عیب یابی کرکره برقی و 10 علت خراب شدن کرکره اتوماتیک

عیب یابی کرکره برقی

کرکره برقی یکی از درب­ های اتوماتیکی بسیار پرکاربرد است و دارای امنیت بالایی است. این کرکره ­ها در مکان های مختلفی مانند خانه ­ها ،کارخانه ­ها، شرکت ­ها و مغازه­ ها مورد استفاده قرار می­گیرند و ایمنی ساختما ­ها را تضمین می­کنند. همانطور که می­دانید درب­ ها اولین مکانیزم دفاعی هستند که برای حفاظت از اماکن خود از آن­ها استفاده می­کنیم. کرکره های برقی نوعی از انواع درب الکتریکی هستند که از اموال و دارایی شما محافظت می کنند ، به همین دلیل استحکام این نوع درب ­ها اهمیت بالایی دارد.

هنگام خرید کرکره برقی لازم است از کیفیت ساخت و قطعات آن اطمینان حاصل کنید تا بتوانید در طولانی مدت استفاده بهینه­ ای از آن داشته باشید. اما گاهی اوقات با وجود اینکه کرکره برقی شما کیفیت مطلوبی دارد ممکن است دچار خرابی شود. عوامل زیادی در خرابی کرکره برقی دخیل هستند. برای مثال ممکن است عدم نگهداری صحیح یا ضربه خوردگی باعث از کار افتادن آن شود و یا در بدترین حالت موتور کرکره از کار بیفتد.

در این گونه موارد باید سریعاً نسبت به بررسی علت بالا نیامدن کرکره برقی اقدام کنید و در صورت آشنایی با نحوه تعمیر و رفع عیب، مشکل به وجود آمده را برطرف سازید. در صورت عدم آگاهی از نحوه بررسی، عیب‌یابی و تعمیر کرکره برقی حتماً از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده کنید. در این راستا گروه تولیدی «آتی در» با بهره­گیری از یک تیم مجرب و کارآمد قادر است به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز شما مصرف کننده گرامی باشد. شما نیز می­توانید برای درخواست از طریق شماره تلفن 0218888111 و یا ثبت در خواست اینترنتی از خدمات و مشاوره در مورد علت بالا نیامدن کرکره برقی بهره­مند شوید.

انواع عیب یابی کرکره برقی

بسیاری از افراد هنگام خرابی کرکره برقی تمایل دارند با سرویس کار تماس بگیرند و مشکل را رفع کنند. در حالیکه گاهی اوقات ممکن است زمان کافی نداشته باشید. در چنین مواقعی باید دست به کار شوید و شروع به عیب یابی کرکره برقی کنید. در ادامه متداول ترین دلایل خرابی کرکره برقی را بررسی خواهیم کرد. شما می توانید با استفاده از اطلاعات این مقاله علت خرابی کرکره برقی را شناسایی کنید و در بسیاری از مواقع خودتان آن را رفع کنید. البته در مواردی که دلیل خرابی کرکره ناشی از آسیب قطعات باشد لازم است حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن ها در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات اقدام کنند.

از آنجایی که کرکره برقی ایمنی ساختمان را تامین می کند عملکرد آن اهمیت زیادی دارد. بنابراین بسیار مهم است که در صورت خرابی کرکره برقی نسبت به تعمیر به موقع آن اقدام کنید. خرابی این کرکره ها ممکن است از عوامل مختلفی نشات بگیرد . برای عیب یابی کرکره برقی لازم است دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

از روشن بودن موتور کرکره برقی اطمینان حاصل کنید. در برخی موارد ممکن است علت مشکل کرکره برقی “Shutter Problemsو روشن نشدن آن ناشی از خاموش بودن موتور باشد. بنابراین در قدم اول موتور و منبع تغذیه را چک کنید و سپس اقدام به فعال کردن کرکره از طریق ریموت کنید. در صورتی که موتور روشن است اما بازهم کرکره فعال نمی­شود لازم است با کارشناسان آتی در تماس بگیرید و از آن­ها برای تعمیر موتور کرکره برقی کمک دریافت کنید.

علاوه بر این ممکن است با گذشت زمان موتور کرکره برقی ضعیف شده و یا شفت موتور خشک شده باشد. در این گونه موارد باید موتور را باز نموده و به دوسر آن روغن یا گریس بزنید و سپس آن را در جای خود قرار دهید. در حالت دیگر نیز ممکن است علت بالا نیامدن کرکره برقی، خشک شدن مسیر ریل، رفت و برگشت تیغه­ها باشد. در این گونه موارد باید مسیر ریل و حرکت تیغه­ها را به طور کامل پاک نموده و به وسیله یک برس تمیز مقداری روغن درون محفظه ریل بمالید. پس از آن خواهید دید که کرکره برقی به راحتی بالا و پایین می‌شود. به عبارت دیگر تمیز و روان بودن مسیر حرکت تیغه‌ها، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در نحوه عملکرد صحیح و مناسب کرکره برقی است.

2. اتصالات و برق کشی را بررسی کنید. در بسیاری از مواقع دلیل کار نکردن کرکره برقی ناشی از مشکل در اتصالات برق است. گاهی ممکن است فیوز برق پریده باشد یا جریان برق قطع شده باشد. و یا حتی ممکن است برخی اتصالات شل شده باشند. بنابراین لازم است برای راه انداختن کرکره اطمینان حاصل کنید که مشکلی در اتصال به برق وجود ندارد.

از آن جایی که کار با وسایل برقی و سیستم برق نیازمند رعایت اصول ایمنی است، حتماً از دستکش و لباس عایق استفاده کنید. بعضاً مشاهده شده که افراد با ناآگاهی و عدم رعایت اصول ایمنی دچار برق گرفتگی شده‌اند. در این راستا قبل از هر کاری با یک فازمتر ریل‌ها، تیغه‌ها و دیگر اجزای کرکره برقی را بررسی کنید، تا از بروز حوادث غیرمترقبه از این قبیل جلوگیری به عمل آید. پس از آن به راحتی می‌توانید با بررسی سیم‌ کشی‌ها و برق متصل شده به موتور از صحت اتصالات و برق کشی کرکره برقی مطمئن شوید. در صورت عدم آگاهی از نحوه کار با وسایل و تجهیزات برقی، حتماً از برق کاران و تکنسین‌های مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

بهم خوردن تنظیم کرکره برقی

بهم خوردن تنظیم کرکره برقی

3. ممکن است مشکل به دلیل گرم شدن بیش از حد موتور باشد. گاهی اوقات استفاده مکرر و پی در پی از درب­ها باعث داغ شدن موتور می­شود. وقتی موتور کرکره بیش از حد گرم شود ممکن است از کار بیفتد. در صورتی که علت خراب شدن کرکره برقی ناشی از گرم شدن بیش از حد موتور باشد لازم است موتور را خاموش کنید. اجازه دهید موتور چند دقیقه استراحت کند و خنک شود. بعد از خنک شدن موتور دوباره عملکرد درب را بررسی کنید. اگر بازهم مشکل حل نشد عیب یابی را ادامه دهید و سایر گزینه­ ها را بررسی کنید.

البته ممکن است به دلیل گرم شدن موتور کرکره برقی، یکی از قطعات درون موتور دچار مشکل شده و این امر مانع از حرکت و چرخش موتور شود. به عنوان مثال ذوب شدن یکی از قطعات موتور و چسبیدن آن به دیگر اجزای موتور از عوامل عمده خراب شدن موتور و اصلی‌ترین علت بالا نیامدن کرکره برقی است. از آن جایی که موتور کرکره برقی به لحاظ قیمت از دیگر اجزای گران­تر است و یکی از اجزای اصلی و مهم کرکره برقی محسوب می‌شود؛ در صورت بروز این قبیل مشکلات حتماً از افراد متخصص و برق کاران با تجربه استفاده کنید. زیرا عدم آگاهی شما نه تنها مشکل به وجود آمده را برطرف نمی‌کند، بلکه ممکن است صدمه بیشتری به کرکره برقی و دیگر اجزای آن وارد شود.

4. از سالم بودن ریموت کنترل اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات ممکن است علت خراب شدن کرکره برقی ناشی از وجود مشکل در ریموت کنترل آن باشد. ریموت کنترل دستور باز و بسته شدن کرکره را صادر می­کند و عامل اصلی فعال شدن درب است. علت کار نکردن ریموت کرکره برقی می تواند ضرب دیدگی و آب خوردگی باشد و ریموت کرکره به برخی عوامل دیگر حساس است و ممکن است دچار آسیب شود. در صورتی که متوجه شدید ریموت کار نمی­ کند ابتدا باتری آن را تعویض کنید و دوباره امتحان کنید. در صورتی که با تعویض باتری ریموت کرکره برقی مشکل حل نشد لازم است ریموت تعویض شود. برای تعویض ریموت می­توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و نسبت به تعویض ریموت اقدام کنید.

به عبارت دیگر می‌توان گفت رابط بین موتور و تیغه‌ها به منظور بالا و پایین شدن کرکره برقی، ریموت است. به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری از این قطعه اساسی نهایت دقت را به خرج دهید. گاهی اوقات ممکن است با فشردن یکی از کلیدهای ریموت، کلید گیر کرده و بالا نیاید. این امر سبب شده تا دیگر کلیدها نیز کار نکنند. از این رو قبل از اینکه دست به هر کاری بزنید، به صورت چشمی و از لحاظ ظاهری ریموت را بررسی نموده و پس از آن در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

نکته: برای باز کردن درب کرکره برقی بدون ریموت می توان از دسته هندلی و یا زنجیر خلاص کن کرکره برقی استفاده کنید.

علت افتادن کرکره برقی

علت افتادن کرکره برقی

 

هنگام خرابی کرکره برقی باتری ریموت را تعویض کنید.

5. مسیر حرکت کرکره برقی را از نظر وجود مانع بررسی کنید. گاهی اوقات ممکن است موانعی باعث گیر کردن کرکره ­ها شود و عملکرد کرکره را با مشکل مواجه سازد. برای عیب یابی این مشکل ابتدا اتصال برق را خاموش کنید و مسیر کرکره را از نظر وجود موانع بازرسی کنید. در صورتی که مانعی پیدا کردید آن را از میان بردارید و مسیر حرکت کرکره را کاملا پاکسازی کنید. سپس موتور را روشن کنید و عملکرد کرکره را بررسی کنید.

نکته قابل توجه این که در بعضی از موتورهای مصرفی کرکره برقی قدرت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. علاوه بر این وزن و حالت قرارگیری تیغه‌ها در ریل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در بعضی موارد مانع به وجود آمده به‌اندازه‌ای نیست که بتواند مانع از حرکت تیغه‌ها شود. بدین صورت که با روشن شدن موتور، تیغه‌ها به حرکت درمی‌آیند و هم‌زمان با برخورد به مانع، تیغه‌های کرکره برقی از ریل خارج شده و موجب از هم گسیختگی کرکره برقی می‌شود. بعضی از تعمیرکاران این علت بالا نیامدن کرکره برقی، را پارگی تیغه‌ها می‌نامند. بدین جهت که تیغه‌های کرکره برقی از هم جدا شده و با توجه به تغییر حالت تیغه‌ها، امکان استفاده مجدد از آنها وجود ندارد.

6. ساییدگی و پارگی تیغه کرکره برقی نیز می­تواند باعث خرابی آن شود. گاهی اوقات علت خرابی کرکره اتوماتیک خراب شدن پرده­ های کرکره است. در مواردی که استفاده روزانه از کرکره برقی زیاد است ممکن است کرکره دچار فرسودگی شود و فرورفتگی ­ها و برآمدگی هایی روی آن ایجاد شود. این فرسودگی می­تواند عملکرد موتور را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین در چنین مواقعی لازم است پرده های کرکره تعمیر شوند.

7. از سالم بودن سنسور چشمی اطمینان حاصل کنید. کرکره برقی از طریق یک چشمی سیگنال­ های ریموت را دریافت می­کند و از این طریق فعال می شود. در صورتی که هنگام کارکردن با ریموت متوجه شدید دکمه ­ها کار نمی کنند و کرکره حرکت نمی کند حتما چشمی را بررسی کنید. آسیب رسیدن به چشمی و یا حتی کثیف بودن آن می تواند باعث عملکرد نادرست کرکره شود. بنابراین چشمی را ابتدا تمیز کنید و دوباره ریموت را فعال کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد باید نسبت به تعمیر چشمی اقدام کنید.

خرابی کرکره برقی

خرابی کرکره برقی

 

برای عیب یابی کرکره برقی از سالم بودن موتور تیوبلار اطمینان حاصل کنید.

8. ممکن است اشتباهاتی در کدها رخ داده باشد. اغلب کرکره های برقی دارای کد عملیاتی هستند. گاهی اوقات علت خرابی ناشی از تداخل کدها است. برای مثال ممکن است هنگام کار با ریموت کرکره برقی ، کرکره شما با کد همسایه تان تداخل پیدا کند و باعث شود کرکره برقی نتواند عملکرد صحیحی داشته باشد. در چنین شرایطی می توانید با کارشناسان آتی در تماس بگیرید و مشکل را برطرف کنید.

9. ممکن است شفت کرکره برقی آسیب دیده باشد. شفت یکی از قطعات اصلی و بسیار مهم در کرکره برقی است که در صورت خراب شدن می تواند عملکرد کرکره را با مشکل مواجه سازد. شفت، رول های کرکره را نگهداری می کند و مقاومت بالایی دارد. اما در صورتی که شفت دچار خرابی شود ممکن است درب باز و بسته نشود و کرکره گیر کند. در این شرایط باید با کمک کارشناسان اقدام به تعمیر شفت نمایید.

10. ممکن است جک های بازویی دچار مشکل شده باشند. گاهی اوقات علت خرابی کرکره برقی ناشی از خراب شدن جک ها است. وقتی جک های بازویی مشکل پیدا کنند درب باز و بسته نمی شود و هیچ حرکتی نمی کند. برای این مشکل باید از کارشناسان کمک دریافت کنید و جک ها را تعمیر کنید.

خرابی متداول کرکره برقی

درب رول آپ کرکره برقی بهترین راه برای افزایش امنیت بخصوص برای املاک تجاری هستند. این نوع درب ها کارایی بالایی دارند و بسیار بادوام هستند. نصب و استفاده از این درب ها بسیار آسان است. در صورتی که کرکره های برقی از شرکت معتبری تهیه شوند و کیفیت بالایی داشته باشند دچار آسیب قطعات نمی شوند. هرچند که مکن است عواملی مانند استفاده زیاد یا عدم نگهداری صحیح عملکرد آن ها را گاهی با مشکل مواجه کند، اما آسیب دیدن قطعات نادر است. در ادامه برخی از رایج ترین مشکلاتی که هنگام کار با کرکره برقی ایجاد می شود را بررسی می کنیم.

درب، باز یا بسته نمی شود

یکی از رایج ترین مشکلات کرکره برقی، عدم باز یا بسته شدن آن است. این مشکل بخصوص در شرکت های صنعتی و تجاری بیشتر است زیرا این نوع شرکت ها روزانه استفاده زیادی از این درب ها دارند. دلایل مختلفی ممکن است باعث این مشکل شود اما رایج ترین علت خرابی کرکره برقی در چنین مواقعی ناشی از اتصال برق است. برای اینکه از اتصال برق مطمعن شوید ابتدا موتور را خاموش کنید. فیوز برق را چک کنید و مطمعن شوید که منبع تغذیه به برق متصل است. حالا موتور را دوباره روشن کنید و عملکرد کرکره را امتحان کنید. در صورتی که اتصال برق مشکلی نداشت اما باز هم کرکره باز و بسته نشد یعنی موتور مشکلی در اتصال به برق ندارد و باید دلایل دیگر را بررسی کنید.

درب به حالت نیمه، باز و بسته می­شود

این مشکل در کرکره پارکینگ­ها و مغازه­ها رایج است. کرکره برقی دارای انواع مختلفی هستند. در بسیاری از مراکز تجاری از نوع خودکار این نوع کرکره­ها استفاده می­شود که از طریق سنسور فعال می­شوند. گاهی اوقات علت خرابی کرکره برقی ناشی از عملکرد نادرست سنسورها است. وقتی سنسورها در جای درستی نصب نشوند درب نیمه باز می­ماند. سنسورها برای اینکه عملکرد صحیحی داشته باشند باید در مکان مناسبی نصب شوند و در یک راستا قرار بگیرند. در صورتی که کرکره مغازه شما در حالت نیمه باز باقی می­ماند و حرکت نمی­کند اطمینان حاصل کنید که سنسورها در مکان مناسبی قرار گرفته­اند و بطور صحیح نصب شده­اند. البته گاهی اوقات کثیف بودن سنسور چشمی نیز می­تواند باعث ایجاد مشکل شود. بنابراین ابتدا گرد و غبار روی چشمی را تمیز کنید و سپس عملکرد کرکره را دوباره بررسی کنید.

کرکره برقی هنگام حرکت گیر می­کند

گاهی اوقات درب کرکره گیر کرده یا حرکت نمی­کند. در چنین شرایطی حرکت درب نیاز به نیروی دست دارد. روغن کاری می­تواند مشکل عدم حرکت را حل کند و حتی سر و صدای ناشی از حرکت درب را کاهش دهد. البته برخی روان کننده­ ها نیز در بازار وجود دارند که می­توانند مشکل حرکت ناهموار کرکره­ ها را رفع کنند.

عیب یابی کرکره برقی

عیب یابی کرکره برقی

درب به حالت نیمه، باز و بسته می­شود

این مشکل در کرکره پارکینگ­ ها و مغازه­ ها رایج است. کرکره­ های برقی دارای انواع مختلفی هستند. در بسیاری از مراکز تجاری از نوع خودکار این نوع کرکره­ ها استفاده می­شود که از طریق سنسور فعال می­شوند. گاهی اوقات علت خرابی کرکره برقی ناشی از عملکرد نادرست سنسورها است. وقتی سنسورها در جای درستی نصب نشوند درب نیمه باز می­ماند. سنسورها برای اینکه عملکرد صحیحی داشته باشند باید در مکان مناسبی نصب شوند و در یک راستا قرار بگیرند. در صورتی که کرکره برقی مغازه شما در حالت نیمه باز باقی می­ماند و حرکت نمی­کند اطمینان حاصل کنید که سنسورها در مکان مناسبی قرار گرفته­اند و بطور صحیح نصب شده­اند. البته گاهی اوقات کثیف بودن سنسور چشمی نیز می­تواند باعث ایجاد مشکل شود. بنابراین ابتدا گرد و غبار روی چشمی را تمیز کنید و سپس عملکرد کرکره را دوباره بررسی کنید.

کرکره برقی هنگام حرکت گیر می­کند

گاهی اوقات درب کرکره اتوماتیک گیر کرده یا حرکت نمی­کند. در چنین شرایطی حرکت درب نیاز به نیروی دست دارد. روغن کاری می­تواند مشکل عدم حرکت را حل کند و حتی سر و صدای ناشی از حرکت درب را کاهش دهد. البته برخی روان کننده­ها نیز در بازار وجود دارند که می­توانند مشکل حرکت ناهموار کرکره ­ها را رفع کنند.

درب کرکره خیلی آهسته یا خیلی سریع حرکت می کند

در صورتی که درب کرکره بسیار کند حرکت کند مشکل مربوط به فنر است. البته در این شرایط ممکن است عوامل دیگری علت خرابی کرکره برقی باشند اما اغلب مشکل از فنر آسیب دیده است و باید تعمیر شود. حرکت سریع کرکره­ها نیز می­تواند به دلیل پارگی فنر باشد. در این شرایط باید فنر تعویض شود تا مشکل حرکت کرکره ها رفع شود.

 

باز شدن خود به خود کرکره برقی

در موارد نادری ممکن است کرکره­ ها خود به خود باز شوند و باعث نگرانی شما از ایمنی ساختمانتان شوند. این مشکل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برای اینکه ایمنی ساختمان شما تامین شود لازم است این مشکل رفع شود. بنابراین لازم است برای عیب یابی کرکره برقی با کارشناسان آتی در تماس بگیرید و نسبت به تعمیر کرکره برقی اقدام کنید.

عیب یابی برد کرکره برقی

برای عیب یابی برد کرکره برقی ، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. بررسی منبع تغذیه: ابتدا اطمینان حاصل کنید که برد به درستی به منبع تغذیه متصل است و برق به آن می‌رسد. بررسی کنید که فیوز یا محافظ جریان کار می‌کنند و سوخته نشده‌اند.
  2. تجزیه و تحلیل بصری: بررسی کنید که آیا روی برد هیچ گونه آسیب دیدگی مانند سوختگی، خوردگی یا شکستگی وجود دارد یا خیر.
  3. چک کردن اتصالات: اطمینان حاصل کنید که همه اتصالات سیمی محکم و در جای خود هستند. اتصالات شل یا سست می‌توانند باعث مشکلات عملکردی شوند.
  4. بررسی کلیدها و کنترل‌ها: مطمئن شوید که کلیدها و دستگاه‌های کنترل از راه دور کرکره برقی به درستی کار می‌کنند و آسیب دیده نیستند.
  5. تست قطعات الکترونیکی: با استفاده از یک مولتی‌متر، قطعات الکترونیکی مانند خازن‌ها، مقاومت‌ها و ترانزیستورها را برای هرگونه نقص یا خرابی بررسی کنید.
  6. بازنگری مدار: اگر نقشه مدار برد موجود است، آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام مسیرهای مدار به درستی وصل هستند و هیچ مدار کوتاهی وجود ندارد.
  7. جستجو برای کدهای خطا: اگر برد دارای سیستم تشخیص خطاست، برای هرگونه کد خطای نمایش داده شده جستجو کنید تا مشکل را شناسایی کنید.
  8. استفاده از راهنمای تعمیرات: اگر برای کرکره برقی خود دفترچه راهنما یا دستورالعمل تعمیرات دارید، آن را بررسی کنید تا دستورالعمل‌های خاصی برای عیب یابی پیدا کنید.

اگر بعد از انجام این مراحل هنوز مشکل حل نشده است، ممکن است لازم باشد با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید تا بررسی‌های بیشتری انجام دهد.

بهم خوردن تنظیم کرکره برقی

اگر تنظیمات کرکره برقی بهم خورده باشد، می‌توانید با دنبال کردن این مراحل آن را مجددا تنظیم کنید:

1. مطالعه دفترچه راهنما: ابتدا دفترچه راهنمای کرکره برقی خود را بررسی کنید. بسیاری از سازندگان دستورالعمل‌های خاصی برای تنظیم مجدد کرکره‌ها ارائه می‌دهند.

2. قطع و وصل مجدد برق: گاهی اوقات، قطع و وصل کردن کرکره از برق می‌تواند به ریست کردن تنظیمات کمک کند. برای این کار، کرکره را برای چند دقیقه از برق بکشید و سپس مجددا وصل کنید.

3. تنظیم مجدد کنترل از راه دور: اگر کنترل از راه دور دارید، ممکن است نیاز به تنظیم مجدد یا همگام‌سازی مجدد با کرکره برقی داشته باشید. دستورالعمل‌های مربوط به این کار معمولا در دفترچه راهنما قید شده است.

4. تنظیم حدود بالا و پایین: بیشتر کرکره‌های برقی اجازه می‌دهند تا شما حدود بالایی و پایینی حرکت کرکره را تنظیم کنید. ممکن است نیاز باشد این حدود را مجددا تنظیم کنید تا کرکره به درستی بالا و پایین برود.

5. بازنگری در سیستم مکانیکی: گاهی اوقات مشکل از بخش مکانیکی کرکره است، مانند یک پیچ شل یا قطعه‌ای که از جای خود خارج شده است. این بخش‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز در جای خود قرار دارد.

6. بررسی سنسورها: اگر کرکره برقی شما دارای سنسورهایی مانند سنسور نور یا حرکت است، اطمینان حاصل کنید که این سنسورها به درستی کار می‌کنند و تمیز هستند.

7. درخواست کمک از تکنسین متخصص: اگر با این مراحل مشکل حل نشد، بهتر است با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و حل کند.

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از انجام هرگونه تنظیمات یا تعمیرات، ایمنی را در اولویت قرار دهید و از دستکاری قطعاتی که با برق کار می‌کنند اجتناب کنید، مگر اینکه تجربه کافی در این زمینه داشته باشید.

علت باز شدن خود به خود کرکره برقی

علت باز شدن خود به خود کرکره برقی می‌تواند ناشی از چندین عامل باشد. در اینجا برخی از دلایل رایج و روش‌های بررسی آنها را توضیح می‌دهم:

  1. مشکلات کنترل از راه دور یا سوئیچ: گاهی اوقات مشکل ممکن است به دلیل نقص در کنترل از راه دور یا سوئیچ دیواری باشد. این مشکلات می‌توانند شامل اتصال کوتاه، باتری‌های ضعیف در کنترل از راه دور، یا حتی تداخل با سایر دستگاه‌های بی‌سیم باشند.
  2. مشکلات الکتریکی: مشکلات در سیم‌کشی یا اتصالات برقی می‌توانند باعث شوند کرکره برقی به صورت خودکار عمل کند. این شامل اتصالات شل، سیم‌کشی آسیب دیده، یا حتی نوسانات برق می‌شود.
  3. تنظیمات نادرست: اگر تنظیمات کرکره به درستی انجام نشده باشد، ممکن است باعث شود که به صورت خودکار باز و بسته شود. این موضوع می‌تواند شامل تنظیم نادرست حدود بالا و پایین یا اشکال در برنامه‌ریزی زمانی باشد.
  4. خرابی در برد الکترونیکی: اگر برد الکترونیکی کرکره آسیب دیده یا خراب باشد، ممکن است باعث شود کرکره برقی به صورت خودکار عمل کند. این می‌تواند شامل خرابی قطعات الکترونیکی یا مشکلات نرم‌افزاری باشد.
  5. تداخل سیگنال: در برخی موارد، سیگنال‌های بی‌سیم خارجی ممکن است با سیستم کرکره برقی تداخل ایجاد کنند، مخصوصاً اگر از فرکانس‌های مشابه استفاده کنند.
  6. سنسورهای خراب یا تنظیم نادرست: اگر کرکره برقی شما دارای سنسورهایی مانند سنسور نور یا حرکت است، خرابی یا تنظیم نادرست این سنسورها می‌تواند باعث عملکرد ناخواسته شود.

برای رفع این مشکل، ابتدا کنترل از راه دور و سوئیچ‌ها را بررسی کنید، سپس سیم‌کشی و اتصالات را چک کنید، و در نهایت تنظیمات و سنسورهای کرکره را بازبینی کنید. اگر مشکل حل نشد، ممکن است لازم باشد با یک تکنسین متخصص مشورت کنید.

علت پایین و بالا رفتن خود به خود کرکره برقی

چرا کرکره برقی بالا نمیره؟ و یا کرکره برقی پایین نمی آید؟ سوالاتی هست که روزانه از ما پرسیده می شود ، در این بخش مواردی را برای رفع مشکل بیان کرده ایم. کرکره‌های برقی امروزی بخش مهمی از امنیت و راحتی در خانه‌ها و محل‌های کار به شمار می‌روند. با این حال، گاهی اوقات این سیستم‌ها دچار اشکالات فنی می‌شوند که می‌تواند باعث بروز رفتارهای غیرمعمول مانند بالا و پایین رفتن خود به خود درب کرکره ای شود. بالا رفتن خود به خود کرکره برقی می‌تواند ناشی از مشکلات متعددی باشد.

علت پایین و بالا رفتن خود به خود کرکره برقی می‌تواند ناشی از چندین عامل باشد:

مشکلات با کنترل از راه دور یا سوئیچ: ممکن است کنترل از راه دور یا سوئیچ دچار نقص فنی شده باشد.

نوسانات برق: نوسانات در جریان برق ممکن است باعث فعال شدن کرکره شود.

تنظیمات نادرست: اگر تنظیمات حد بالا و پایین کرکره به درستی انجام نشده باشد، ممکن است کرکره به صورت خودکار بالا برود.

خرابی سنسورها یا برد الکترونیکی: خرابی در سنسورهای حرکت یا نور و یا اشکال در برد الکترونیکی می‌تواند باعث این مشکل شود.

تداخل سیگنال‌های بی‌سیم: در برخی موارد، تداخل سیگنال‌های بی‌سیم دیگر می‌تواند باعث فعال شدن ناخواسته کرکره شود.

برای حل این مشکل، باید ابتدا کنترل‌ها و تنظیمات کرکره را بررسی کنید و در صورت لزوم با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید.

علت بالا نرفتن کرکره برقی

علت بالا نرفتن کرکره برقی می‌تواند ناشی از خرابی موتور، اتصالات الکتریکی نامناسب، یا مشکلات مکانیکی مانند گیر کردن یا خرابی قطعات باشد. همچنین ممکن است به دلیل تنظیمات نادرست یا خرابی سنسورها و کنترل‌ها باشد.

علت پایین نیامدن کرکره برقی

علت پایین نیامدن کرکره برقی ممکن است به دلیل خرابی موتور، قطع یا ضعیف بودن اتصالات الکتریکی، یا مشکلات در مکانیزم مکانیکی مانند گیر کردن یا خرابی قطعات باشد. ممکن است همچنین به خاطر تنظیمات نادرست یا خرابی در سیستم کنترلی و سنسورهای کرکره باشد. نوسانات برق و تداخلات سیگنال نیز می‌توانند در این مشکل دخیل باشند.

 


سخن پایانی:

کرکره­ های برقی کاربرد زیادی دارند و بسیار بادوام هستند. اما گاهی اوقات ممکن است به دلایلی دچار مشکل شوند. علت خرابی کرکره برقی می­تواند از عوامل مختلفی نشات بگیرد. در صورتی که راهکارهای گفته شده در این مقاله کارساز نبود شما می توانید برای تعمیر کرکره برقی با کارشناسان آتی در تماس بگیرید و از خدمات حرفه­ای ما بهره مند شوید.

همواره به یاد داشته باشید که عیب‌یابی قبل از تعمیر در اولویت قرار می‌گیرد. از این رو تا مشخص نشدن علت بالا نیامدن کرکره برقی دست به هیچ کاری نزنید. زیرا ممکن است با عدم آگاهی از نحوه عیب‌یابی و برطرف نمودن مشکل به وجود آمده، ناخواسته به دیگر بخش‌های کرکره برقی نیز آسیب وارد شود.

112 دیدگاه

  1. باسلام.ببخشید کرکره برقی درب مغازه ما یه مدت هست برای بالا و پایین اوردنش باید دکمه ریموت گرفته بشه، یعنی اگه دکمه رو رها کنیم همون جا وایمیسته. علت از چی میتونه باشه؟ ضمنان درب ها چشمی فوتوسل ندارن. باتشکر
  2. سلام وقت بخیر موتور کرکره برقی بالا می‌رود ولی برای پایین آمدن باید دکمه ریموت را نگه داشت و گرنه قطع میشه لطفاً راهنمایی کنید
  3. سلام سپاس از اطلاعاتی در سایت گذاشتین .مشکلی داشتم مبنی بر اینکه بعد شستن مغازه اکه البته برق را قطع میکنم حالا کرکره بابک دکمه بالا و پایین میاره و دو بار هم ریموت هارا رست و. مچ کردم لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
    • سلااام. در صورت امکان ابتدا ریموت ها را پاک کنید و مجدد کدها را ست کنید. به احتمال زیاد مشکل شما برطرف خواهد شد. در غیر این صورت با کارشناسان پشتیبانی ما در تماس باشید.
  4. سلام و عرض ادب،،از جوابهای خوب شما وقتی سیم شارژ کن باطری را قطع میکنم کرکره عمل نمیکند،علت چیست،؟
    • سلام و روزتون بخیر. اکثر موتورهای ساید کرکره برقی از نوع DC هستند و برای تبدیل برق 220 ولت به 24 ولت از باتری یا همون UPS استفاده میکنند و دائما برق رو از باتری میگیند. حال با خراب شدن پک باتری یا قطع کردن سیم شارژ کن جریان برق موتور کرکره قطع خواهد شد و عمل نمی کند.
  5. درودبر شما کرکره برقی چرا پیش از حد پایین میره و باید با ریموت کنترول حد را انجام داد جای آچار آلن هم چرخوندم قسمت بالا را میشه حد اندازه را کنترول کرد ولی قسمت آلن پایین را هرچقدر میخونم حرز میچرخه تعمیر نمیکنه فقط باکنترول باید پایین حد را کنترول کرد علت وراهکارش چیه ممنون میشم جواب بدین
    • سلام. به احتمال زیاد میکروسوئیچ کرکره برقی شما از تنظیم خارج شده است و با توجه به شرایط و محل نصب کرکره باید مجدد تنظیم شود. با کارشناسان نصب و پشتیبانی ما در تماس باشید. 02188808111
  6. سلام کرکره برقی در حین بالا رفتن در حد بالا توقف نمیکنه و در حد بالا شروع به پایین آمدن می‌کنه که برای ایستادن باید کلید توقف ریموت رو بزنیم برای رفع مشکل چکار باید کرد؟
    • سلام. به احتمال زیاد مشکل کرکره برقی شما از چشمی و میکروسوئیچ می باشد. برای بررسی بیشتر توسط کارشناس، با واحد سروس و تعمیرات ما در تماس باشید. 02188808111
  7. درود وقت بخیر.پارکینگ ما درب کرکره ای هستش باموتور توبلار که پارکینگ مسقف نیست ولی سایبان روز در هست.جدیدا بعلت سرد شدن هوای شاهین شهر،صبح میزنیم موتور صدامیده ولی شاید سی ثانیه بعد زورمیزنه بالامیره و پایین اومدنش هم همینطور.ولی ظهر خوبه یا غروب اینجور میشه.میشه راهنمایی کنید.سپاس
    • سلام. ایراد کرکره برقی شما میتواند به دلیل تاثیرات سرمای شدید هوا برروی موتور کرکره یا نزدیک شدن عمر موتور کرکره برقی به روزهای پایانی باشد. در حالت اول برای گرمتر نگه داشتن موتور کرکره کافی است چند ردیف به تیغه های کرکره برقی اضافه کنید تا با پیچیدن تیغه های اضافی دور شفت به گرم نگه داشتن موتور کمکم کنید. البته برای بررسی بیشتر پیشنهاد میکنیم از کارشناسان تعمیر و خدمات کرکره برقی کمک بگیرید.
      • درود و سپاس از شمابابت راهنمایتون.واقعاممنونم از مطالب خوبتون و جواب دادن به سوالات خداوندبهتون سلامتی و طول عمر و رزق فراوان عطاکند💐🙏
  8. سلام ،درب کرکره ای با دکمه های روی برد بالا و پایین میشه ولی با ریموت ها نه! ریموتها هر دو سالم و باطری دارند؟!
    • سلام. به احتمال زیاد ریموت ها از حالت ست شدن با گیرنده و برد کرکره خارج شده و مجدد باید کد ها ست شوند. برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و خدمات درتماس باشید.
  9. در صورت بروز مشکل بالا نرفتن کرکره، آیا روشی برای باز کردن دستی آن وجود دارد؟
    • بله، بیشتر کرکره‌های برقی دارای یک گزینه برای باز کردن دستی هستند، معمولاً از طریق یک مکانیزم دسته هندلی، قلاب دستی یا زنجیر خلاص کن که به شما اجازه می‌دهد کرکره را در مواقع اضطراری بالا ببرید.
  10. چگونه می‌توانم تشخیص دهم که مشکل بالا نرفتن کرکره از موتور است یا نه؟
    • برای تشخیص این موضوع، بررسی کنید که آیا موتور هنگام تلاش برای بالا بردن کرکره صدایی ایجاد می‌کند یا نه. همچنین می‌توانید اتصالات و سیم‌کشی موتور را چک کنید تا ببینید آیا آسیب دیده‌اند یا خیر.
    • بله، نوسانات برق می‌تواند بر سیستم‌های الکترونیکی کرکره تأثیر بگذارد و باعث ایجاد مشکلاتی مانند بالا نرفتن آن شود. این موضوع به ویژه در صورت نبودن محافظ مناسب برای برد الکترونیکی مهم است.
    • در برخی موارد، بله. اتصالات سست، تنظیم مجدد کنترل از راه دور، و چک کردن موتور می‌توانند توسط شما انجام شوند. با این حال، برای مشکلات پیچیده‌تر مانند خرابی موتور یا مشکلات الکترونیکی، بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک گرفته شود.
    • علت‌های متداول شامل خرابی موتور، اتصالات الکتریکی نامناسب، تنظیمات نادرست کنترل از راه دور یا برد، مشکلات مکانیکی مانند گیر کردن قطعات، و مشکلات سنسورها است.
  11. سلام. در صورتی که درب بالا نیامد و راهی برای ورود به مغازه نداشته باشیم باید چیکار کرد.؟ با تشکر
  12. سلام تیغه های درب کرکره پارکینگ ما هر چند وقت یکبار به چپ و راست جابجا می‌شود و باعث گیر کردن درب میشه باید چکار کرد که ثابت بمونند
    • سلام. موارد این چنینی معمولا به دلیل عدم دقت کافی در نصب اولیه کرکره برقی و تراز نبودن اجزای آن باز می گردد. برای راهنمایی بیشتر با واحد خدمات و پشتیبانی ما در تماس باشید. 02188808111
  13. سلام کرکره برقی مابا بابالابردستی بالا میره ولی پایینش کارنمیکنه بایدیابازنجیربیارم پایین یاریموت.لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاس
  14. سلام و عرض ادب، بعضی مواقع کرکره خود بخود بالا میرود خواستم ببینم مشکل از کجاست و اینکه بفرمایید چیکار باید کرد
    • سلام 1- احتمال دارد ریموت کرکره با همسایه اطراف شما هم فرکانس شده باشد. 2- ممکن است برد یا رسیور کرکره به مشکل بر خورده باشد.
  15. سلام.اگر کرکره به مدت یک شبانه روز بالا باشه خراب میشه؟ الان پایین نمیاد.ازچیه؟
    • سلام مدت زمان طولانی کرکره باز یا بسته باشه دلیل بر خرابی نخواهد شد. پیشنهاد می کنیم از تکنسین برای بررسی بیشتر کمک بگیرید.
      • سلام وقت بخیر کرکره برقی فقط به سمت پایین میاره و به سمت بالا کار نمیکنه ممنونم راهنمایی کنید
  16. درب کرکره برقی، وقتی بازمی شود، بلافاصله فرمان بسته شدن را نمی گره اما بعد از دو سه دقیقه می گیره وبرعکس وقتی بسته می شود فرمان بازشدن را دوسه دقیقه بعد قبول میکنه. یعنی برای هرفرمان جدید مدت دو دقیقه باید صبر کنم تا فرمان بعدی را بگیره.لطفا راهنمائی فرمائید.
  17. سلام خسته نباشید ریموت کرکره کار نمیکنه با یه ریموت دیکه باز کردیم الان رسیورشم لرن عمل نمیکنه کرکره دیکه پایین بالا نمیشه چیکار باید کرد؟
  18. سلام وقت بخیر من ریموت رو با روش لرن کپی کردم اما تمام فرمان ها (بالا رفتن ، پایین امدن و توقف ) فقط با دکمه a ریموت انجام میشه وبقیه دکمه ها کار نمیکنه مشکل از چیه؟
    • سلام بالای موتور درب پلاستکی هست با ۴ عدد پیچ چهاسو بسته شده اونها رو باز کن کل سیم کشی موتور اونجا نگاه کنی یه جا فیوزی داره اکثرا به سیاه دوطرفش یه سیم داره خود جا فیوز پیچی هست باز کن یه فیوز شیشه ای ۵ آمپر داره اکه سوخته باشه عوض کن تمام در ضمن اول سیم برق موتور را قطع کن اکه به پریز برق وصل در بیآر بعد موفق باشی
  19. سلام موتور درب کرکره ای ما از نوع ساید میباشد موتور تا زمانی که دکمه بالا یا پایین ریموت فشرده میشه کار میکنه زمانی که دست از ریموت بر میداری موتور کار نمیکنه
  20. سلام درب برقی ساختمانمان یهویی از کار افتاد و بلا و پایین نمیشودولی موتور روشن میشود و صدای می دهددلیلش چیه
  21. با سلام و عرض خسته نباشید درب پارکینگ منزل ما بصورت کر کره می باشد در موقع پایین امدن تا یک فاصله ای حدود ۲۰ سانت یکدفعه خلاص میشه و میاد پایین میشه بفرمایید علت چیه ممنون میشم راهنمایی بفر مایید
  22. سلام موتور درب کرکره ای ما از نوع ساید میباشد موتور تا زمانی که دکمه بالا یا پایین ریموت فشرده میشه کار میکنه زمانی که دست از ریموت بر میداری موتور کار نمیکنه
  23. درود. وقتتون بخیر. کرکره ما طولی تقریبا بالای ۴ متر داره.وهنگام بالا رفتن به بقل های ریل گیر میکنه و بالا نمیره.تیغه را با استفاده از یه اهرم از مسیر درگیری خارج میکنیم بصورت خیلی موقتی برطرف میشه اما بازم با این مشکل مواجه هستیم.خواستم بپرسم که مشکل از فرسودگی تیغه هاست یا اینکه چیز دیگه ایه.اگه مشکل از تیغه هاست هزینه تعویض هر کدوم ازتیغه ها چقدر میشه،ممنون میشم راهنمایی کنید.با سپاس
    • سلام برای اعلام هزینه ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در خصوص برای عدم جابجایی تیغه ها نیاز به کپس دارید که مانع حرکت می شود. لطفا در واتس آپ فیلم و عکس برای ما ارسال نمایید.
    • سلام درب برقی ساختمانمان یهویی از کار افتاد و بلا و پایین نمی افتد موتور روشن میشود و صدای می دهد
      • سلام موتور درب کرکره ای ما از نوع ساید میباشد موتور تا زمانی که دکمه بالا یا پایین ریموت فشرده میشه کار میکنه زمانی که دست از ریموت بر میداری موتور کار نمیکنه
        • سلام. برای راهنمایی و رفع ایراد کرکره برقی با کارشناسان ما در تماس باشید. 02188808111
    • سلام خسته نباشید. کرکره فروشگاه ما بعد باز شدن تا انتها شروع میکنه به بوق زدن.گاهی تک میزنه بعضی دفعه ها همبهصورت ممتد چهار یا پنج بار. علتش چیه؟
      • سلام وقت بخیر لطفا با شمارع تلفن 02188808111 تماس گرفته و در رفع مشکل پیش آمده با واحد خدمات و پشتیبانی مشاوره بگیرید.
        • سلام کرکره برقی uops داره تو پایین اومدن ایراد داره هر کجا دلش میخواد می استه دوباره میزنی میاد دوباره گیر میکنه لطف راهنمایی بفرمایید ممنون
          • سلام. برای رفع ایراد کرکره برقی با واحد خدمات در تماس باشید. با تشکر
  24. سلام. کرکره برقی ما بعد از پایین آمدن و بعد از چند ثانیه خود به خود بالا می رود. البته با یکی از ریموت ها این مشکل را دارد. خرابی از کرکره است یا ریموت؟ممنون میشم پاسخ بدین.
  25. با سلام.وقتی دکمه توقف رو میزنم کرکره بجای اینکه متوقف بشه با سرعت خیلی زیاد به سمت پایین حرکت میکنه و با فشار به زمین میخوره.در ضمن برق هم که قطع میشه اگه کرکره بالا باشه با سرعت وحشتناکی میاد به سمت پایین.لطفا راهنمایی کنید.
    • سلام چرخ دنده موتور شما با مشکل مواجه شده و باید تعمیر شود. البته اگر موتور کرکره برقی از نوع تیوبلار باشد می بایست تعویض بشود.
      • ممنون از راهنماییتون.من چون تهران نیستم که مزاحمتون بشم میخواستم بپرسم اگه بخوام چرخ دنده هاشو تعویض کنم چقدر هزینه برمیداره؟
        • برای استعلام قیمت لطفا با تلفن 02188808111 تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی کنند.
  26. سلام درب ما تا نصف بالا می ره وموقع پایین آمدن هم بعد از رسیدن در به کف موتور خاموش نمی شه
  27. باسلام و احترام کرکره برقی ما بعد از بالا رفتن ایست نمیکند و خودبخود بسته می شود. لطفا راهنمایی فرمایید باسپاس
    • سلام تایمر اتوماتیک فعال هست و باید غیر فعال بشه و بصورت مجدد تنظیمات صورت بگیرد.
    • سلام من دیروز ریموت زدم کرکره رفت بالا.متوجه شدم ازش ساچمه میریزه.جریانش چیه؟وقتی هم که میره بالا تیکه تیکه میره .گیر پیدا کرده
    • سلام لطفا برای شرح مشکل دقیق تر و بررسی بهتر با کارشناسان پشتیبانی ما در تماس باشید. درباره مشکلی که فرمودید خیلی کلی و نیاز به اطلاعات بیشتر است.
      • سلام درب رولاپ بالاست ریموت که می زنی پایین می یاد خود به خود بالا میره و ریموت جهت قطع کردن عمل نمیکنه
  28. با سلام کرکره برقی منزل من موتور توبلار داره امروز خواستم بالا بدم نرفت ولی به راحتی پایین میاد علتش چی میتونه باشه و آیا قابل تعمیر هست و ارزش تعمیر داره یا یک موتر نو بگیرم؟ متاسفانه 3 سال نشده خراب شده ممنون میشم پاسخ بدید.
    • سلام متاسفانه موتور کرکره شما دچار مشکل شده و باید تعمیر شود. درصورت عدم تعمیر مجبور به تعویض موتور کرکره هستید و پیشنهاد می کنیم ابتدا با کارشناس و تکنسین فنی ما مشاوره بگیرید و میزان خرابی و شدت آسیبی که به موتور کرکره آمده است را بررسی نمایید سپس اقدام به تعویض کنید.
  29. سلام، چند روز پیش متاسفانه بعد از کد دادن به ریموت مشکلی در باز و بسته شدن درب ایجاد گردید به اینصورت که درب هنگام باز و بسته شدن در نیمه راه خود به خود می ایستد و باید مجددا دکمه باز یا بسته را فشار داده تا روند باز و بسته شدن تکمیل گردد. از چند نفر سوال کردم همگی بر این عقیده بودن که تایمر زمان باز یا بسته شدن درب از حالت تنظیم خارج شده است. متاسفانه برد درب از نوع بسیار ساده می باشد و تنها یک دکمه که برای کد دهی استفاده می شود بر روی برد درب موجود می باشد. با توجه به شرایط بالا شما چه روشی را برای تنظیم تایمر درب پیشنهاد می فرمایید. ممنون میشم از راهنمائیتون
    • سلام تایمر موتور بهم خورده و می بایست دوباره تایم و زمانبندی را ست نمایید. می توانید با ارسال عکس از تابلو فرمان و ارتباط با بخش پشتیبانی و تعمیرات مشکل را برطرف نمایید.
      • سلام مشکل درابه برقی ما اینە کە وقتی بستە میشە تا با ریموت قطع نکنی قطع نمیشه و هی زور میکنه
        • سلام درب رولاپ بالاست ریموت که می زنی پایین می یاد خود به خود بالا میره و ریموت جهت قطع کردن عمل نمیکنه
  30. سلام خسته نباشید ریموت کرکره که میزنم رله موتور ac فعال میشه میچسبه ولی موتور کار نمیکنه مشکل از چیه همه چی چک کردم خازن اتصال سیم ها ممنون میشم راهنماییم کنید
    • سلام احتمالا رله خود تابلو فرمان مشکل دارد و ممکن است سیم موتور قطعی داشته باشد.
  31. سلام کرکره ما اصلا باز نمیشه بسته موندا مشکلش از چیه .هر دو ریموت رو امتحان کردیم باز نمیشه
    • سلام لطفا با شماره های درج شده تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنیم
    • با سلام. کرکره ما از نوع ساید هست ، وقتی دکمه توقف رو میزنم ک در نیمه باز بمونه ، کرکره به جای اینکه همون جا توقف کنه آروم ب سمت پایین میاد تا به زمین برسه و توقف کنه . هر بار که اینجوری میشه زنجیر رو که یه کم میکشم مشکل حل میشه اما بعد از چند بار بالا پایین کردن دوباره همون میشه . مشکل از کجاست ؟
      • سلاام. برای رفع ایراد و اطلاعات بیشتر با واحد خدمات ما در تماس باشید. 02188808111
  32. سلام کرکره برقی ما بعد از زدن ریموت حدود۵دقیقه بعد عمل میکند و بازو بسته میشود مشکل از کجاس
    • سلام احتمالا مشکل از رله و بُرد تابلو فرمان است و باید دقیق تر بررسی شود.
  33. سلام خسته نباشید درب کرکره قطع نمیکرد ب صورتی ک کلا برعکس میشه کرکره و از اونطرف میاد پایین علتش چیه
    • سلام برای راهنمایی می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشکل برطرف کنید.
  34. کرکره برقیمون خیلی زود به زود خراب میشه و همش گیر داره. باید تعویضش کنیم؟
    • بهتر است عکس و فیلم از کرکره خود تهیه کنید و برای ما ارسال نمایید و نسبت به نیاز شما اقدام لازم صورت بگیرد.
  35. خراب شدن کرکره اتوماتیک موردیه که خیلی باهاش برخورد می کنیم. قویترین تکنسینها در زمینه تعمیر کرکره اتوماتیک در آتی در فعالیت دارن
  36. یه سوال داشتم. ریموت کرکره برقی ما به صورت مداوم به مشکل برمی خوره و دکمه هاش اجرا نمی کنه. این عادیه؟
  37. در مورد رفع عیب کرکره برقی خیلی توضیحاتتون خوب بود. ولی قطعا برای تعمیر باید مزاحم خودتون بشیم. چون کار فوق العاده تخصصیه.
  38. توی همه ایام هفته سرویس دهی برای تعمیر کرکره برقی دارین؟ ساعت کاریتون چنده؟
    • سلام ، بله مشکلی برای سرویس دهی در طول شبانه روز وجود ندارد. با همکاران فنی ما در ارتباط باشید.
  39. بعضی از محصولات سایت ناموجود بود. اگه اونا هم شارژ بشه عالیه و میشه گفت کاملترین فروشگاه در زمینه درب ویراق آلات مربوط به دربه.
  40. سلام کرکره برقی با فشار دست حدود نیم متر بالا میرود. علت چیست آیا طبیعی هست؟ با این روش دزد به خانه ما زد.
  41. هزینه تعمیر کرکره برقی حدودا چقدر میشه؟ فنر کرکره مشکل پیدا کرده
    • هزینه ها شامل موارد گوناگونی هستند ، لطفا با کارشناس فنی در ارتباط باشید و علت خرابی کرکره هم بیان کنید. هزینه را به شما اعلام می کنند.
  42. کرکره برقی ما تا وسطاش خوب بالا میاد. ولی از وسط به بعد خیلی کند بالا میره. میشه راهنماییم کنین چیکارش کنم؟
        • شرایط کرکره برقی مغازه شما باید در محل و به صورت دقیق بررسی شود. به هر حال این احتمال وجود دارد دیپ سوئیچ های کنترلی بر روی برد اصلی به مشکل خورده باشند. برای رفع ایراد کرکره با کارشناسان سرویس و پشتیبانی ما در تماس باشید. 02188808111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی