آتی دُر; ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک سریع صنعتی ( درب اتوماتیک سریع فولد آپ و رول آپ)

در طول سال‌های متمادی بشر از درب جهت حفظ جان و مال خود استفاده کرده تا امنیت و آسایش را برای خود و همنوعانش به ارمغان بیاورد، بدون‌شک می‌توان گفت درب از جمله لوازمی‌ست که وجود آن در هر مکانی ضروری است. دنیای درب‌ها یک دنیای تخصصی و متنوع است که همگام با فناوری‌های روز پیشرفت کرده و به قابلیت‌های خود افزوده است.

 درب سریع صنعتی یکی از انواع درب‌های اتوماتیک است که در مراکز شلوغ و پر رفت‌و‌آمد مورد استفاده قرار می‌گیرد و شیوه باز و بسته شدن آن با توجه به نوع کاربری‌اش تعیین می‌شود. درب سریع صنعتی همانطور که از نام آن مشخص است سریع‌تر باز و بسته خواهد شد که همین امر سبب تمایز آن با درب‌های دیگر می‌شود.

درب سریع صنعتی آتی در
درب سریع صنعتی
درب سریع

درب‌ سریع صنعتی “Industrial high speed doors با توجه به ترافیک موجود در یک محیط طراحی می‌شوند، بدین‌صورت که سیستم‌های فعال‌سازی درب باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که با ترافیک محیط منطبق باشد تا بسرعت باز و به آرامی بسته شود. برخی از انواع درب‌ اتوماتیک سریع صنعتی کاملاً هوشمند برنامه‌ریزی شده‌اند، بگونه‌ای که از لامپ‌های LED به عنوان یک سیستم هشدار‌دهنده در صورت بسته شدن ناگهانی درب استفاده کرده‌اند تا مانع از بروز تصادف شوند.

کارمندان فعال در مکان‌های پر‌تردد باید از بسته بودن درب‌ها و عایق‌بندی محیط پیرامون آنها اطمینان حاصل کنند تا میزان اتلاف انرژی و دما به حداقل برسد. با این وجود، به دلیل ترافیک ناشی از وسایل نقلیه و افراد، بسته نگه داشتن درب به منظور کاهش خطرات ناشی از آلودگی بدون ایجاد اختلال در عملکرد کابوس مدیران است که با استفاده از درب‌ های سریع السیر می‌توان به آن خاتمه بخشید و آنها را در نیل اهداف مبتنی بر کنترل انرژی و بهداشت سازمانی یاری رساند.

درب سریع بازشو صنعتی آتی در
• کیفیت درب اتوماتیک سریع السیراستفاده از بهترین برندهای درب سریع اتوماتیک صنعتی
• قیمت درب سریع بازشوبر اساس مدل و ابعاد درب سریع بازشو متغیر است.
• زمان نصبنصب درب اتوماتیک سریع صنعتی پس از ثبت سفارش بین 3 الی 60 روز است
• پشتیبانی فروشاز 8:30 صبح الی 18 عصر : 02188808111
• نحوه ثبت سفارشسفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی برای توضیح زیر سازی و محصولات(رایگان)

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

درب اتوماتیک سریع صنعتی
درب اتوماتیک سریع صنعتی

در چه مکان هایی از درب سریع صنعتی استفاده می‌شود؟

  • در مکان‌هایی نظیر انبارهای ورود و خروج کالا جهت کنترل دما ، ورود حشرات و گرد و غبار.
  • در انبار تولید مواد غذایی جهت بخش‌بندی، کنترل دما و رعایت بهداشت.
  • در یخچال و فریزرهای بزرگ و صنعتی جهت کنترل دما.
  • در قسمت تدارکات و حمل و نقل جهت امنیت، دسته‌بندی و کنترل ترافیک.
  • در انبار غلات و آرد جهت کنترل ریزگردها.
  • در انبار دارو جهت تنظیم فشار هوا و کنترل بهداشت.

درب سریع صنعتی فولد آپ (Fold up)

درب فست فولد سریع صنعتی یک نوع درب اتوماتیک سریع السیر است که با سرعت بالا باز و بسته می‌شود. این نوع درب برای کاهش هزینه‌های انرژی، افزایش ایمنی و بهبود بهداشت محیط مناسب است. درب فست فولد معمولاً در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، پزشکی و تجاری استفاده می‌شود. این نوع از درب برای ورودی‌های بزرگ و ایجاد یک نمای ایده‌آل همراه با روکش‌های متنوع فلزی مناسب است. درب فولد ‌آپ که به درب‌های تاشو معروف هستند کاربرد صنعتی، تجاری و مسکونی دارند؛ همچنین از این نوع درب‌ها بطور گسترده‌ برای نمایشگاه، ایستگاه آتش‌نشانی، آشیانه هواپیما و … استفاده می‌شود. درب‌ فولد ‌آپ یک وسیله مناسب جهت ورود و خروج سریع و مداوم هستند. این نوع از درب سریع صنعتی از ورق های PVC و میله‌های محکم طولی ساخته شده که در برابر باد و طوفان مقاوم است.

جنس درب:

پرده anti-static UPVC Curtain

قابلیت تعبیه پنجره دید از جنس پرده PVC

سرعت درب:

حداکثر سرعت باز / بسته شدن = 1m/s 

مقاومـت در بــرابــر باد (در مدل های External):

حــداکثر 115 – EN 12424 – class3 / km/h

حـداکـثر ابـعـاد دهانـه تــردد:

در مــدل های مخـتـلف متــفاوت می باشد (عرض = 6 متر / ارتفاع = 7 متر)

high speed

مزایای درب فست فولد سریع صنعتی

  • سرعت باز و بسته شدن بالا: درب فست فولد با سرعت 1 تا 2.5 متر بر ثانیه باز و بسته می‌شود. این سرعت باعث می‌شود که حرارت، رطوبت و گرد و غبار کمتری از محیط خارج به داخل وارد شود و بالعکس.
  • عایق حرارتی و صوتی: درب فست فولد دارای پارچه‌ای از جنس PVC یا پلی‌استر است که عایق حرارتی و صوتی خوبی است. این پارچه مانع از تلفات انرژی شده و سطح صدای محیط را کاهش می‌دهد.
  • کاهش هزینه‌های انرژی: درب فست فولد با کاهش تلفات حرارتی و رطوبتی، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این کاهش هزینه‌های برق و گاز را نیز به دنبال دارد.
  • افزایش ایمنی: درب فست فولد با جلوگیری از ورود گرد و غبار، حشرات، حیوانات و اشخاص ناخواسته، ایمنی محل کار را افزایش می‌دهد. همچنین، در صورت آتش‌سوزی یا سوانح دیگر، می‌توان با استفاده از درب فست فولد، خروج اضطراری را تسهیل کرد.
  • بهبود بهداشت: درب فست فولد با قابل شستشو بودن پارچه و جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها، بهداشت محل کار را بهبود می‌بخشد. این موضوع برای صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و پزشکی بسیار مهم است.
  • زیبایی: درب فست فولد با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، زیبایی محل کار را افزایش می‌دهد. می‌توان با انتخاب طرح و رنگ مناسب، تطابق بین درب و دکوراسیون محل کار را ایجاد کرد.

درب سریع صنعتی رول آپ (roll up)

این نوع از درب سریع صنعتی جهت سرعت در امور و عایق‌بندی مکان‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی درب سریع صنعتی رول آپ انعطاف‌پذیری آن در کاربری‌های متنوع و طول عمر بالا است که همین امر سبب استفاده از آن در صنایع مختلف می‌شود؛ همچنین با توجه به شرایط و کاربری خاص می‌توان آن را در اشکال گوناگون طراحی کرد و مورد استفاده قرار داد.

جنس درب: پرده anti-static UPVC Curtain

قابلیت تعبیه پنجره دید از جنس پرده PVC

سرعت درب: حداکثر سرعت باز / بسته شدن = 0.8m/s

 مقاومت در برابر باد: 

تا عرض تردد 6 متر = حداکثر 115 EN 12424 – class3 / km/h 

عرض تردد 6 متر به بالا = حداکثر 100 EN 12424 – class2 / km/h

 حداکثر ابعاد دهانه تردد: عرض 10 متر و ارتفاع 6 متر

high-speed

درب فست رول اسپیرال (Spiral)

درب سریع صنعتی اسپیرال به دلیل سرعت بالای باز و بسته شدن و جلوگیری از اتلاف انرژی، درب های سریع صنعتی یکی از پرکاربردترین درب های مورد استفاده در کارخانجات اروپایی می باشند. 

درب سریع صنعتی اسپیرال ، نسل بروز درب های سریع السیر با قابلیت عمر بالاتر ، به حساب می آید. نسل قبلی این درب ها ، مبتنی بر پرده یکپارچه PVC هستند که در مکانیزم های رولینگ و پکینگ ، قابلیت رول و پک شدن ، به کمک پرده PVC می آید.

درب سریع اسپیرال با ساندویچ پنل های 4.2 سانتیمتر مقاومت در برابر ضربه و باد را بالا برده و انتخاب مناسبی برای کارخانه ها می باشد.

جنــس درب:

ساندویـــچ پنل (ضخامــت پنــل = 42 میلیــمتر / – ارتفاع هر پنل = 225 میلیمتر)

مجهز به مکانیزم هدایت کننده حـلزونی (Spiral) برای جلوگیری  از استهــلاک پــنـل هـا در هنــگام بــاز و بـــسته شــدن درب و امکان افزایش سرعت درب

سرعــت درب:

حــداکثر سرعت باز شدن = 2.5m/s و حــداکثر – سرعت بسته شدن = 0.5m/s

مقاومت در برابر باد : حداکثر 133 EN 12424 – class4 / km/h

ضریب انتقال حرارت :

UD = 1.95 W / m2∙K

ضریب انتقال صوت : R = 26dB

قابلیت تعبیه پنجره دید در پنل ها
حداکثر ابعاد دهانه تردد: عرض 6500 میلیمتر و ارتفاع 6000  میلیمتر
spiral

ویژگی و مزایای درب سریع صنعتی

از ویژگی‌های بارز این نوع از درب می‌توان به کاربری غیرمسکونی، انواع مدل‌های چرخشی، تاشو و کشویی، چرخش بالا (حداقل 100 چرخش در روز) و سرعت بالا (حداقل 508 میلی‌متر در ثانیه) اشاره کرد. درب سریع صنعتی ویژگی‌های منحصربفردی دارند که در این قسمت به برخی از آنها می‌پردازیم.

امنیت درب سریع صنعتی 

ایمنی این روزها در بسیاری از مشاغل حائز اهمیت است، درب سریع صنعتی با سرعت بالایی باز و بسته می‌شوند در نتیجه امکان ورود افراد سودجو به ساختمان کاهش پیدا می‌کند. بدون‌شک این نوع از درب‌ها بسیار مقاوم و با دوام بوده که یک گزینه مناسب برای حفظ امنیت صنایع بزرگ بشمار می‌آیند.

سهولت دسترسی

ماهیت برخی از مشاغل بسیار پر‌تردد و شلوغ است و دسترسی آسان جهت انجام امور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. درب‌ پر سرعت یا سریع السیر علاوه بر تاٴمین امنیت، سبب سهولت در دسترسی می‌شوند بدین معنا که باز شدن سریع آنها به کارگران و وسایل نقلیه اجازه می‌دهد تا بدون تاٴمل به داخل و خارج مکان موردنظر رفت‌و‌آمد کنند و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

کاهش اتلاف انرژی و دما درب سریع صنعتی 

بسته نگه‌داشتن درب سوله یا ساختمان‌های بزرگ مانع از خروج هوای گرم و یا ورود هوای سرد می‌شود. با نصب این نوع از درب امکان اتلاف انرژی و کاهش دما به علت تسریع در باز و بسته شدن کم شده و همین امر یک عامل مهم در بهره‌وری انرژی محسوب می‌شود. با نصب درب سریع صنعتی  در یک مکان صنعتی علاوه‌ بر‌اینکه محیطی با دمای مناسب برای کارگران مهیا می‌کنید، در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی خواهید کرد. این روند به نفع صاحبان صنایع است زیرا علاوه بر کمک به محیط‌زیست، به فکر امور مالی کسب و‌کار خود هم بوده‌اند.

همه چیز در رابطه با درب سریع صنعتی

جلوگیری از آلودگی

سرعت این درب‌ها علاوه بر اینکه مانع ورود افراد ناشناس می‌شود، احتمال ورود هرگونه حیوان موذی و آلوده شدن محیط را کاهش می‌دهد؛ همچنین ریز گردها و گرد‌و‌غبار اجازه ورود به فضای داخلی را پیدا نمی‌کنند، در نتیجه آلودگی محیطی ایجاد نمی شود و بهداشت رعایت می‌شود.

کاهش سروصدا

درب صنعتی سریع نوعی عایق برای سروصدای ناشی از ماشین‌آلات سنگین، وسایل نقلیه و کارگران بشمار می‌آید. استفاده از این نوع درب به معنای کاهش آلودگی صوتی و ایجاد شرایط مطلوب برای کار کردن است.

افزایش بهره‌ وری

مدت زمان باز و بسته شدن درب با استفاده از درب‌های صنعتی سریع نصف شده، بدین معنا که چرخه کاری بدون وقفه ادامه پیدا خواهد کرد. سرعت باز شدن درب حداکثر تا 3 متر در ثانیه و بسته شدن 1 متر در ثانیه خواهد بود، در نتیجه برای مشاغل صنعتی نظیر شرکت‌های خودروسازی که بطور مکرر در حال ورود و خروج کالای سنگین هستند بسیار مناسب خواهد بود. با وجود این نوع از درب سرعت عمل و بهره‌وری نیروی کار بالا رفته و بدون دغدغه کار را به اتمام می‌رسانند.

نگه داری و تمیز کردن آسان

در انبار و سوله‌های مواد غذایی درب‌ها باید بطور مداوم تمیز و ضدعفونی شوند، به همین علت استفاده از این نوع درب‌ها برای مکان‌هایی که با مواد خوراکی و جان انسان‌ها سروکار دارند، امری ضروری‌ست. درب‌های صنعتی پر‌سرعت از جنس PVC و روکش‌های استیل ضدزنگ بوده که در برابر شوینده‌های قوی مقاوم بوده و تغییرات شیمیایی در آنها ایجاد نمی‌شود.

صرفه جویی در هزینه

با توجه به ویژگی‌هایی که به آنها اشاره کردیم، استفاده از این درب‌ها منجر به کاهش هزینه‌های مرتبط با دما، تهویه، تعمیرات و همچنین هزینه‌های محیطی و بهداشتی می‌شود که به نفع کارفرما خواهد بود.

 بطور خلاصه اگر بخواهیم به بررسی این نوع از درب اتوماتیک صنعتی بپردازیم، متوجه می‌شویم که صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش خطرات ناشی از آلودگی محیط از مهم‌ترین مزایای آن بشمار می‌آیند. از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد برخورداری از بالاترین سطح ایمنی و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز است.

تعمیرات درب سریع صنعتی

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم درب‌ های سریع صنعتی در مکان‌های پر ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرند و مکانیزم عملکرد آنها با فنر و ریل است. با رعایت برخی از نکات می‌توان طول عمر این درب ها را افزایش داد که در این قسمت به برخی از آنها می‌پردازیم.

  • هر چند وقت یکبار قسمت‌های مختلف درب را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا اگر مشکلی بود سریعاً به آن رسیدگی شود و اقدامات لازم جهت تعمیر درب توسط متخصصین صورت بگیرد.
  • درب‌ سریع صنعتی روزانه بیش از صدبار باز و بسته می‌شوند که همین امر سبب فرسوده شدن پیچ و مهره‌های آن‌ها می‌شود. به همین جهت توصیه می‌شود هر ماه از متخصصین بخواهید قسمت‌های مختلف این درب‌ها را بررسی کرده تا از بروز خطرات احتمالی پیشگیری شود.
  • روغن کاری جک و بازوی متحرک درب سریع صنعتی از جمله کارهایی است که زمان زیادی از شما نمی‌گیرد اما طول عمر این کالا را افزایش می‌دهد.
  • در صورت بروز مشکل در سنسورهای حرکتی تا حد امکان از درب‌  اتوماتیک سریع صنعتی فاصله بگیرید و امکان بروز تصادف را کاهش دهید؛ یا بطور مثال می‌توانید دکمه بسته شدن درب را زده و یک شی را در مقابل سنسور قرار دهید تا مطمئن شوید که به درستی عمل نمی‌کند.
  • عایق‌های پلاستیکی اطراف درب را به دقت وارسی کنید تا در صورت پارگی یا خرابی سریعاً تعمیر شوند.

بطور کلی توصیه می‌شود که برای تعمیر و بازرسی درب‌ سریع صنعتی از متخصصین و پشتیبانی شرکت های معتبر استفاده کنید.  تکنسین های آتی در به صورت کاملاً حرفه‌ای آموزش دیده‌اند و با کوچکترین مشکلات موجود آشنایی کامل دارند و می توانند در اولین فرصت به کمک شما بیایند.

درب اتوماتیک سریع صنعتی آتی در

تجهیزات درب اتوماتیک سریع صنعتی

در حین نصب این درب‌ها ابزار و وسایل ضروری در اختیار شما قرار می‌گیرد و مدیر قسمت مربوطه با نحوه استفاده از این تجهیزات آشنا می‌شود. در این قسمت  شما را با تجهیزات درب سریع صنعتی آشنا می کنیم، پس با ما همراه شوید.

  • درب صنعتی سریع دارای سیستم استهلاک ضربه است که در حین پایین آمدن با زمین برخورد نکرده و صدا ایجاد نکند.
  • مجهز به سیستم برنامه‌ریزی درب و قابلیت تنظیم سرعت از طریق نرم‌افزار.
  • دارای ریموت کنترل و سیستم کنترل تردد وسایل نقلیه.
  • مجهز به سنسور و تشخیص لیفتراک و امکان استفاده از ریموت کنترل توسط راننده لیفتراک.
  • امکان نصب پنجره‌های شفاف جهت کاهش تصادفات و خطرات ناشی از برخورد.
  • مجهز به میله‌های فولادی و مقاومت در برابر باد.
  • مجهز به سنسور مادون قرمز پرده‌ای و خطی جهت ممانعت از برخورد درب با وسایل نقلیه.
  • شیوه دسترسی به درب سریع صنعتی می‌تواند از طریق کنترل از راه دور، سنسورهای ریدر، حلقه های زمینی، دکمه فشار، پدهای کد دیجیتال، اثر انگشت و سایر دستگاهها باشد.

درب‌های سریع صنعتی برای نصب در نیروگاه، سوله، انبار و کارخانجات مناسب هستند و برای ورودی‌های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به عنوان یک مدیر به محیط کاری خود اهمیت می‌دهید؛ بعلاوه ‍‌پیشرفت در کسب‌و‌کار و عرضه محصولات با کیفیت برای شما مهم است، درنگ نکنید و با یک تماس بهترین درب سریع صنعتی را سفارش دهید.

detail3

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

درب اتوماتیک سریع صنعتی
درب اتوماتیک سریع صنعتی

منو اصلی