درب کرکره ای پارکینگ با قیمت های استثنایی در ایران

* کاربر گرامی، قیمت کرکره برقی پارکینگ بر اساس اطلاعات ورودی و انتخاب شما، همراه با آپشن های پایه محاسبه خواهد شد. برای مشاوره و اطلاع از قیمت دقیق و دریافت پیش فاکتور درخواست خود را تکمیل نمایید.

محاسبه قیمت کرکره برقی پارکینگ

درب کرکره ای پارکینگ نوعی درب اتوماتیک است که به وسیله ریموت باز و بسته می‌شود و زمینه مناسبی را برای ورود و خروج افراد و خودروها فراهم می‌سازد. علاوه بر این با افزایش امنیت محیط از ورود افراد ناشناس جلوگیری می‌نماید. با توجه به بررسی‌های به عمل آمده می‌توان گفت امنیت کرکره برقی پارکینگ نسبت به سایر درب‌ ها بیشتر است. زیرا مدت زمانی که کرکره برقی پارکینگ باز و بسته می‌شود، به نسبت کمتر از درب‌های اتوماتیک بازویی و معمولی است. به همین دلیل احتمال ورود افراد ناشناس به حداقل رسیده و امنیت محیط به نسبت افزایش می‌یابد. علاوه بر این طول عمر موتورهای چرخشی بیشتر از موتورهای بازویی الکتریکی است. از این رو کرکره برقی پارکینگ کمتر دچار خرابی یا مشکل می‌شود. امروزه از درب کرکره ای پارکینگ از پرکاربردترین درب‌های اتوماتیک تلقی می‌شود که علاوه بر ساختمان‌ها در فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، پاساژها، ادارات و بانک‌ها استفاده می‌شود. از همه مهم‌تر اینکه قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ به نسبت کمتر از درب‌های آهنی (اتوماتیک و معمولی) است که ویژگی بسیار مهمی محسوب می‌شود. با بررسی قیمت انواع کرکره برقی به این نتیجه خواهید رسید که کرکره برقی پارکینگ از هر نظر ارزان‌تر و مقرون به ‌صرفه‌تر است.

کرکره 2

گفتنی است که افراد برای رفع مشکل کمبود جا در پارکینگ و استفاده از حداکثر فضا به فکر پیدا کردن راه حل افتادند و در نتیجه موفق به طراحی و ساخت کرکره برقی پارکینگ شدند زیرا این کرکره‌ها در هنگام باز و بسته شده به سمت بالا جمع می‌شوند و می‌توانند فضای بیشتری را برای پارک خودرو و… در اختیار افراد قرار دهد به همین دلیل امروزه استفاده از این کرکره‌ها با استقبال زیادی رو به رو گشته است.

ما در آتی دُر با ارائه انواع کرکره برقی پارکینگی توانسته رضایت مشتریان خود را بدست بیاوریم و توانسته ایم رزومه گسترده ای در این زمینه داشته باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از پروژه می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

درب کرکره ای پارکینگ آتی دُر

• کیفیتاستفاده از بهترین برندهای کرکره برقی پارکینگ
• قیمتبر اساس مدل و ابعاد درب کرکره ای پارکینگ متغیر است.
• زمان نصبنصب پس از ثبت سفارش بین 3 الی 5 روز است
• پشتیبانی فروشاز 8:30 صبح الی 18 عصر : 02188808111
• نحوه ثبت سفارشسفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی برای توضیح زیر سازی و محصولات(رایگان)

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با آتی در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کرکره برقی اتی در

بهترین قیمت کرکره برقی پارکینگ از آتی دُر بخواهید!

همانطور که میدانید یکی از عوامل بسیار موثر بر خرید قیمت کرکره برقی پارکینگ می‌باشد به همین دلیل افراد هموراه به دنبال راهی برای اطلاع پیدا کردن از قیمت به روز این محصول می‌باشند تا بتوانند با آگاهی بیشتری این کرکره را خریداری کنند به همین منظور شرکت های تولید کننده قیمت‌های روز را در سایت خود قرار می‌دهند پس خریداران می‌توانند به صورت اینترنتی و آنلاین به راحتی به سایت فروش مراجعه کنند و بعد از انتخاب هر مدل از این کرکره‌ها قیمت به روز را نیز مشاهده کنند بنابراین توصیه می‌شود همیشه قبل از اقدام کردن به خرید از قیمت آن محصول آگاهی پیدا کنید تا بتوانید بهتر و درست تر تصمیمم بگیرید.

عوامل مختلفی بر قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ تأثیرگذار هستند. شما نیز برای خرید درب رول آپ برقی پارکینگ به این عوامل توجه نموده و بر اساس آن محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

به طور کلی برای خرید کرکره برقی باید با اندازه‌گیری دقیق و ابعاد درب کرکره ای برای محل موردنظر، تیغه‌های مناسبی از نظر فنی برای نصب کرکره در نظر بگیرید. البته توجه داشته باشید که رنگ تیغه‌ها متناسب با رنگ پارکینگ باشد و با هم هماهنگی داشته باشند. پس از آن باید دقت کنید که تعداد ماشین‌هایی که قرار است وارد پارکینگ شوند، چقدر است. زیرا هر چه تعداد عبور و مرور ماشین‌ها بیشتر باشد، باید به نسبت موتور بزرگ‌تر و قوی‌تری برای کرکره برقی انتخاب کنید. از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ می‌توان به سنسور فتوسل و دیگر تجهیزات امنیتی اشاره کرد

قیمت کرکره برقی پارکینگ

به طور کلی برای خرید کرکره برقی پارکینگ یا همان درب کرکره ای پارکینگ باید با اندازه‌گیری دقیق و اصولی، ابعاد درب کرکره برقی پارکینگ برای محل موردنظرو تیغه‌های مناسب از نظر فنی را در نظر بگیرید. البته توجه داشته باشید که رنگ تیغه‌ها متناسب با رنگ پارکینگ باشد و با هم هماهنگی داشته باشد.

پس از آن باید دقت کنید که تعداد ماشین‌هایی که قرار است وارد پارکینگ شوند، چقدر است. زیرا هر چه تعداد عبور و مرور ماشین‌ها بیشتر باشد، باید به نسبت موتور بزرگ‌تر و قوی‌تری برای کرکره برقی انتخاب کنید. از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ می‌توان به سنسور فتوسل و دیگر تجهیزات امنیتی اشاره کرد.

اما به صورت کلی قیمت تمام شده کرکره برقی پارکینگ به عواملی مانند ابعاد پارکینگ، جنس و نوع ریل، شرکت سازنده و از همه مهم‌تر نوع موتور (توبولار و ساید) و جنس تیغه بستگی دارد و تحت تاثیر براورد همه این موارد است.

درب کرکره پارکینگ 2
درب کرکره پارکینگ 2

برای کرکره برقی پارکینگی چه تیغه ای استفاده کنیم ؟

تیغه از قطعات مهم در درب کرکره ای پارکینگ می‌باشد که باید مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشد. علاوه بر آن بحث زیبایی و ظاهر جذاب آن نیز مطرح می‌باشد. هر نوع تیغه ویژگی و خصوصیات خاص خود را دارد که بهتر است باتوجه به کاربرد و شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود.

قیمت کرکره برقی
قیمت کرکره برقی

ارتفاع مورد نیاز برای کرکره برقی پارکینگ

 کرکره برقی پارکینگ استاندارد کرکره ای است که تمامی انواع خودروها به راحتی از آن عبور کنند. به طور کلی  برای تعیین فضای دقیق کرکره برقی پارکینگ باید به ارتفاع خودرو و عرض بزرگترین خودرو توجه کنیم.

در بازار ایران بزگترین خودرو تویوتا لندکروز است که ارتفاعی در حدود 2 متر دارد. بنابراین حداقل ارتفاع لازم برای نصب کرکره برقی پارکینگ 2 متر است.

حال از آنجایی که در بالای کرکره به فضایی برای قرارگیری موتور و متعلقات آن نیاز داریم با احتساب این چنین فضاها و همچنین بررسی‌های انجام شده حداقل ارتفاع استاندارد برای کرکره پارکینگ در حدود 2/40 متر است.

  • محاسبه دقیق ابعاد کرکره برقی پارکینگ از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین مراحل در پروسه خرید کرکره برقی پارکینگ است که باید توسط کارشناسان انجام شود. زیرا کوچک‌ترین خطا و بی‌دقتی در محاسبات، نتایج مخرب و جبران ناپذیری به بار می‌آورد.

قیمت کرکره برقی چگونه محاسبه می شود؟

سوال مطرح شده این است که چگونه و تحت تاثیر چه عواملی قیمت کرکره برقی پارکینگ محاسبه می‌شود؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید گفت که قیمت این محصول را عوامل مختلفی تعیین می‌کند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

عوامل موثر بر تعیین قیمت کرکره اتوماتیک به صورت زیر است:

  •    اندازه عرض کار: همواره عرض کرکره برقی اهمیت زیادی دارد. زیرا هر چه عرض کرکره برقی پارکینگ بیشتر باشد، به نسبت تیغه‌ها عریض‌تر شده و قیمت آن بیشتر می‌شود.

        اندازه ارتفاع کرکره: همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، هرچه ارتفاع کرکره برقی بیشتر باشد، به نسبت تعداد تیغه‌ها بیشتر شده و هزینه نصب کرکره برقی بیشتر خواهد شد.

        نوع تیغه: جنس و نوع تیغه نیز تا حد زیادی در قیمت کرکره برقی پارکینگ تأثیرگذار است. بدین صورت که هرچه کیفیت تیغه‌های مصرفی بیشتر باشد، به طبع قیمت کرکره برقی نیز افزایش می‌یابد؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به توان مالی خود نسبت به انتخاب تیغه و دیگر اجزای کرکره برقی پارکینگ اقدام کنید.

        رنگ: بعضی از رنگ‌ها در مقابل رطوبت، دما و شستشو مقاوم‌تر هستند. این رنگ‌ها در کنار افزایش زیبایی کرکره سبب دوام و افزایش طول عمر آن می‌شوند. البته به یاد داشته باشید که نوع رنگ و کیفیت آن به میزان کمی در قیمت کرکره برقی پارکینگ تأثیرگذار است؛ بنابراین همواره از رنگ‌های باکیفیت و مرغوب استفاده کنید، تا کرکره برقی مدت زمان طولانی‌تر زیبا و شفاف بماند.

        جنس کرکره: در هنگام سفارش و خرید کرکره برقی پارکینگ حتماً جنس کرکره را متناسب با محیط موردنظر انتخاب کنید. انتخاب کرکره متناسب با شرایط آب و هوایی و نوع کاربری تا حد زیادی در طول عمر و نحوه عملکرد کرکره برقی تأثیرگذار خواهد بود.

ابعاد دهنه کرکره برقی پارکینگ

برای اندازه‌گیری کرکره برقی پارکینگ ، دو پارامتر اصلی وجود دارد: ارتفاع و عرض یا دهنه.

ارتفاع نشان‌دهنده حداکثر ارتفاع مجاز برای عبور از محدوده بازشوی کرکره توسط خودرو یا وسیله‌ی دیگر است.

عرض یا دهنه نیز نشان‌دهنده حداکثر عرض قابل تخصیص به ورود و خروج خودرو و اشیاء دیگر از محل کرکره است. برای در نظر گرفتن محل کرکره از نظر بازشو و ارتفاع مورد نظر، دو قانون اصلی وجود دارد:

  1. در نظر گرفتن حداقل فضا: در اندازه‌گیری ابعاد کرکره برقی برای ساختمان‌های بازسازی شده‌ای که قصد نصب کرکره برقی دارند، می‌توان از ابعاد زیر استفاده کرد:
  • با توجه به بزرگترین خودروی سواری استاندارد در کشور ایران که تویوتا لندکروز 2014 است و ارتفاع آن 1890 میلی‌متر است، ارتفاع کرکره 1.95 تا 2 متر برای یک ساختمان مسکونی در نظر گرفته می‏شود.
  • همچنین، برای اندازه‌گیری عرض، باید از ابعاد خودرو استفاده کرد. اندازه آینه‌های بغل خودرو تویوتا لندکروز 1970 میلی‌متر است، بنابراین عرض دهنه کرکره 2 متر خواهد بود.
  • این اندازه‌گیری‌ها ممکن است برای خودروهای باری مانند نیسان وانت یا مشابه آن‌ها بیشتر در نظر گرفته شوند.

طبق آیین‌نامه مقررات ساختمان: ساختمان‌هایی که طبق مبحث 4 آیین‌نامه مقررات ساختمان طراحی و ساخته می‌شوند، باید ارتفاع کرکره برقی را حتماً 2200 میلی‌متر در نظر بگیرند.

میزان شیب مجاز در رمپ ورودی پارکینگ‌ها 15% نسبت به شیب فعلی محل است. شیب رمپ نباید طوری باشد که ارتفاع ابتدا و انتهای خودرو با ارتفاع متفاوتی با کرکره و محل ورود آن برابر شود. همچنین، بد نیست بدانید که ابعاد استاندارد محل پارک برای تک خودرو برابر با 2.5 متر در ورودی و 3 متر در آکس به آکس ستون‌های مجاور و 5 متر طول است.

نکات مهم درباره خرید کرکره برقی پارکینگ

همواره برای خرید کرکره برقی پارکینگ به این نکات توجه کنید. تا پس از آن با انتخاب باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین کرکره برقی از مزایای آن بهره‌مند. شوید نکات مهم در خصوص خرید کرکره برقی پارکینگ عبارتند از:

  • قطر تیغه

بطور کلی هرچه قطر تیغه‌ها بیشتر باشد، احتمال درگیری و برخورد تیغه‌ها کمتر است.

  • نوع موتور

از آنجایی که میزان عبور و مرور در کرکره برقی پارکینگ زیاد است بهتر است از موتور ساید به دلیل اینکه قدرت بالایی دارد استفاده شود.

– برند و مراکز معتبر فروش کرکره برقی

یکی از نکات اصلی و مهم دربار خرید کرکره برقی مناسب برند و اعتبار مراکز فروش کرکره برقی است. مسلماً شما پس از استعلام قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ برای یک خرید مطمئن به مراکز خرید مجاز و معتبر در سطح شهر و استان محل زندگی خود

مراجعه می‌کنید. به عبارت دیگر هر چه نمایندگی فروش کرکره برقی معتبرتر باشد، شما با خیال راحت‌تری کرکره موردنظر خود را خریداری می‌کنید. علاوه بر این برند سازنده کرکره برقی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا هر چه محصول کیفیت بیشتری داشته باشد، هزینه تعمیر و نگهداری آن در طولانی مدت کمتر خواهد بود. یکی از اشتباهاتی که خریداران کرکره برقی با آن روبرو هستند، انتخاب و خرید محصولات ارزان قیمت و بی‌کیفیت است. درست است که آنها محصولی ارزان‌تر نسبت به بقیه خریداری کرده‌اند، اما با گذشت زمان و برآورد هزینه تعمیر و نگهداری محصول خریداری شده، متوجه این امر خواهند شده که هزینه‌ای بیش از خرید یک کالای مرغوب و با کیفیت صرف یک کالای بی‌نام و نشان و بی‌کیفیت کرده‌اند.

– ارتفاع کرکره برقی پارکینگ

قیمت انواع کرکره برقی با توجه به ابعاد و اندازه کرکره برقی مورد استفاده، متفاوت است. به همین دلیل قبل از خرید کرکره برقی پارکینگ حتماً ارتفاع محل موردنظر خود را اندازه‌گیری نموده و پس از آن نسبت به خرید کرکره برقی اقدام نمایید. نحوه اندازه‌گیری ارتفاع کرکره برقی پارکینگ بدین صورت است که ابتدا از سطح زمین تا سقف را اندازه‌گیری می‌کنیم. پس از آن با توجه به نوع موتور کرکره برقی (توبلار یا ساید) و محل قرارگیری رول و دیگر اجزا ارتفاع نهایی کرکره برقی را به دست می‌آوریم. در این صورت می‌توانید با توجه به بودجه خود یک کرکره برقی مناسب خریداری کنید. زیرا هرچه ارتفاع محیط بیشتر باشد، به نسبت تعداد تیغه‌های مصرفی نیز بیشتر خواهد بود. (عمده قیمت کرکره برقی پارکینگ مربوط به موتور و نوع و تعداد تیغه‌ها می‌شود.)

– نوع و جنس تیغه‌های مصرفی

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت کرکره برقی پارکینگ، نوع و جنس تیغه‌ها است. شما می‌توانید با توجه به توان مالی نوع و جنس تیغه را به صورت دلخواه انتخاب نموده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

نکات مهم برای نصب درب کرکره ای پارکینگ

  • برای عدم تولید صدا در هنگام باز و بسته شدن درب کرکره ای پارکینگ باید ریل‌ها در جای مناسب خود قرار گیرند و صفحه پلیت در یک راستا باشد.
  • بین تیغه نر و ماده باید عاری از هرگونه گرد و خاک و آلودگی و تمیز باشد.
  • برای نصب حتما از تیغه‌هایی که دارای وزن یکسان هستند در یک تیغه استفاده شود.
  • محل نصب کرکره برقی پارکینگ باید تراز باشد.
قیمت درب کرکره پارکینگ
قیمت درب کرکره پارکینگ

نحوه نصب درب کرکره پارکینگ 

برای نصب کرکره برقی، ابتدا مراحل زیر باید انجام شوند:

  1. نصب قوطی‌ها: در مرحله اول، قوطی‌ها بر روی بازوهای کرکره نصب می‌شوند.
  2. نصب شیشه در قاب کار: نصب شیشه در قاب کار یکی از مهمترین مراحل در راه‌اندازی کرکره برقی است. این کار با استفاده از ابزار اندازه‌گیری انجام می‌شود، به عبارت دیگر سطح ترازی یا شاگول ایجاد می‌شود.
  3. نصب برد: در مرحله دوم، برد کنترل کرکره برقی نصب می‌شود. برای نصب صفحه باید از ابزار اندازه‌گیری مانند تراز لیزر یا شیلنگ تراز استفاده شود. اگر محل نصب بدون سقف باشد، پانل‌ها در بالاترین ارتفاع مخزن نصب می‌شوند تا محدودیتی وجود نداشته باشد. در قسمت پشت بام نیز تخته باید 3 سانتی‌متر پایین‌تر از ارتفاع هر متر تا سقف نصب شود.
  4. نصب ریل‌ها: ریل‌ها روی قوطی‌ها نصب می‌شوند و باید کاملاً مخالف باشند. ریل‌ها توسط پرچ‌ها به قوطی‌ها متصل می‌شوند. ارتفاع ریل از لبه زیرین تخته تا سطح زمین معمولاً بین 5 تا 10 سانتی‌متر است. در بالای ریل، یک شیار 10 سانتی‌متری ایجاد می‌شود و لبه آن خم می‌شود تا تیغه کرکره برقی هنگام استفاده فرسوده نشود. کرکره برقی تیغه بالا و پایین حرکت می‌کند.
  5. نصب شفت و متعلقات آن: با توجه به نوع موتور کرکره برقی (لوله‌ای یا ساید)، قطعات مختلفی روی شفت یا لوله نصب می‌شوند. مثلاً اگر موتور کرکره برقی لوله‌ای باشد، قطعات شامل 8 شفت، کلاهک انتهایی و بلبرینگ، 4 پره مونتاژ شده و یک موتور لوله‌ای است. در صورتی که موتور کرکره برقی ساید باشد، قطعات شامل شفت 11، کلاهک‌های انتهایی و آویزها، 4 تیغه مونتاژ شده و موتور واشر نر می‌شوند.
  6. نصب تیغه‌ها و روکش: تیغه‌ها بر اساس وزن کرکره برقی و عرض کار به تعداد لازم مونتاژ و ریخته‌گری می‌شوند. تیغه‌ها به صورت ریلی در داخل یکدیگر قرار می‌گیرند و طرفین آنها بسته می‌شود. تیغه‌های مونتاژ شده در جلوی ریل‌ها آویزان می‌شوند. سپس موتور روشن می‌شود تا تیغه‌ها به سمت بالا و داخل ریل قرار گیرند.
  7. تنظیم موتور کرکره برقی: هنگام نصب درب کرکره‌، موتور برای باز و بسته‌شدن کرکره برقی تنظیم می‌شود. تیغه کرکره برقی پس از رسیدن به طبقه‌ای که کرکره در آن نصب شده است، متوقف می‌شود. لذا تنظیم موتور برای جلوگیری از خروج تیغه کرکره از ریل و آسیب به کرکره بسیار مهم است.
  8. نصب ریموت کنترل: برای استفاده از ریموت کنترل کرکره برقی، ابتدا باید کلید آلن یا آچار مخصوصی که در هنگام نصب ارائه می‌شود، روی قسمت خاصی از موتور گیربکس قرار داده و آن را بچرخانید تا کرکره برقی باز یا بسته شود. در صورت قطع برق یا گم شدن ریموت، از این کلید برای کنترل کرکره استفاده می‌شود.

 

نصب رول به بیرون

رول به خارج فقط در مواردی که نصب کرکره به داخل امکان‌پذیر نیست، به کار می‌رود. به عنوان مثال، زمانی که امکان نصب کرکره در داخل به دلیل موانع وجود ندارد. در این حالت، تلاش می‌شود یک جیب یا نیچه‌ای ایجاد شود و کرکره در داخل آن قرار می‌گیرد تا هم امنیت و هم زیبایی ساختمان حفظ شود. این روش به محدودیت‌های خاص خود دارد و بهتر است در صورت امکان، روش رول به داخل برای کرکره برقی را انتخاب کنیم. برای نصب رول به بیرون کرکره برقی، ابتدا قوطی‌ها روی بازوهای کرکره نصب می‌شوند. سپس با استفاده از ابزار اندازه‌گیری، شیشه به دقت در قاب کار قرار می‌گیرد. برد کنترل هم نصب شده و ریل‌ها به قوطی‌ها متصل می‌شوند. تیغه‌ها به تعداد لازم مونتاژ و روکش می‌شوند. نهایتاً موتور تنظیم می‌شود تا کرکره برقی به درستی باز و بسته شود.

 

رول به داخل

روش رول کردن کرکره به داخل، رایج‌ترین و بهترین روش مونتاژ آن است. در این حالت، کرکره داخل قاب ساختمان نصب می‌شود که امنیت بالایی را به همراه دارد. این مونتاژ به این معنا است که موتور و سایر اجزای کرکره برقی در داخل ساختمان قرار می‌گیرند و به بیرون دیده نمی‌شوند. از نظر ظاهری نیز، رول به داخل زیباتر و شیک‌تر است و نمای ساختمان را خراب نمی‌کند. نصب رول به داخل کرکره برقی نیز همانند رول به بیرون انجام می‌شود با این تفاوت که تیغه‌ها به سمت داخل روی ریل‌ها قرار می‌گیرند. سایر مراحل نصب از جمله نصب قوطی‌ها، شیشه، برد کنترل، ریل‌ها و موتور نیز مشابه مراحل نصب رول به بیرون است.

کاربردهای اصلی کرکره برقی پارکینگ

افرادی که هم به زیبایی درب پارکینگ و هم به میزان امنیت آن توجه دارند بیشتر از کرکره برقی پارکینگ Roll-up garage doors”  استفاده می‌کنند زیرا این کرکره‌ها می تواند امنیت لازم و کافی را برای هر محل فراهم کند، به طور کلی می‌توان گفت که کاربرد اصلی کرکره برقی پارکینگی برای ایجاد فضای بیشتر برای پارکینگ‌های خانگی، پارکینگ‌های مجتمع های تجاری، درب پارکینگ ویلاها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای کرکره برقی پارکینگ

  • کرکره برقی پارکینگ در انواع مختلف با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع طراحی و ساخته می‌شود. از این رو متناسب با هر سلیقه‌ای است و می‌توان در اکثر اماکن از این محصول استفاده کرد.
  • ساخت و اجرای کرکره برقی پارکینگ نسبت به سایر درب‌های پارکینگی سریع‌تر و ارزان‌تر انجام می‌شود.
  • کرکره برقی پارکینگ با توجه به عایق بندی مناسب از ورود آب و گرد و غبار به درون محیط جلوگیری می‌کند.
  • این کرکره‌ها از استحکام بالایی برخوردارند و در مدت زمان کوتاهی باز و بسته می‌شوند. به همین دلیل مانع ورود خودروهای بیگانه، افراد مزاحم و سارقین می‌شود.
  • امکان نصب آسان کرکره برقی پارکینگ برای ساختمان‌های فاقد جک پارکینگ
  • عایق بندی مناسب در برابر صدا و حرارت
  • مناسب برای کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، اماکن مسکونی و تجاری، ادارات و …

مزیت کرکره برقی به درب آهنی پارکینگ چیست؟

کرکره برقی پارکینگ مزایای بسیار زیادی نسبت به درب آهنی پارکینگ دارد که در اینجا به چند نمونه از این مزیت‌ها خواهیم پرداخت تا به اهمیت و برتری این نوع کرکره در مقایسه با مدل‌های قدیمی پی ببرید.

مزیت این کرکره به شرح زیر است:

  • عدم ایجاد مشکل در هنگام بارش برف: گفتنی است که باز و بسته کردن درب‌های آهنی پارکینگ قدیمی در هنگام بارش برف در زمستان بسیار کار سخت و طاقت فرسایی می‌باشد اما با استفاده از این کرکره‌های برقی دیگر این مشکلات به طور کامل برطرف شده و شما می‌توانید در هنگام بارش برف به راحتی درب پارکینگ خود را بدون هیچ مشکلی باز و بسته کنید.
  • عدم منحرف شدن با وزش باد: اگر وزش باد خیلی شدید باشد ممکن است در باز و بسته نمودن درب‌های آهنی پارکینگ با مشکل مواجه شوید زیرا وزش باد باعث می‌شود که جهت آنها به راحتی تغییر پیدا کند که این مورد می تواند خسارت های مالی و جانی را نیز به همراه داشته باشد اما با استفاده از این نوع کرکره دیگر جای نگرانی برای میزان وزش باد وجود نخواهد داشت.
  • استفاده از ریموت کنترل برای استفاده از آن: برخلاف درب‌های آهنی شما می‌توانید در داخل خودرو خود نشسته و با فشار دادن یک دکمه کرکره را باز و بسته کنید به همین علت دیگر نیازی به پیاده شدن از ماشین نخواهید داشت.
  • داشتن امنیت بیشتر نسبت به درب‌ها آهنی
  • داشتن فضا و دسترسی بیشتر
  • عایق گرد و غبار و رطوبت

انواع درب کرکره ای پارکینگ

انواع درب کرکره ای پارکینگ بر اساس نوع یا همان جنس تیغه، مکان مورد نظر و نوع موتور تقسیم بندی می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی است. البته در این بین، تقسیم بندی براساس تیغه درب کرکره ای رایج‌‌ترین و پرکاربردترین می‌باشد.

انواع درب کرکره ای پارکینگ بر اساس نوع تیغه (جنس تیغه) بکار رفته  به شرح زیر تقسیم‌بندی می‌شوند.

  • آلومینیومی
  • شفاف پلی کربنات
  • سکشنال
  • گالوانیزه فوم دار
کرکره برقی پارکینگی 3

انواع تیغه کرکره برقی پارکینگ

گفتنی است که تیغه یکی از مهم ترین اجزای کرکره برقی پارکینگ به حساب می‌آیند. زیرا تیغه با هر بار باز و بسته شدن درگیر خواهد بود و به نوعی می‌توان گفت که به صورت مداوم در حال کار کردن می‌باشد به همین خاطر باید از جنس مقاوم و بادوام ساخته شود.  از آنجایی که برای درب رول آپ برقی پارکینگ میزان تردد مهم است نمی‌توان از هرنوع تیغه استفاده کرد و معمولا از کرکره پلی کربنات و کرکره آلومینیومی (پرکاربردترین) استفاده می‌کنند.

همانطور که در پاراگراف بالا اشاره کردیم، تقسیم بندی کرکره برقی پارکینگ بر اساس نوع تیغه بکار رفته رایج‌ترین نوع دسته بندی می‎‌باشد. تیغه یکی از مهم ترین اجزای کرکره برقی پارکینگ به حساب می‌آیند. زیرا تیغه با هر بار باز و بسته شدن درگیر خواهد بود و به نوعی می‌توان گفت که به صورت مداوم در حال کار کردن می‌باشد به همین خاطر باید از جنس مقاوم و بادوام ساخته شود.  رایج‌ترین جنس تیغه برای این نوع درب‌ها تیغه‌ها آلومینیومی است.  تیغه آلومینیومی چون در هنگام باز و بسته شدن سر و صدای زیادی ندارد و جزو تیغه‌های مقاوم و مستحکم به حساب می‌آید، طرفداران زیادی دارد.

گفتنی است که نوع دیگری از تقسیم بندی براساس نوع موتور بکار رفته در کرکره پارکینگ نیز وجود دارد.

انواع تیغه کرکره برقی عبارت اند از:

  1. تیغه آلومینیومی: طبق آمار به دست آمده تقریبا 90 درصد از تیغه‌های استفاده شده در کرکره‌های برقی از این جنس آلومینیومی ساخته می‌شود زیرا این جنس دارای ویژگی‌هایی مانند وزن کم، مقاومت زیاد در برابر رطوبت و خوردگی، تولید آسان تر، کمک به بالا رفتن عمر مفید کرکره و… می‌باشد و همچنین با این نوع تیغه داخل پارکینگ مشخص نمی‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده تا افراد بیشتری تمایل به خرید این نوع تیغه برای کرکره پارکینگ خود پیدا کنند. این نوع تیغه همان تیغه آلومینیومی اکسترود است.
  2. تیغه گالوانیزهتیغه گالوانیزه فوم دار : تیغه گالوانیزه کرکره برقی نوعی تیغه کرکره است که به روش خم کردن ورق گالوانیزه توسط دستگاه مخصوص نورد تولید می شود. تیغه گالوانیزه به صورت تک جداره و دو جداره در دسترس می باشد.

اگر نیاز به مطالعه بیشتر دارید : تفاوت کرکره برقی آلومینیومی و کرکره فولادی را بخوانید.

  1. تیغه کرکره شفاف یا پلی کربنات:

این نوع کرکره همان طور که از نامش پیدا است ظاهری شفاف و شیشه مانند دارد. همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، زنگ زدگی و خوردگی دارد؛ از همین رو جزو تیغه‌های گران قیمت نیز محسوب می‌شود. علاوه بر این، ورود نور به داخل پارکینگ از طریق این تیغه امکانپذیر است. معمولا از این نوع تیغه برای پارکینگ‌هایی که میزان عبور و مرور کمی دارند استفاده می‌کنند.

  1. تیغه فولادی یا گالوانیزه

از پرکاربردترین نوع تیغه‌های درب برقی پارکینگ تیغه فولادی (ترکیبی از آهن و کربن) است که از مرغوب‌ترین نوع آلیاژ فولاد ساخته شده است.

  1. کرکره آلومینیوم غضروف دار

این نوع تیغه مشابه تیغه آلومینیومی است و تمام ویژگی‌های آن را دارد. با این تفاوت که بین دو لایه تیغه آن نوعی غضروف آلومینیوم با مقطع S شکل قرار گرفته که مانند لولا عمل می‌کند. وجود این غضروف باعث نرم‌تر کارکردن تیغه و کاهش سر و صدا می‌شود.  از این نوع تیغه بیشتر برای درب کرکره ای پارکینگ کوچک استفاده می‌کنند.

توجه داشته باشید که تیغه‌ها را بر اساس اندازه نیز می‌توان در یک دسته بندی جداگانه قرار داد زیرا با توجه به موارد استفاده در اندازه‌های مختلف  تولید و در بازار عرضه می‌شوند که شما می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی به راحتی نوع تیغه دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

تیغه کرکره برقی 4
تیغه کرکره برقی 2
تیغه کرکره برقی 3

انتخاب تیغه کرکره درب پارکینگ

با درنظر گرفتن موارد و نکات زیر بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای  تیغه کرکره برقی پارکینگ را داشته باشید.

  • به کم سر و صدا بودن و ظاهر تیغه‌های درب پارکینگ در هنگام خرید دقت شود.
  • تیغه‌ای انتخاب شود که وزن زیادی داشته باشد . (به دلیل قدرت تحمل درب با وزن بیشتر). و از مواد اولیه خوبی در ساخت آن بهره گرفته باشند.
  • تقریبا بهترین و پرطرفدارترین رنگ برای کرکره برقی، رنگ الکترواستاتیک است. زیرا این رنگ‌ها دارای ظاهر زیباتر و بادوام‌تر هستند.
  • مقاومت تیغه را درنظر بگیرید. بهتر است تیغه‌ای انتخاب شود که برای آن شرایط آب و هوایی مورد نظر مناسب باشد.
درب کرکره ای پارکینگ

قیمت تیغه کرکره پارکینگ

در تعیین قیمت تیغه کرکره برقی پارکینگ ، معمولا طرح و رنگ تاثیر خاصی روی قیمت ندارد و عموما تیغه آلومینیومی ارزان‌ترین نوع تیغه و تیغه پلی کربنات گران‌ترین تیغه است. در هنگام خرید درب کرکره ای پارکینگ هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. باتوجه به نیازی که وجود دارد و با مشورت با کارشناسان بهترین نوع تیغه کرکره برقی پارکینگ را انتخاب کنید.

رنگ کرکره برقی پارکینگ

جالب است بدانید که رنگ به کار رفته در کرکره برقی پارکینگ می‌تواند نقش مهم و اساسی در حفظ و نگهداری و همچنین زیبایی این نوع کرکره برقی ایفا کند به همین دلیل هیچ گاه نباید از نقش آن در سلامت کرکره غافل شوید، گفتنی است که برای رنگ نمودن کرکره‌ها رنگ الکترواستاتیک توانسته اند جایگزین رنگ‌های مایع شوند زیرا رنگ‌های پودری (الکترواستاتیک) برای این کار مناسب تر بوده و علاوه بر افزایش زیبایی کرکره پارکینگ، میزان آلودگی کم تری را به خود جذب می‌کنند و باعث افزایش طول عمر تیغه نیز می‌گردند و همچنین دوام بیشتری نسبت به رنگ های مایع دارند به همین خاطر رنگ‌های پودری در این امر به کار برده می شود.

علاوه بر موارد فوق می‌توانید در هنگام سفارش کرکره، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کرکره سفارش داده شده به همان رنگ برای شما ساخته شود همچنین در هنگام کدر شدن رنگ قدیمی به جای تعویض شاترها می توانید به راحتی رنگ آن را تمدید کنید که این کار به شما کمک می‌کند تا در هزینه های خود به میزان زیادی صرفه جویی کنید.

کرکره برقی پارکینگ

انواع موتور کرکره برقی پارکینگ

موتور کرکره برقی توبلار

موتور توبلار به شکل استوانه (به طول 5 سانتیمتر) است و برای به حرکت درآوردن کرکره برقی پارکینگ، شافت کرکره وارد دهانه موتور شده و به وسیله یک پیچ محکم می‌شود. پس از آن به وسیله چرخش موتور، شفت به حرکت درآمده و کرکره را بالا و پایین می‌کند. از این موتور اغلب برای درب‌های کوچک با میزان رفت و آمد کم استفاده می‌شود. زیرا این گونه موتورها قدرت چندانی ندارند و برای درب‌های بزرگ و اماکن پرتردد مناسب نخواهند بود. قیمت موتور کرکره برقی پارکینگ توبلار به نسبت از دیگر مدل‌ها پایین‌تر است. زیرا از لحاظ قدرت و نحوه عملکرد در مقایسه با موتورهای ساید در سطح پایین‌تری قرار دارند. موتور توبلار در وزن‌های 30، 80، 100، 120، 140، 230 و 300 کیلوگرم وجود دارد. البته به یاد داشته باشید برای محیط‌های با حداکثر ابعاد 13 مترمربع از موتور توبلار استفاده می‌شود. در زمان خرید این محصول علاوه بر بررسی قیمت موتور کرکره برقی پارکینگ، به قدرت موتور نیز توجه کنید. زیرا در موتورهای توبلار هرچه قدرت بیشتر باشد، سرعت عملکرد کمتر می‌شود.

برای آشنایی بیشتر: تفاوت موتور ساید و توبلار را مطالعه کنید.

موتور کرکره برقی ساید

موتور کرکره برقی ساید از لحاظ ظاهر و کارایی با موتور توبلار متفاوت است. این مدل از کرکره برقی با توجه به قدرت موتور برای کرکره برقی پارکینگ سنگین مناسب است. علاوه بر این برای اماکن پرتردد از موتور ساید استفاده می‌شود؛ چرا که این موتور برای کارهای سنگین و فشرده ساخته شده است. از همه مهم‌تر موتورهای ساید امنیت بیشتری نسبت به موتورهای توبلار دارند. زیرا در هنگام خرابی کرکره برقی از سقوط تیغه‌ها و بروز صدمات مالی و جانی جلوگیری می‌کند. موتورهای توبلار بیرون از لوله و شافت قرار می‌گیرند، به همین دلیل برای اماکنی که با مشکل محدودیت فضا روبرو هستند، گزینه مناسبی خواهد بود.

برای آشنایی ، انواع بهترین موتور ساید کرکره برقی  را مطالعه کنید.

موتور تیوبلار کرکره صنعتی
موتور کرکره برقی
موتور ساید

آیا موتور ساید کرکره برقی برای درب کرکره ای پارکینگ مناسب است؟

اگر بنا باشد به صورت کلی و بدون توجه به جزئیات و استثناها پاسخ این سوال پر تکرار را بدهیم باید بگوییم بله. این نوع موتور توان بالایی دارد و از نوع گیربکسی می‌باشد و برای تردد بالا گزینه مناسبی است اما اگر میزان تردد کم است می‌توان از موتور توبولار نیز استفاده کرد. علاوه بر این بی سر و صدا بودن این نوع موتور و نداشتن محدودیت وزنی، موتور ساید را از سایرین متمایز کرده است.

اگر تیغه‌های بکار رفته در کرکره سنگین باشد به ناچار باید از موتوری با قدرت بالا استفاده کرد.

معیار انتخاب یک موتور مناسب در نصب کرکره پارکینگ چیست؟

برای انتخاب موتور مناسب به نکات زیر دقت کنید.

  • ابعاد درب کرکره
  • وزن تیغه کرکره
  • پروفیل بکار رفته در تیغه
  • مهم‌ترین عامل در تعیین قدرت موتور وزنی است که موتور باید تحمل کند (بیشترین وزن مربوط به تیغه کرکره است).

ایمنی کرکره برقی پارکینگ

بعضا ممکن است خودرویی در زیر کرکره برقی باشد و همسایه کاملا اتفاقی ریموت را فشار دهد و کرکره برقی به سمت پایین حرکت کند و با سقف خودرد برخورد پیدا کند. از همین رو توصیه می‌شود از فتوسل یا چشمی به عنوان سنسور ایمنی استفاده حتما کنید. فتوسل به صورت جفت بوده و در کناره‌های درب نصب می‌شود.

علاوه‌بر این، برای ضد سرقت کردن کرکره برقی پارکینگ بهتر است از ریل آهنی ضخیم بجای ریل آلومینیومی استفاده شود.

خدمات پس از فروش کرکره برقی پارکینگ

گفتنی است که خدمات پس از فروش در نظر برخی بسیار بیهوده می‌باشد و فقط باعث افزایش قیمت می‌شود اما این نظر کاملا اشتباه است زیرا در صورت نبود خدمات پس از فروش کرکره برقی پارکینگ اگر اتفاق ناگهانی رخ دهد و کرکره دچار آسیب شود می‌بایست به میزان بسیار بیشتری هزینه کنید به همین دلیل همواره توصیه می‌شود که از مراکز معتبری خرید کنید که خدمات پس از فروش ویژه ای به شما ارائه می‌کند. آتی در با سالها تجربه در زمینه انواع درب اتوماتیک خدمات مطلوبی برای تعمیرات کرکره برقی ارائه دهد و همچنین تکنسین های ما دارای تجربه و خبره در این زمینه می باشند.

سخن آخر

در آخر می‌توان گفت کرکره برقی پارکینگ به عنوان یکی از فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان سازی توانسته نیاز اکثر مصرف کنندگان با سلایق مختلف را برطرف سازد. زیرا این محصول با طراحی و ساختاری متنوع در ابعاد و اندازه مختلف تولید می‌شود و می‌توان در همه محیط‌ها از کرکره برقی پارکینگ استفاده کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یک خرید مطمئن به سایت «آتی در» مراجعه کنید و با توجه به ابعاد و اندازه محیط مورد نظر، کرکره برقی دلخواهتان را خریداری نمایید.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با آتی در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کرکره برقی اتی در

14 دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب برای منزل کرکره برقی سفارش دادم که خیلی سریع برامون نصبش رو انجام دادن و خیلی هم مقاوم و باکیفیت هستند و خیلی هم خوب و روان باز و بسته میشه
  2. ممنون میشم بزارید که چه ساعاتی پشتیبان های شما پاسخگو هستند برای مشورت و پرسیدن سوالاتی که داریم ؟
    • سلاام. کارشناسان ما در روزهای کاری از ساعت 8:30 تا 17 آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما هستند.
  3. این درب ها خیلی از در های معمولی بهتر هستن و کیفیت ویژگی های بسیار خوبی دارن ممنون از آتی دور
  4. خواستم تشکر کنم دربی که گرفتم واقعا باکیفیت هست و به نسبت قیمت های بازار مناسب تر تونستم خریداری کنم
  5. ما تازه این درب هارو نصب کردیم واقعا راضی هستیم از آتی دور ممنون که بهترین هارو برای مشتری ارائه میدن
  6. سلام روز خوش میخواستم برای پارکینگ منزل درب کرکره ای سفارش بدم قیمتش چقدر میشه و تفاوت قیمت بین انواع درب کرکره ای هست؟
    • سلام دوست گرامی. قیمت کرکره برقی نسبت به عرض و ارتفاع محل نصب کرکره، انتخاب نوع تیغه و توان موتور انتخابی و باتری های بکاپ در صورت نیاز، قابل تغییر و متفاوت است. برای مشاوره و انتخاب بهترین سیستم کرکره برقی، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
  7. عرض ادب و سلام سوالم اینه که تمام درب های کرکره ای برقی شما به سنسور چشمی مجهز هستند یانه ؟
    • سلام دوست گرامی. سنسور چشمی برای سیستم کرکره برقی به عنوان آپشن در نظر گرفته می شود. چشمی معمولا برای کرکره های با تردد بالا مانند کرکره برقی پارکینگ ضروری است و برای جلوگیری از برخورد کرکره برقی هنگام پایین آمدن با خودرو استفاده می شود.
  8. سلام برای ما که شهر دیگه هستیم میتونیم از خدمات کارشناس های فنی و نصاب شما استفاده کنیم یا امکانش نیست ؟
    • سلاام. برای استفاده از خدمات نصب و تعمیر و پشتیبانی با واحد مربوطه در تماس باشید.
  9. از تایمی که از شما درب رو سفارش دادم و نصب شد تا الان که دارم استفاده میکنم کاملا راضی بودم و همه چیز بسیار خوب بود
  10. به نسبت قیمت از جاهای دیگه که قیمت گرفتم مناسب تر و مقرون به صرفه تر برای من بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

tik

ممنون، اطلاعات شما ثبت شد!

منتظر تماس کارشناسان ما باشید