فروش انواع بهترین درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در ایران

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی کارکردی شبیه به سیستم درب اتوماتیک کشویی دارد. اما نحوه بازشو در عرض دهانه متفاوت است بدین شکل که در این نوع از درب اتوماتیک، جهت یک لنگه ثابتی که نصب می شود دو لنگه متحرک را اجرا می کنند. لنگه های متحرک به صورت هماهنگ با سرعتی متفاوت حرکت کرده و به روی پانل لنگه ثابت قرار می گیرند. از همین روست که میزان بازشوی درب بیشتر خواهد بود.

این نوع از درب ها برای اجرا و نصب در بیمارستان ها ، بانک ها و مراکز بزرگ تجاری بسیار مناسب می باشد. درب اتوماتیک تلکسوپی را برای محیط هایی استفاده می کنند که دهانه ورودی ساختمان کم بوده و درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ برای آن ها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

شرکت آتی دُر یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در حوزه طراحی، تولید و فروش درب اتوماتیک از قبیل  درب اتوماتیک اسلایدینگ یا تلسکوپی می باشد که به همراه تمامی یراق آلات ممتاز آن ها را اجرا می نماید. تیم متخصص و حرفه ای در آتی دُر با کمک متریال های با کیفیت شرکت ، پروژه های ارزشمندی را در سرتاسر ایران اجرا نموده اند و همواره سعی بر آن داشته اند که رضایت مندی مشتری را مدنظر داشته و بهترین کار را تحویل نمایند.

نصب درب اتوماتیک تلسکوپی (با ارتفاع بلند)

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی – 2 لت ثابت یک 4 لت متحرک

  • ابعاد : 400 سانتیمتر عرض * 220 سانتی متر ارتفاع
  • کتیبه : ندارد
  • فریم: الکترواستاتیک
  • قیمت با موتور دانکر: 57/000/000 تومان
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دو لنگه ثابت چهار لنگه متحرک بدون کتیبه
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دو لنگه ثابت چهار لنگه متحرک بدون کتیبه

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی – 2 لت ثابت یک 4 لت متحرک با کتیبه

  • ابعاد : 400 سانتیمتر عرض * 220 سانتی متر ارتفاع
  • کتیبه : دارد – 400 سانتیمتر عرض * 50 سانتی متر ارتفاع
  • فریم: الکترواستاتیک
  • قیمت با موتور دانکر: 68/000/000 تومان
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دو لنگه ثابت چهار لنگه متحرک با کتیبه
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دو لنگه ثابت چهار لنگه متحرک با کتیبه

ویژگی درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دارای ویژگی و مشخصات مناسبی برای نصب در محیط هایی با دهانه های کوچک و بزرگ هستند. این درب های اتوماتیک دارای زیبایی ظاهری بی نظیری بوده و می تواند در کنار ایجاد امنیت، در زیباسازی ورودی ساختمان نیز موثر باشد.

از درب تلسکوپی برای فروشگاه هایی که دارای فضا و مساحت کوچکی هستند نیز مورد استفاده قرار گرفته و در کنار عبور و مرور آسان، ظاهر آن را زیباتر خواهد کرد. این درب ها به صورت اتوماتیک و بدون ایجاد هیج مساله ای باز شده و رفت و آمد در آن بسیار آسان و راحت است.

یکی دیگر از مزیت های درب اتوماتیک تلکسوپی (Telescopic automatic doors)بی صدا بودن آنها می باشد. این درب ها بدون هیچ مساله ای به نرمی و بدون ساییده شدن حرکت می کند. این درب اتوماتیک را می توان در تنوع ابعادی زیادی تهیه نمود به همین دلیل است که در محیط های متفاوتی کاربرد دارد. می توان متناسب با موقعیت دهانه ورودی ساختمان و کاربردی که دارد سفارش ساخت این نوع از درب های اتوماتیک را با ابعاد و اندازه درخواستی داد. شما به آسانی می توانید در آتی دُر مشخصات ورودی ساختمان را به بخش فنی اعلام کرده و با نظر کارشناسی تیم مجرب آتی دُر سفارش ساخت درب اتوماتیک تلکسکوپی شما آماده و نصب و راه اندازی شود.

انواع درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

می توان گفت که درب اتوماتیک تلکسوپی از دسته درب های اسلایدینگ می باشد و مناسب محیط هایی با عرض دهانه کم می باشد. این نوع از درب را در مدل های متفاوتی طراحی و تولید می نمایند که در این جا آن را شرح خواهیم داد. از میان درب های اعلام شده می توانید در آتی دُر مطابق با سازه ی خود، سفارش ساخت خود را ثبت نمایید.

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (2لنگه ثابت و 4لنگه متحرک)

این نوع از درب اتوماتیک تلکسوپی که دارای چهار لنگه متحرک می باشد می تواند حداکثر عرض دهانه بازشو را بدست آورد. در این طرح دو لنگه ثابت در کنار چهار لنگه متحرک نصب می شود. حرکت لنگه های متحرک به شکلی است که به صورت هماهنگ بر روی لنگه های ثابت قرار می گیرند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (1 لنگه  ثابت -2 لنگه متحرک)

هنگامی که به دلیل محدودیت در عرض دهانه ورودی نمی توان از درب های اتوماتیک کامل استفاده کرد، این نوع از درب اتوماتیک تلسکوپی کاربرد دارد. در این طرح بازشوی درب 3/2 می باشد که با دو لنگه متحرک و یک لنگه ثابت نصب شده و لنگه های متحرک بر روی پانل لنگه ثابت قرار خواهند گرفت.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (4 لنگه متحرک -بدون لنگه ثابت)

هنگامی که ورودی ساختمان به شکلی باشد که نصب اسلایدینگ ها با پانل ثابت، عبور و مرور را سخت می کند، از این نوع از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده می کنند که فاقد درب ثابت است. در این طرح لنگه های متحرک در دیواره های جانبی حرکت می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (2 لنگه متحرک)

در این مدل از درب اتوماتیک نیز از دیواره های جانبی برای حرکت پانل لنگه های متحرک استفاده می کنند که دارای دو لنگه متحرک و بدون لنگه های ثابت می باشد. این نوع از درب نیز برای ورودی های کم عرض مناسب است.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

برای سفارش درب اتوماتیک تلسکوپی می توانید با بخش فروش شرکت آتی دُر تماس گرفته و بهترین کیفیت را در کمترین زمان لازم تحویل بگیرید.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

1 دیدگاه

  1. ما استفاده کردیم از این مدل درب برای درهای بیمارستان و میتونم بگم عالی بودن این درها بسیار با کیفیت و شیشه های قوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی