درب کشویی فلزی
آتی دُر ارائه دهنده و سازنده انواع درب های کشویی صنعتی و درب آشیانه فرودگاه

ساخت وتولید انواع درب کشویی فلزی صنعتی و پارکینگی

درب کشویی یا ریلی به نوعی از درب اطلاق می‌گردد که بصورت افقی بر روی ریل حرکت کرده و باز و بسته می‌شود. در حقیقت سیستم این درب کاملاَ اتوماتیک بوده و بدون دخالت هرگونه نیروی فیزیکی یک لنگه درب به حرکت درآمده و امکان رفت و آمد را فراهم می‌کند. البته در گذشته این درب ها با کمک نیروی فیزیکی انسان و به دشواری جابه جا می‌شدند. شرکت‌های بسیاری به تولید و واردات انواع درب ریلی و کشویی روی آورده‌اند که آتی در با بیش از ۱۵ سال سابقه در این میان پیشتاز بوده و توانسته مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب نماید.

در محیط‌های بزرگ صنعتی نظیر انبارها، سوله و کارخانجات اغلب اوقات از درب اتوماتیک کشویی استفاده می‌گردد، برای اینکه سهولت و سرعت در عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین حرف اول را می‌زند. گروه صنعتی آتی در طیف گسترده‌ای از انواع درب اتوماتیک صنعتی را اجرا و به شما عزیزان معرفی کرده است که در این قسمت به درب کشویی اتوماتیک خواهیم پرداخت.

درب سوله ، درب کشویی صنعتی و درب آشیانه فرودگاه برخی از انواع مهم این نوع از درب اتوماتیک هستند که تا حدودی خصوصیات و ویژگی‌های مشابه دارند. جهت سهولت و سرعت عملکرد در واحدهای صنعتی از درب اتوماتیک صنعتی استفاده می‌شود، بدین معنا که این درب ضریب ایمنی و طول عمر بالایی دارد و در اماکن بزرگ که تردد بسیار زیاد است برای صرفه جویی در انرژی بهتر است این نوع درب نصب و راه اندازی شود.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

درب پارکینگ ریلی
درب پارکینگ ریلی

درب کشویی فلزی

در گذشته به علت آنکه جنس این محصولات از فلز بود، گاهاَ به آنها درب کشویی فلزی نیز می‌گفتند. جنس سازه درب های کشویی یا ریلی صنعتی که توسط آتی در اجرا می‌گردد معمولاَ از ورقه های فلزی، آلومینیوم یا صفحات پلی اورتان بوده و بر روی آن موتور سه فاز یا 220V نصب می‌گردد. سیستم انتقال قدرت در این درب ها گیربکس بوده و به دو صورت شانه ای یا زنجیری کار می‌کند. بسیاری از افراد برای امنیت صنعت و تجارت خود به استفاده از درب کشویی صنعتی روی آوردند، اما در ابتدای کار هیچ گونه اطلاعات مفیدی در این زمینه نداشتند، به همین علت از سیستم مشاوره پیش از ثبت سفارش آتی در بهره مند شده و ابراز رضایت نموده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خدمات مشاوره پیش از خرید آتی در بیشتر آشنا کنیم.

یکی از دلایل سفارش متعدد درب کشویی فلزی “Heavy Duty Sliding Gate” را می‌توان در مزایای بی شمار این نوع از درب اتوماتیک دانست که برخی از آنها عبارتند از:

  • تردد بسیار بالای وسایل نقلیه و عدم محدودیت در تردد ماشین آلات صنعتی.
  • وجود سیستم خلاص کن دستی در این درب ها.
  • امکان انتخاب در میان کلاچ های مکانیکی و هیدرولیکی با مزایای خاص هریک.
  • امکان تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب توسط افراد.
  • وجود سنسور یا چشمی حساس به گونه‌ای که در صورت برخورد درب با مانع، از حرکت می‌ایستد.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم درب ریلی صنعتی که مناسب درب کاخانه هاست  توسط گروه آتی در به شما عرضه می‌گردد از فلز، آلومینیوم یا ترکیبی از این دو خواهد بود؛ همچنین برای اینکه انتقال قدرت در این درب ها به راحتی و با سرعت انجام گیرد از موتور قدرتمند سه فاز استفاده می‌گردد تا بر طول عمر محصول بیافزاید. ساخت درب کشویی صنعتی به گونه‌ای است که در صورت قطعی برق سیستم عبور و مرور لحظه‌ای متوقف نخواهد شد و بصورت پیوسته ادامه خواهد داشت. در صورتی که درب بطور ناگهانی بسته شود و با وسیله نقلیه برخورد کند سریعاَ به عقب بازگشته و هیچ یک آسیبی نخواهند دید.

درب اتوماتیک صنعتی کشویی یک سازه کاملاَ یکپارچه بوده که با کمک موتور و چرخ‌ها روی ریل به حرکت درمی‌آید. متخصصین آتی در از زمان سفارش تا نصب و راه اندازی این محصول با شما همراه خواهند بود به همین علت پس از بررسی‌های محیطی صورت گرفته بطور مثال به شما توصیه خواهند کرد که اگر عرض ورودی مکان موردنظر زیاد است، درب کشویی صنعتی بهترین گزینه خواهد بود.

نمونه پروژه اجرا شده درب ریلی (مای بیبی - شهرک صنعتی کاوه) توسط تیم آتی دُر

درب آشیانه فرودگاه

ساخت درب کشویی آشیانه فرودگاه همانطور که از نام آن برمی‌آید، پروژه‌ای سنگین و نفس گیر است که همانند سایر طرح‌ها با همت و همکاری متخصصین به ثمر خواهد رسید. کارشناسان ابتدا محاسبات مربوط به سازه و کلیه نقشه‌های اجرایی را بررسی کرده و برای ایجاد فضای موجود اقدام به حفاری و خاکبرداری می‌نمایند. سپس عملیات ریل گذاری با دقت و حساسیت بالا انجام می‌گیرد، به طوری که طول ریل های مصرف شده بیش از ۲۰۰ متر خواهد بود که از یک آلیاژ بسیار مقاوم ساخته می‌شوند. در این مرحله باید ساخت سازه نگه دارنده و لنگه‌های درب آغاز گردد. برای ساخت درب کشویی آشیانه فرودگاه به بیش از ۴۰ تن فولاد نیاز است که برای جا‌به جایی آن به یک موتور گیربکسی ۴ کیلووات نیاز داریم که شرکت آتی در اکثراَ از برندهای اروپایی باکیفیت بهره می‌برد تا با سهولت و قدرت کافی در شرایط جوی متفاوت درب را به حرکت درآورد.

ساخت درب کشویی آشیانه فرودگاه

درب­ های کشویی آشیانه فرودگاه، به دلیل داشتن ماهیت عالی، اکثراً در مقیاس بزرگ استفاده می­شوند. چه درب­های صنعتی تاشو، درب­های آشیانه کشویی، درب­های آشیانه هواپیما یا درهای انبار و سوله را انتخاب کنید، می­توانید اطمینان حاصل کنید تا از امنیت، حفاظت و دوام یکسانی برخوردار می­شوید.

 درب­ آشیانه دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی بوده و به آسانی می­توان متناسب با نوع ساختمان، آن­ها را در اندازه و متریال مناسبی تهیه نمود. به طور معمول درب­ آشیانه فرودگاه برای مقاومت در برابر نوسانات رطوبت و دما طراحی شده است و باعث محافظت از هواپیماها برای مدت طولانی­تری خواهد بود.

درب ریلی فرودگاهی
درب ریلی فرودگاهی
درب اشیانه فرودگاه
درب اشیانه فرودگاه
درب کشویی آشیانه فرودگاه

قیمت درب کشویی فلزی

شاید به سادگی بتوان در مقابل درب­های ورودی ساختمان­ های مسکونی، تجاری و یا حتی اداره ­های دولتی، درب کشویی فلزی را مشاهده کرد که با طرح ها و مدل ها متفاوت قابل عرضه می باشد.

این نوع از درب ها به شکل ریلی و کشویی عمل می­کنند و با استفاده از یراق درب فلزی  و ریل­ درب فلزی  ساخته شده برای این منظور به سهولت در حرکت بوده و جابجا می­شود.

درب کشویی فلزی از بهترین ساختارهای امنیتی و حفاظتی به شمار آمده و به خوبی می­تواند مانند یک گارد آهنی در مقابل  ورودی پارکینگ  به کار گرفته شود. با درب فلزی ریلی امنیت کامل و صد در صدی ساختمان را تضمین نماید.

از این درب های کشویی فلزی برای ورودی اصلی پارکینگ و ساختمان نیز استفاده می­شود که با پرداخت یک هزینه اندک، می­توان خیالی آسوده و راحت را برای تمامی ساکنین ایجاد نمود. قیمت درب کشویی فلزی در مقایسه با درب­ های آهنی بسیار پایین تر بوده و خود یک سرمایه­ گذاری مناسب محسوب می­شود.

نگاهی به سرقت­ های انجام شده از انبارهای تجاری یا آپارتمان های مسکونی، هر فردی را وا می دارد تا با پرداخت هزینه درب کشویی فلزی، امنیت سرمایه و زندگی خود را به خوبی تامین نماید.

بازدید و اندازه­ گیری از درب آپارتمان ،دفتر کار ، کارخانه و… در کوتاه­ ترین مدت صورت خواهد گرفت. این شرکت خدمات بهینه خود را در خصوص انواع درب­ های اتوماتیک و درب­ های کشویی فلزی، در تمامی ایران ارائه می­نماید.

ساخت درب ریلی فلزی

شاید به جرات بتوان گفت که درب های کشویی فلزی با کاربری های متفاوتی که دارند یکی از کاربردی­ترین نوع درب در صنعت ساختمان به شمار می ­آیند. این نوع درب در ساختمان­های مسکونی و تجاری به کاربرده می شود تا مانع سرقت شده و امنیت ساختمان را بالا ببرد.

درب کشویی فلزی به حتم بسیار ایمن تر از درب­ های ضد سرقت آهنی هستند که به سادگی با ابزارهای ساده ای مانند پیچ گوشتی باز می­شوند. ضمن آن که در ورودی­های پارکینگ، سوله ­های صنعتی، ساختمان­های تجاری بزرگ،درب آشیانه فرودگاه نیز قابل استفاده بوده و می­تواند در ایجاد محیطی ایمن نقش بسزایی داشته باشد.

از همین روست که شرکت آتی دُر، همواره تلاش نموده است تا با استفاده از متریالی با کیفیت، انواع درب­ ریلی فلزی یا درب­ های اتوماتیک را تولید نماید. در این راستا، همواره از بهترین تکنیک ها استفاده نموده و با اجرا و نصب کاملا اصولی و استاندارد شده، در حفظ امنیت ساختمان­ها تاثیرگذار بوده است.

در حقیقت دیتیل درب کشویی فلزی، به طور معمول از مجموعه ای قطعات دارای استاندارد تشکیل شده است تا بتواند نتیجه مطلوبی را در ایجاد درب کشویی فلزی داشته باشد.

ساخت درب کشویی فلزی سوله

درب­ های کشویی فلزی سوله اصولا برای تحمل سایش سنگین صنعتی، مقاومت در برابر رطوبت و درجه حرارت­های متفاوت، ایجاد عایق صدا و محافظت در برابر انواع بادهای آسیب رسان ایجاد شده اند. با توجه به مقیاسی که از آنها استفاده می­شود، داشتن درب کشویی فلزی سوله و برای کاربری صنعتی، مناسب می­باشد، زیرا نگهداری آنها آسان و مقرون به صرفه است.

ساخت درب ریلی سوله
ساخت درب ریلی سوله

کاربردهای درب کشویی فلزی

لازم به ذکر است که کاربرد این گونه درب ها بسیار زیاد خواهد بود. می­توان برای ایجاد امنیت بیشتر، برای درب­ های ساختمان­های مسکونی و تجاری، از انواع درب کشویی فلزی استفاده نمود ضمن آن که امکان استفاده و به کارگیری قفل­های خارجی برای ورودی پارکینگ و یا ساختمان­های تجاری نیز می­باشد.

از سویی دیگر برای ورودی­ های بسیار بزرگ مانند سوله­ های صنعتی و یا آشیانه فرودگاه، برخی از اوقات از درب آهنی بزرگ و سنگینی استفاده می­شود که در کنار هزینه­های بالایی که دارد، امکان حرکت و جابجا نمودن آن ها چندان ساده نیست.

ساخت درب کشویی فلزی سوله برای ورودی سوله­ های صنعتی اقتصادی و مناسب بوده و در مقایسه با درب­ های آهنی بزرگ، سبک تر می­باشد. همچنین قابلیت جابجایی آسان­تری دارند. به همین دلیل است که امروزه ساخت درب کشویی فلزی آشیانه فرودگاه  را نیز در اولویت قرار داده­اند.

شرکت آتی دُر با پشتوانه تجربه و تخصص کارشناسان فنی و اجرایی خود، فعالیت­ های خود را در طراحی، تولید و راه ­اندازی انواع درب­ های کشویی فلزی در کاربری های متفاوت، انواع درب­ های اتوماتیک ( تاشو، گردان و کشویی) و یراق آلات همواره توسعه داده و امروزه به یکی از شرکت­ های معتبر و مرجع در این حوزه به شمار می آید. از همین روست که می­توانید درب کشویی فلزی خود را مطابق با فضایی که دارید، سفارش داده و در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت در تولید و نصب، آن را تحویل بگیرید.

خرید درب کشویی فلزی

برای آن که بتوانید انتخاب مناسبی از درب ­های کشویی فلزی داشته باشید لازم است که به نکات مهمی توجه کرده و به خوبی دیتیل درب کشویی فلزی را بدانید. این کار باعث می­شود که مطابق با موقعیتی که قرار است درب کشویی را نصب کنید، جزئیات را در نظر گرفته و انتخاب صحیحی داشته باشید.

درب کشویی فلزی که انتخاب می کنید بایستی بیش از سه لوزی انتخاب شود. این گونه از درب های کشویی فلزی، به خوبی می توانند امنیت ورودی ها را برقرار نمایند.

همچنین استفاده از قفل های استاندارد و ایمن، می­تواند در ایجاد امنیت بیشتر نقش داشته باشد. به خاطر داشته باشید که ریل درب کشویی فلزی ، لازم است که به روان حرکت کردن درب کشویی فلزی کمک نماید. در صورتی که جابجایی درب به آسانی صورت نگیرد، می­توانید در قسمت ریل، از روان کننده استفاده نمایید.

این را توجه داشته باشید که درب کشویی فلزی، نبایستی هنگام حرکت دارای سر و صدای زیادی باشد. همچنین هنگام ساخت درب کشویی فلزی ، به خوبی دقت نمایید که از پروفیل­های آهن ضایعاتی استفاده ننمایند.

شرکت آتی در تولید کننده انواع درب های کشویی فلزی

این امکان برای شما وجود دارد که مطابق با طرحی که مدنظر دارید، ساخت درب کشویی فلزی سفارشی شما آماده و نصب گردد. شما خواهید توانست با بهترین قیمت، کیفیتی مناسب را در خصوص انواع درب­های کشویی فلزی داشته باشید.

شرکت آتی دُر به عنوان مرجعی مطمئن در این خصوص می­تواند بهترین مشاوره کارشناسی را هنگام بازدید و اندازه­گیری به شما ارائه نموده و مطابق با خواست شما، درب ضد سرقتی مناسب را تولید و اجرا نماید.

در صورتی که برای ورودی چوبی منزل یا دفتر کار خود به فکر حفاظی ایمن افتاده­اید و می­خواهید مانع ورود سارقین شوید، می­توانید با بخش فروش شرکت آتی دُر تماس گرفته و سفارش درب کشویی فلزی را ارائه نمایید.

لازم به ذکر است که این شرکت مدت­های طولانی است که در حوزه ساخت و تعمیر  درب­  اتوماتیک ، یراق آلات و درب­های کشویی فلزی فعالیت داشته و در خصوص خدمات تعمیر لوازم جانبی درب­های اتوماتیک، پیشینه ای ممتاز داشته است.

همچنین آتی دُر با بهره ­گیری از تکنسین های حرفه ای در خصوص نصب و راه اندازی انواع درب­های اتوماتیک و درب کشویی فلزی با کیفیتی بالا فعالیتی بلند مدت داشته و امروز نامی آشنا در میان رقبا در این حوزه به شمار می­آید.

از آن جایی که این نوع از درب­ ها عمدتا در جهت ایجاد امنیت و حفاظت ساختمان و ساکنین آن ها استفاده شده و یا برای جلوگیری از سرقت­ های احتمالی از انبار و یا سوله­ ها صورت می­گیرد، لذا توصیه می­شود که مجموعه­ ای را برگزینید که از متریال­ های مرغوب و با کیفیت استفاده کرده و محصولی با دوام و ایمن را به شما تحویل می­نماید.

آتی دُر با بهره­ گیری از تجهیزات و مصالحی با کیفیت مناسب و کارشناسان و تکنسین­ های با تجربه و حرفه­ای در جهت تولید، نصب و راه­اندازی انواع درب کشویی فلزی در خدمت شما خواهد بود تا محیطی ایمن را برایتان فراهم آورد.

با توجه به نوسانات بازار ارز نمی‌توان یک قیمت مشخص از کالا و خدمات ارائه شده در زمینه درب کشویی صنعتی را گزارش کرد. اما نگران نباشید با یک تماس به راحتی می‌توانید، برآورد کلی از قیمت و هزینه‌های پروژه را دریافت کرده، سپس قرارداد را امضا نمایید.

گروه صنعتی آتی در همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از برترین تکنولوژی ‌های روز دنیا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. با مراجعه به لینک مشتریان آتی در به راحتی می‌توان شرکت‌های بزرگی نظیر ایرانسل، هواپیمایی آسمان، بانک رفاه کارگران، شرکت پالایش نفت ایران و … را مشاهده کرد که با اعتماد خود ما را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر یاری رسانده‌اند. کسب دانش روز و درس گرفتن از تجربیات گذشته در آتی در حرف اول را می‌زند.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

درب پارکینگ ریلی
درب پارکینگ ریلی

منو اصلی