فروش انواع کرکره پلی کربنات (کرکره برقی شفاف)

* کاربر گرامی، قیمت کرکره برقی شفاف بر اساس اطلاعات ورودی و انتخاب شما، همراه با آپشن های پایه محاسبه خواهد شد. برای مشاوره و اطلاع از قیمت دقیق و دریافت پیش فاکتور درخواست خود را تکمیل نمایید.

محاسبه قیمت کرکره پلی کربنات

کرکره پلی ‌کربنات ، بعد از کرکره آلومینیومی پرکاربردترین نوع تیغه کرکره برقی است که بیشتر جهت انواع کرکره برقی پارکینگ، مغازه، پنجره و … مورد استفاده قرار میگیرد. کرکره برقی شفاف  یا کرکره برقی شفاف نوعی از کرکره‌های برقی است که معمولاً در اماکنی مانند بانک‌ها، صرافی‌ها و … که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود کاربرد دارد. کرکره پلی ‌کربنات ، علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV، در مقایسه با سایر کرکره‌های اتوماتیک بیشترین ضریب ایمنی و استحکام بیشتری در برابر سرقت را دارد و انواع مختلف آن دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد. شعار”شفاف تر از شیشه… مستحکم تر از فولاد” شعار تولیدکنندگان کرکره‌های برقی پلی‌کربنات است.

 

کرکره ضد سرقت شفاف

کرکره برقی شفاف آتی دُر

• کیفیتاستفاده از بهترین برندهای کرکره پلی کربنات
• قیمتبر اساس مدل و ابعاد کرکره پلی کربنات متغیر است.
• زمان نصبنصب پس از ثبت سفارش بین 3 الی 5 روز است
• پشتیبانی فروشاز 8:30 صبح الی 18 عصر : 02188808111
• نحوه ثبت سفارشسفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی برای توضیح زیر سازی و محصولات(رایگان)

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با آتی در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کرکره برقی اتی در

کرکره پلی کربنات چیست؟

یکی از جدیدترین نسل‌های کرکره برقی در کشور، کرکره پلی کربنات است. از اماکن مسکونی گرفته تا جا‌هایی مانند صرافی و بانک می‌توان از حضور و وجود این نوع کرکره ضد سرقت به خوبی بهره برد. یکی از جدیدترین نسل‌های کرکره برقی در کشور، کرکره پلی کربنات است. از اماکن مسکونی گرفته تا جا‌هایی مانند صرافی و بانک می‌توان از حضور و وجود این نوع کرکره به خوبی بهره برد. درباره تیغه‌های کرکره پلی کربنات می‌توان گفت که این تیغه‌ها نیز، تیغه شفاف نامیده می‌شوند که از مواد پلی‌کربنات و از مقاوم‌ترین پلیمر‌ها ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. به دلیل اینکه این تیغه‌ها استحکام بیشتری داشته باشند، در فواصل آن‌ها از لوله‌های استیل یا آلومینیوم استفاده می‌شود که امنیت را چند برابر می‌کند. همچنین پلی‌کربنات خاصیت ضد شعله‌ور شدت دارد و از سرایت آتش نیز جلوگیری می‌کند. پلی‌کربنات در صنعت به عنوان فولاد پلاستیکی شناخته می‌شود به گونه‌ای که حتی با چکش هم قابل شکستن نمی‌باشد.

مواردی که در ادامه ذکر خواهیم کرد از جمله موارد استفاده کرکره برقی پلی کربنات می‌باشند:

  • مراکز خرید و مراکز فروشگاهی مانند پاساژ‌ها و یا مراکز تجاری بزرگ
  • ساختمان‌هایی که از آن‌ها به عنوان ساختمان فروشگاهی یاد می‌کنند
  • استفاده از آن به عنوان یک پارتیشن متحرک
  • دکوراسیون داخلی در ساختمان‌های لوکس و مدرن امروزی
  • درب پارکینگ در ساختمان‌هایی که به صورت جنوبی ساخته شده‌اند
  • بالکن در ساختمان‌ها
کرکره برقی پلی کربنات

استفاده از کرکره پلی کربنات در بالکن

کرکره شفاف را با نام کرکره نانوکامپوزیت نیز می‌شناسند. برای استفاده از کرکره شیشه‌ای در بالکن باید به نکات زیر توجه داشت:

  •  طراحی ساختمان از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که در انتخاب کرکره شفاف باید رعایت شود.
  • نوع کرکره انتخابی نیز باید به صورت کامل با نما و رنگ ساختمان تناسب و یا هماهنگی داشته باشد.
  • کرکره برقی شفاف بالکن انتخاب شده برای به کار گذاشته شدن در بالکن باید از خاصیت عایق بودن بهره‌مند باشد. به طوری که از ورود هر گونه صدا، نور، سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری کند.
  • کرکره برقی شفاف بالکن ، از امنیت بالایی بهره‌مند باشد و به نوعی دارای خاصیت ضد سرقت باشد.

مزیت‌های استفاده از کرکره برقی شیشه ای

کرکره پلی کربنات به دلیل خصوصیات و امتیارات ویژه‌ای که دارد مزیت‌های زیادی را شامل حال زندگی بشر کرده است. برخی از این موارد به شرح زیر هستند:

  • از آنجایی که کرکره شیشه‌ای وزن کمی داشته و مقاومت بسیار بالایی را برای آن ذکر کرده‌اند، به همین دلیل در جا‌هایی که زلزله خیز بوده و یا طوفان و تگرگ شدت بیشتری دارد استفاده از این نوع کرکره می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
  • زندگی کردن در یک محیط سالم از دیگر مزیت‌هایی است که با وجود این کرکره، مشاهده می‌شود. کرکره‌های پلی کربنات، مجهز به لایه‌ای هستند که اجازه نمی‌دهد اشعه مضر خورشید به محلی که این درب در آنجا قرار داده شده است، وارد گردد. به همین دلیل است که می‌گوییم این درب می‌تواند محیط سالمی را ایجاد کند.
  • از دیگر مزیت‌هایی که با نصب کرکره برقی شیشه ای ظاهر می‌شود، نچسبیدن گردوغبار به درب می‌باشد. این نوع درب، آنتی استاتیک است و به همین دلیل، گردوغبار‌هایی که در فضای باز وجود دارد به این درب نچسبیده و معمولاً نیازی نیست در فواصل زمانی کوتاه مدت برای تمیز کردن و شستشوی آن اقدام خاصی صورت گیرد. معمولاً با یک شستشوی معمولی با آب و یا حتی برخورد آب باران، درب به راحتی تمیز می‌شود.

همچنین ساختمان‌های زیادی وجود دارند که بالکن‌های موجود در آن دارای کرکره می‌باشد. به منظور استفاده از کرکره در بالکن نکات مهمی را باید در نظر گرفت. از جمله این نکات می‌توان موارد زیر را نام  برد: طراحی ساختمان از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در انتخاب کرکره باید رعایت شود. به همین دلیل نوع کرکره انتخابی نیز باید به صورت کامل با نما و رنگ ساختمان تناسب و یا هماهنگی داشته باشد. کرکره انتخاب شده برای به کار گذاشته شدن در بالکن باید از خاصیت عایق بودن بهره‌مند باشد. به طوری که از ورود هر گونه صدا، نور، سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری کند. از مهم‌ترین نکات می‌توان به این مورد اشاره کرد که اگر قصد به کارگیری کرکره را در ساختمان‌های خود دارید باید به این مورد توجه کنید که از امنیت بالایی بهره‌مند باشد و به نوعی دارای خاصیت ضد سرقت باشد.

با آتی در شما امکان مشورت با متخصصین ما و انتخاب بهترین گزینه موجود که با ساختمان شما نیز تطابق داشته باشد را خواهید داشت.

کرکره برقی شیشه ای شفاف

کرکره‌ پلی‌ کربنات ، از کرکره‌های اتوماتیکی هستند که به صورت گسترده در اماکن تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و محبوبیت بالایی دارند. پرده اصلی کرکره های برقی شفاف ، از پروفیل آلومینیوم به قطر 3 سانتی متر و تیغه کرکره پلی ‌کربنات با ضخامت 3 میلی متر تشکیل شده‌اند. پلی‌کربنات را در صنعت به عنوان فولاد پلاستیکی می‌شناسند چرا که بصورت صد در صدی، ضد ضربه و ضد شکستگی می‌باشد. سبک وزن بودن این نوع از کرکره باعث کاهش اصطحکاک شده و این امر کارایی و طول عمر موتور و دیگر قطعات را نیز افزایش خواهد داد. کرکره پلی کربنات ، یکی دیگر از انواع کرکره اتوماتیک است که در واقع طرح شیشه می باشد، ولی استحکام آن اصلا با شیشه قابل مقایسه نیست. این نوع کرکره مانند سایر تیغه‌های کرکره‌های شفاف، استحکام بسیار بالایی دارد و یکی از بهترین و ضد سرقت‌ترین حفاظ‌ها به شمار می‌آید. کرکره پلی کربنات یا شیشه‌ای یکی از انواع کرکره برقی شفاف است.  ولی لازم است که بدانیم در تولید این نوع تیغه کرکره برقی از خود شیشه استفاده نشده است بلکه مواد اولیه آن کامپوزیت بسیار مستحکم و مقاوم نانو پلی‌کربنات می‌باشد. امروزه این نوع کرکره‌ها کاربرد زیادی دارند. کرکره‌های برقی شیشه‌ای شفاف از خصوصیات و مزایایی مانند ضد ضربه بودن، ضد خش بودن، ضد زنگ‌زدگی، زیبایی و قابلیت تطبیق رنگ کرکره با نمای ساختمان یا فروشگاه، بهره‌مند هستند.

برای مطالعه و آشنایی بیشتر می توانید مزایا کرکره برقی را مطالعه کنید.

انواع کرکره پلی کربنات

یکی از مواردی که باعث شده امروز از کرکره برقی شیشه‌ای به وفور استفاده گردد، قابلیت تاشوندگی و بسته شدن درب در قسمت بالایی ورودی فروشگاه است؛ به این شکل فضای زیادی برای نصب آن لازم نخواهد بود. این ساختار و مزیت است که باعث شده این کرکره در قطعاتی کوچک‌تر، ساخته و به هم متصل شوند. همین موضوع باعث شده که کرکره پلی کربنات یا کرکره برقی شفاف نمی‌تواند مانند یک طلق شفاف یک تکه باشد. این نوع کرکره رول آپ از قطعات کوچک پلی‌کربن تشکیل شده که این قطعات پلی‌کربن به صورت آجر در کنار یکدیگر چیده می‌شوند و یک دیواره را تشکیل می‌دهند. لذا باید توجه داشته باشید که کرکره پلی کربنات  هیچگاه مانند یک شیشه یکسره نیست، بلکه مانند قطعات کوچک شیشه‌ای است که در کنار هم چیده شده‌اند. در مجموع دو نوع کلی کرکره برقی شفاف داریم: کرکره برقی پلی کربنات شفاف زواری (غضروف آلومینیوم) و کرکره برقی شفاف لوله‌ای (میل ترانس آلومینیوم و یا استیل).

تیغه کرکره برقی 2

در مجموع دو نوع کلی کرکره برقی شفاف داریم:

  • کرکره برقی پلی‌کربنات شفاف زواری (غضروف آلومینیوم)
  • کرکره برقی شفاف لوله‌ای (میل ترانس آلومینیوم و یا استیل)

کرکره برقی پلی‌کربنات شفاف زواری (غضروف آلومینیوم)

یکی از انواع درب‌های کرکره برقی که با پلی کربنات ساخته شده‌، کرکره برقی پلی کربنات زواری است. در این روش، برای آنکه پانل‌ها و یا تیغه‌های شفاف را به هم متصل کنند، از غضروف‌هایی از جنس فلز آلومینیوم استفاده می‌کنند. این نوع غضروف، ضخامتی برابر 6 میلی‌متر دارد. در واقع این غضروف‌ها در قسمت بالایی و پایینی تیغه‌هایی که از جنس پلی کربن می‌باشند، قرار داده می‌شوند. معمولاً برای آنکه تیغه‌ها بتوانند به راحتی امکان جابه‌جایی داشته باشند، غضروف‌ها را در زاویه 45 درجه‌ای اجرا می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر “بهترین تیغه کرکره برقی” را مطالعه کنید.

موضوع مهمی که در مورد غضروف‌ها باید مورد توجه قرار داده شود این است، که آن‌ها باید از بهترین و با کیفیت متریال‌ها تولید شده باشند. به همین دلیل است که برای ساخت درب‌های برقی شفاف، از آلومینیوم اکسترود شده استفاده می‌کنند. این نوع آلومینیوم، مقاومت بالایی داشته و کیفیت بالایی را برای درب برقی ایجاد خواهد کرد.

برای آنکه زیبایی این نوع درب در اثر استفاده از زوار از بین نرود، می‌توان رنگ‌هایی که برای زوار انتخاب می‌شود، به رنگ تیغه‌ها نزدیک بوده و هارمونی رنگ در درب برقی به خوبی رعایت گردد. از نظر کارکرد و باز و بسته شدن کردن دستی درب از قسمت بالا نیز هیچ ممانعتی وجود نداشته و این درب را می‌توان به مانند سایر درب‌های برقی از بالا و به صورت دستی، باز و بسته کرد.

کرکره برقی شفاف لوله‌ای (میل ترانس آلومینیوم و یا استیل)

نوع دیگری از درب‌های برقی که با تیغه‌های پلی کربن ساخته شده‌اند، کرکره برقی شفاف لوله‌ای است. در اینجا نیز برای آنکه تیغه‌ها بتواند به راحتی به جابه‌جا شده و درب باز و بسته گردد، باید از غضروف استفاده گردد. غضروف‌ها در واقع ابزاری هستند که بین تیغه‌ها قرار داده می‌شوند تا آن‌ها بتوانند به راحتی در اطراف موتور قرار بگیرند و هیچ مشکلی در باز و یا بسته شدن درب به وجود نیاورند.

نوع غضروفی که در این نوع درب استفاده می‌شود، استیل و یا آلومینیوم است. نکته‌ای که باعث ایجاد تفاوت بین درب زواری و درب لوله‌ای شده، قابلیت استفاده آن‌ها می‌باشد. معمولاً در جا‌هایی که عرض بازشوی درب، زیاد است توصیه می‌کنند برای خرید درب شفاف زواری اقدام گردد؛ زیرا این نوع درب را می‌توان با سایر انواع تیغه‌های درب برقی ترکیب کرد و ظاهری متفاوت و مقاوم برای درب به وجود آورد.

نکته مهمی که خوب است صاحبان برخی مشاغل مانند صرافی‌ها و یا غیره به آن توجه داشته باشند، افزایش امنیت در محل است. برای افزایش امنیت در محل می‌توان از قفل‌هایی که به آن‌ها قفل‌های الکتریکی و یا قفل‌های الکترومکانیکی می‌گویند، استفاده کرد. با این ترفند می‌توان به خوبی از تمام اقلامی که داخل یک فروشگاه وجود دارد محافظت کرد و میزان سرقت در محل را کاهش داد.

به کار بردن استیل در ساخت غضروف‌های قرار داده شده بین پانل‌های این درب، می‌تواند باعث افزایش استحکام و دوام درب برقی شفاف شود. این نوع درب، به صورت کلی از سایر انواع درب‌های موجود، مقاومت بیشتری داشته و ظاهر زیباتری را در محل پدید می‌آورد.

تفاوت درب لوله‌ای و زواری

موضوع مهمی که باید بعد از آشنایی با این دو نوع درب اشاره گردد، تفاوتی است که بین درب لوله‌ای و زواری وجود دارد. در حالتی که در ساخت غضروف‌های درب از لوله استفاده می‌کنند، قیمت تمام شده درب افزایش پیدا می‌کند. معمول‌ترین نوع فلزی که برای ساخت غضروف درب‌های لوله‌ای شفاف به کار می‌برند، استیل پولیش خورده است. این ماده استحکام بالایی داشته و از جمله متریال‌های مقاوم موجود در بازار به شمار می‌رود.

در درب‌های برقی که به جای لوله از زوار استفاده می‌کنند قیمت درب، کمتر بوده و این موضوع برای افرادی که قصد ندارند برای تعویض درب، هزینه‌های بالایی را متحمل شوند، می‌تواند خبر خوبی باشد. البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که هیچگاه نباید جای امنیت را با پرداخت کمترین هزینه عوض کرد.

قیمت کرکره برقی شفاف

عوامل متعددی بر قیمت کرکره پلی کربنات شفاف تأثیرگذار می‌باشند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مواد پلی‌کربنات و برند آن
  • ضخامت تیغه پلی‌کربنات شفاف و وزن هر متر مربع آن
  • ضخامت و کیفیت پروفیل آلومینیومی بین تیغه‌ها و رنگ آن
  • ماده، وزن و کیفیت تیغه ابتدایی آلومینیومی و تیغه انتهایی
  • ضخامت و رنگ ریل‌های آهنی کناری و استفاده از زوار مویی
  • نوع اتصال تیغه‌ها

همان‌طوری که مشاهده کردید، عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث تغییر در قیمت کرکره پلی کربنات شفاف شوند. به همین دلیل است که نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص برای آن تعیین کرد. البته مهم‌تر از قیمت، باید به کیفیت توجه داشت. تولیدکنندگان زیادی در سراسر کشور در حال تولید درب‌های برقی با پلی کربنات هستند، اما چیزی که در این بین می‌تواند باعث ایجاد تردید در انتخاب یکی آن‌ها شود، کیفیت محصول نهایی است. هر چه کیفیت غضروف‌ها و یا تیغه‌هایی که در ساخت درب به کار برده می‌شود بالاتر باشد، طبیعتا قیمت کرکره شیشه‌ای نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته از آنجایی که کیفیت درب با میزان امنیت موجود در محل، رابطه مستقیم دارد به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر شغل حساسی داشته که باعث افزایش وسوسه سارقان برای سرقت از محل کارتان می‌شود، در مورد کیفیت کوتاهی نکرده و همواره به فکر بهترین‌ها باشید. توصیه ما به شما برای نصب درب‌هایی با کیفیت، انتخاب مجموعه‌هایی مانند آتی دُر است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات و همچنین دانستن قیمت دقیق کرکره‌های برقی به خصوص کرکره‌های برقی شفاف، با کارشناسان فروش ما در این شرکت در تماس باشید.

در پایان باید گفت که آتی در مدت‌هاست در زمینه فروش یراق آلات و انواع درب اتوماتیک فعالیت می‌کند و از دانش متخصصان زیادی برای بهبود خدمات خود بهره می‌برد. کرکره پلی کربنات که چند سالی است محبوبیت بالایی کسب کرده‌اند نیز توسط مجموعه آتی در به فروش می‌رسند. کرکره‌ های شفاف آتی در با تنوع رنگی و تنوع جنس تیغه‌های مختلف آن گزینه‌های زیادی در اختیار شما خواهد گذاشت و شما را کمک خواهد کرد تا بهترین گزینه را برای ساختمان خود انتخاب کنید. آتی در همواره هدف اصلی خود را جلب رضایت مشتری و ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب دانسته است و با خدمات پس از فروشی که ارائه می‌دهد، خیال شما را از بابت هر گونه مشکل احتمالی مرتبط با کرکره‌ برقی خود، راحت می‌کند.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

sale

منو اصلی

tik

ممنون، اطلاعات شما ثبت شد!

منتظر تماس کارشناسان ما باشید