بورس کرکره برقی در تهران

بورس کرکره برقی
بورس کرکره برقی

 

اگر هنوز هم برای خرید کرکره برقی برای مغازه یا مکان مورد نظرتان اقدام نکرده‌اید بهتر است به بورس کرکره برقی در تهران مراجعه کنید تا مزایای زیادی شامل حالتان شود. البته قبل از خرید به قیمت کرکره، جنس آن، کیفیت کرکره و برند آن‌ها توجه داشته باشید. توجه به اجزای کرکره مانند درب و بدنه کرکره اهمیت بالایی دارد.

بورس کرکره برقی در تهران کجاست
بورس کرکره برقی در تهران کجاست

اجزای کرکره برقی

بهتر است بدانید تولید کرکره برقی مراحل مختلف و پیچیده‌ای دارد برای آشنایی با این پروسه بهتر است به اجزای کرکره برقی توجه کنید.

درب و بدنه کرکره برقی: این قسمت را جنس‌های مختلفی می‌سازند که آلومینیوم پر استفاده‌ترین جنس برای ساختن کرکره برقی است. این جنس علاوه بر وزن سبکی که دارد، دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز هست. این خاصیت باعث شده تا فشار کم‌تری به موتور کرکره وارد شود.

بخش کشویی و ریلی کرکره برقی: این قسمت از کرکره در دو طرف آن قرار می‌گیرد که باعث می‌شود تا کرکره از ریل خارج نشده و دچار انحراف نشود. جنس قسمت ریلی را از فولاد می‌سازند.

موتور کرکره برقی: موتور کرکره برقی مهم‌ترین بخش آن است و به عبارتی قلب آن محسوب می‌شود و در نبود این قطعه عملا کرکره کار نمی‌کند. پراستفاده‌ترین نوع موتور این سازه توبولار و سنترال است. این موتور قابلیت کنترل از راه دور دارد. انتقال نیروی برق به واسطه اتصال گیربکس به قرقره کرکره انجام می‌گیرد.

بخش فنری کرکره: این فنرها وزن و نیروی کرکره را در جهت عکس خنثی کرده و باعث راحت باز و بسته شدن قرقره کرکره می‌شود.

ریموت کرکره برقی: ریموت که نام دیگر آن کنترل‍‌گر است در این کرکره ها کدگذاری می‌شوند و هر کرکره با ریموت مخصوص به خود می‌تواند باز یا بسته شود.

پیشنهاد آتی در:   آتی در، نمایندگی فروش و خدمات کرکره برقی در ایران

درخواست مشاوره خرید آتی در

مزیت کرکره برقی

بورس کرکره برقی در تهران ، این محصول را با کیفیت بالا تولید می‌کنند و دارای مزیت های زیر هستند.

با خرید کرکره برقی کار خود را بسیار راحت می‌کنید چرا که بدون اتلاف انرژی و وقت، فقط با فشردن یک دکمه به راحتی می‌توانید آن را باز و بسته کنید.

امنیت زیاد و مقاومت بالای کرکره برقی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که شما را به خرید آن ترغیب می‌کند. کرکره برقی در اثر ضربه شدید نیز مقاومت بسیار زیادی دارد به همین دلیل می‌توانید با توجه به این موضوع آن را با خیال آسوده تهیه کنید.

از طرفی این محصول طرح و رنگ متنوعی دارد و شما می‌توانید آن را با انواع نمای ساختمان هماهنگ کنید. همچنین با انتخاب بهترین طرح‌ها می‌توانید زیبایی خاصی به سازه مورد نظرتان ببخشید.

موارد مهم در از بورس کرکره برقی در تهران

فاکتورهایی وجود دارد که باعث می‌شود شما با توجه به آن‌ها از بهترین تولید کننده‌ها کرکره برقی را تهیه کنید.

  • قبل از تهیه این محصول از مرکز خرید انواع کرکره برقی در تهران بهتر است مهارت و توانایی افراد متخصص و مهندسی تولید این محصول را مورد ارزیابی قرار دهید. بی‌شک این شرکت‌ها از افراد متبحری در تولید این محصول استفاده می‌کنند.
  • مرغوب بودن و کیفیت بالای قطعات به کار رفته در ساخت کرکره برقی
  • مقاومت و پوشش رنگی که روی کرکره برقی استفاده شده است
  • دقت و توجه لازم هنگام ساخت کرکره برقی و همچنین تست محصولات ساخته شده در شرکت‌های تولید کننده و این نکته را در نظر بگیرید که هرگز تست کرکره برقی را فراموش نکنید.
بورس کرکره برقی در تهران
بورس کرکره برقی در تهران

مرکز خرید انواع کرکره برقی در تهران

این روزها از انواع درب رول آپ برای ایمن سازی درب انواع مغازه و پارکینگ استفاده می‌شود. شرکت های مختلفی در تهران و اراک در زمینه تولید کرکره برقی و ملزومات آن فعالیت دارند و از طریق نمایندگی‌های معتبر در سراسر ایران این محصولات را به دست مشتریان می‌رسانند. این مراکز خرید کرکره برقی را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کنند. شما می‌توانید از بورس کرکره برقی در تهران این محصول را برای درب پارکینگ، خانه، ویلا و مغازه‌تان تهیه کنید. مطمئن باشید این مراکز از بهترین متریال برای ساخت کرکره استفاده می‌کنند و شما با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را سالیان زیادی استفاده کنید.

پیشنهاد آتی در:   اورژانس کرکره برقی

نکات مهم در انتخاب تیغه کرکره برقی

قبل از این‌که به مراکز فروش تیغه کرکره برقی تهران برای خرید این محصول مراجعه کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر است:

  • تیغه های کرکره برقی باید از جنس آلومینیوم بوده که با تکنیک اکستروژن تولید شده و با رنگ الکترواستاتیک پوشانده می‌شوند.
  • این تیغه ها به صورت استاندارد برای کرکره برقی با عرض 7 متر و ارتفاع 6 متر باید اجرا شوند.
  • اگر بخواهید کرکره برقی با ابعاد بزرگ‌تر سفارش دهید. باید تیغه ها با سایز 100 دارای دو پل داخلی سایز 80 دو پل داخلی و سایز 80 یک پل داخلی وجود داشته باشد.

از مزیت های تیغه کرکره برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تیغه های کرکره برقی برای نصب به فضای زیادی نیاز ندارند
  • این تیغه ها با رنگ‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند.
  • تیغه کرکره برقی از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند.
  • این تیغه ها امنیت و استحکام بالایی دارند
  • قابل تنظیم کردن هستند.
  • پایداری در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر خوردگی
مرکز خرید کرکره برقی در تهران
مرکز خرید کرکره برقی در تهران

انواع تیغه کرکره برقی از نظر جنس

تیغه های کرکره برقی از نظر جنس به سه دسته آلومینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات تقسیم می‍شود که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خودش را دارد.

تیغه کرکره برقی آلومینیومی

یکی از بهترین اجناس برای ساخت تیغه کرکره برقی آلومینیوم است که بسیار سبک و قابل حمل بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. همچنین این تیغه قابلیت جذب صدا و حرارت را داراست بنابراین اکثر شرکت های تولید کننده کرکره برقی، کرکره اتوماتیک را با این جنس تولید می‌کنند.

پیشنهاد آتی دُر : قطعات و لوازم کرکره برقی برای نصب چیست؟ را مطالعه کنید!

تیغه کرکره برقی گالوانیزه

در کارخانه کرکره برقی اراک این محصول را با پوشش گالوانیزه تولید میکنند که نسبت به آلومینیوم مقاومت بسیار بالاتری در برابر سایش و حرارت دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول ثابت بودن رنگ آن است با توجه به پوشش گالوانیزه، رنگ به مدت طولانی‌تری روی آن باقی می‌ماند.

فروش تیغه کرکره برقی تهران
فروش تیغه کرکره برقی تهران

تیغه پلی کربنات

تیغه پلی کربنات بسیار نازک و مقاوم است به همین دلیل به راحتی باز و بسته می‌شود. خاصیت دیگر آن ضد ضربه بودن است به همین دلیل برای ساختمان‌های ضد ضربه از آن استفاده می‌کنند.

قیمت هر متر تیغه کرکره برقی

در بورس کرکره برقی در تهران تیغه کرکره برقی نیز به فروش می‌رسد. قبل از خرید باید به قیمت این محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید. جنس تیغه، عرض تیغه، ضخامت و مدلی که شما سفارش می‌دهید همگی روی قیمت آن تاثیر گذار هستند. معمولا تیغه آلومینیومی قیمت پایین‌تری نسبت به سایر تیغه‌ها دارد این در حالی است که شما برای تهیه تیغه پلی کربناتی باید هزینه بیش‌تری بپردازید. همچنین تیغه‌هایی که برند معروفی داشته باشند هم دارای قیمت بالاتری هستند. تیغه‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر قیمت بالاتری دارند.

شرکت های تولید کننده کرکره برقی
شرکت های تولید کننده کرکره برقی

لیست 5 کارخانه تولید تیغه کرکره برقی اراک و تهران

  • کارخانه تایسیز: تولید کننده انواع درب کرکره برقی، تولید انواع پروفیل و متعلقات نصب از جمله تیغه کرکره
  • شرکت رانا پارس کرکره: تولید کننده، وارد کننده، عمده و خرده فروشی انواع درب کرکره و تیغه های آن
  • شرکت تولید کننده آلووین: تولید کننده قطعات آلومینیومی مانند تیغه کرکره و همچنین پنجره دوجداره
  • آرپا درب اراک: شرکت آرپا درب اراک آماده فروش قطعات آلومینیومی استاندارد و رنگ الکترواستاتیک در سراسر کشور است و این محصولات را با نازلترین قیمت به فروش می‌رساند.
  • شرکت آکادرول: تولید کننده تیغه کرکره برقی استاندارد با دستگاه تمام اتومانیک، قابلیت صادرات به کشورهای همسایه را داشته و کلیه محصولات ضمانت صد درصدی دارند.
پیشنهاد آتی در:   عوامل تاثیرگذار بر قیمت کرکره برقی چه مواردی هستند؟

بورس کرکره برقی تهران کجاست؟

کرکره برقی مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امنیت بالا، مقاومت نسبت به سایر درب‌ها و جلوگیری از هدر رفتن انرژيی اشاره کرد. البته باید برای خرید به بورس کرکره برقی در تهران مراجعه کنید. شرکت هایی مانند آتی دُر بورس این محصول در تهران هستند. همچنین می‌توانید تیغه کرکره برقی را در اراک از شرکت هایی مانند پارس کرکره، آکادرول، رانا پارس کرکره و تایسیز تهیه کنید.

درخواست مشاوره خرید آتی در

 


مرکز خرید کرکره برقی تهران کجاست؟

مراکز متعددی برای خرید کرکره برقی و خدمات آن در تهران وجود دارد. آتی در همواره با فراهم آوردن انواع تجهیزات کرکره برقی با قیمت مناسب و کارشناسان مجرب سرویس و خدمات و گارانتی محصولات، به عنوان بورس و مرکز خرید انواع کرکره برقی در دسترس شما قرار دارد. مشاوره و خرید 02188808111

چگونه از بورس کرکره برقی تهران خرید کنیم؟

میتوانید با مراجعه به سایت atidoor.com سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با تماس با شماره 0218808111 با کارشناسان فروش کرکره برقی در تهران در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی