خدمات پس از فروش جک BFT

جک BFT، یک جک درب پارکینگ ایتالیایی بوده و از بهترین محصولات جک برقی وارداتی در ایران است. از آنجاییکه کیفیت کالا در شرکت آتی در حرف اول را می‌زند، در این راستا گروه صنعتی آتی در، اقدام به فروش جک BFT کرده است. در این مطلب قصد داریم تا بطور خاص به بررسی خدمات پس از فروش جک BFT بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید یا تعمیر جک BFT را دارید، این مطلب را بخوانید.

درخواست تعمیرات آتی در

خرید انواع مدل‌های جک BFT از آتی در

از آنجایی که خرید جک درب پارکینگ باکیفیت می‌تواند از اشکالات و خرابی های بسیاری جلوگیری کند، شرکت آتی در که ارائه دهنده انواع درب های اتوماتیکی است، در راستای کسب رضایت مشتریان، بخش فروش جک BFT نیز آغاز کرده است. جک BFT یک جک تولیدی کشور ایتالیا بوده و در تولید آن از قطعات با کیفیت و دانش روز دنیا استفاده شده است.

این جک در مدل‌های متنوع طراحی شده است و برای انواع درب های اتوماتیک از بازویی تا ریلی کاربرد خواهد داشت. بنا به نوع درب اتوماتیک تان می‌توانید از بخش فروش جک BFT در سایت آتی درُ مدل مناسب خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. اگر برای خرید جک BFT نیاز به مشاوره  خرید جک دارید، متخصصین آتی در آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند. علاوه بر این شما با خرید جک از برند بی اف تی، از خدمات پس از فروش جک BFT نیز برخوردار خواهید شد.

مشاوره خرید جک BFT: جک درب پارکینگی لولایی زمانی استفاده می‌شود که فضای کافی برای جرکت درب وجود داشته باشد، اگر درب اتوماتیک شما این فضا را ندارد، خرید جک BFT ریلی مناسب است.

پیشنهاد آتی در:   تعمیر جک درب پارکینگ غرب تهران

موتور درب ریلی Fort500

انواع جک پارکینگی BFT

کمپانی BFT از معدود شرکت هایی است که تولید کننده هر دو نوع جک الکترومکانیک و هیدرولیکی می‌باشد. بطور کلی جک پارکینگ الکترومکانیکی برای مکان هایی با تعداد افراد کم و کم تردد(متوسط ۵۰ واحد) استفاده می‌شود. اما جک الکترومکانیکی برند BFT به دلیل برخورداری از موتور قوی می‌تواند برای مکان‌هایی با رفت و آمد بیشتر نیز استفاده شود.

جک هیدرولیکی برای مکان هایی با رفت و آمد زیاد استفاده می‌شود. اگر جک درب پارکینگ قوی نیاز دارید، باید بدانید که جک هیدرولیکی بازویی BFT بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

پیشنهاد آتی در:   تعمیر جک درب پارکینگ شرق تهران

خدمات پس از فروش جک BFT

امورزه خرید جک بی اف تی، به دلیل کیفیت بالای آن بسیار فراگیر شده است. اما این تنها دلیل فروش جک بی اف تی نیست! خدمات پس از فروش جک BFT با ارائه گارانتی دو ساله دلیل مهم بعدی می‌باشد. با خرید این جک ایتالیایی، از شرکت آتی در می‌توانید از خدمات پس از فروش جک BFT برخوردار شوید.

جک پارکینگ بی اف تی، دارای گارانتی و ضمانت دو ساله است و این به معناست که در صورت خرابی و یا بروز مشکل در قطعات جک می‌توانید آن را به سرعت و براحتی تعمیر کنید. اگر خرابی و یا مشکل شما در گارانتی ذکر شده باشد، تکنسین های آتی در، در اسرع وقت برای تعمیر جک درب پارکینگ اقدام می‌کنند و اگر هیچ راهی برای تعمیر وجود نداشته باشد به تعویض آن خواهند پرداخت.

بنابراین اصلا نیاز نیست نگران سرویس و تعمیر این جک پارکینگ باشید، با خدمات پس از فروش جک BFT مشکل شما در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

اما خدمات پس از فروش جک BFT شامل نصب آن نیز می‌شود. نصب جک بی اف تی به نسبت نمونه های جک درب پارکینگ مشابه آسان تر است. با اینحال توصیه می‌کنیم از متخصصین شرکت آتی در برای نصب جک BFT کمک بگیرید. زیرا این متخصصین هستند که با چم و خم کار آشنا می‌باشند و نکات ریز اما کلیدی نصب درب را رعایت می‌کنند.

پیشنهاد آتی در:   صدا دادن جک درب پارکینگ

در این مطلب به بررسی جک بی اف تی و خدمات پس از فروش جک BFT پرداختیم. حالا می‌دانیم که این برند محصولاتی با کیفیت فوق العاده را ارائه می‌دهد. از آنجایی که رسالت شرکت آتی در، تولید و توزیع کالاهای باکیفیت و رعایت انصاف و مساوات است، ما در آتی در به فروش جک BFT میپردازیم، تا هم مشتریان ما از کالایی با برند معتبر و با کیفیت برخوردار شوند و هم با ارائه خدمات پس از فروش جک  BFT ، پس از خرید نگران نصب و مراحل اجرایی یا بروز مشکل و خرابی در درب ها و جک های اتوماتیک نباشند.

بنابراین اگر می‌خواهید برای خرید انواع درب اتوماتیک پارکینگ و همچنین خرید جک درب پارکینگ اقدام کنید، می‌توانید از متخصصین ما مشاوره خرید دریافت کنید. ما با ارائه خدمات پس از فروش هر نوع کالایی نگرانی شما را برطرف خواهیم کرد. در مورد جک پارکینگ BFT نیز شما عزیزان می‌توانید برای خرید و همچنین تعمیر جک BFT با ما تماس بگیرید و از خدمات ما برخوردار شوید. ما با ارائه خدمات پس از فروش جک BFT آماده تعمیر و رفع اشکال درب های شما هستیم.

درخواست تعمیرات آتی در


مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش جک BFT کجاست؟

آتی در با در اختیار داشتن کارشناسان تعمیر و نصب و راه اندازی مجرب آماده خدمات رسانی برای تعیمر انواع جک درب پارکینگ BFT می باشد. با ما در تماس باشید. 02188808111

تعمیر جک پارکینگ BFT

جک BFT، یک جک درب پارکینگ ایتالیایی بوده و از بهترین محصولات جک برقی وارداتی در ایران است. از آنجاییکه کیفیت کالا در شرکت آتی در حرف اول را می‌زند، در این راستا گروه صنعتی آتی در، اقدام به فروش جک BFT کرده است و سرویس و خدمات پس از فروش BFT توسط شرکت آتی در انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی