انواع قفل کرکره برقی

بهترین راه برای افزایش امنیت کرکره اتوماتیک استفاده از قفل کرکره برقی

اکثر افراد برای زیباسازی محل زندگی و کسب کار و همچنین افزایش امنیت از کرکره برقی استفاده می‌کنند. این مدل از کرکره‌ها با داشتن قابلیت‌های منحصر به فرد، آسایش، امنیت و اطمینان خاطر را برای مصرف کننده به همراه دارند. علاوه بر این افزودن یک سری آپشن به کرکره برقی سبب دو چندان شدن امنیت این محصول پرکاربرد می‌شود.

یکی از این آپشن ها قفل کرکره برقی است؛ با نصب قفل کرکره برقی مغازه و قفل کرکره برقی پارکینگ می‌توانید از ورود هرگونه افراد ناشناس و سارق به محیط کار و محل زندگی جلوگیری کنید.

قفل کرکره برقی با توجه به ابعاد و اندازه مختلف درب‌های کرکره‌ای دارای تنوع زیادی است. درصورتی‌که قصد استفاده از قفل کرکره برقی پارکینگ و مغازه دارید؛ می‌بایست با آشنایی کامل و رعایت یک سری اصول نسبت به خرید و نصب قفل کرکره برقی مناسب اقدام کنید.

به همین جهت در این مقاله برای آشنایی بیشتر شما مصرف کننده گرامی به ارائه مطالبی در خصوص قفل کرکره برقی مغازه و پارکینگ پرداخته‌ایم. شما نیز می‌توانید با تحقیق و کنکاش در اینترنت و سایت‌های مختلف ضمن بررسی نظرات کاربران بر دانش خود در این زمینه بیفزایید.

قفل کرکره برقی مغازه
قفل کرکره برقی مغازه
قفل کرکره برقی پارکینگ

پیشنهاد آتی دُر : بررسی انواع کرکره برقی فولادی و گالوانیزه ضد سرقت را مطالعه کنید!

قفل کرکره برقی ریموت دار

یکی از بهترین نوع و مدل قفل کرکره برقی، قفل‌های ریموت دار هستند. با توجه به طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های خاص، این مدل از قفل کرکره کاربردهای فراوانی دارد. از بین موارد استفاده از قفل ریموت دار می‌توان به قفل کرکره برقی مغازه، قفل درب‌های مدیریتی، قفل واحدهای اداری و تجاری و قفل کرکره برقی پارکینگ اشاره کرد. این قفل‌ها از راه دور و به‌وسیله ریموت کنترل باز و بسته می‌شود. البته توجه داشته باشید که قیمت این دست از قفل‌ها معمولاً بیشتر از دیگر مدل‌های موجود در بازار است. بنابراین بر اساس نوع نیاز و میزان بودجه، نسبت به خرید این مدل از قفل کرکره برقی اقدام کنید.

قفل ریموت دار از بهترین نوع قفل کرکره برقی به شما می‌رود. این نوع از قفل‌ها نه‌تنها بر روی درب برقی رول آپ بلکه بر روی درب‌های معمولی هم نصب می‌شوند.

مزایای استفاده از قفل کرکره برقی ریموت دار

استفاده از این دست قفل‌ها مزایای زیادی به همراه دارد. در این بخش به دو مورد از مهمترین این مزایا اشاره می‌کنیم:

– سهولت در باز و بسته شدن قفل

به دلیل اینکه قفل‌های ریموت دار به‌وسیله ریموت و تنها با زدن یک دکمه از راه دور باز و بسته می‌شوند، سبب آسایش و راحتی افراد می‌شوند. البته بعد از باز و بسته کردن کلید دقت کنید که ریموت کرکره برقی کار خود را به درستی انجام داده باشد. زیرا به دلیل مشکل فنی یا تمام شدن باتری ریموت ممکن است قفل باز و بسته نشود.

قفل کرکره برقی مغازه و فروشگاه

قفل کرکره برقی مغازه و فروشگاه

افزایش امنیت کرکره برقی

از آنجایی که کرکره برقی از راه دور و به‌وسیله ریموت کنترل باز و بسته می‌شود؛ استفاده از قفل کرکره ریموت دار نیز سبب افزایش امنیت مغازه و پارکینگ می‌گردد. به عبارت دیگر یکی از عوامل مؤثر در افزایش امنیت پارکینگ و مغازه، استفاده از قفل کرکره برقی است.

اجزای تشکیل دهنده قفل برقی

– مدار فرمان

به طور کلی مدار فرمان یکی از اجزای اصلی و مهم قفل کرکره برقی مغازه و پارکینگ محسوب می‌شود. نحوه عملکرد مدار فرمان بدین صورت است که با دریافت فرمان از ریموت، دستور باز و بسته کردن قفل را اجرا می‌کند.

– ریموت

این قسمت با کنترل از راه دور قفل برقی باعث راحت شدن کار و کنترل سریع قفل برقی می‌شود. ریموت با تعریف یک سری کد مخصوص سبب شده تا ریموت و قفل برقی به یکدیگری متصل شده و با فشردن یک کلید قفل کرکره برقی باز و بسته شود.

– لامپ چشمک زن

لامپ چشمک زن یا فلاشر در هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی روشن شده و دیگران را مطلع می‌کند. این لامپ بیشتر در سیستم قفل کرکره برقی پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

– جا قفلی

این قطعه معمولاً از آلیاژ استیل ساخته شده و کاملاً مسطح است. جاقفلی ها به شکل L بوده و به صورت جفت مورد استفاده قرار می‌گیرند. بدین صورت که یکی از این قطعات استیل به پروفیل و شاسی کرکره برقی متصل شده و قطعه دیگر به تیغه انتهایی کرکره متصل می‌شود. زمانی که قفل درون جا قفلی قرار می‌گیرد، به هیچ عنوان کرکره اتوماتیک بالا و پایین نمی‌شود.

قفل و سیلندر کرکره برقی
قفل و سیلندر کرکره برقی

انواع قفل کرکره برقی ریموت دار

به طور کلی قفل کرکره برقی ریموت دار در انواع و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. در این بخش مدل‌های مختلف این قفل برقی را بررسی می‌کنیم.

1- قفل برقی ریموتی مقابل

معمولاً برای درب اتاق مدیران ادارات، مؤسسات و شرکت‌ها از قفل برقی ریموتی مقابل استفاده می‌شود. این قبیل قفل‌ها برای جلوگیری از بی‌نظمی و عبور و مرور برنامه ریزی شده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قفل‌ها خیلی کم روی کرکره برقی نصب می‌شود و بیشترین میزان استفاده در اماکن اداری و شرکت‌ها را به خود اختصاص داده است. از همه مهم‌تر این مدل از قفل با قابلیت کنترل از راه دور (باز و بسته کردن درب) توسط منشی و مسئول دفتر مدیر، سبب رضایت بیشتر مصرف کنندگان شده است. تا جایی که امروزه شاهد افزایش حجم تقاضای این مدل از قفل برقی در بازار هستیم.

2- قفل برقی ریموتی کله گاوی

قفل ریموتی کله گاوی یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین قفل کرکره برقی است. این در حالی است که این محصول با قابلیت نصب بر روی انواع کرکره برقی تاکنون توانسته نیاز اکثر مصرف کنندگان را برطرف سازد. علاوه بر این قفل‌های کله گاوی توسط کلید و آیفون باز می‌شوند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای مصارف خانگی هستند. اما این مدل از قفل ریموتی اغلب بر روی درب‌های آهنی و کرکره برقی پارکینگ نصب می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال قفل کرکره برقی پارکینگ هستید، حتماً از قفل برقی ریموتی کله گاوی استفاده کنید. زیرا این محصول با کیفیت و کارایی مناسب، امنیت پارکینگ شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. به طوری که دیگر هیچ نگرانی از بابت پارکینگ و وسایل درون آن نخواهید داشت.

3- قفل برقی ریموتی شفتی

این قفل برقی نسبت به قفل ریموت مقابل از امنیت بیشتری برخوردار است. همان‌گونه از نام این قفل پیداست، از یک شفت تشکیل شده و برای اماکنی که از نظر امنیتی بسیار حساس هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل‌های ریموتی علاوه بر امنیت بالا دارای ظاهری زیبا نیز هستند. به همین دلیل جلوه زیبایی به محیط می بخشد و برای استفاده در اماکن لوکس گزینه مناسبی هستند. علاوه بر این قفل‌های ریموتی شفتی به صورت توکار نصب می‌شوند و نیازی نیست طرح و رنگ قفل مطابق با محیط باشد.

قفل کرکره برقی ضد سرقت

قفل کرکره برقی ضد سرقت

نکته قابل توجه اینکه؛ قفل کرکره برقی ریموتی شفتی در مواقع اضطراری و بروز حوادث غیرمترقبه مانند قطع برق، زلزله و … به صورت خودکار باز می‌شود و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند.

4- قفل برقی ریموتی الکترومغناطیسی

قفل‌های ریموتی الکترومغناطیسی دارای ضریب امنیت بالایی هستند به همین دلیل یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین قفل‌ها به شمار می‌رود. این مدل از قفل برقی نیز در مواقع اضطراری به صوت خودکار باز می‌شود تا افراد به‌راحتی از محیط خارج شوند. ازلحاظ نصب نیز برخلاف مدل قبل به‌صورت روکار نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب این مدل از قفل کرکره برقی مغازه، سبب افزایش امنیت اماکن و آسایش بیشتر کسبه می‌شود.

پیشنهاد آتی دُر : آشنایی با انواع درب کرکره ‌ای ضد سرقت را مطالعه کنید!

قفل کرکره برقی مغازه
قفل کرکره برقی مغازه

جمع بندی

قفل کرکره برقی در انواع مختلف برای مصارف گوناگون طراحی و ساخته شده است. این قفل‌ها با طراحی منحصر به فرد و کارایی مناسب سبب افزایش امنیت و آسایش کاربر می‌شود. شما نیز می‌توانید با توجه به بودجه و نوع استفاده خود یکی از انواع قفل برقی را خریداری نموده و در محل موردنظر نصب کنید. از بین مصارف گوناگون قفل برقی می‌توان به قفل کرکره برقی مغازه و قفل کرکره برقی پارکینگ اشاره کرد که در سایت آتی یراق می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین نوع آن را پیدا و خریداری کنید.

6 دیدگاه

  1. سلام چطوری میتونیم این قفل هارو تهیه کنیم و اینکه نصب قفل ها با خودتون هست
    • بصورت آنلاین می توانید خرید ثبت کنید و در صورت نیاز نصب هم انجام می شود.
  2. چقدر خوبه که قفل های ریموتی شفتی در هنگام حادثه خودشون باز میشن این مورد خیلی عالیه
  3. قفل های برقی ریموت دار خیلی خوبه واقعا مورد پسند من بود کارایش هم عالیه
  4. سلام دکمه ریموت باز بسته شدن درب اگر برق نباشه کار نمیکنه درسته
  5. سلام قفل های ریموت دار یکی از بهترین قفل ها هستن و عالین واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی