آتی دُر، مرکز سرویس و تعمیر کرکره برقی

اگر نیاز به تعمیرکار حرفه ای انواع کرکره برقی مغازه ای ، پارکینگی و صنعتی دارید، با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت مشکل شما را برطرف نماییم!

تعمیر کرکره برقی 10

“آتی دُر” بستری فراهم کرده است که شما در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین تعمیرکار درب کرکره برقی متصل شده و خدمات را به صورت شبانه روزی در منزل دریافت کنید.

اگر نیاز به تعمیر کرکره برقی اتوماتیک دارید، با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت مشکل شما را برطرف نماییم!

الان درخواست دهید تا کارشناسان واحد خدمات در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست آنلاین خدمات آتی‌ دُر 

چرا تعمیرات کرکره برقی آتی در؟
گارانتی خدمات
گارانتی خدمات

تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی است. با خیال راحت اعتماد کنید.

سرعت در ارائه خدمات
سرعت در ارائه خدمات

مراجعه کارشناس فنی در سریعترین زمان ممکن پس از اولین تماس.

اولویت با تعمیر قطعات
اولویت با تعمیر قطعات

تنها در صورتیکه امکان تعمیر وجود نداشته باشد، قطعه تعویض می شود.

هزینه منصفانه
هزینه منصفانه

با استفاده از تعمیرکاران مجرب و با تجربه، هزینه های تعمیر را به حداقل می رسانیم.

ما می توانیم انواع کرکره های برقی تعمیر کنیم

تعمیر درب کرکره ای صنعتی
تعمیر درب کرکره ای صنعتی
تعمیر کرکره برقی پارکینگ
تعمیر کرکره برقی پارکینگ
تعمیرات کرکره برقی مغازه
تعمیرات کرکره برقی مغازه
خدمات کرکره برقی
خدمات کرکره برقی

خدمات و تعمیر کرکره برقی آتی دُر

آتی دُر در زمینه تولید و ارائه خدمات مرتبط با کرکره‌های برقی است. ما با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و نوآوری در طراحی و ساخت، خدمات متنوعی را در این حوزه ارائه می‌دهد.

خدمات اصلی ما در زمینه کرکره‌های برقی ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است:

  • فروش کرکره برقی: ارائه انواع کرکره‌های برقی با متریال‌ها و طرح‌های متفاوت، مناسب برای استفاده‌های مسکونی، تجاری و صنعتی.
  • نصب و راه‌اندازی: خدمات حرفه‌ای نصب و راه‌اندازی کرکره‌های برقی با رعایت استانداردهای ایمنی و کیفیت.
  • تعمیر کرکره برقی: ارائه خدمات تعمیر و نگهداری دوره‌ای برای اطمینان از کارکرد مطلوب و افزایش طول عمر محصولات.
  • ارتقاء سیستم‌های کرکره برقی: ارائه راهکارهای نوآورانه برای ارتقاء و بهینه‌سازی کرکره‌های برقی قدیمی و ادغام تکنولوژی‌های جدید.
  • مشاوره و طراحی سفارشی: ارائه مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین گزینه‌های کرکره برقی متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان، همراه با طراحی سفارشی.

 

تعمیر کرکره برقی آتی دُر
تعمیر کرکره برقی آتی دُر

شرکت آتی دُر سعی دارد با تمرکز بر اصول کیفیت، ایمنی و نوآوری تجربه‌ای مطلوب و ماندگار را برای مشتریان خود فراهم کند و به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت کرکره‌های برقی شناخته شود.

در صورتی که کرکره برقی دچار مشکل و  عملکرد آن دچار اختلال گشته است ، با کارشناسان شرکت آتی در تماس حاصل فرمایید. شرکت آریاتوتم (آتی دُر) دارای سابقه ای حدود بیست سال در حوزه ی درب های اتوماتیک و یراق آلات آن بوده و در این صنعت یکی از شرکت های معتبر و برجسته است.

در آتی دُر انواع تعمیرات کرکره برقی برندهای مختلف همراه با قطعات اصلی و ضمانتنامه رسمی انجام میگردد. این واقعیت را بپذیرید که با استفاده از خدمات تعمیرکارآتی دُر تا 80% در هزینه تعمیر کرکره برقی صرفه جویی خواهید نمود.

از آنجا که کرکره برقی حفظ امنیت در هر ساختمان و یا فروشگاهی را دارد بهتر است برای تعمیر کرکره برقی از شرکت های معتبر که تکنسین های حرفه ای و مطمئن را دارند استفاده کنید. 

ما توانسته ایم همه مدل های موتور های کرکره اتوماتیک و تیغه های مختلف را تعمیر و خدمات دهیم و از نظر شما نگرانی جهت تامین قطعات و عدم تعمیر کرکره برقی خودتان نخواهید داشت.

آتی دُر با گذشت سال ها تجربه و خدمات مطلوبی که در زمینه تعمیر کرکره برقی ارائه داده توانسته است رضایت مشتریان خود را فراهم کند و همیشه تامین قطعات و خدمان با کیفیت را الویت کاری خود قرار داده است.

تعمیر کرکره برقی پارکینگ

برای تعمیر کرکره برقی پارکینگ نیاز است که کارهایی انجام شود که می توان به آن ها به شرح ذیل اشاره نمود :

  •  روغن کاری کردن کرکره برقی 

این یکی از ساده ترین کارها و شاید بتوان گفت مهم ترین کاری است که در نگهداری و تعمیر کرکره برقی پارکینگ بایستی انجام شود. اسپری روغن روی قطعه های متحرک می تواند در بهبود عملکرد آن ها موثر باشد. این نکته را مد نظر داشته باشید که تمامی قطعات به یک اندازه نیاز به روغن ندارند اما این کار باعث می شود که آب و رطوبت در این قطعات جمع نشده و کارکرد خوبی را ایجاد نماید.

  • گریس مناسب کرکره برقی 

یکی دیگر از کارهایی که می توان انجام داد این است که برای روان کار کردن قطعات از گریس های با کیفیت استفاده کنید. این کار می تواند طول عمر قطعات را بالاتر برده و در روان کار کردن آن ها تاثیر مناسبی داشته باشد.

  •  تراز نمودن کرکره برقی

در صورتی که درب کرکره برقی پارکینگ، تراز نباشد بر روی درب فشار مضاعفی ایجاد می شود که باعث می شود هنگام باز شدن درب نتواند وزن را به صورت یکنواخت روی جک و فنر های کرکره برقی قسمت نماید. این مساله در صورتی که مداومت داشته باشد، باعث به خرابی جدی درب کرکره برقی شده و نیاز به تعمیرات جدی پیدا خواهد کرد. تنها کافیست درب را تراز کرده و بدین ترتیب وزن مناسب را به همراه فشاری تنظیم شده بر روی درب اعمال نماید تا به سادگی باز و بسته شده و بر طول عمر قطعات افزوده شود.

اگر می خواهید بدانید که کرکره برقی تراز است ، باید درب را به صورت کامل ببندید. اگر به اپراتور متصل است ، آن را کشیده و بندی که به اهرم متصل است را رها کنید. هنگامی که درب تا نیمه بالا برده شود ، اگر در همان حالت باقی ماند و با سرعت به سمت پایین بازنگشت می توان گفت که کرکره برقی در حالتی خوب و متعادلی قرار دارد.

در صورتی که کرکره برقی تراز نیست، خود دست به کار نشوید. این یک کار تخصصی است و نیاز است که ایمنی های لازم در این خصوص رعایت شود زیرا کرکره های برقی دارای وزن زیادی هستند و در صورتی که بدون تخصص و تجربه دست به این کار بزنید به مساله خواهید خورد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با آتی دُر تماس گرفته و درخواست کارشناس حرفه ای نموده و به عبارتی کار را به کاردان بسپارید.

این نکته را نیز خوبی است بیان کنیم که در صورتی که کرکره برقی به خوبی تراز نشده باشد در زمان های قطع شدن برق، که نیاز است بصورت دستی باز شود این کار به سختی صورت می گیرد و به حتم دچار مساله خواهید شد در صورتی که کرکره برقی پارکینگ در حالت تراز، به خوبی و با تعادل کامل و صرف کمترین انرژی باز یا بسته می شود.

می توانید برای در  این مقاله انواع اهرم و خلاص کن کرکره برقی بررسی نمایید.

با اعزام بهترین تعمیرکار فقط چند کلیک فاصله دارید …

تعمیر کرکره برقی مغازه ای

برای تعمیر کرکره برقی مغازه ای نیز می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  •  درب کرکره برقی بالا نمی رود

عدم بالا رفتن درب کرکره برقی یکی از رایج ترین مسائلی است که با آن مواجه می شوید که باعث می شود باز مانده یا بسته نشود. این موضوع ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد در میان آن ها می توان به ایرادی است که در متصل شدن کرکره به برق ایجاد شده باشد. این امکان وجود دارد که سیم های برق یا فیوز درکرکره ، از اتصالات خود دچار خرابی شده باشند. برای این موضوع می توانید اتصال به برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این قسمت به درستی کار می کند.

از دیگر دلایل نیاز تعمیر کرکره برقی فروشگاهی این است که ریموت کرکره برقی دچار خرابی شده باشد. این ایراد می تواند حتی از تمام شدن باتری ریموت دستگاه باشد. در صورتی که چراغ ریموت خاموش و یا کمرنگ است ابتدا باتری ها را کنترل کنید. در صورتی که ایراد از باتری نباشد می توانید برای تعمیر ریموت کنترل کرکره برقی از کارشناسان با تجربه ی آتی دُر یاری بگیرید.

  • خرابی موتور کرکره برقی

یکی از مهم ترین قطعه ها در کرکره برقی مغازه ای ، موتور آن است که دارای دو نوع توبلار و یا ساید مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که متوجه خرابی موتور کرکره برقی شدید “shutters problems” ، بلافاصله از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. وظیفه ی موتور کرکره برقی ، تامین نیرویی است که در برای باز و یا بسته شدن نیاز دارد. در صورتی که دچار اختلال شود، عملکرد کل کرکره برقی نیز مختل خواهد شد. درب های کرکره برقی عمدتا به دلیل آن که توانسته اند امنیت ساختمان ، پارکینگ و یا فروشگاه را به خوبی تامین نمایند، بسیار مورد توجه هستند اما اگر موتور آن ها دچار خرابی شود می تواند دردسر ساز بوده و امنیت آن را تقلیل دهد. در صورتی که از موتور به خوبی نگهداری شده و سرویس های لازم صورت گیرد، دارای طول عمر مفیدی خواهند بود و کمتر پیش می آید که دچار آسیب  شوند. اما در صورتی که در قسمت موتور نیاز به تعمیر درب کرکره ای برقی داشتید با کارشناسان حرفه ای آتی دُر تماس بگیرید. اطمینان داشته باشید که تیم فنی و ماهر این شرکت، دوره های لازم را در این خصوص دیده و به بهترین نحو، در خصوص تعمیر کرکره اتوماتیک شما اقدام خواهد کرد. سابقه ی دو دهه فعالیت و حضور در این عرصه ، نشان از ارزش گذاری این شرکت بر رضایت مندی مشتری می باشد.

برای آشنایی بیشتر، انواع بهترین موتور کرکره برقی را مطالعه کنید.

از هزینه مداوم و زیاد تعمیر کرکره برقی خسته شده اید و دنبال خدمات با کیفیت و کم هزینه هستید؟  همین حالا وقتشه، با بهترین ها در تماس باشید.

ایمن بودن کرکره برقی

از جمله موارد بسیار مهمی که در هنگام نصب کرکره برقی مطرح است ایمنی آن می باشد. به عبارتی دیگر از این موضوع اطمینان داشته باشیم که در صورتی که اشیایی در مسیر بسته و باز شدن کرکره ی برقی قرار گیرند، کرکره برقی از حرکت باز ایستاده و یا به آن نزدیک نشده و یا پس از نزدیک شدن به سرعت به عقب باز می گردد. یکی از راه هایی تست کردن این موضوع این است که در برابر چشمی کرکره برقی شی قرار دهید و با ریموت کرکره برقی اقدام به بستن درب کرده در صورتی که درب حرکت نکند، سیستم به خوبی کار می کند.

اما برای کنترل عملکرد کرکره برقی مانعی حدود یک و نیم اینچ را در زیر سنسور و در راه در گذاشته و با ریموت یا یا با کنترل روی دیور ، بسته شدن در را انتخاب نمایید. در صورتی که درب در حال باز ، برگشت عملکرد آن درست است . دقت داشته باشید که ایمنی در این جا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت هر گونه مساله ای و نیاز به تعمیر کرکره برقی با کارشناسان مجرب آتی دُر تماس بگیرید

تعمیر کرکره برقی صنعتی

امروزه اکثر کارخانه ها و سوله ها از کرکره برقی صنعتی استفاده کرده اند. اهمیت این مدل از کرکره ها بسیار بالاست تا در مقابل باد ، جلوگیری از اتلاف انرژی و امنیت بسیار کاربردی هستند و اگر دیر زمان بروز مشکل دیر اقدام شود خسارت زیادی وارد می کند.

تعمیرات کرکره های با ابعاد بزرگ نیاز به تیم فنی و مهندسی حرفه دارد و باید بصورت تخصصی کوتور ساید و تیغه های کرکره و لوازم جانبی کرکره برقی بررسی و تعمیر شود.

آتی دُر با همکاری بهترین تکنسین ها و مهندسین با تجربه خدمات حرفه ای در زمینه تعمیر کرکره برقی سوله و کارخانجات ارائه کرده است.

 

سرویس و خدمات آتی دُر

1 %
رضایت مشتریان
1 %
تامین تجهیزات
1 %
گارانتی تعمیرات

در کنارتان هستیم: 88808111

از جمله مواردی که باعث می شود در عملکرد یک کرکره اتوماتیک اختلال ایجاد شود ، خرابی موتور آن است . این موضوع یک کار کاملا تخصصی است و نیاز است که به محض اطلاع از خرابی موتور، برای تعمیر کرکره برقی با یک متخصص تماس بگیرید.

در صورتی که احساس کردید ایراد از فیوز و یا دستگاه مرکزی کرکره برقی است ، لازم است برای کنترل این موضوع ، در حالی که دکمه ای از ریموت را فشار می دهید ، گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کنید، وجود صدای رله ، نشان سلامت ریموت ، دستگاه مرکزی و فیوز است. اما در حالی که صدایی شنیده نشد ابتدا فیوز را کنترل کنید. در صورتی که فیوز سالم بود ، ایراد از سیم های قسمت ورودی یا برد الکترونیکی مدار است.

در صورت عدم شنیدن صدا از دستگاه مرکزی، ابتدا باید از سلامت فیوز مطمئن شویم. اگر فیوز هم سالم بود، حتما ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد.

تعمیر موتور درب کرکره برقی

تعمیر موتور درب کرکره برقی

در این موارد کرکره برقی نیاز به کارشناسی دقیق تر دارد، و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات جدی تر، و اطمینان بیشتر، تعمیر کرکره برقی خود را به تعمیرکار کرکره برقی بسپارید. در این خصوص می توانید با آتی دُر تماس گرفته و ضمن درخواست کارشناس ، در خصوص تعویض موتور و دیگر قطعات مربوط به کرکره برقی سفارش خود را اعلام دارید. این شرکت یکی از شرکت های معتبر در خصوص درب اتوماتیک بوده و با ایجاد حسن اعتبار در میان مشتریان خود ، توانسته است سهم بزرگی از باراز را از آن خود نماید.

برخی اوقات نیز پیش می آید که درب کرکره برقی باز و یا بسته نمی شود. این احتمال وجود دارد که ایراد از جک های بازویی باشدکه نیاز به تعویض دارد.

یکی دیگر از عوامل می تواند خراب شدن چشمی باشد که باعث می شود درب باز یا بسته نشود. این چشمی ممکن است قطع شده باشد و اجازه ندهد که پرتو مادون قرمز به قسمت گیرنده برسد بنابر این در باز یا بسته شدن درب کرکره برقی اختلال ایجاد می نماید. دلیل قطعی چشمی می تواند کثیف بودن آن نیز باشد. بنابر این ابتدا از تمیز بودن آن مطمئن شوید. یا آنکه چشمی به صورت تراز قرار نگرفته باشد. همگی این عوامل می تواند باعث شود که نیاز به تعمیر کرکره برقی را احساس کنید.

امروزه با ورود کرکره های هوشمند، در برخی از مواقع ، پیش می آید که چشمی در برابر اشعه ی نورخورشید دچار اختلال شود. این موضوع با ایجاد سایبان در قسمت چشمی، مرتفع می شود. با تمامی این توضیحات در صورتی که همچنان چشمی درب کرکره برقی، به خوبی عمل نمی کند، می بایست آن را تعویض و یا تعمیر نمایید.

  •  سر و صدای کرکره برقی :

در صورتی که کرکره برقی دارای سروصدای زیادی است ، به طوری که صدای آن برای شما و همسایگان ، آزاردهنده می باشد، دلیلش می تواند نصب بی کیفیت آن باشد. در مراحل نصب احتمالا تمامی اصول رعایت نشده است. برای این کار بهتر است از یک متخصص مشورت های لازم را دریافت نمایید.

به طور معمول دلایل متفاوتی برای خرابی کرکره برقی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها عدم مراقبت های لازم و نگهداری اصولی از آن است. اما از دیگر عواملی که منجر به تعمیر کرکره برقی roll-up door maintenance” می شود می توان به عوامل طبیعی نیز اشاره نمود. این دستگاه دارای قطعه های زیادی می باشد که در صورتی که در عملکرد هر یک از آنها اختلالی ایجاد شود می تواند بر تمامی سیستم تاثیر بگذارد.

به محض مواجهه با کوچکترین ایرادی اولین اقدام مناسب آن است که با آتی دُر تماس گرفته و درخواست کارشناس متخصص در این حوزه را داشته  و مشورت های لازم را دریافت نمایید و سپس تعمیر کرکره برقی خود را به ایشان بسپارید.

  • تعمیر سنسور درب کرکره برقی

در صورتی که چشم ایمنی (فتوسل) دچار خرابی شود ، درب باز یا بسته نمی شود زیرا ارتباط ریموت با چشمی قطع می شود. برخی از مواقع دلیل کار نکردن چشمی تمیز نبودن و یا تراز نبودن آن است. بنابر این در اولین قدم آن ها رتمیز نمایید در صورتی که هنوز کار نمی کرد با کارشناس حرفه ای تماس بگیرید. از دیگر عواملی که باعث می شود چشم ایمنی درب کرکره برقی کار نکند و تعمیر کرکره برقی را نیاز داشته باشد به شرح ذیل است :

1-در صورتی که در قسمت چشمی آب وارد شود باعث می شود که سولفاته کرده و هر دو فتوسل ها از کار بیفتند. برای جلوگیری از این کار می بایست دور تا دور چشمی را با چسب آکواریوم به خوبی پوشش دهید.

2-مورد دیگر آن است که ممکن است سیم های برق و یا پلاتین چشمی دچار خرابی شده یا از جای خود درآمده باشند. در این خصوص بهتر است بررسی جک توسط یک کارشناس صورت گیرد.

3-تمیز نبودن و خاک گرفتگی چشمی نیز می تواند دچار اختلال آن شود. به آسانی می توانید قاب چشمی را با دستمالی نمدار تمیز نمایید.

4-مواجه شدن چشمی ها با تابش مستقیم نورخورشید می تواند آن ها دچار آسیب کند.

5-در برخی از مواقع ماشین ها و لوازم با چشمی ها برخورد کرده و باعث شکستن آن شده و آن را از کار می اندازد.

تعمیر درب کرکره ای پنجره
تعمیر درب کرکره ای پنجره
تعمیر درب کرکره ای پنجره
تعمیر درب کرکره ای
  • تعمیر ریموت کرکره برقی

نقش و وظیفه ی ریموت در کرکره برقی این است که باعث باز و یا بسته شدن درب می شود. پس از فشردن دکمه ، سیگنال هایی را از مدار فرمان دریافت می نماید و آن را به سوی موتور کرکره برقی می فرستند. ریموت می تواند در کنار باز یا بسته کردن درب ، آن را به شکل نیمه باز و در شکل دلخواه نیز نگاه دارد. اگر هنگامی که دکمه ی ریموت را فشار داده و درب حرکتی نداشته باشد نشان از آن دارد که ریموت دچار خرابی شده است.

عواملی مانند رطوبت ، آب و یا ضربه می تواند به ریموت کنترل آسیب وارد نماید. اما اولین کاری که می بایست انجام دهید این است که باتری ریموت را بررسی کنید. در صورتی که از صحت باتری ها مطمئن شدید اما ریموت همچنان کار نمی کند به نظر می رسد که به تعمیر ریموت کرکره برقی نیازمند هستید.

یکی از قطعه های حساس و مهم در کرکره برقی رسیور آن می باشد که در صورتی که دچار خرابی شود مسائل زیادی را ایجاد می کند. نقش رسیور و تابلو فرمان کرکره برقی این است که سیگنال ها را دریافت کرده و به درخواست پاسخ می دهد. این قطعه در برابر رطوبت بسیار حساس بوده و به محض مواجه در باران و برف و یا تابش مستقیم اشعه خورشید دچار آسیب می شود. تکنیسین های نصب با آگاهی در این خصوص ، به طور معمول آن را در محلی نصب می نمایند که در معرض چنین عواملی نباشد. به خاطر داشته باشید که هنگام شستشو و تمیز کردن کرکره برقی نیاز است که روی رسیور نایلون کشیده تا آب به داخل آن نفوذ ننماید. اما در صورتی که با خرابی این قطعه مواجه شدید با تعمیرکاری مجرب مشورت نمایید. به خاطر داشته باشید تعمیر کرکره برقی یک کار کاملا تخصصی است و نباید به تنهایی دست به کار شوید.

تعمیر موتور کرکره برقی

تعمیر موتور کرکره برقی

  • تعمیر شفت ، فنر کرکره برقی

نقش شفت در کرکره برقی این است که رول کرکره را به خوبی نگاه دارد و در صورتی که دچار خرابی شود، عملکرد کرکره برقی را نیز مختل می نماید. ساختار شفت از فولاد است تا مقاومت لازم را برای نقشی که بر عهده دارد داشته باشد. محل نصب شفت در بالاترین قسمت درب کرکره برقی می باشد که با چرخش موتور ، تنظیم خواهد شد.

این قطعه را می توان در اندازه های متفاوتی در بازار مشاهده نمود که مطابق با نوع موتور برای کرکره برقی انتخاب می شود. به عنوان مثال موتورهای ساید که دارای قدرت بسیار بالایی هستند از شفت با سایز یازده استفاده می کنند در صورتی که برای موتورهای توبلار می توان از سایز هشت در شفت استفاده نمود. در صورتی که شفت دچار خرابی شود می بایست آن را تعویض نمود. برای تعویض قطعات می توانید با بخش فروش شرکت آتی دُر تماس بگیرید.

  • تعمیر اندکپ کرکره برقی

از دیگر قطعات بسیار حساس در کرکره برقی اندکپ ها است که وظیفه ی آن به حرکت و گردش درآوردن شفت می باشد. این قطعه رابط و اتصال بین بلبرینگ و صفحه پلیت در کرکره برقی می باشد که در صورتی که دچار خرابی شود می توان آنرا تعمیر یا تعویض نمود. خرابی اندکپ می تواند در رول شدن تیغه کرکره برقی ، اختلال ایجاد نماید.

خدمات کرکره برقی
خدمات کرکره برقی
سرویس موتور کرکره برقی
سرویس کرکره برقی

هزینه تعمیر رول آپ کرکره برقی

همان گونه که بارها در این جا به آن اشاره شد، در خصوص تعمیر رول آپ برقی، بهترین و اصولی ترین روش آن است که قبل از ایجاد خرابی های بیشتر، به محض رویت ایرادی ، با یک نصاب و تکنیسین ماهر تماس گرفته و خرابی را گزارش دهید.

این کار باعث می شود تا طول عمر دستگاه خود را بالاتر برده و در هزینه های آن صرفه جویی نمایید. به خاطر داشته باشید که هنگام خرید و نصب کرکره برقی ، از شرکت آتی دُر ، خدمات پس از فروش درب رول آپ برقی را در مدت زمان مناسبی دریافت خواهید نمود و خیالتان از بابت سرویس ها و تعمیرات پس از آن نیز آسوده خواهد بود . داشتن یک سرویس کار کرکره برقی ماهر و خبره در این خصوص می تواند یک مزیت باشد زیرا نصب صحیح و اصولی کرکره برقی باعث می شود که با خرابی های زودرس مواجه نشده و طول عمری مفید را داشته باشد.

شرکت آتی دُر یکی از برجسته ترین شرکت های فعال در حوزه ی دربهای اتوماتیک و یراق آلات آن می باشد. برای خرید قطعات و کرکره برقی فروشگاهی و پارکینگ می توانید با بخش فروش آتی دُر تماس بگیرید. در صورتی که نیاز به تعمیر و یا تعویض باشد ، تیم متخصص آتی دُر نیز در کمترین زمان ممکن در خدمت گذاری حاضر خواهند بود.

برای مشاوره و استفاده از خدمات آتی در، فرصت را از دست ندهید، با بهترین ها در تماس باشید.

درب کرکره اتوماتیک بالا میرود اما پایین نمی آید!

دلایل مختلفی برای پایین نیامدن کرکره اتوماتیک وجود دارد که بطور معمولا می توان به این موارد اشاره کرد:

1-قطع شدن جریان برق کرکره اتوماتیک

2-خراب شدن ریموت کرکره برقی

3- اتمام باتری و نیاز به تعویض باتری کرکره برقی

4- بعد از بارندگی موتور و یا تابلو فرمان در معرض باران و برف بوده و دچار اختلال شده است. 

5-چشمی بین دهانه درب کرکره اتوماتیک خراب شده باشد.

ما پیشنهاد می دهیم برای بررسی دقیق تر با تکنسین ها و  تعمیرکاران کرکره برقی آتی در در ارتباط باشید تا بعد از تماس برای تعمیر کرکره اتوماتیک شما در اولین فرصت اقدام کنند.

کرکره اتوماتیک بالا نمی رود

اگر درب کرکره اتوماتیک شما به طور اتفاقی بالا نمی رود و مطمئن هستید که رسیور کرکره اتوماتیک  به درستی کار می کنند و برق به موتور می رسد ، ممکن است فنر کرکره برقی شکسته شده باشد.

اگر  فنرها شکسته شده باشد ، ممکن است درب کرکره اتوماتیک با سروصدای زیاد مواجه شده و حتی به موتور آن آسیب جدی وارد شود. برای رفع مشکل و تعمیر کرکره اتوماتیک با کارشناسان آتی دُر تماس بگیرید تا در اولین فرصت برای رفع ایراد اعزام شوند.

تعمیر کرکره برقی مغازه یا فروشگاه

خدمات و سرویس برای تعمیر کرکره اتوماتیک برای تمامی مغازه ها و فروشگاه ها ارائه می گردد. ما در حداقل ترین زمان ممکن مشکل و خرابی کرکره برقی شما را برطرف می نماییم تا امنیت فروشگاه و مغازه شما برقرار گردد.

تعمیر ریل و تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی به چند مدل از نظر جنس و کیفیت تقسیم بندی می شوند، مانند: کرکره آلومینیومی – کرکره پلی کربنات (تیغه شفاف) – کرکره فولادی یا ضد سرقت. 

اگر تیغه های هر مدل از کرکره های برقی دچار مشکل و آسیب دیدگی شود حرکت آن در داخل ریل کرکره برقی به سختی صورت می گیرد و حتی احتمال دارد از ریل خارج شده و یا دچار  شکستگی ریل و تیغه شود. 

اگر نیاز به تعمیر تیغه کرکره و ریل آن دارید کارشناسان فنی ما در کمترین زمان ممکن کمک به رفع ایراد و تعمیر آن می پردازند.

43 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشیدکرکره ماازموقع نصب خودبه خودمیره بالا رسیورشم چندبارعوض کردیم درست نشدسه بارموتورعوض کردیم موتوربدون رسیورم بازمیره بالا
    • سلام باتوجه به موردی که اشاره کردین و تعویض انجام شده و اصلاح نشده ، بنظر فرکانس ریموت در محله ی شما تداخل داشته باشه و یا اینکه چشمی بین درب کرکره برقی شما مشکل دارد. اگر نیاز به توضیحات بشتر و رسیدگی دارد با بخش خدمات تماس بگیرید.
    • با سلام بله ، شما می توانید برای تمامی خدمات به ویژه تعمیر کرکره برقی تهران و شهر های دیگر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  2. سلام برای تعمیر کرکره برقی از لوازم با قطعات اصلی استفاده میشه ؟
    • سلام تمامی قطعات مصرفی توسط تعمیرکاران کرکره برقی ما با کیفیت و قطعات اصلی بوده و نگرانی بابت خرابی آن نخواهید داشت.
    • بستگی به نوع مشکلی می باشد که برای شما اتفاق افتاده است. البته هزینه تعمیر کرکره برقی را تا حدالامکان مناسب و اولویت ما به تعمیر قطعات کرکره برقی می باشد.
  3. سلام روزخوش ، کرکره برقی که هم تراز نباشه و به سختی بالا و پایین میره؟ کرکره برقی فروشگاه من با فشار زیادی بالا و پایین میره
    • سلام حتما باید توسط تعمیرکار کرکره اتوماتیک بررسی بشه و فشاری که به موتور وارد می شود را مهار کند تا مانع خسارت های احتمالی در آینده گردد.
  4. سلام بعد از نصب کرکره برقی میتونیم برای تعمیر کرکره برقی عرض بازشوی درب اتوماتیک نصب شده رو تنظیم کنیم؟
  5. کرکره برقی پارکینگ ما خیلی آروم بالا و پایین میره میشه تایم حرکتش رو سریعتر کرد ؟
    • احتمالا موتور ضعیفی را برای کرکره ها نصب کرده اند و قدرت موتور متناسب با وزن تیغه کرکره شما نمی باشد.
    • سلام بله ، خدمات شرکت آتی دُر در روزهای تعطیل هم فعال می باشند و در صورت هماهنگی تعمیر کار کرکره برقی برای خدمت رسانی اعزام میگردد.
  6. سلام میخاستم بدونم تعمیرکار کرکره برقی بصورت ۲۴ ساعته کار میکنن؟ و اینکه روزای تعطیل هم اگه بهشون نیاز داشته باشیم کارمون رو انجام میدن ؟
    • سلام خدمات شرکت آتی دُر در روز های تعطیل هم ارائه می گردد و در صورت هماهنگی از قبل و نیاز مشتریان تعمیر کار کرکره برقی می توانند در ساعات غیر اداری فعالیت نمایند.
  7. امکانش هست که باطری رو از ریسیور حذف کنیم و ولت موتور رو به ۲۲۰ برسونیم تا مجبور نباشیم باطری رو عوض کنیم ؟
    • سلام اگر تابلوفرمان شما 24 ولت باشد نمی توان بصورت مستقیم باطری را حذف و ولتاژ را به 220 برسانیم. در این صورت مدار فرمان کرکره باید تغییر یابد و همچنین باید در نظر گرفت مصرف برق افزایش می یابد و در زمان قطعی برق کرکره شما باتری پشتیبان و یا UPS نخواهد داشت.
  8. سلام وقت بخیر کرکره برقی ما دوبار است که از تیغه دوم بریده میشود و درب از کار می افتد علت چیست؟
    • سلام با توجه به موردی که می فرمایید لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید و عکس ار تیغه ها ارسال نمایید تا شما را بهتر راهنمایی کنیم.
  9. اینکه کرکره برقی موقع بالا و پایین کشیدن صدا میده عادیه ؟
    • سلام خیر ، کرکره می بایست با کمترین صدا و به نرمی در مسیر ریل حرکت نماید در غیر این صورت می بایست با کرکره برقی تعمیر >گردد.
  10. تعمیرات کرکره برقی رو تو کوتاهترین زمان انجام میدید ما فروشگاه بزرگی داریم و تعمیرکار های شما کارشون رو به نحو احسن انجام دادن
  11. اگر که ریموت سالم باشه ولی درب کرکره برقی بالا و پایین نره موتورش دچار مشکل شده؟
    • برای مشکلات پیش رو برای خرابی کرکره برقی عوامل زیادی مطرح است. برای مشاوره و کارشناسی با تکنسین های ما در ارتباط باشید.
    • برای حفظ و امنیت فروشگاه شما تمام سعی ما در این است که در کمترین زمان ممکن تعمیر کرکره اتوماتیک شما انجام شود.
  12. کرکره مغازه اولین حفاظ در برابر ورود سارقین است حتما باید بهش توجه بشه تعمیر کرکره برقی مغازه باید در اسرع وقت انجام بشه
  13. برای تعمیر کرکره برقی با شرکت شما تماس گرفتیم و کارتون رو در اسرع وقت و خوب به انجام رسوندین ممنونیم
    • سلام با کارشناسان فنی ما در ارتباط بوده تا در اولین فرصت ریموت جدید را تهیه کنید و ما بقیه ریموت ها کد دهی جدید صورت بگیرد. تا از سواستفاده های احتمالی جلوگیری شود.
  14. سلام خسته نباشید به شهرستان ها هم خدمات میدید؟ شرکت ما تمایل داره از خدمات کرکره برقی شما استفاده کنه ولی متاسفانه شهر تهران نیستیم
    • سلام در خدمات و تعمیر کرکره برقی ما محدود به یک شهر نیست و در تمامی کشور سرویس ارائه می نماییم.
  15. تعمیرکار کرکره برقی و تکنسین های شایسته و خوبی در شرکتتون دارید ما هروقا کرکره برقی مغازه به مشکل میخوره فقط به شما میگیم تشکر
  16. سپاس از کوشا بودن شما مطالبتون راجع به کرکره برقی جامع و کامل بود
  17. سلام وقت بخیر تفاوت هزینه تعمیر کرکره برقی پارکینگ با تعمیر کرکره فروشگاهی خیلی زیاده ؟
    • سلام هزینه تعمیر کرکره برقی با توجه به نوع آسیب دیدگی متفاوت است و بعد بررسی و صحبت با کارشناس هزینه اعلام میگردد.
  18. تعمیر کرکره فروشگاهی چقدر زمان میبره ؟ البته درب فروشگاه ما اونقدر بزرگ نیست کرکره برقی با مساحت کمتری رو داریم
    • تعمیر کرکره مغازه ای بستگی به نوع خرابی آن دارد. لطفا اطلاعات دقیق تری برای ما ارسال نمایید تا هزینه و زمان تعمیر کرکره اتوماتیک را به شما اعلام نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی