فروش و ارائه انواع کرکره برقی صنعتی در ایران

در سال‌های اخیر تغییرات بسیار زیادی در ساختار صنعت به وجود آمده است. یکی از این تغییرات پیدایش کرکره‌ صنعتی و به‌کار‌گیری آن در صنایع و کارخانه‌های گوناگون است.  حالا استفاده از درب کرکره صنعتی در مکان‌های مختلف روزبه‌روز در حال افزایش است.

درگذشته درب‌ها به صورت دستی باز و بسته می‌شدند و در کارخانه‌ها از نیروی انسانی برای باز کردن و بستن درب استفاده می‌شد. این روش فاقد ایمنی بود و باعث بروز سختی‌ها و مشکلات زیادی می‌شد. پیدایش درب‌ اتوماتیک به آسان شدن عبور و مرور در مکان‌های صنعتی کمک بسیار زیادی کرد.

 

 

کرکره برقی اتوماتیک صنعتی
کرکره اتوماتیک صنعتی

کرکره برقی صنعتی وسیله­ ای برای باز و بسته کردن ورودی­ های بزرگ با داشتن مکانیزمی خاص اما ساده است. این نوع کرکره­ برقی در کارخانه­ ها و محیط های صنعتی کاربرد بسیاری به سبب کاهش زمان حمل و نقل­ها و جلوگیری از تلف شدن انرژی گرمایشی و سرمایشی دارند.

با توجه به عریض بودن ورودی ها و سوله ها و رفت وآمد مکرر وسایل نقلیه ای مانند کامیون، لیفتراک و… استفاده از این درب ها گزینه ای بسیار مناسب می باشد. این کرکره های صنعتی دارای اجزا و قطعات سازنده مشخصی هستند که اصلی ترین آن ها موتور کرکره برقی می باشد. از دیگر اجزا آن می توان به تیغه و ریل کرکره برقی اشاره کرد. نصب و راه اندازی کرکره برقی درب سوله نیز متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها متفاوت است و تمامی مراحل نصب کرکره برقی صنعتی آتی در مطابق استاندارد های اروپایی و توسط افراد و متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می گیرد.

کرکره برقی صنعتی آتی دُر

• کیفیتاستفاده از بهترین برندهای کرکره برقی صنعتی
• قیمتبر اساس مدل و ابعاد درب کرکره ای متغیر است.
• زمان نصبنصب پس از ثبت سفارش و مدل کرکره برقی صنعتی
• پشتیبانی فروشاز 8:30 صبح الی 18 عصر : 02188808111
• نحوه ثبت سفارشسفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی برای توضیح زیر سازی و محصولات(رایگان)

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با آتی در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کرکره برقی اتی در

آتی در توانسته با ارائه کرکره های اتوماتیک صنعتی با خدمات پس از فروش مناسب جایگاه ویژه ای در بین صنایع و کارخانجات پیدا کند. تمامی محصولات آتی در به ویژه کرکره صنعتی ، دارای گارانتی و اصالت کالا بوده و این شرکت دارای نمایندگی از شرکت های هورمن “Hoermann” آلمان و پروفیلمار “Profilmar” فرانسه می باشد. 

همه چیز درباره ی درب کرکره ای سریع صنعتی (نصب و تیغه کرکره برقی صنعتی)

نمونه طراحی و نصب کرکره برقی اتوماتیک صنعتی آتی در

کرکره صنعتی چیست؟

کرکره‌های صنعتی درب‌هایی با سیستم غلتکی عمودی هستند که معمولاً از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم در ساخت آن استفاده می‌شود. در واقع این کرکره‌ها نوعی درب صنعتی هستند که به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند. دستگاهی به این نوع درب‌ها متصل است که به صورت خودکار بالا و پایین می‌رود و ایمنی این نوع درب‌ها را به حداکثر می‌رساند.

کنترل کرکره‌ ها کاملاً راحت است و برای استفاده در کارخانه‌ها و انبارها بسیار مناسب بوده و امنیت بالایی را برای انواع مکان‌ها فراهم می‌کنند. بسیاری از صنایع به دلیل موقعیت مکانی نامناسب خود در معرض شرایط آب و هوایی نامساعدی هستند، لذا در چنین صنایعی درب کرکره‌ای بهترین انتخاب است زیرا به سرعت و به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود.

درب کرکره‌ ای باید به طور مداوم توسط فردی متخصص سرویس شود تا مشکلی در کار آن رخ ندهد. مهم‌ترین تفاوت کرکره‌ برقی صنعتی با سایر انواع کرکره در قدرت آن است. در این نوع کرکره‌ها از موتورهای قوی‌تری استفاده می‌شود که دارای قدرت بیشتری هستند.

کاربرد کرکره صنعتی چیست؟

این نوع کرکره‌ها در مکان‌های مختلفی قابل استفاده هستند. در ادامه با انواع کاربردهای درب کرکره‌ای آشنا می‌شوید.

  • استفاده در اماکن تجاری
  • استفاده در طلافروشی‌ها، بانک‌ها و فرودگاه‌ها
  • انبارهای مواد غذایی و سوله‌های صنعتی با ارتفاع زیاد
  • مکان‌هایی با عبور و مرور زیاد در طول شبانه‌روز
  • مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد، باد و طوفان

قبل از سفارش کرکره صنعتی اتوماتیک چه مواردی را در نظر بگیریم؟

برای سفارش کرکره‌ های صنعتی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • سطح امنیت
  • جریان هوا
  • حفاظت حرارتی
  • عرض و ارتفاع دهانه
  • زیبایی شناسی
  • تعداد دفعات استفاده
  • بودجه
  • ویژگی‌های امنیتی

انواع کرکره‌های صنعتی

کرکره‌ های صنعتی معمولاً با توجه به کاربرد آن‌ها دارای انواع گوناگونی هستند. در بخش زیر با چگونگی دسته‌بندی این کرکره‌ها آشنا می‌شوید.

  • دسته‌بندی بر اساس کاربرد
  • موتور الکتریکی سه فاز: این نوع از کرکره‌ها برای مکان‌هایی مناسب هستند که در طی شبانه‌روز درب آن‌ها چندین بار باز و بسته می‌شود. استفاده از این نوع موتور در کرکره برقی صنعت باعث می‌شود که بسیار بهتر بتواند بارهای سنگین و وزن زیاد را تحمل کنند.
  • موتور الکتریکی تک فاز: این نوع از کرکره‌ها برای مکان‌هایی که تعداد دفعات باز شدن درب کم‌تر است، انتخاب مناسبی هستند زیرا توانایی تحمل بار کمتری را دارند.
  • دسته‌بندی بر اساس نوع عایق بندی
  • دو عایق: این نوع درب‌ها امنیت و ایمنی بیشتری را تضمین می‌کنند و قدرت بسیار بالایی نیز دارند.
  • بدون عایق: در مواردی که مسائل امنیتی اهمیت زیادی نداشته باشند، می‌توان از این نوع کرکره‌ها استفاده کرد.

کرکره‌ صنعتی در مکان‌های گوناگون مانند انبارها، اماکن تجاری، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، طلافروشی‌ها، سوله‌های صنعتی و مکان‌های پرتردد استفاده می‌شوند.

پروژه های اجرا شده کرکره برقی صنعتی آتی در

ویژگی و مزایای استفاده از کرکره‌ صنعتی

به کار بردن این نوع کرکره‌ها مزایای زیادی دارد و استفاده از آنها در محل کار هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه است. اگر هنوز در انتخاب کرکره اتوماتیک صنعتی برای محل کار خود شک دارید، به طور حتم با مطالعه مزایا کرکره برقی که در ادامه شرح داده می‌شوند، نظر شما تغییر خواهد کرد.

  • قابلیت اطمینان بالاتر: قطعاً باز و بسته شدن اتوماتیک درب‌ها باعث افزایش قابلیت اعتماد آنها می‌شود.
  • تقسیم بندی بخش‌های مختلف: در کارخانه‌ها و انبارها به کمک کرکره‌ های صنعتی می‌توان در صورت لزوم به‌راحتی فضا را تقسیم بندی کرد.
  • امنیت: استفاده از درب‌ های کرکره‌ ای برقی صنعتی ایمنی کارگران و کارخانه را تضمین می‌کند. این درب‌ها از سرقت به میزان زیادی جلوگیری می‌کنند و همچنین حریم خصوصی ملک شما را نیز حفظ می‌کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت کرکره برقی” مطالعه کنید.

  • هزینه نگهداری پایین: هزینه نگهداری درب‌های کرکره‌ای برقی کاملاً معقول است و سرویس‌کاران حرفه‌ای برای انجام خدمات و سرویس‌های سالانه همیشه در دسترس هستند. 
  • کنترل آسان: مدیریت و کنترل کرکره‌ صنعتی بسیار آسان است و حتی فردی غیرمتخصص هم به‌راحتی می‌تواند با آنها کار کند.
  • کاهش سروصدا: استفاده از درب‌ کرکره‌ صنعتی عایق باعث می‌شود که در صورت قرار داشتن محل کار شما در مناطق شهری، صدای کمتری از کارخانه به گوش دیگران برسد و در نتیجه به میزان زیادی مانع شکایت شرکت‌های اطراف می‌شود.
  • حفاظت در مقابل آتش‌سوزی: انواع کرکره‌ ضد حریق می‌توانند از گسترش آتش‌سوزی به ملک شما پیشگیری کنند.
  • حفظ دمای محیط: عایق حرارتی موجود در کرکره‌های صنعتی باعث حفظ دمای ساختمان و جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل می‌شود و در نتیجه هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی شما را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.
  • جلوگیری از ورود نور: در بعضی از مکان‌های صنعتی نیاز است که از ورود نور به ساختمان جلوگیری شود. درب کرکره‌ای صنعتی به‌خوبی از ورود نور به درون ساختمان پیشگیری می‌کند.
  • ماندگاری: جنس درب‌ های کرکره‌ ای معمولاً از فولاد گالوانیزه است و دوام بسیار بالایی دارد. جنس این نوع درب‌ ها باعث می‌شود که تا سال‌های طولانی آنها نیازی به تعمیر و تعویض پیدا نکنند.
  • زیبایی بیشتر: درب کرکره‌ صنعتی نسبت به سایر درب‌ها زیباتر بوده و محیطی زیبا برای محل کار شما فراهم می‌کند.
  • نصب آسان: نصب کرکره برقی هیچ‌گونه اختلالی در کار شما ایجاد نمی‌کند و بسیار راحت انجام می‌شود.
  • نیاز به فضای کم: درب‌های کرکره برقی به فضای کمی احتیاج دارند و هنگام باز و بسته شدن فضا را اشغال نمی‌کنند.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از کرکره‌ صنعتی می‌توان به امنیت بیشتر، کنترل آسان، نصب راحت، ماندگاری و دوام بالا، زیبایی، حفظ دمای محیط و نیاز به فضای کم اشاره کرد.

موتور کرکره برقی صنعتی

موتور کرکره برقی صنعتی به جهت قدرت و سرعت دارای انواع مختلفی می­باشند.

  1. موتور ساید کرکره برقی صنعتی (مناسب ورودی­های بزرگ با تردد بالا)
  2. موتور سنترال (برای حرکت دادن کرکره هایی با وزن و میزان تردد متوسط)
  3. موتور توبولار کرکره اتوماتیک (برای به حرکت درآوردن کرکره­هایی با وزن نسبتا کم)

برای آشنایی بیشتر، انواع بهترین  موتور کرکره برقی صنعتی ساید را مطالعه کنید.

 

برای مثال موتور ساید، موتوری است برای بالا و پایین بردن کرکره­ هایی با وزن بالا و اغلب مناسب فضاهای صنعتی است و به همین منظور دارای ساختاری مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی می­باشد. در این موتور به هنگام قطعی برق امکان باز و بسته کردن آن توسط زنجیر نیز وجود دارد. موتور ساید صنعتی دارای قدرت 250 تا 750 نیوتون است که سرعت آن از 5 دور در دقیقه تا 27 دور در دقیقه می­باشد. از دیگر ویژگی این موتور­ها می­توان به سرعت بالا و تردد نامحدود، ترمز اضطراری، عملکرد آسان و باز و بسته شدن توسط ریموت یا تلفن همراه، سیستم برخورد با مانع، کارکرد بی­صدا و عایق، قابلیت نصب باتری، امنیت بالا و ضد سرقت بودن آن­ها اشاره کرد. همچنین باید نوع موتور را بر حسب مکانی که احتیاج دارید درب در آن نصب شود انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنیم صفحه تعمیر موتور کرکره برقی را مطالعه کنید.

موتور ساید کرکره صنعتی
موتور تیوبلار کرکره صنعتی

 قطعات مهم کرکره‌ های صنعتی

هر کرکره اتوماتیک شامل سه قطعه بسیار مهم موتور کرکره برقی صنعتی، تیغه کرکره برقی اتوماتیک صنعتی و ریل کرکره است.

  • موتور کرکره‌های برقی صنعتی:

همان‌طور که در بخش‌های قبل هم اشاره شد، یکی از تقسیم بندی‌های کرکره‌های اتوماتیک طبق تک فاز بودن یا سه فاز بودن موتور صورت می‌گیرد. موتورهای استفاده شده در کرکره‌های صنعتی از لحاظ سرعت و قدرت انواع متفاوتی دارند. قدرت موتورهای گیربکسی ساید صنعتی از 250 تا 750 نیوتن بوده و سرعت این موتورها از 5/12 تا 27 دور در دقیقه است. قیمت موتور کرکره‌های اتوماتیک صنعتی نیز با توجه به میزان قدرت آنها متفاوت است.

  • تیغه کرکره برقی صنعتی:

معمولاً در کرکره‌های صنعتی از تیغه‌ای با جنس آلومینیوم استفاده می‌شود. هرچند پرکاربردترین نوع تیغه‌ کرکره برقی تیغه‌های آلومینیومی هستند اما تیغه‌هایی با جنس‌های دیگر نظیر آهن گالوانیزه و پلی کربنات نیز وجود دارند. تیغه‌های کرکره معمولاً در سایز ۸۰۰ میلیمتری تولید می‌شوند، ولی در برخی موارد ممکن است ضخامت تیغه‌ها تا 1000 میلیمتر نیز برسد. کرکره برقی یا رول آپ صنعتی در نوع ۱۰۰ میلیمتری هم تولید می‌شود. یکی از ویژگی‌های تیغه کرکره ۱۰۰ میلیمتری این است که در قسمت وسط آن دو پل قرار گرفته است و باعث مقاومت عالی آن در برابر وزن زیاد می‌شود.

  • ریل کرکره برقی:

ریل کرکره‌های اتوماتیک باعث می‌شود که تیغه‌های کرکره در یک‌جهت حرکت کنند. ریل‌ها در هر دو طرف کرکره‌های صنعتی نصب می‌شوند و اغلب از جنس آهن یا آلومینیوم هستند.

دیگر قطعات به کار رفته در درب کرکره‌ای برقی اتوماتیک شامل موارد زیر هستند:

  • لوله یا شفت
  • پایه
  • یاتاقان بلبرینگ
  • میل ترانس پولکی
  • چشمی
  • چراغ فلاشر
  • رسیور ریموت
  • قفل الکترونیکی
  • محفظه کرکره برقی
  • رول کرکره برقی
  • ریموت کرکره برقی
  • کنترل پنل کرکره برقی

پروژه های اجرا شده کرکره برقی صنعتی آتی در

به طور کلی شما در انتخاب کرکره برقی برای محل کار خود باید با توجه‌ به بودجه، کاربرد و سیستم برق از میان انواع متنوع درب‌ های کرکره‌ صنعتی مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنید. فراموش نکنید که حتماً باید سالی یک‌بار درب کرکره ای صنعتی محل کار خود را سرویس کنید تا از کارکرد درست آن اطمینان حاصل کرده و با مشکلات غیرمنتظره روبرو نشوید.

اگر نیاز به اندازه گیری کرکره برقی و آشنایی به نحوه سفارش گذاری آن دارید ، اینجا کلیک کنید.

آتی در شرکتی فعال و همگام با پیشرفت های روز دنیای صنعت با در دست داشتن نیرو های متخصص و با مهارت و با سابقه کاری درخشان در  زمینه امور مربوط به صنعت، ماشین آلات، یراق آلات ، انواع درب اتوماتیک و تجهیزات مربوط به آن به عنوان یکی از بهترین برند ها در ارائه این محصولات شناخته می شود. اگر ارائه کالای با کیفیت، خدمات پس از فروش و ضمانت اصل بودن کالا برای شما اهمیت دارد آتی ­در از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

منو اصلی