دارای عملکرد ترکیبی ایمنی (قابلیت تنظیم فاصله را دارد) و فعال کننده است.

پیشنهاد آتی در:   ویژگی، تفاوت و انواع موتور دانکر آلمان

از دیگر ویژگی‌های اپراتور یونیک می‌توان به قفل الکتریکی، دارا بودن قابلیت آنتی کراش، نمایشگر تردد، قابلیت اتصال به BMS و سیستم اعلام حریق اشاره کرد که همگی در عملکرد بی‌نقص این دستگاه نقش بسزایی دارند.

منبع تغذیه ( از نوسانات جلوگیری می‌کند) اپراتور درب اتوماتیک یونیک از نوع هارد سویچینگ بوده که فقط در این اپراتور و اپراتور لابل بکار رفته و از بهترین نوع سویچینگ است.

علاوه برعمر بالایی که دارد از مدار ساده‌ای تشکیل شده که همه این‌ها در عملکرد سریع و به‌موقع این اپراتورها نقش پررنگی دارد.

مدار الکتریکی بکار رفته در اپراتور یونیک با روش میکروکنترولر پیشرفته به ‌همراه صفحه نمایش عیب‎ یاب خودکار کار می‌کند که از مزیت‌ های آن می‌توان به امنیت بالای آن اشاره کرد به‌طوریکه سیستم ‌های بسیار هوشمند حفاظتی تعبیه شده در دستگاه، هرگونه حرکت اضافی اتفاقی اعم از حرکت اشیاء یا افراد را شناسایی کرده و مانع از حرکت درب نمی‌شود و از آسیب ‌های احتمالی به درب جلوگیری می‌کند.

**علاوه‌براین وجود این نوع مدار الکتریکی درمقابل تغییرات احتمالی ولتاژ به ‌خوبی عمل کرده و از اختلالاتی که ممکن است ایجاد شود جلوگیری می‌کند.

و در آخر بهتر است بدانید تنظیمات این اپراتور همگی به ‌صورت دیجیتال بوده که توسط طیف وسیعی از کدها و داده‌ها که از قبل به دستگاه داده شده است انجام می‌شود.

درب اتوماتیک یونیک

درب اتوماتیک یونیک

قیمت درب اپراتور اتوماتیک یونیک

باتوجه به طیف گسترده استفاده از این درب ‌های اتوماتیک در مراکز مسکونی، تجاری و اداری، پیشنهاد می‌ شود که قبل از خرید حتما محل مورد نظر توسط کارشناسان کارکشته آتی در بررسی شود و سپس اقدام به خرید و نهایتا نصب صورت گیرد.

ولی مواردی که همواره برای انتخاب هر نوع درب اتوماتیک حائز اهمیت است مکان مورد نظر، وزن درب، تعداد تردد و ابعاد آن است.

شرکت آتی در متخصص در زمینه فروش، نصب و راه‌اندازی انواع درب اتوماتیک شیشه ای از شناخته شده ‌ترین و مطرح ‌ترین برند های جهانی بوده که با داشتن سابقه طولانی و درخشان آماده خدمت‌ رسانی به مشتریان عزیز از سراسر ایران است.

پیشنهاد آتی دُردرب چشمی اتوماتیک را مطالعه کنید!

درب ‌های اتوماتیک انواع مختلفی داشته که از کاربردی ‌ترین و شناخته‌ شده ‌ترین آن‌ها می توان به درب ‌های اتوماتیک شیشه‌ای اشاره کرد که از محبوبیت بالایی برخوردار است و تقریبا جایی نیست که از آن استفاده نکرده باشند.

نماینده درب اتوماتیک یونیک

نماینده درب اتوماتیک یونیک

چرا باید از اپراتور یونیک استفاده کنیم؟

هنگام تهیه‌ی درب اتوماتیک اسلایدینگ، شرکت یونیک می تواند بهترین انتخاب ‌باشد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه‌ در عین زیبایی و ظاهر شیک، امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اما به‌هرحال معایبی نیز دارد که در ادامه برای آسان کردن خرید به بیان آن ها می پردازیم.

مزایا

  • قیمت بسیار مناسب
  • کیفیت بالا
  • تنوع بالا
  • ایمن بودن
  • سرویس‌دهی بالا
  • سهولت در تردد

معایب

  • پرهزینه بودن تعمیرات آن
  • اختلالات ولتاژی

پیشنهاد آتی دُر :آموزش نحوه ست كردن ريموت درب شیشه ای یونیک را مطالعه کنید!

درخواست سرویس و تعمیرات آتی در

درخواست سرویس و تعمیرات آتی در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی