Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide

فروش انواع درب برقی پارکینگ

امروزه استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ در اغلب ساختمان‌ها بسیار مشاهده می‌شود و این نوع درب‌ها با توجه به مزایا و کاربردهایی که دارند، توانسته‌اند توجه طرف‌داران و علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جلب کنند.

درب‌هایی که برای ورودی پارکینگ ‌ها استفاده می‌شوند، اتوماتیک یا برقی هستند و این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید به صورت خودکار از طریق کنترل از راه دور درب پارکینگ را باز و بسته نموده و به راحتی تردد نمایید.

درب برقی پارکینگ علاوه بر ایجاد امنیت در مکان‌های مسکونی و اداری، باعث می‌شوند ساختمان‌ها ظاهری مدرن و زیبا داشته باشند.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ آتی در
درب اتوماتیک پارکینگ آتی در
• کیفیت درب برقی پارکینگاستفاده از بهترین برندهای درب اتوماتیک پارکینگ
• قیمت درب برقی پارکینگبر اساس مدل و ابعاد و تزدد درب برقی پارکینگ متغیر است.
• زمان نصبنصب درب اتوماتیک پارکینگ پس از ثبت سفارش بین 3 الی 5 روز است
• پشتیبانی فروشاز 8:30 صبح الی 18 عصر : 02188808111
• نحوه ثبت سفارشسفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی برای توضیح زیر سازی و محصولات(رایگان)

درب اتوماتیک پارکینگ

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

forged-metal-gates-with-patterns-car
درب برقی پارکینگ
درب اتوماتیک پارکینگی
درب برقی پارکینگ تک لنگه
درب برقی پارکینگ دو لنگه
درب برقی پارکینگ ریلی
درب اتوماتیک پارکینگی
درب برقی پارکینگ تک لنگه و کف گرد

انواع درب برقی پارکینگ کدام ‌اند؟

درب‌ اتوماتیک پارکینگی که در سایزهای کوچک تا خیلی بزرگ به منظور مصارف گوناگون تولید و ساخته می‌شوند، دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از:

  • درب اتوماتیک پارکینگی لولایی
  1. درب اتوماتیک پارکینگی لولایی تک لنگه
  2. درب اتوماتیک پارکینگی لولایی دو لنگه
  • درب اتوماتیک پارکینگی ریلی (کشویی)
  • درب اتوماتیک پارکینگی کرکره‌ای
  • درب اتوماتیک پارکینگی زیرسقفی (سکشنال)

در ادامه به معرفی این نوع درب‌های اتوماتیک خواهیم پرداخت.

درب اتوماتیک پارکینگی لولایی

از درب‌های اتوماتیک پارکینگی لولایی می‌توانید برای درب‌هایی استفاده کنید که معمولاً از طریق دو لولا به سمت طرفین باز می‌شوند. در این نوع درب‌ها با توجه به وزنی که هر لنگه از درب دارد، به نوع خاص و ویژه‌ای از جک و موتور نیاز است.

درب‌ اتوماتیک پارکینگی لولایی برای ورودی پارکینگ دارای دو جک، جعبه فرمان، موتور، آنتن، چراغ هشدار و دو ریموت کنترل فابریک هستند.

در هنگام نصب این نوع درب‌ها برای ورودی پارکینگ، نصاب با استفاده از آموزش‌های تخصصی که در این زمینه دیده است، به محل مورد نظر آمده و اقدام به اتوماتیک کردن درب می‌کند.

بعد از اینکه درب پارکینگ اتوماتیک یا برقی شد، می‌توانید به راحتی و آسانی از طریق ریموت کنترل با فشار دادن یک دکمه درب پارکینگ منزل را باز و بسته نمایید.

درب‌های اتوماتیک پارکینگ لولایی از رایج‌ترین نوع درب‌ها هستند که برای ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و این قابلیت را دارند تا فضای بزرگ‌تری را برای تردد وسایل نقلیه فراهم کنند.

درب‌ اتوماتیک پارکینگ لولایی با توجه به شرایط سازه و نوع درخواست و تقاضای مشتریان و کارفرمایان در دو مدل لولایی تک لنگه و لولایی دو لنگه تولید می‌شوند.

درب اتوماتیک پارکینگی لولایی تک لنگه

درب‌ اتوماتیک پارکینگی لولایی تک لنگه به این صورت هستند که از یک لنگه درب تشکیل شده‌اند و نحوه باز شدن آن‌ها به سمت چپ یا راست است. این نوع درب‌ها یک فضای 90 -120 درجه‌ای را به طور کامل باز می‌کنند، بنابراین وسایل نقلیه به راحتی می‌توانند تردد کنند. در درب‌های اتوماتیک لولایی تک لنگه استفاده از قفل برقی یا مغناطیسی بسیار لازم و ضروری است به طوری که اگر قفل برقی وجود نداشته باشد، احتمال خطر باز شدن این نوع درب‌ها بر اثر فشار زیاد، بالا می‌رود.
درب اتوماتیک پارکینگی تک لنگه

درب اتوماتیک پارکینگی لولایی دو لنگه

در این نوع درب‌های اتوماتیک پارکینگی ، دو لنگه درب در کنار هم قرار داشته و باز شدن درب به وسیله جک‌ها انجام می‌شود که فضای مناسبی را جهت تردد وسایل نقلیه فراهم می‌کند. درب‌ پارکینگی اتوماتیک لولایی دو لنگه نسبت به درب‌ اتوماتیک پارکینگی لولایی تک لنگه در ساختمان‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، به‌طوری که می‌توان گفت80 درصد درب‌هایی که برای ورودی پارکینگ نصب می‌شوند از این نوع هستند. درب‌ اتوماتیک لولایی دو لنگه بیشتر در ساختمان‌هایی که دارای حیاط بوده یا مسقف هستند، نصب و استفاده می‌شوند.
درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگی ریلی 

پارکینگ‌هایی که از فضای محدودی در بالای محیط پارکینگ برخوردار هستند، درب‌ اتوماتیک پارکینگی ریلی یا کشویی می‌توانند بهترین گزینه برای درب ریلی پارکینگ باشد.

با نصب این نوع درب‌ها فضایی به اندازه کافی در سمت راست یا چپ محل نصب درب، برای حرکت کشویی آن وجود دارد.

نحوه کار درب‌های اتوماتیک ریلی به این صورت است که توسط چرخ دنده‌ای قدرتمند بر روی دنده‌ شانه‌ای درب ریلی اتوماتیک به صورت کشویی باز و بسته می‌شود.

درب اتوماتیک پارکینگی 2

استفاده از درب‌های اتوماتیک ریلی یا کشویی برای پارکینگ چه مزیت‌هایی دارد؟

مزایای درب‌های اتوماتیک ریلی یا کشویی برای پارکینگ‌ها به صورت زیر است:

  • درب‌های اتوماتیک ریلی دارای قابلیت تردد نامحدود برای نصب در ورودی پارکینگ‌ها هستند.
  • از این نوع درب‌ها می‌توان بر روی درب‌های سنگین و عریض استفاده نمود.
  • این درب‌ها دارای عملکرد راحت و آسانی در هنگام باز و بسته شدن درب توسط ریموت کنترل یا وسایلی مانند موبایل یا کلید هستند.
  • درب‌های اتوماتیک کشویی از سرعت بالایی برای باز و بسته شدن برخوردار هستند.
  • این درب‌ها دارای حداکثر قدرت و حداقل صدا هستند.

درب اتوماتیک پارکینگی کرکره ‌ای

درب‌ های اتوماتیک پارکینگی کرکره‌ ای می‌توانند برای ساختمان‌ها علاوه بر ایجاد امنیت و آسایش، ظاهری زیبا را برای پارکینگ نیز به وجود آورند. همچنین استفاده از این نوع درب‌ها می‌تواند جهت صرفه‌جویی در فضای پارکینگ بسیار کاربردی باشد.

در واقع درب کرکره‌ ای اتوماتیک ، نوعی کرکره هستند که توسط یک موتور و به وسیله قدرت برق عمل کرده و بر روی محور عمودی یا ریلی به سمت بالا و پایین باز و بسته می‌شوند.

کاربرد این نوع درب‌ها بیشتر برای ورودی پارکینگ‌های مناطق مسکونی، مراکز اداری و تجاری، سوله‌ها، حفاظ پنجره‌ها، مراکز صنعتی و … است.

درب-اتوماتیک-پارکینگی
درب اتوماتیک پارکینگ کرکره ای

درب‌ اتوماتیک پارکینگی کرکره‌ ای دارای چه مزایایی هستند؟

از جمله مزیت ‌های درب‌ اتوماتیک پارکینگی کرکره ‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این نوع درب‌ها با توجه‌ به طیف رنگی گسترده و مدل‌ها و طرح‌های متنوع، آراستگی و زیبایی را برای پارکینگ ‌های فروشگاه‌ها و منازل مسکونی به ارمغان می‌آورند.
  • کرکره برقی پارکینگی به راحتی و آسانی قابل شستشو هستند.
  • برای باز و بسته نمودن آن‌ها دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی نیست.
  • در مواقع قطع شدن برق می‌توان این نوع درب‌های اتوماتیک را به صورت دستی نیز باز و بسته نمود.

استفاده از درب‌ های اتوماتیک کرکره‌ ای نسبت به انواع دیگر درب  اتوماتیک ، بسیار راحت‌تر است؛ چرا که دیگر نیازی به قفل کردن آن نیست.

درب اتوماتیک پارکینگی زیر سقفی (سکشنال)

درب‌ اتوماتیک پارکینگی زیر سقفی یا سکشنال از مدرن‌ترین و جدیدترین درب‌های اتوماتیک در بازار ایران و جهان محسوب می‌شوند که برای ورودی پارکینگ در محل‌های مختلفی از جمله مناطق مسکونی، اماکن اداری و تجاری می‌تواند یک انتخاب مناسب باشند.

درب‌های زیرسقفی یا سکشنال از چند پنل تشکیل شده که هر کدام دارای ارتفاع 48 سانتی‌متر و ضخامت 4 تا 6 سانتی‌متر بوده و درون این پنل‌ها با فوم پلی‌اورتان فشرده پر شده است و به همین دلیل آن‌ها عایق کامل صوت و حرارت هستند.

ارتفاع بازشوندگی درب‌های زیرسقفی یا سکشنال از 220 تا 240 سانتی‌متر با توجه به نیاز مشتریان متغیر است. عرض پنل‌ها نیز بر اساس اندازه ورودی پارکینگ‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

حرکت این نوع درب‌ها از حالت افقی به حالت عمودی به‌صورت 90 درجه بوده و کمترین فضای ممکن را اشغال نموده و هنگام حرکت کاملاً بدون صدا خواهند بود.

درب برقی پارکینگ

درب‌های اتوماتیک پارکینگی زیر سقفی از چه مزایایی برخوردار هستند؟

مزایای درب‌ اتوماتیک پارکینگی زیر سقفی یا سکشنال به صورت زیر است:

  • این درب‌ها جهت کنترل و کاهش سرعت در هنگام برخورد با هر نوع مانعی دارای سنسورهای حرکتی و چشمی مادون قرمز هستند.
  • درب‌های اتوماتیک سکشنال برای نصب در ورودی پارکینگ‌ها، از امکان نصب درب نفررو و پنجره در داخل خود برخوردار هستند.
  • این نوع درب‌ها از سیستم خلاص ‌کن دستی برخوردار بوده که به ساده‌ترین حالت ممکن کار می‌کنند.
  • درب‌های اتوماتیک پارکینگی زیر سقفی در هنگام حرکت بدون صدا هستند.
  • این نوع درب‌ها به دلیل دارا بودن پنل‌های فوم‌دار با سرعت بالا، برای اماکنی که در آن‌ها تردد به صورت نامحدود است، می‌توانند گزینه مناسب برای انتخاب باشند.
قیمت درب اتوماتیک پارکینگ
درب اتوماتیک پارکینگی1
درب پارکینگ ریموت دار
درب اتوماتیک پارکینگ 6
در ریموتی پارکینگ کرکره ای
درب اتوماتیک پارکینگی
درب ریموت دار پارکینگ

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ چگونه محاسبه می‌شود؟

با توجه به اینکه درب‌ اتوماتیک پارکینگی automatic gate opener” در انواع و مدل‌ های گوناگون و مختلف ساخته و تولید می‌شود، قیمت آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

عوامل مختلفی مانند ابعاد درب، مکان مورد نظر جهت نصب، نوع درب اتوماتیک جهت نصب در پارکینگ، جنس، رنگ، سایز و … می‌توانند بر قیمت درب‌ اتوماتیک پارکینگی تأثیرگذار باشند.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت درب‌ های اتوماتیک پارکینگی با کارشناسان شرکت آتی‌در ، از طریق شماره تلفن‌های موجود در وب‌سایت تماس بگیرید یا به صورت کاملاً حضوری به دفتر شرکت آتی‌در مراجعه نمایید.

چطور می‌توان درب‌  اتوماتیک پارکینگی را سفارش داد؟

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت شرکت آتی‌در، انواع مدل‌ها و طرح‌های گوناگون درب ‌های اتوماتیک پارکینگ را انتخاب نموده و برای خرید، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

درب برقی پارکینگی

امروزه استفاده از درب‌های برقی به عنوان درب پارکینگ بسیار رواج پیدا کرده است، به صورتی که می‌توان گفت؛ درب برقی پارکینگی یکی از ملزومات هر ساختمانی محسوب می‌شوند.

درب‌ برقی پارکینگی در واقع نوعی درب با سایز بزرگ هستند که برای ورودی پارکینگ‌ها استفاده شده و به وسیله نیروی برق به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند.

این نوع درب‌ها که دارای چند پنل متصل به هم بوده و به سمت بالا جمع می‌شوند، معمولاً برای تردد و رفت و آمد وسایل نقلیه و ماشین‌های بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما درب‌ برقی پارکینگی نیز در سایزهای کوچک‌تر وجود دارند که دارای یک پنل تک چرخنده بوده و زیر سقف پارکینگ نصب می‌شوند.

استفاده از درب‌ برقی پارکینگ برای ساختمان‌ها علاوه بر ایجاد زیبایی خاص در نمای آن‌ها، کاربری آسان و راحتی برای افراد در هنگام باز و بسته شدن را نیز فراهم می‌کند.

درب برقی پارکینگی از چه مزیت‌هایی برخوردار هستند؟

در خصوص مزیت‌های درب‌ برقی پارکینگی می‌توان گفت:

  • استفاده از این درب‌ها باعث مقرون به صرفه شدن هزینه‌های مصرفی می‌شود.
  • درب‌ برقی برای ورودی پارکینگی نسبت به درب‌های قدیمی از سطح ایمنی بالاتری برخوردار هستند.
  • این نوع درب‌ها به دلیل دارا بودن تشخیص خودکار هنگام وجود مانع در جلوی آن‌ها، از بروز خسارت و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند.
درب اتوماتیک پارکینگی تاشو 4 لنگه

درب ریموتی پارکینگی

سیستم درب ریموتی پارکینگی به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که در هنگام نصب و راه‌اندازی آن‌ها دیگر نیازی به تغییر درب قبلی ساختمان نبوده و درب در همان وضعیت قبلی، اتوماتیک و برقی می‌شود.

سیستم این نوع درب‌ها برای استفاده در ورودی پارکینگ‌ها، منازل و … طوری طراحی شده است که علاوه بر رفاه بیشتر و کنترل تردد افراد، باعث ایجاد حفاظت و امنیت در مکان‌های مختلف می‌شود.

این نوع درب‌ها دارای قطعات و تجهیزاتی از جمله دو عدد جک، جعبه کنترل، دو عدد ریموت کنترل، چشم الکترونیک و اتصالات لازم هستند.

کاربرد درب‌های ریموتی پارکینگی چیست؟

در زمینه کاربردهای درب ریموتی پارکینگی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این نوع درب‌ها در مراکز و اماکن خاص مانند آزمایشگاه‌ها و انبارها و … باعث ایجاد افزایش امنیت می‌شوند.
  • در مکان‌هایی از جمله هتل‌ها و فروشگاه‌ها استفاده از درب‌های ریموتی پارکینگی می‌تواند باعث کاهش مصارف انرژی شود.
  • به کار بردن این درب‌ها در مکان‌هایی نظیر اماکن صنعتی باعث افزایش سرعت در انجام کارها می‌شود.
  • نسبت به درب‌های معمولی، درب‌های ریموتی پارکینگی باعث رفاه بیشتر برای افراد می‌شود.

انواع درب ریموتی پارکینگی کدام‌اند؟

درب‌ ریموتی پارکینگی به 3 دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • جک درب پنوماتیکی: این نوع درب‌ها به وسیله فشار باد و با استفاده از لوله‌کشی مناسب کار می‌کنند.
  • جک درب  هیدرولیکی (درب ریموت دار هیدرولیکی): این نوع درب‌ها از نیروی بالایی برای باز و بسته نمودن درب‌های با وزن زیاد برخوردار هستند.
  • جک درب  الکترومکانیکی: این نوع درب‌ها دارای سیستم بسیار ساده با کارایی بسیار بالا هستند.

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگی چگونه انجام می‌شود؟

تکنسین-درب-برقی

با توجه به اینکه درب‌های اتوماتیک پارکینگی یا برقی مزایا و کاربردی گوناگونی دارند از جمله باز و بسته شدن آسان و راحت برای ساکنین ساختمان‌ها، از آن‌ها به عنوان درب ورودی پارکینگ استفاده می‌شود.

اما ممکن است این نوع درب‌ها آسیب دیده و دچار مشکل شوند، با توجه به اینکه تعمیرات درب‌ برقی یا اتوماتیک پارکینگی یک تخصص فنی است، در این زمینه شما باید از یک تعمیرکار متخصص جهت تعمیر و عیب‌یابی آن‌ها کمک و راهنمایی بگیرید.

عیب ‌یابی رایج درب‌های اتوماتیک پارکینگی کدام‌اند؟

برای انجام تعمیرات جک درب‌ اتوماتیک پارکینگی در مرحله اول باید اقدام به عیب‌یابی آن‌ها نموده و پس از آن مراحل تعمیرات را انجام دهید.

که در صورت بروز هر یک از موارد فوق باید با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید و شرکت آتی‌در با به‌کارگیری تعمیرکاران متخصص در این زمینه می‌تواند مشکل شما را حل نماید.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

forged-metal-gates-with-patterns-car

برای انتخاب درب اتوماتیک پارکینگی باید به چه نکاتی توجه نمود؟

از جمله نکات مهم و ضروری که هنگام انتخاب درب‌های اتوماتیک پارکینگی باید در نظر داشت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هنگام انتخاب این نوع درب‌ها باید به ابعاد درب، نوع تیغه کرکره که حتماً از نوع کم صدا باشد، ساختار فنی و همچنین زیبایی ظاهری آن توجه نمود.
  • دقت و توجه به سنسور فتوسل و تجهیزات و لوازم ایمنی در انتخاب این نوع درب‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • تعداد دفعاتی که خودروها و اتومبیل‌ها از ورودی درب‌های اتوماتیک پارکینگی رفت و آمد می‌کنند را باید در هنگام انتخاب نوع موتور کرکره برقی برای این نوع درب‌ها درنظر گرفت.

مزیت نصب درب های اتوماتیک پارکینگ چیست؟

درب‌های اتوماتیک پارکینگی دارای مزایای زیر هستند:

  • درب‌های اتوماتیک پارکینگی به راحتی قابل شستشو هستند.
  • با نصب این نوع درب‌ها از حداکثر فضای داخل پارکینگ می‌توانید بهترین استفاده ممکن را بکنید.
  • استفاده از این درب‌های اتوماتیک برای ورودی پارکینگ‌ها باعث ایجاد و افزایش امنیت در ساختمان‌ها می‌شود.
  • این درب‌ها به راحتی توسط یک ریموت کنترل برقی یا از طریق وسایل هوشمند دیگر از جمله گوشی تلفن همراه باز و بسته می‌شوند.
  • با توجه به اینکه این نوع درب‌ها در طیف رنگی گسترده و متنوعی تولید و ساخته می‌شوند، می‌توانند زیبایی منحصربه‌فردی را برای نمای ساختمان‌ها به وجود بیاورند.
  • درب‌های اتوماتیک پارکینگی حتی در صورت قطع شدن برق نیز به‌صورت دستی باز و بسته می‌شوند.
  • این نوع درب‌ها برای شرایط مختلف آب و هوایی طراحی شده و مناسب هستند.
  • استفاده و نصب این نوع درب‌ها در ساختمان باعث کاهش هزینه‌های مصرفی می‌شود.

7 دیدگاه

  1. ما از درب اتوماتیک پارکینگ استفاده کردیم مزایا خیلی خوبی داره بسیار راضی بودیم از کیفیت و نصب
  2. درب اتوماتیک واقعا مزایا خوبی دارن هم اینکه راحت باز بسته میشه هم اینکه با کیفیت و عالین
  3. سلام در پارکینگ‌در ویدئو دوم ...(اسم نذاشتید روی مدل)...چند هست لطفا قیمت بفرمایید....تلفن دادم واتس اپ لطفا
  4. مدتی بود درب اتوماتیک برای پارکینگ خونه می خواستم چون در پارکینگمون معمولی بود و خیلی صدا می کرد. از آتی در خریدم و خیلی هم راضی ام
  5. بهترین درب پارکینگ دولنگه رو توی این فروشگاه با قیمت خیلی مناسب پیدا کردم.
  6. این فروشگاه مرجع کامل انواع دربهای اتوماتیک پارکینگی توی ایرانه. سایتشونو بررسی کردم. محصولات و دستگاههاشون متنوع و کامل بودن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی