فروش قطعات درب اتوماتیک

فروش قطعات درب اتوماتیک

فروش قطعات درب اتوماتیک

همان طور که قبلا به طور مفصل به بررسی و تحلیل انواع درب اتوماتیک و موارد استفاده آن پرداختیم، هم اکنون وقت آن رسیده است که درمورد قطعات درب های اتوماتیک یا برقی صحبت کنیم.

فروش قطعات درب اتوماتیک از تخصصی ترین و اصلی ترین خدماتی است متاسفانه امروزه به علت تحریم هایی که کشور مان با آن دست و پنجه نرم می کند (یا تحریم های اعمل شده به کشورمان) دچار مشکل شده است و پیدا کردن قطعات اورجینال و درجه یک را نیز با چالش های جدی همراه کرده است. در این شرایط افراد سود جو و منفعت طلب با سو استفاده گری و میدان دادن به کالاهای فیک و غیر اصل سعی در به دست آوردن بازار و چذب مشتری های قدر و قدرتمند این حوزه را دارند. بنابراین نیاز به شرکت هایی که بدون واسطه کالا را به صورت مستقیم عرضه می کند و هم چنین خیال ما را از صحت کالا راحت می کند بیش از پیش حس می شود.

فروش قطعات یدکی درب‌های کنترلی

فروش قطعات یدکی درب‌های کنترلی

وگفتنی است که شما عزیزان به هنگام انتخاب و خرید بهتر است علاوه بر داشتن نهایت دقت و حوصله، از دانش و اطلاعات کافی درمورد قطعات و اجزای درب های اتوماتیک برخوردار باشید. ما برای هر نوع درب اتوماتیکی که داریم بهتر است از مرغوب ترین قطعات استفاده کنیم و اتفاقا هزینه آن را هم درنظر بگیریم. چرا که خدمات رسانی کم نقص و گاها در بعضی موارد بی نقص این درب ها در دراز مدت کار ما را آسان تر می کند و چیزی است که ارزش هزینه کردن را دارد.

شرکت آتی در با سابقه 20 ساله درخشان خود در زمینه فروش قطعات درب اتوماتیک توانسته بالاترین کیفیت و خدمات رسانی را به مشتریان عزیز از سراسر کشور ارائه دهد. کارشناسان حاذق این شرکت با نهایت صداقت و راستی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و به یاد داشته باشید چنانچه در این مسیر نیاز به هر گونه مشاوره ای که داشتید می توانید با ما در تماس باشید.

پیشنهاد آتی در:   کاربرد و انواع سنسور درب اتوماتیک

قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

قطعات درب اتوماتیک شیشه ای “automatic door accessories” هم مانند سایر درب های اتوماتیک از این قاعده مستثنی نیست که تازه بهتر است به آن توجه خاص و ویژه ای داشت. در میان انواع درب های اتوماتیک، درب های اتوماتیک شیشه ای از پر طرفدار ترین و محبوب ترین درب ها بوده که همه ما روزانه شاهد آن هستیم و اتفاقا چه خوب می شود از قطعات اصل و با کیفیت برای آن استفاده کنیم. یکی از مهم ترین قطعات درب های اتوماتیک شیشه ای فریم ها هستند که از نظر جنس به سه دسته فلزی، آلومینیومی با روکش استیل و آلومینیومی تقسیم می شود. این فریم درب های اتوماتیک شیشه ای، دور شیشه و به خصوص لبه های آن را احاطه کرده و تقریبا اولین چیزی است که ما آن را می بینیم. علت استفاده از فریم در این نوع درب حفظ استقامت شیشه با ضخامت بالا، جلوگیری از برخورد های احتمالی با شیشه و تقویت شیشه است. فریم های به کار رفته در درب اتوماتیک شیشه ای انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربرد و نیاز هایی که مطرح می شود طراحی و تولید می شود مانند فریم بغل، فریم کفی، کاور قوطی و…..

جالب است که بدانید که یکی از دلایل این که درب های اتوماتیک شیشه ای سنگین وزن هستند، همین فریم ها می باشند.

فروش قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

فروش قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

فروش قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

فروش قطعات درب های اتوماتیک شیشه ای نیز مانند سایر درب های اتوماتیکی کار تخصصی بوده و بهتر است که به دست کارشناسان خبره این صنعت سپرده شود تا وقت و هزینه تان ذخیره شده و از اشتباهات احتمالی جلوگیری شود.

پیشنهاد آتی در:   قطعات و لوازم کرکره برقی برای نصب چیست؟

قیمت قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

همان طور مستحضر هستید با توجه به نوسانات ارزی حاکم بر کشور، نمی توانیم قیمت گذاری مشخص و واحدی برای قطعات درب اتوماتیک شیشه ای انجام دهیم که متاسفانه این مسئله فقط مختص به قطعات درب اتوماتیک شیشه نیست بلکه در همه قطعات درب های اتوماتیک نیز شاهد آن هستیم. اما مژده این را می دهیم که شرکت آتی با در نظر گرفتن منصفانه ترین قیمت و با کمترین میزان سود آماده خدمت رسانی و فروش این قطعات به شما عزیزان می باشد.

قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

فروش قطعات یدکی درب های کنترلی

فروش قطعات یدکی از جمله خدماتی است که بهتر است به دست افراد کارکشته سپرده شود تا نتیجه بهتری به دنبال داشته باشد. به خاطر داشته باشید به هنگام خرید این قطعات چیزی که خیلی حائز اهمیت بوده در وهله اول دانش و تخصص مربوط به قطعات یدکی درب های کنترلی بوده و در وهله دوم تجربه. شرکت آتی در از جمله شرکت های برتر و مطرح در زمینه فروش قطعات یدکی درب های کنترلی و یراق آلات در سطح کشور بوده که با ارائه بالا ترین سطح کیفیت انواع قطعات درب های اتوماتیک  سعی در جلب حداکثری رضایت مشتریان را دارد که تا حد زیادی نیز موفق عمل کرده است.

پیشنهاد آتی در:   ویژگی، تفاوت و انواع موتور دانکر آلمان

قطعات درب اتوماتیک

درب اتوماتیک از قطعات ریز و درشت مختلفی تشکیل شده که مهم ترین نقش را در عملکرد صحیح و به موقع این درب ها ایفا می کند. دقیقا هر چه کیفیت این قطعات بالا تر باشد درب اتوماتیک مرغوب تری خواهیم داشت. برای همین بهتر است شرکت های تولید کننده علاوه بر جذابیت های ظاهری و زیبایی این قطعات، نهایت دقت، دانش و ظرافت را در طراحی آن ها به کار گیرند تا در نهایت شاهد محصولاتی با کیفیت باشیم. قبل از این که به بررسی جداگانه این قطعات بپردازیم باید بدانیم به طور کلی که قطعات درب های اتوماتیکی یا برقی به دو دسته قطعات الکترونیک و مکانیکی تقسیم می شوند.

برخی از قطعات درب های اتوماتیک عبارت است از:

کنترل باکس

کنترل باکس یا همان مادر بورد یا مرکز کنترل جعبه ای متشکل از گیربکس، شفت و یک سری از قطعات داخلی بوده و از مهم ترین اجزای انواع درب های اتوماتیک بوده که تمامی فرامین نظیر تحلیل و تجزیه سرعت لت ها، باز و بسته کردن درب ها و قفل کردن درب ها را به عهده دارد. کنترل باکس ها اتاق فرمان درب های اتوماتیک بوده که داده های خود را پس از تحلیل و بررسی به موتور انتقال می دهد. کنترل باکس ها دارای کلید تعیین وضعیت هستند؛ چنان چه هر زمانی که درب های اتوماتیک دچار خطا شده اند یا نیاز به تعمیر داشته باشند، سرویس کاران با مراجعه به آن کد آن را می خوانند (خطا به صورت کد روی دستگاه ظاهر می شود) و عیب دستگاه در کوتاه ترین زمان برطرف می شود. البته لازم به ذکر است که این اتفاق در همه برند های کنترل باکس صادق نیست.

ریموت کنترل

ریموت کنترل درب اتوماتیک از اجزای درب های اتوماتیک بوده که دستور باز  و بسته شدن درب را  از فاصله چند متری صادر می کند که میزان این فاصله به بورد بکار رفته در ریموت کنترل دارد و طبیعتا هر چه این بورد قوی تر باشد، فاصله بیشتری را می تواند پوشش دهد و برای ریموت کنترل مطلوب تری خواهد بود. ریموت کنترل ها انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها عبارتند از ریموت کد فیکس، ریموت کد هاپینگ، ریموت لرنینگ.

گفتنی است که بسته به نوع درب های اتوماتیک، ریموت کنترل آن نیز فرق می کند.

موتور

موتور هم از مهم ترین قطعات درب های اتوماتیک هستند. به گونه ای که برخی از کارشناسان معتقدند که موتور قلب و کنترل باکس مغز درب های اتوماتیک هستند. خیلی ساده بگوییم موتور با تبدیل نیروی الکتریکی به مکانیکی باعث حرکت درب ها می شود که این دستور را کنترل باکس صادر و به موتور می دهد.

شاید به جرات بتوان گفت که درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ از پر کاربرد ترین نوع درب های اتوماتیک بوده که قطعا همه ما روزانه در مکان های مختلفی شاهد آن هستیم که اتفاقا قطعات این نوع درب ها هم باید از مرغوب ترین و درجه یک ترین قطعات باشند.

پیشنهاد آتی دُر :آموزش نحوه ست كردن ريموت درب شیشه ای را مطالعه کنید!

لوازم درب اتوماتیک

لوازم درب اتوماتیک

کلام پایانی

خرید و فروش انواع درب های اتوماتیک و لوازم مربوط به آن از جمله کار های تخصصی بوده و با خرید و فروش سایر اقلام تفاوت دارد. چیزی که کار را برایتان تا حدی راحت می کند، داشتن دانش و تخصص کافی است. همان طور که تا الان متوجه شده اید فروش قطعات درب اتوماتیک نیز دقیقا مانند درب های اتوماتیکی کاری دشوار و زمان بر است که اگر وقت کافی برای مطالعه و کسب اطلاعات کافی را ندارید بهتر است به کارشناسان این حوزه بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی