تعمیرات تخصصی انواع راهبند اتوماتیک

اگر نیاز به تعمیرکار حرفه ای انواع راه بند های برقی پارکینگی و صنعتی دارید، با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت مشکل شما را برطرف نماییم!

تعمیر

خدمات و تعمیر درب راهبند اتوماتیک آتی دُر

امروزه استفاده از راهبند اتوماتیک در بسیاری از مناطق مسکونی و اماکن تجاری و اداری بسیار گسترش پیدا کرده است. همان‌طور که می‌دانید راهبندها دارای انواع گوناگونی هستند که در این میان استفاده از راهبندهای اتوماتیک به دلیل امنیت و سهولت استفاده نیز بسیار متداول بوده و به دلیل کاربرد و مزایایی که دارند از جمله امکان تردد نامحدود، سرعت بالا، عملکرد آسان و داشتن حداقل صدا این نوع درب‌ها مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند.

فرم درخواست آنلاین خدمات آتی‌ دُر 

چرا آتی در؟
گارانتی خدمات
گارانتی خدمات

تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی است. با خیال راحت اعتماد کنید.

سرعت در ارائه خدمات
سرعت در ارائه خدمات

مراجعه کارشناس فنی در سریعترین زمان ممکن پس از اولین تماس.

اولویت با تعمیر قطعات
اولویت با تعمیر قطعات

تنها در صورتیکه امکان تعمیر وجود نداشته باشد، قطعه تعویض می شود.

هزینه منصفانه
هزینه منصفانه

با استفاده از تعمیرکاران مجرب و با تجربه، هزینه های تعمیر را به حداقل می رسانیم.

سرویس و خدمات: 88808111

در آتی دُر انواع تعمیرات راهبند اتوماتیک برندهای مختلف همراه با قطعات اصلی و ضمانتنامه رسمی انجام میگردد. این واقعیت را بپذیرید که با استفاده از خدمات تعمیرکارآتی دُر تا 80% در هزینه تعمیر راهبند اتوماتیک صرفه جویی خواهید نمود.

تعمیر راهبند اتوماتیک

راهبندها نیاز به یک تعمیرکار متخصص وحرفه ای دارند که آتی دُر با توجه به سابقه زیاد در این زمینه ، که در صورت خرابی می تواند مشکلات را عیب یابی کند تا از هزینه های اضافی و خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کند.

از راهبندها در مکان­های عمومی شلوغ برای نظم دادن و کنترل سرعت وسایل نقلیه استفاده می­شود که در صورت هرگونه مشکلی حتما باید تعمیر شود و در صورت غفلت می تواند آسیب های جبران ناپزیری وارد کند.

راهبندها قیمت بسیار بالایی دارند به همین علت است که در هنگام تعمیر آن باید دقت کرد و از خود شرکت سازنده درخواست تعمیرات آن را داشت.

تعمیر راهبند 9
تعمیر راهبند 3

شرکت طراحی و مهندسی آتی دُر با  توجه به بـیـــش از 18 سـال ســـابـقه در زمینه درب هـــای اتومـاتیک و یراق آلات از پیشـتازان این صنعــت به شمار می آید و پس از خرید این محصول، این شرکت خدمات همه روزه از جمله تعمیرات وفروش انواع محصولات با کیفیت در این زمینه، نیاز مشتریان را برآورده می سازد.

از آنجا که راهبند اتوماتیک حفظ عبور و مرور در هر ساختمان و یا فروشگاهی را دارد بهتر است برای تعمیر راهبند اتوماتیک از شرکت های معتبر که تکنسین های حرفه ای و مطمئن را دارند استفاده کنید. 

ما توانسته ایم همه مدل های راهبند های برقی  را تعمیر و خدمات دهیم و از نظر شما نگرانی جهت تامین قطعات و عدم تعمیر راهبند برقی خودتان نخواهید داشت.

با اعزام بهترین تعمیرکار فقط چند کلیک فاصله دارید …

نمونه کارها

راهبند برقی و تعمیر آن

تعمیر راهبند اتوماتیک نیاز به تعمیرکاران حرفه­ای مجرب داردکه در رابطه با این موضوع در این مقاله خواهیم پرداخت.

راهبند وسیله ای می­باشد، که مانع از عبور و خروج هرگونه وسیله­ ی نقلیه می­شود تا زمانی که نگهبان اجازه عبور بدهد. تقریبا همه­ ی افراد در هنگام عبور و مرور از خیابان با راهبند آشنا شده اند که بیش­تر برای نظم دادن و سازماندهی از رفت وآمد استفاده می­شود.

راهبند­های اتوماتیک که بیش­تر در مکان­های شلوغ و مکان­هایی که تردد و عبور مردم زیاد است استفاده می­شود، مانند بازار و پاساژ، کارخانه­ ها و ادارات و ایستگاه راه ­آهن و از این قبیل مکان­هایی که محل عبور افراد می­باشد. حتی در هنگام عبور از شهرها و در زمان پرداخت عوارض هم با آن­ها برخورد داریم، این راهبند های اتوماتیک که به طور افقی به یک پایه متصل می­باشند، حدود یک متر از زمین فاصله دارند.

تعمیر راهبند

راهبند اتوماتیک در انواع مختلفی می­باشندکه در ادامه در رابطه با آن­ها صحبت خواهیم کرد.  برخی از راهبندها به گونه­ های می­ باشند که امکانات زیادی دارند و بر روی آن­ها می شود، از دستگاه کارت خوان و ریموت کنترل، دوربین پلاک­خوان و… نصب و به کار گرفت. راهبند برقی در دوجهت بررسی می­شود که شامل افقی و عمودی و از سمت دیگر شامل نوع موتور و سیستم داخلی است.

یکی از علت­های اصلی نصب راهبندها جلوگیری از سرعت بالای وسایل نقلیه در مکان­های پرتردد می­باشد که مانع از خسارت­های جانی و مالی می­شود، به همین دلیل است که در مکان­هایی مانند بازار و فروشگاه و سایر مکان­های شلوغ از این تجهیزات استفاده می­کنند.

سرویس و خدمات آتی دُر

1 %
رضایت مشتریان
1 %
تامین تجهیزات
1 %
گارانتی تعمیرات

در کنارتان هستیم: 88808111

تست برخورد وسیله نقلیه با راهبند

تعمیر انواع مختلف راهبند اتوماتیک

راهبند ها انواع مختلفی دارند و در اندازه­ های گوناگونی با ارتفاع یک متر از زمین قرار دارند. راهبند میله ای، راهبند ستونی و راهبند کفی از انواع آن می­باشند که هرکدام ویژگی­هایی دارند و در مکان­های خاصی از آن­ها استفاده می­شود، در میان تمام این راهبندها، از راهبند میله ­ای بیشتر در کشور ما استفاده می شود. راهبند میله ­ای خود به دو دسته ی الکترومکانیک و هیدرولیک تقسیم می­شود که هرکدام ویژگی های خود را دارند و در مکان­های مختلفی از آن­ها استفاده می­شود. تفاوتی که این دو راهبند با یکدیگر دارند، این است که از راهبند های هیدرولیک در خیابان­های شلوغ و مکان­های پر تجمع استفاده می­کنند و از راهبندهای الکترومکانیک نیز در مکان­هایی که تردد جمعیت کم­تر می­باشد مورد استفاده قرار می­گیرد.

تعمیر راهبند 2

راهبند زنجیری: راهبند زنجیری خیلی مورد استفاده قرار نمی­گیرد ولی از مزیت­هایی که به نسبت بقیه دارد این است که، این راهبند به طور کامل جلوی درب را تحت پوشش قرار می­دهد به طوری که یک موتور و یا دوچرخه هم نمی­تواند از آن جا عبور کند و به گونه­ای می­باشدکه دو وسیله ای که در قسمت های چپ و راست قرار دارند به وسیله­ی زنجیری به هم متصل می­باشند، به همین دلیل به آن راهبند زنجیری می­گویند.

راهبند بازویی : این نوع راهبند نسبت به بقیه بسیار استفاده می­شود و دلیل آن هم به علت سرعتی که دارد است و بیش­تر درب ورودی پارکینگ ها و مکان­های اداری نصب می­گردد و در هنگام عبور وسایل نقلیه به سرعت حرکت کرده و راه را باز می­کند.

راهبند ستونی : استفاده از این راهبند­ها امنیت بالایی دارد و به همین دلیل در برخی از مکان­های نظامی نیز استفاده می­شود، این راهبند را به گونه­ای طراحی کرده­اند که موتور و دوچرخه و از این قبیل وسیله­ ها می توانند از آن عبور کنند و فقط ماشین است که اجازه عبور می­خواهد. گاهی اوقات نیز در زمان­های خاصی از این راهبند برای بستن خیابان­ها به کار گرفته می­شود.

از هزینه مداوم و زیاد تعمیر درب ریلی پارکینگی خسته شده اید و دنبال خدمات با کیفیت و کم هزینه هستید؟  همین حالا وقتشه، با بهترین ها در تماس باشید.

تعمیرات در زمینه ­ی راهبند اتوماتیک

راهبندها به گونه­ای طراحی شده­ اند که تعمیر راهبند برقی کار هر تعمیرکاری نمی­باشد و تغییرات چشمی و رمز آن ها نیاز به یک تعمیرکار حرفه­ای و افراد همان شرکتی که این راهبند­ها (repair barriers)  را طراحی کرده است، می­باشد. بنابراین تعمیر راهبند اتوماتیک نیازمند افرادی می­باشد که در زمینه­ های هیدرولیک و الکترومکانیک تخصص دارند.

درست است که راهبند­ها در انواع مختلفی می­باشند اما بیش­تر آن­ها از لحاظ کارکردی به هم شبیه می باشند و هنگامی که فردی قصد داشته باشد، در زمینه تعمیر راهبند اتوماتیک اطلاعاتی کسب کند و وارد این عرصه شود، لازم است که زمان کافی برای آموزش داشته و صبور باشد و در هنگام آموزش حتما باید به تمام جزئیات توجه کاملی داشته باشد، زیرا هزینه­ های که در قبال این راهبندها پرداخت می­شود بسیار بالا و گران قیمت هستند و نیاز به یک فرد کار بلد دارد تا در صورت اشکال بتواند به درستی آن را تعمیر کند.

تعمیر راهبند 1

در هنگام خرابی راهبند اتوماتیک درب پارکینگ، احتمال این که فنر آسیب دیده و شکسته باشد بسیار زیاد است و در تعمیر آن به یک تعمیرکار مجرب نیاز است که بتواند با توجه به نوع جک اقدام به تعویض آن کند. این کار نیاز به دقت بسیاری دارد که در صورت کوچک­ترین غفلتی می­تواند مشکلات مالی بیش­تری ایجادکند. زمانی که در مکان­های عمومی راهبند نصب می­کنند باید از سرعت عمل زیادی برخوردار باشند، اما اگر میله ی راهبند سرعت درستی نداشته باشد و در زمان پایین آمدن آهسته حرکت کند، نیاز به تعمیر راهبند اتوماتیک دارد.

در این صورت ایراد از فنر راهبند می باشد که توسط یک تعمیرکار کاربلد باید تعمیر شود، کسانی که در تعمیر راهبند برقی حرفه ای ندارند می توانند بیش­تر آسیب و صدمه وارد کنند که جبران ناپذیر خواهد بود.

برای مشاوره و استفاده از خدمات آتی در، فرصت را از دست ندهید، با بهترین ها در تماس باشید.

نیمه باز شدن راهبند پارکینگ

گاهی اوقات این مشکل در راهبندها وجود دارد که ممکن است به صورت نیمه، باز شودکه بسیار خطرناک است و سریعا باید تعمیر شود، زیرا در هنگام عبور ماشینها از آن این احتمال وجود داردکه با آنها برخوردکنند و صدمات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. برای راهبند ها زمان خاصی مشخص نشده است و این امکان وجود دارد که به طور ناگهانی بسته شوند.

تعمیر راهبند اتوماتیک درب مراکز اداری

در صورت مشاهده این اشکال احتمال این که برد راهبند دچار مشکل شده است زیاد میباشد و به تعمیر نیاز دارد. در بیشتر مواقع زمانی که بین قدرت موتور و نیروی فنرکنترل و تعادل از دست میرود و در نتیجه قدرت موتور کاهش پیدا میکند منجر به این اتفاق میشود.

تعمیرات راهبند اتوماتیک پارکینگ

 همانطور که اشاره کرده ایم تعمیر کردن راهبند و یافتن مشکلات آن کار یک فردحرفه ای میباشد که در این زمینه فعالیت میکند. تعمیر راهبند اتوماتیک کار هرکسی نمیباشد و در صورت تعمیر آن ممکن است که خرابیهای زیادی را به وجود آورد. تعمیر کردن راهبندها باید با دستگاههای مخصوص و دقیق انجام شود.

11 دیدگاه

  1. از وقتی راهبند برقی برای مجتمع نصب کردیم دیگه عبور و مرور هم راحت شده و زحمت باز و بسته کردن درب به صورت دستی توسط نگهبان رو نداریم.
  2. سلام. گروه حرفه ای و متخصص تعمیر راهبند اتوماتیک رو شرکت آتی در برامون فرستادن و کارشون عالی بود.
  3. به تازگی برای ورودی شرکت از آتی در راهبند خریداری کردیم. نصبش هم خودشون زحمتشو کشیدن.
  4. ضمن خسته نباشید می خواستم تشکر کنم. برای تعمیر راهبندمون مزاحم شده بودم. کارتون نقص نداره و توی کمترین زمان انجام شد.
  5. درود بیکران. هزینه تعمیر راهبند حدودا چقدره و چقد زمان می بره؟
  6. سلام. راهبند ما بعضی مواقع گیر داره و تا نصفه بالا میاد. البته توی اکثر مواقع مشکلی نداره. الان نیاز به تعمیر داره؟؟
  7. برای تعمیر راهبند برقی با آتی در تماس گرفتم. تیم حرفه ای و خیلی خوبی دارن. کارشون عالی بود و در اسرع وقت انجام دادن
  8. برای شهرکمون نیاز به یه راهبند داشتیم و از این فروشگاه خریداری کردیم و زحمت نصبشو کشیدن دوستان آتی در. کیفیت کارشون حرف نداره
  9. وقتتون بخیر. برای تعمیر راهبند سوال داشتم. اول اینکه هر زمانی تماس بگیرم همون موقع تشریف میارین و دوم اینکه چقد طول می کشه حدودا تعمیرش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی