انواع درب اتوماتیک مغازه شیشه ای آتی دُر

درب اتوماتیک مغازه به نوعی از درب اطلاق می‌شود که به کمک سنسور یا چشمی بسیار حساس به حرکت نور یا با استفاده از یک ریموت کنترل الکترونیکی از راه دور هدایت می‌شود و باز و بسته می‌شود. در حال حاضر این درب‌ها جایگزین درب‌های سنتی و قدیمی شده‌اند. این عامل سبب شده است تا علاوه بر سرعت و راحتی، امنیت هم بالاتر رود. درب شیشه ای برقی مغازه در حال حاضر جای خودش را در صنعت ساختمان‌سازی پیدا کرده است و به طور گسترده از این درب استفاده می‌شود

درب اتوماتیک شیشه‌ای مغازه
درب اتوماتیک شیشه‌ای مغازه

درب اتوماتیک شیشه ای مغازه چه کاربردی دارد؟

از درب اتوماتیک علاوه بر مغازه‌ها در بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، کارخانجات، مراکز صنعتی، هتل‌ها و… هم استفاده می‌شود. استفاده فراوان از این در‌ها به این دلیل است که آرامش، سهولت و امنیت را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد و همین موضوع باعث شده تا در صنعت ساختمان‌سازی طرفداران زیادی داشته باشد. علاوه بر این موارد درب اتوماتیک مغازه باعث می‌شود تا در میزان مصرف انرژی هم صرفه‌جویی شود.

یکی دیگر از کاربردهای درب اتوماتیک مغازه این است که خیلی راحت می‌توانید در راستای محور طولی و عرضی یا حتی افقی و عمودی مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه بیشتر با انواع درب اتوماتیک شیشه ای اشنا خواهیم شد و برای هر کدام کاربردهای منحصر به فردی را که دارا هستند بازگو خواهیم کرد.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

درب اتوماتیک
درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

انواع درب شیشه ای برقی مغازه و سایر امکانات آن

از انواع درب شیشه ای برقی مغازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

بنابراین باید در زمان خرید هر کدام از این موارد نوع کاربردی که در نظر دارید را لحاظ کنید. در ادامه به معرفی انواع قطعات درب اتوماتیک مغازه از لحاظ کارکرد خواهیم پرداخت.

درب اتوماتیک مغازه تهران
درب اتوماتیک مغازه تهران

قطعات تشکیل‌دهنده درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

  • مرکز کنترل یا تابلوی فرمان

در اصل این بخش یکی ازمهم‌ترین قسمت‌های درب اتوماتیک شیشه ای مغازه محسوب می‌شود. مرکز کنترل نوعی جعبه است که تابلوی فرمان در این جعبه جایگذاری شده است و کار کنترل درب را انجام می‌دهد. این کار را از راه سیستم‌های کنترل فرمان رادیویی و شاسی‌های آن و یک ریز پردازنده یا میکروپروسسور کنترل می‌شود.

  • مولد درب اتوماتیک

این قطعه وظیفه تولید نیروی حرکتی را مثل موتور درب اتوماتیک، جک و بازو‌ها دارد.

  • میکرو سویچ
  • فلاشر‌ها
  • چشمی

چشمی برای کنترل تردد افراد و مشخص کردن موقعیت باز یا بسته بودن درب و اطمینان از نبودن شخص یا وسیله نقلیه زمان بسته شدن درب باستفاده می‌شود.

  • ریموت

ریموت درب برای کنترل از راه دور درب است که به وسیله آن می‌شود درب برقی را باز یا بسته کرد.

  • پایه درب برقی
  • قفل برقی
  • قفل مکانیکی
ویژگی درب اتوماتیک مغازه
ویژگی درب اتوماتیک مغازه

تعمیر درب اتوماتیک مغازه ای

تعمیر درب اتوماتیک مغازه خود را حتماً به دست کسی بسپارید که در این کار تخصص ویژه دارد. به این دلیل که اگر تعمیر در به درستی انجام شود، ممکن است هزینه زیادی به همراه داشته باشد. اگر نیاز به تعمیر درب برقی مغازه دارید می توانید از خدمات ما بهره مند بشوید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای مغازه

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای مغازه با توجه پارامتر‌های مورد نظر مشتری مشخص می‌شود. از جمله عواملی که در مشخص کردن قیمت درب اتوماتیک مؤثر هستند عبارتند از:

    • ابعاد درب اتوماتیک مغازه و…
    • برند درب مورد نظر
    • نوع و برند موتور درب اتوماتیکی مد نظر
    • شیشه و فریم درب اتوماتیک مورد استفاده در درب
    • آهنگری و زیر سازی
    • محل نصب درب مغازه
    • و…
فروش , قیمت انواع درب اتوماتیک مغازه
فروش , قیمت انواع درب اتوماتیک مغازه

فروش درب اتوماتیک مغازه

برای اطلاع از نحوه فروش درب اتوماتیک مغازه و قیمت این درب‌ها می‌توانید با همکاران ما در آتی دُر در ارتباط باشید. همچنین قیمت‌های مناسب و رقابتی ما را در بخش محصولات دنبال کنید. کیفیت و مقرون‌به‌صرفه بودن شعار ماست.

و در آخر…

از درب اتوماتیک علاوه بر مغازه‌ها در بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، کارخانجات، مراکز صنعتی، هتل‌ها و… هم استفاده می‌شود. استفاده فراوان از این در‌ها به این دلیل است که آرامش، سهولت و امنیت را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد و همین موضوع باعث شده تا در صنعت ساختمان‌سازی طرفداران زیادی داشته باشد.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

درب اتوماتیک
درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

درب برقی شیشه ای مغازه ای که توسط آتی دُر ارائه شده است، از بهترین شرکت های خارجی ارائه شده است و کیفیت شیشه و فریم این درها بسیار بالا می باشد. گارانتی 100% و خدمات دوره ای از ویژگی های مهم شرکت آتی دُر می باشد. 

در خرید هر محصول قیمت می تواند عامل تاثیرگذاری باشد بنابراین اگر می خواهید خرید درب اتوماتیک مغازه  انجام دهید و نیاز به قیمت دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما در شرکت آتی در به جهت رعایت حال خریداران درب‌های باکیفیت و درجه یک خود را با قیمتی استثنایی به فروش می‌رسانیم، خریداران می توانند به سایت ما مراجعه و به راحتی از قیمت انواع درب‌های اتوماتیک شیشه ای اطلاع پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی