آتی دُر، تعمیرات تخصصی درب ریلی پارکینگی

اگر نیاز به تعمیرکار حرفه ای انواع درب های اتوماتیک ریلی پارکینگی و تعمیرات درب آهنی ریلی دارید، با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت مشکل شما را برطرف نماییم!

تعمیر درب ریلی 2

خدمات و تعمیر درب ریلی پارکینگ آتی دُر

امروزه استفاده از درب‌ اتوماتیک پارکینگی در بسیاری از مناطق مسکونی و اماکن تجاری و اداری بسیار گسترش پیدا کرده است. همان‌طور که می‌دانید درب‌های اتوماتیک پارکینگی دارای انواع گوناگونی هستند که در این میان استفاده از درب‌های ریلی پارکینگی نیز بسیار متداول بوده و به دلیل کاربرد و مزایایی که دارند از جمله امکان تردد نامحدود، سرعت بالا، عملکرد آسان، داشتن حداقل صدا و حداکثر قدرت، این نوع درب‌ها مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند.

فرم درخواست آنلاین خدمات آتی‌ دُر 

چرا آتی در؟
گارانتی خدمات
گارانتی خدمات

تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی است. با خیال راحت اعتماد کنید.

سرعت در ارائه خدمات
سرعت در ارائه خدمات

مراجعه کارشناس فنی در سریعترین زمان ممکن پس از اولین تماس.

اولویت با تعمیر قطعات
اولویت با تعمیر قطعات

تنها در صورتیکه امکان تعمیر وجود نداشته باشد، قطعه تعویض می شود.

هزینه منصفانه
هزینه منصفانه

با استفاده از تعمیرکاران مجرب و با تجربه، هزینه های تعمیر را به حداقل می رسانیم.

تعمیر درب ریلی

با توجه به اینکه تعمیر درب ریلی پارکینگ کاری بسیار تخصصی و کاملاً حرفه‌ای است، شما عزیزان با مشاهده هرگونه ایراد و مشکلی در نحوه باز و بسته شدن درب ریلی پارکینگ، می توانید با بخش تعمیرات آتی دُر در تماس باشید و با همراهی تعمیرکار ماهر و کاربلد ما مشکل را بررسی و آن را برطرف نماید.

سرویس و خدمات: 88808111

در آتی دُر انواع تعمیرات درب ریلی پارکینگی برندهای مختلف همراه با قطعات اصلی و ضمانتنامه رسمی انجام میگردد. این واقعیت را بپذیرید که با استفاده از خدمات تعمیرکارآتی دُر تا 80% در هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی صرفه جویی خواهید نمود.

تعمیرکار درب ریلی آهنی پارکینگی چه زمانی مراجعه می کند؟

زمان مراجعه تعمیرکار درب ریلی پارکینگ توسط شما تعیین می شود و با توجه به اینکه نزدیکترین تکنسین با تجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در سریعترین زمان برای شما فراهم می گردد.

برای رفع هر یک از مشکلات و تعمیر درب ریلی چه کنیم؟

  1. بررسی اتصالات و یراق آلات درب ریلی
  2. رفع موانع در مسیر حرکت درب ریلی
  3. تعویض باطری ریموت
  4. بررسی کلید خلاص
  5. بررسی فیوز وقتی زدن ریموت درب ریلی را باز نمی‌کند
  6. بررسی عملکرد جک درب ریلی

برای درخواست تعمیرکار درب ریلی با کجا تماس بگیریم؟

آتی در سالهاست که یکی از پیشروترین مجموعه‌ها در زمینه تولید، نصب و تعمیر انواع درب‌های ریلی و آهنی، درب اتوماتیک برقی ، کرکره برقی و … است. این مجموعه با در اختیار داشتن یک تیم مجرب، متشکل از بهترین و کارکشته‌ ترین تعمیرکاران و تکنسین‌ های انواع درب، در خدمت شماست.

کافی است به‌محض بروز مشکل با کارشناسان فنی تماس بگیرید و با شرح مختصر از مشکلی که برای درب ریلی شما رخ داده، از ما بخواهید در اسرع وقت یک تعمیرکار خبره برای شما اعزام کنیم.

تعمیرات درب ریلی

با اعزام بهترین تعمیرکار فقط چند کلیک فاصله دارید …

چگونه متوجه شویم درب ریلی پارکینگی نیاز به تعمیر دارد؟

می‌توانید با بررسی نحوه عملکرد درب ریلی پارکینگ متوجه شوید که آیا درب ریلی نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟ بنابراین چنانچه مشاهده نمودید:

  • درب ریلی حرکت روان و راحتی ندارد و با فشار باید حرکت کند.
  • چرخ و قرقره و ریل درب خوردگی و زنگ زدگی دارد و باعث شده درب از مسیر خود خارج شود.
  • درب ریلی پارکینگ به‌صورت خودبه‌خودی باز و بسته می‌شود.
  • یا باز شده و دیگر بسته نمی‌شود.
  • یا اینکه به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌توانید حتی با ریموت کنترل درب ریلی را باز یا بسته نمایید.

به طور حتم می‌توان گفت درب ریلی پارکینگی یا قطعات آن نیاز به تعمیر داشته و شما حتماً باید برای برطرف نمودن مشکلات به وجود آمده، از تعمیرکار متخصص ما کمک بگیرید.

تعمیر درب ریلی پارکینک 3

رایج‌ ترین مشکلات درب‌ ریلی پارکینگی کدام‌ اند؟

درب‌ های ریلی پارکینگی ممکن به دلیل بروز یکی از مشکلات زیر دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر داشته باشند:

  • ریموت کنترل به درستی عمل نکند.

به‌ خوبی می‌ دانید که چنانچه ریموت کنترل درست کار نکند، عملکرد درب ریلی پارکینگ دچار مشکل شده و نمی‌تواند باز و بسته شود. اگر مشاهده کردید ریموت کنترل به‌خوبی کار نمی‌کند در ابتدا باتری آن را بررسی کنید؛ اگر باتری ریموت کنترل تمام شده بود بلافاصله باتری کهنه را با نو تعویض نمایید. اما درصورتی‌که باتری سالم بود، احتمالاً قطعات داخلی ریموت کنترل دچار ایراد شده است و شما باید برای برطرف کردن مشکل به یک تعمیرکار باتجربه مراجعه کنید.

 برای تعمیر انواع ریموت درب برقی ، به تکنسین های آتی در می توانید در ارتباط باشید.

  • عملکرد سنسور ایمنی درب مختل شده باشد.

در صورتی که ریموت کنترل مشکلی نداشت، اکنون نوبت آن است که سنسور ایمنی را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است قطع ارتباط بین ریموت کنترل و سنسور ایمنی باعث شده باشد که عملکرد درب ریلی دچار مشکل شود. شاید مانعی بر سر راه سنسور ایمنی قرار گرفته باشد که شما می‌توانید به‌راحتی با برداشتن مانع از سر راه سنسور ایمنی، اختلال به وجود آمده در عملکرد آن را برطرف کنید. اما اگر غیر از این بود شاید سنسور ایمنی دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

پس در نظر داشته باشید که در صورت بروز مشکلات تخصصی در نحوه کارکرد سنسور ایمنی که باعث خوب عمل نکردن درب ریلی پارکینگ می‌شود، حتماً با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید و به‌هیچ‌عنوان شخصاً اقدام به تعمیر این قطعات نکنید، چراکه تعمیر درب ریلی پارکینگی”Slide Gate Service” و تعمیر یا تعویض قطعات آن کاری بسیار تخصصی است.

از هزینه مداوم و زیاد تعمیر درب ریلی پارکینگی خسته شده اید و دنبال خدمات با کیفیت و کم هزینه هستید؟  همین حالا وقتشه، با بهترین ها در تماس باشید.

موتور دستگاه از کار افتاده باشد.

یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوطه به درب‌های ریلی پارکینگی از کار افتادن موتور آنها است که این مشکل تأثیر به سزایی در عملکرد این نوع درب‌ها خواهد داشت و مانع از باز یا بسته شدن آنها می‌شود.

ممکن است موتور درب ریلی پارکینگی به دلایلی مانند قطع شدن یک سیم، اشکال در استاتور، خشک شدن بلبرینگ‌  ها یا ایراد در گیربکس‌ها دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

اگر مشاهده کردید موتور دستگاه از کار افتاده یا داغ شده یا سروصدای زیادی از آن بلند می‌شود، مطمئناً این قطعه دچار مشکل شده است؛ لذا با توجه به اینکه تشخیص و عیب‌یابی مشکل در موتور درب ریلی پارکینگی نیاز به تجهیزات و ابزارهای تخصصی دارد و همچنین بررسی کارکرد موتور و تشخیص صحت و درستی آن به مهارت و تخصص زیادی نیازمند است، بنابراین بهترین و اصولی‌ترین راهکار این است که در صورت مشاهده هرکدام از موارد بیان شده در موتور درب ریلی پارکینگ، شما عزیزان بلافاصله با یک تعمیرکار درب ریلی پارکینگ خبره و کاربلد تماس بگیرید تا او مشکل به وجود آمده را برطرف نمایید.

قطعات درب ریلی پارکینگ

  • کلید خلاص کن درب بیرون زده باشد یا محور آن خم شده باشد.
  • برد درب ریلی به دلیل وارد شدن ضربه دچار آسیب و خرابی شده باشد.
  • تنظیمات مدار فرمان به هم خورده و همچنین مدار شکسته شده باشد.
  • در عملکرد فرستنده درب ریلی پارکینگ مشکل به وجود آمده باشد.
  • درب ریلی به‌درستی تراز نشده باشد.
  • هرز شدن ریل‌ها، گیر کردن دنده‌ها، خراب شدن یا شکستن چرخ‌ها و آهنرباهای درب ریلی که نیاز به تعمیر دارند.
  • سنسور چشمی درب ریلی پارکینگی خراب شده باشد.
  • سیستم برق درب ریلی از کار بیفتد.

اینها نمونه‌هایی از مشکلات و ایرادهای به وجود آمده برای درب‌های ریلی پارکینگی بود که برای شما عزیزان آنها را بیان نمودیم. اما توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت مشاهده هرگونه از این موارد به‌منظور تعمیر درب ریلی پارکینگ و همچنین تعمیر یا تعویض قطعات آن حتماً با یک تعمیرکار ماهر تماس بگیرید، چراکه تعمیر، عیب‌یابی و تشخیص مشکل در انواع درب‌های ریلی پارکینگی و همچنین قطعات و یراق‌ آلات درب ریلی پارکینگ آن کاری بسیار پیچیده و تخصصی است.

در ضمن بیان این نکته بسیار ضروری و مهم است که شما عزیزان باید بلافاصله بعد از ایجاد مشکلات بیان شده اقدام به تعمیر درب پارکینگی ریلی نمایید چراکه کوچک‌ترین سهل‌انگاری شما باعث می‌شود عمر مفید درب و قطعات آن کاهش یابد.

سرویس و خدمات آتی دُر

1 %
رضایت مشتریان
1 %
تامین تجهیزات
1 %
گارانتی تعمیرات

در کنارتان هستیم: 88808111

چرا تعمیرکاران شرکت آتی در؟

  • از تخصص و مهارت تعمیرکاران و متخصصان شرکت آتی در بهره‌مند شوید چراکه این شرکت افراد متخصص و خبره را در تیم خود قرار داده است تا عیب‌یابی، تشخیص و تعمیر انواع درب‌ اتوماتیک از جمله درب‌های ریلی پارکینگی را به‌صورت اصولی انجام دهند. تمام تعمیرکاران شرکت آتی در دوره‌های آموزشی تعمیر و عیب‌ یابی انواع درب‌ ریلی اتوماتیک را گذرانده‌اند و در امر تعمیر و عیب‌یابی بسیار ماهر و حرفه‌ای هستند.
    مطمئن باشید که با یکبار تماس با این شرکت از خدمات عالی این مجموعه در زمینه تعمیر و عیب‌یابی درب‌های ریلی پارکینگی بهره‌مند خواهید شد چراکه این مجموعه از بهترین قطعات درب ریلی پارکینگ و یراق‌ آلات به‌منظور تعمیرات درب ریلی پارکینگی استفاده می‌کند.

    شرکت آتی در با بیش از 18 سال سابقه در امر نصب و راه‌اندازی و همچنین تعمیر و عیب‌یابی انواع مختلف درب‌های اتوماتیک توانسته خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهد. هدف آتی دُر فقط و فقط رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت به آنها است.

تعمیرات درب اهن ریلی

2 دیدگاه

    • برای تعویض یراق آلات درب و تعمیر درب ریلی پارکینگ در اصفهان با ما در ارتباط باشید تا شما راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی