بهترین جک درب پارکینگ خارجی (ایتالیایی)

آیا میدانید بهترین برند جک درب پارکینگ چیست ؟ می خواهید خرید کنید و نمیدانید بهترین جک درب پارکینگ خارجی چیست؟ با ما همراه باشید تا پاین این مطلب بهترین برند جک پارکینگی معرفی کنیم. امروزه اکثر افراد برا زیباسازی ساختمان های خود و حتی پارکینگ ها خود سعی می کنند که از درب های پارکینگ استفاده کنند که این درب ها دارای بخشی به نام جک می باشند. جک درب پارکینگ امروزه توسط شمار زیادی از شرکت های داخلی و خارجی تولید می شود و سپس به قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود تا نیاز های مشتری را بر طرف سازد.

وقتی در جست و جو برای تهیه یک جک درب پارکینگ برای درب ساختمان یا پارکینگ خود هستید، ممکن است در میان انبوهی از جک های مختلف سردرگم شوید و نتوانید که بهترین جک درب پارکینگ را انتخاب کنید. اغلب افراد عموما این جک ها را در دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم بندی می کنند که در هر دسته نیز یک یا چند برند از جک های درب برقی را جزوه بهترین مارک ها در نظر می گیرند.

جک درب اتوماتیک در کشور ما سابقه در حدود 20 سال دارد ولی تولید این جک ها در ایران قدمتی چندان کهن ندارد. هنگامی که شرکت های ایرانی به تازگی شروع به تولید این محصولات کرده بودند، تقریبا بیشتر افراد نمی توانستند به طور کامل به کیفیت و کارایی و  طول عمر این جک ها اعتماد کنند ولی به تدریج با بهبود کیفیت جک ها و عرضه این محصولات با قیمت مناسب در بازار، این محصولات توانستند جایگاه واقعی خود را در بازار فروش به دست آورند. شاید یکی از دلایلی هم که باعث عدم اعتماد به جک های ایرانی می شد، قیمت پایین آن ها نسبت به تولیدات مشابه خارجی بود ولی به تدریج با اثبات کیفیت خود در مقایسه با چندین برند خارجی توانست خود را در بازار به خوبی بشناساند. همچنین جک های ایرانی از قدرت نسبتا بالایی برخوردار هستند که این ویژگی می تواند به آن ها در بازار فروش به خوبی کمک کند و همچنین خیال مشتری را برای اعتماد به این محصول راحت کند.

بهترین مارک جک درب پارکینگ ایتالیایی کدام است؟

بهترین برند و مارک جک درب پارکینگ خارجی و ایتالیایی عبارتند از:

  1. کمونلو (comunello)
  2. BFT
  3. V2
  4. پروتکو
  5. فادینی
  6. فک

بهترین جک درب پارکینگ خارجی

وقتی سراغ خرید و تهیه بهترین جک درب پارکینگ خارجی می روید، چند نوع مختلف و گوناگون را از برند های متنوع مشاهده می کنید که این می تواند شما را در انتخاب محصول خود بر سر دو راهی قرار دهد. در میان محصولات خارجی می توان از برند های Comunello ,BFT ,Faac ,Sommer … نام برد که از بهترین جک درب اتوماتیک خارجی می باشند و در حالت کلی باید بین این محصولات هم مقایسه ای انجام دهید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید. البته این محصولات هم از نظر قیمت و کیفیت و حتی کارایی و طول عمر، باهم دیگر تفاوت هایی را دارند که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد. برند های زیر از جمله برند های محبوب در بازار جهان می باشند :

 Comunello ساخت ایتالیا و بهترین جک پارکینگ خارجی (ایتالیایی) در دنیا

بهترین برند جک درب پارکینگ ایتالیایی

اگر به دنبال یک اپراتور درب پارکینگ ایتالیایی با کیفیت و قابل اعتماد هستید، ممکن است سردرگم شده باشید که چه برندی را انتخاب کنید. در این مقاله، ما قصد داریم به شما برخی از بهترین برند جک درب پارکینگ ایتالیایی را معرفی کنیم و نکاتی را برای خرید آنها به شما بدهیم.

  • بهترین برند جک پارکینگ ایتالیایی COMUNELLO

این برند یکی از محبوب ترین و بهترین جک درب پارکینگ (automation swing gate) و محصولات مشابه در جهان می باشد . این شرکت در کشور ایتالیا می باشد که به دلیل کیفیت و کارایی بالای محصولات خود و درخواست بی شمار مشتریان یکی از بزرگترین صادر کنندگان این جک ها می باشد. محصولات این برند دارای تنوع زیادی می باشند که قیمت آن ها در بازه های مختلفی قرار دارد. یکی از ویژگی های مهم این برند داشتن گارانتی برای محصولات خود می باشد و این یک امتیاز مثبت به شمار می رود.

بهترین جک درب پارکینگ در ایران

بهترین جک درب پارکینگ ایتالیایی در ایران

پایه چشمی بین درب پارکینگ

پایه چشمی بین درب پارکینگ

تابلو فرمان درب ریموتی

تابلو فرمان درب ریموتی

چشمی ما بین درب اتوماتیک

چشمی ما بین درب اتوماتیک

ریموت درب پارکینگ

ریموت درب پارکینگ

استپر درب برقی پارکینگ

استپر درب برقی پارکینگ

  • جک بازویی درب پارکینگ  Sommer

این برند که متعلق به کشور آلمان می باشد دارای محصولاتی با کیفیت در بازار فروش جک های درب پارکینگ است. این شرکت در ابتدا توسط آقای زومر تاسیس شد و از بهترین مارک جک درب پارکینگ ایتالیایی از اولین محصولات تولیدی این شرکت به شمار می رود.

 swing gate بهترین جک درب پارکینگ خارجی

بهترین جک درب پارکینگ خارجی

  •  برند جک درب پارکینگ BFT

یکی از دیگر برند های محبوب کشور ایتالیا همین برند می باشد که محصولات خود را با دوسال گارانتی به بازار جهانی عرضه می کند. در میان محصولات تولیدی این شرکت، جک درب پارکینگ بازویی و ریلی دو محصول مشهور این شرکت می باشند.

bft پرفروش ترین جک پارکینگ

bft پرفروش ترین جک پارکینگ

  • جک درب پارکینگ خارجی Faac

در میان شرکت های ایتالیایی که در تولید جک های درب اتوماتیک فعال هستند، برند Faac هم یکی از این برند ها می باشد که از عمده ترین ویژگی های محصولات این شرکت ایتالیایی می توان به گارانتی 4 ساله محصولات آن ها و کیفیت و ماندگاری بالای آن ها اشاره کرد. همچنین این برند از نظر مصرف کنندگان خارجی Faac بهترین جک درب پارکینگ در اروپا می باشد.

faac بهترین مارک جک درب پارکینگ

faac بهترین مارک جک درب پارکینگ

  • جک درب پارکینگ V2

وی تو یک برند ایتالیایی و طراحی این کشور است که از قابل اعتماد ترین جک های برقی پارکینگی در بازار می باشد .جک پارکینگی وی تو به عنوان یکی از پرفروش ترین سیستم های جک پارکینگی بازار شناخته می شود .

CALYPSO بهترین مارک جک درب پارکینگ ایتالیایی

CALYPSO بهترین مارک جک درب پارکینگ ایتالیایی

 

  • پرفروش ترین جک پارکینگ Proteco

جک پارکینگی پروتکو یکی از پرسابقه ترین و بهترین جک پارکینگی تولید شرکت سیماران است ، که البته برند پروتکو آن نیز ایتالیایی می باشد . این جک برقی قابلیت کارکرد در هر شرایط اقلیمی را دارد و می تواند با زاویه بیشتر از 90 درجه باز شود. علیرغم ظاهر ساده و کلیشه ای آن جک های پارکینگی این برند کاملا برای کاراکردهایی با تردد بالا قابل اعتماد است .

بهترین مدل جک سیماران

بهترین مدل جک سیماران

 

  • جک درب پارکینگ Beninca

گروه صنعتي بنينكا، از معتبرترين و معروفترين برندهاي توليد لوازم صنعتي و حفاظتي است. بدون اغراق بنينكا يكي از خلاق ترين شركت هاي حاضر در بازار است كه با بهره گيري از يك واحد تحقيق و توسعه قدرتمند و كارشناسان حرفه اي و مجرب توانسته يكي از زيباترين درب بازكن هاي بازويي جهان را توليد و عرضه كند.

بهترین جک درب پارکینگ بنینکا

بهترین جک درب پارکینگ بنینکا

 

  • جک درب پارکینگ ایتالیایی Fadini

خاستگاه تولید این برند کشور ایتالیا میباشد . یکی از ویژگی های این برند تولید کلیه قطعات به کار رفته در محصولات در خود کارخانه فادینی و با بهترین و بالاترین استانداردها میباشد .

در کلیه مراحل و قسمت های هیدرولیک , مکانیک , الکترونیک با تستهای مختلف کنترل کیفیت قطعات تایید می شود و با مهر فادینی  ایتالیا آماده حضور در بازار جهانی جک پارکینگی و درب پارکینگ میشود .

بهترین جک درب پارکینگ بنینکا

بهترین جک درب پارکینگ بنینکا

بهترین جک پارکینگی خارجی

اگر بخواهیم به طور مختصر بین جک های ایرانی یک مقایسه انجام بدهیم و آن ها را در ترازوی قضاوت قرار دهیم، از بین برند های محبوب و پیشرفته ایرانی، می توانیم برند های سیماران و یال را به عنوان دو برند مشهور در تولید این جک ها معرفی کرد.

این دو شرکت از نظر کیفیت کالای خود و داشتن گارانتی و خدمات محصولات خود تقریبا با محصولات مشابه خارجی برابری می کنند و این موضوع یکی از دلایل موفقیت این دو برند ایرانی شده است. البته هرکدام از این دو برند نیز مانند سایر برند ها محصولات خود را در نوع و دسته های متفاوتی به بازار عرضه می کنند که بین این محصولات آن ها هم تفاوت هایی از لحاظ سطح کیفیت و قیمت وجود دارد. به هر حال امروزه در میان برند های محبوب ایرانی، این دو برند جزو پر فروش ترین ها بوده اند و توانسته اند محصولات خود را با بیشترین کارایی ممکن در بازار معرفی کنند.

حال اگر بخواهیم در میان برند های مختلف که در جهان دست به تولید این محصولات می زنند یکی را نام ببریم، یکی از برند های کشور ایتالیا به نام Comunello  را می توانیم نام ببریم که علاوه بر تولید و صادرات فراوانی که دارد، از نظر تنوع و کیفیت محصولات هم از آن دسته برند هایی است که در جهان عمدتا حرف اول را می زند. آتی در با نمایندگی محصولات این شرکت در حوزه یراق آلات و درب اتوماتیک جایگاه ویژه ای در بین سازندگان ساختمان ها وشرکت های ساختمانی پیدا کرده است و توانسته بهترین جک درب پارکینگ خارجی را عرضه کند.

مقایسه ای بین جک درب پارکینگ ایرانی و ایتالیایی

                      جک های ایرانی                    جک های ایتالیایی
این جک ها از کیفیت نسبتا خوبی برخودار هستند

جک های ایرانی قیمت نسبتا مناسبی  دارند

این جک ها از قدرت متوسط و خوبی برخوردار هستند

برخی از جک های ایرانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند

این جک ها نسبت به جک های ایرانی کمی از کیفیت

بهتری برخوردار می باشند

این جک ها دارای قیمت بالایی هستند

جک های ایتالیایی در مقایسه با جک های ایرانی قدرت نسبتا بالایی دارند

اغلب این جک ها عمدتا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند

تفاوت بهترین جک برقی درب پارکینگ ایرانی و خارجی

امروزه به دلیل تعداد فراوانی از انواع مدل های جک های درب اتوماتیک پارکینگ و افزایش تعداد تولیدکنندگان جک های درب اتوماتیک، تشخیص مناسب برای تهیه یک جک خوب کمی دشوار شده است. جک های تولید شده توسط شرکت های ایرانی به دلیل اختلاف قیمتی زیادی که در مقایسه با محصولات مشابه وارداتی دارند، باعث ایجاد این ابهام شده است که آیا می توان به این محصولات اطمینان کرد و برای خرید آن ها هزینه کرد یا خیر.

برای این که بدانیم آیا می توانیم تا چه اندازه به جک های ایرانی اعتماد کنیم، باید تحقیق کنیم که عملکرد این محصولات در یک بازه زمانی طولانی چگونه بوده است و آیا باعث رضایت مشتری شده است یا خیر. شرکت های تولید کننده ایرانی که امروزه این محصول را تولید می کنند، محصولات تولیدی آن ها از کیفیت خوبی برخوردار بوده است و تعداد محصولات مرجوعی آن ها بسیار کم و طبیعی بوده است.

 امروزه دلایل دیگر همچون شرایط بد اقتصادی و حتی کاهش ارزش نرخ ارز باعت رشد روند صعودی استفاده از محصولات ایرانی شده است. اگر بخواهیم موتور درب ریلی اتوماتیک ایرانی و محصولات وارداتی را در یک نگاه با هم مقایسه کنیم، متوجه این موضوع خواهیم شد که در این زمینه با نهایت افسوس این تولیدکنندگان ایرانی بوده که بسیار فعال نیستند و به غیر از چند کمپانی، دیگر تولید کنندگان نسبت به تولید و افزایش کیفیت آن هیچ گونه اقدامی نکرده اند.


مقایسه و تفاوت جک درب اتوماتیک

راهنمای خرید بهترین جک برقی درب پارکینگ

برای این که بتوانید یک جک درب اتوماتیک با کیفیت و خوب بخرید باید به چند مورد در خرید خود توجه کنید و با در نظر گرفتن آن موارد یک محصول فوق العاده را تهیه کنید. یک از موارد در خرید این محصولات که جزو مهم ترین آن ها به شمار می رود، محاسبه عرض ورودی ساختمان و محل نصب جک می باشد. اینکه در اتوماتیک پارکینگ ساختمان شما بتواند به آرامی و با کمترین فشاری باز و بسته شود باید سعی کنید هنگام خرید جک از شرایط ساختمان خود مثل شمالی یا جنوبی بودن ساختمان و میزان قدمت آن اطلاعات کافی را داشته باشد تا در خرید خود دچار مشکلاتی نشوید.

نکته مهمی که قبل از خرید به آن می بایست توجه داشت ، خرید از شرکت های ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش و تعمیر درب اتوماتیک ، تعمیر جک پارکینگ و نمایندگی اصلی این محصولات باشد. اگر چه شما بهترین جک درب پارکینگ را خواهید خرید اما طول عمر این جک ها متفاوت می باشد و  مثل دیگر وسایل مصرفی شما را با مشکلاتی روبرو خواهد کرد.

سومین موردی که توجه به آن توصیه می شود تعداد واحد های ساختمان شما می باشد چرا که وقتی تعداد واحد ها و ساکنان آن زیاد باشد می تواند باعث افزایش رفت و آمد شده و یکی از ویژگی های اصلی و هدفمند جک در اتوماتیک، تعداد دفعات حرکت آن در زمانی معین است که باید رعایت شود. آخرین موردی که باید هنگام خریداری یک جک مناسب به آن توجه کنید هزینه ای است که می خواهید برای تهیه یک جک درب اتوماتیک بپردازید. محدوده قیمتی که شما در نظز می گیرید می تواند خود دلیلی برای کشاندن شما به سمت یک محصول خاص باشد. به عنوان نمونه وقتی شما قصد دارید قیمتی حدود یک میلیون تومان برای محصول خود هزینه کنید باید به سراغ برند های ایرانی و چینی بروید. حتما سعی کنید از تولید کننده هایی این محصول را تهیه کنید که به شما گارانتی تعویض کالا را می دهند. داشتن گارانتی یک از ویژگی های مثبت برای کالایی که قصد خرید آن را دارید به شمار می رود و این امکان را به شما می دهد تا در صورت بروز مشکل برای محصول خود، بتوانید به شرکت سازنده مراجعه کرده و مشکل موردنظر را به خوبی حل کنید. پس توصیه می شود هنگام خرید محصول موردنظر، داشتن گارانتی را برای آن محصول یک ویژگی مثبت و لازم در نظر بگیرید.

کارشناسان ما در آتی در می توانند شما را برای انتخاب بهترین جک درب پارکینگ کمک کنند و به صورت رایگان از درب پارکینگ شما بازدید نمایند. همچنین برای اطلاع از قیمت ها به فروشگاه آنلاین درب اتوماتیک پارکینگی  ما سر بزنید.

5 دیدگاه

  1. آیا برای خرید جک درب پارکینگ راهنمایی وجود داره که بتونیم بهترین انتخاب داشته باشیم؟
  2. بنظرم بهترین مارک جک درب پارکینگ Faac , comunello هستش ، کارکرد بسیار خوبی دارند
    • سلام وقت بخیر اگر می خواهید جک الکترومکانیک تهیه کنید COMUNELLO به شما توصیه میکنیم و اگر جک هیدرولیک نیاز دارید BFT و FAAC و RIB کیفیت بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی