راهنمای خرید جک درب پارکینگ

راهنمای خرید جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ ، یکی از تجهیزات بسیار کارآمد و رایج است که امروزه در پارکینگ اکثر ساختمان‌ها وجود دارد. این دستگاه به دلیل میزان راحتی که برای اهالی ساختمان فراهم می‌کند، بسیار محبوب است. این محبوبیت عاملی بوده که باعث رواج یافتن استفاده از راهنمای خرید جک درب پارکینگ شده است.

بدیهی است که بدون راهنمای خرید جک درب پارکینگ، نمی‌توان یک خرید مطمئن و ایمن را تجربه کرد؛ زیرا برندهای بسیار زیادی به صورت گسترده جک درب پارکینگ تولید می‌کنند و هرکدام مشخصات و کیفیت متفاوتی دارند؛ بنابراین داشتن شناخت کامل از انواع جک پارکینگی یک پیش‌نیاز قبل از خرید آن است. چنانچه تمایل به خرید جک دارید، در ادامه راهنمای خرید جک درب پارکینگ با ما همراه باشید.

راهنمای خرید جک پارکینگ

راهنمای خرید جک پارکینگ

جک درب پارکینگ چیست؟

قبل از هر چیزی و در ابتدای راهنمای خرید جک درب پارکینگ ، بهتر است نگاهی به کاربرد و مفهوم جک درب پارکینگ بیندازیم. جک درب پاکینگ یک دستگاه است که بر روی درب پارکینگ نصب می‌شود و با نیروی مکانیکی، درب پارکینگ را باز و بسته می‌کند. از آنجایی که مدل و ابعاد درب پارکینگ ساختمان‌‌ها متفاوت است، تولیدکنندگان آن را در ابعاد متنوع و کارایی گوناگون تولید و عرضه می‌کنند.

درخواست مشاوره خرید آتی در

عموما یک کنترل از راه دور برای دسترسی به این جک‌ها اختصاص یافته و در اختیار اهالی ساختمان قرار می‌گیرد. افراد در حین ورود و خروج می‌توانند با این کنترل از راه دور، درب پارکینگ را باز یا بسته کنند و هیچ نیازی به باز و بسته کردن فیزیکی و دستی درب پارکینگ وجود ندارد.

انواع جک درب پارکینگ

انواع مختلفی از جک‌های درب پارکینگ در بازار ایران وجود دارند که همگی گزینه‌ای مناسب برای خرید هستند. برای یک انتخاب و خرید درست و مناسب درب اتوماتیک پارکینگ باید انواع جک را بشناسید و با اطلاعاتی کامل از کاربرد و مزایای هرکدام، نسبت به خرید مناسب‌ترین نوع اقدام کنید. در ادامه، راهنمای خرید جک درب پارکینگ و انواع جک را شرح خواهیم داد تا اطلاعاتتان را در این زمینه تکمیل کنید.

راهنمای خرید جک پارکینگی

راهنمای خرید جک پارکینگی

جک الکترومکانیکی درب پارکینگ

جک الکترومکانیکی از یک موتور کوچک و چرخ‌دنده‌های زیادی تشکیل شده است. موتور این دستگاه با چرخاندن چرخ‌دنده‌ها، درب پارکینگ را باز و بسته می‌کند. البته تکنولوژی جک الکترومکانیکی درب پارکینگ به نحوی طراحی شده که باید آن را در پارکینگ‌هایی با رفت‌وآمد کم و ساختمان‌های کم‌جمعیت استفاده کرد؛ در غیر این صورت، امکان خرابی زودهنگام و افزایش استهلاک دستگاه وجود دارد.

جک هیدرولیکی درب پارکینگ

نوع دوم جک درب پارکینگ، جک هیدرولیکی است. معمولا در راهنمای خرید جک درب پارکینگ توصیه می‌شود که افراد این دستگاه را در پاکینگ ساختمان‌هایی با درب سنگین و بزرگ استفاده کنند؛ زیرا سیستم کارکرد و نحوه باز و بسته کردن درب پارکینگ در جک هیدرولیکی، با استفاده از فشار روغن انجام می‌شود. بنابراین از نقاط قوت این جک درب پارکینگ می‌توان به توانایی بسیار بالا و قدرت باز و بسته کردن بزرگ‌ترین درب‌ها اشاره کرد. پس طبیعتا نمی‌توانیم آن را در درب‌های کوچک پارکینگ ساختمان‌ها استفاده کنیم.

پیشنهاد آتی در:   جک برقی چیست ؟ انواع جک برقی را بیشتر بشناسیم !

تجهیزات جانبی در خرید جک درب پارکینگ

اگرچه استفاده از جک درب پارکینگ موجب راحتی ساکنان ساختمان می‌شود، اما معایبی نیز دارد. معایبی که اگر به آن‌ها توجه نکنید، منجر به بروز اتفاقات ناگوار و مشکلاتی خواهد شد. راه رهایی از تمامی این معایب و بهبود عملکرد جک درب پارکینگ، خرید تجهیزات جانبی است که طول عمر و کیفیت کارکرد جک را تضمین کنند. در ادامه، برخی از تجهیزات جانبی کاربردی و ارزشمند جک درب پارکینگ را شرح خواهیم داد.

انواع قفل برقی

اگر به زور بخواهید درب پارکینگ را باز کنید، جک پارکینگی مقاومت چندانی در مقابل این فشار نشان نخواهد داد. اما با وجود قفل برقی درب پارکینگ، می‌توان امنیت کامل را برای پارکینگ ساختمان فراهم کرد. این قفل‌ها عموما با استفاده از ریموت جک برقی باز می‌شوند و هیچ تداخلی در پروسه باز و بسته شدن درب پارکینگ با جک ندارند.

خرید جک درب پارکینگ

خرید جک درب پارکینگ

ریموت کنترل

اصلی‌ترین دلیل محبوبیت جک درب پارکینگ، خودکار بودن و عملکرد هوشمند این تجهیزات است. البته طبیعتا از جک درب پارکینگ انتظار نمی‌رود به صورت خودکار و با جی‌پی‌اس، موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و درب را برای شما باز کند. برای استفاده از کنترل جک درب پارکینگ از راه دور، باید ریموت کنترل مخصوص آن را تهیه کرده و به جک متصل کنید. پس از این کار، شما می‌توانید تنها با فشار دادن یک دکمه، درب پارکینگ را باز و بسته کنید.

البته توجه داشته باشید که نیازی به خرید ده‌ها ریموت برای استفاده از جک درب پارکینگی نیست؛ بلکه در راهنمای خرید جک درب پارکینگ نیز ذکر شده که می‌توانید از رسیور رله در مدار فرمان جک برقی استفاده کنید. این وسیله موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها شده و کاربرد بسیار بیشتری نسبت به باقی وسایل در حوزه مرتبط دارد. با این تفاسیر می‌توان به همه ساکنین ساختمان، امکان کنترل و استفاده از جک درب پارکینگ را داد.

پیشنهاد آتی در:   برترین برندهای رسیور و ریموت کرکره برقی "ریموت درب برقی"

بهترین برند های جک پارکینگ

به دلیل تقاضای روزافزون جک پارکینگی، صدها تولیدکننده معتبر جک درب پارکینگ در ایران و خارج از ایران فعالیت می‌کنند تا به تمامی این درخواست‌ها پاسخ دهند. شما باید پیش از اقدام به خرید، این تولیدکنندگان را به خوبی بشناسید تا بهترین و مناسب‌ترین مورد را در بین تولیدات جک درب پارکینگی خریداری کنید. در این بخش از راهنمای خرید جک درب پارکینگ، برخی از برترین تولیدکنندگان جک پارکینگی را به شما معرفی می‌کنیم تا یک انتخاب مطمئن و ایمن برای خود رقم بزنید. همراه ما باشید تا نگاهی به بهترین جک‌های درب پارکینگی بیندازیم:

  • برند COMUNELLO :

این برند یکی از محبوب ترین و بهترین جک درب اتوماتیک و محصولات مشابه در جهان می باشد . این شرکت در کشور ایتالیا می باشد که به دلیل کیفیت و کارایی بالای محصولات خود و درخواست بی شمار مشتریان یکی از بزرگترین صادر کنندگان این جک ها می باشد. محصولات این برند دارای تنوع زیادی می باشند که قیمت آن ها در بازه های مختلفی قرار دارد. یکی از ویژگی های مهم این برند داشتن گارانتی برای محصولات خود می باشد و این یک امتیاز مثبت به شمار می رود.

  • جک درب پارکینگ FAAC

اولین موردی که در راهنمای خرید جک درب پارکینگ به آن اشاره می‌کنیم، جک پارکینگی فک است. این محصول در کنار قیمت نسبتا مقرون‌به‌صرفه، به کارکرد و کیفیت بالای قطعات شهرت دارد و در طول فعالیت خود توانسته موفقیت‌های فراوانی به دست آورد. تمامی این موفقیت‌ها به واسطه سیستم مشتری مدار و اهداف بلند مدت به دست آمده‌اند و امروزه می‌توان تاثیرات آن‌ها را در کیفیت محصولات فک مشاهده کرد.

مدل‌های متنوع جک پارکینگی فک باعث شده تاافراد مختلف با شرایط متفاوت توانایی استفاده از آن را داشته باشند. وسیع‌ترین حوزه فعالیتی برند فک ایتالیایی، تولید جک درب پارکینگ هیدرولیکی است؛ اما برخی از جک‌های الکترومکانیکی تولید شده توسط برند فک در بازار موجود هستند که می‌توان به توانایی و قدرت آن‌ها طمینان داشت. به طور کلی، جک درب پارکینگ فک یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران است.

  • جک درب پارکینگ Fadini

دومین برند پیشنهادی از کشور ایتالیا، برند فدینی است که از دیرباز در حوزه تولید درب اتوماتیک و جک درب پارکینگ فعالیت می‌کند. این برند که در تولید جک درب پارکینگ و درب‌های اتوماتیک خبره است، یکی از بهترین انتخاب‌ها در راهنمای خرید جک درب پارکینگ می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم از جک‌های هیدرولیکی پارکینگی فدینی به منظور تسهیل در باز و بسته کردن درب پارکینگ استفاده کنید و کیفیت محصولات این برند را بسنجید.

جک درب برقی

جک درب برقی

معیارهای خرید جک درب پارکینگ

در این میان، طبیعی است که افراد به دنبال معیارها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد جک درب پارکینگی باشند تا بدانند آیا واقعا خرید این ابزار مفید واقع می‌شود یا خیر. مطمئنا این دستگاه برخی ویژگی‌ها و مزایای قابل توجه دارد که برای عمده افراد کاربردی و مفید هستند. پس باید این نکات مهم و حائز اهمیت را همواره در ذهن خود داشته باشید تا با معیار قرار دادن آن‌ها، اقدام به خرید جک پارکینگ “guide automatic gate” کنید. در بخش آخر راهنمای خرید جک پارکینگی، شما را با برجسته‌ترین معیارها در خرید جک آشنا می‌کنیم.

صدای باز و بسته کردن درب پارکینگ

شاید با خودتان فکر کنید که صدای باز و بسته کردن درب پارکینگ کاملا طبیعی است و نمی‌توان از وجود این صداها جلوگیری کرد؛ اما این باور صحت ندارد. امروزه جک‌های درب پارکینگ توانایی باز و بسته کردن درب پارکینگ بدون تولید صداهای ناهنجار و آلودگی صوتی را دارند و می‌توانند این کار را بدون مشکل خاصی انجام دهند. پس توصیه می‌کنیم شما نیز برای این مسئله اهمیت  قائل شوید و به دنبال خرید محصولی باکیفیت و مرغوب بدون تولید اصوات ناهنجار باشید.

موتور توانمند

درب پارکینگ برخی از ساختمان‌های عظیم، به قدری سنگین و بزرگ هستند که یک جک پارکینگی ضعیف و ساده نمی‌تواند از عهده باز و بسته کردن درب‌های این پارکینگ بربیاید. در انتخاب و خرید جک پارکینگی موردنظرتان، توانایی و قدرت موتور آن را به خوبی بسنجید و به دنبال خرید یک دستگاه توانمند و قابل اطمینان برای پارکینگ خود باشید؛ در غیر این صورت در کوتاه‌مدت با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد.

امنیت بالا و مقاوم در برابر فشار

در کنار تمامی مزایایی که جک درب پارکینگ برای شما به همراه خواهد داشت، شما باید به امنیت آن نیز توجه کنید. جک درب پارکینگ یک اهرم برای جلوگیری از باز شدن درب پارکینگ با فشار است. به همین دلیل بهتر است یک جک توانمند و ایمن برای درب پارکینگ تهیه کنید تا در کنار راحتی در باز و بسته کردن درب، از امنیت پارکینگ خود نیز اطمینان داشته باشید. البته می‌توان برای بهره‌مندی از این ویژگی، به قفل برقی نیز اعتماد کرد. توضیحاتی مختصر از این وسیله را در ابتدای راهنمای خرید جک درب پارکینگ در اختیار شما قرار داده‌ایم.

آنتن‌دهی خوب و مدار فرمان وسیع

و آخرین مورد، میزان آنتن‌دهی و وسعت مدار فرمان جک درب پارکینگ است که در مواقعی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا درب‌های پارکینگ بعد از نصب جک، تنها با ریموت و رسیور باز و بسته می‌شوند و باید سیگنال‌های یکدیگر را به خوبی دریافت کنند. توصیه می‌کنیم تا حد امکان به این ویژگی توجه داشته باشید.

معیار و راهنمای خرید جک درب پارکینگ

معیار و راهنمای خرید جک درب پارکینگ

آتی در؛ عرضه‌کننده بهترین جک پارکینگ

در این مطلب، راهنمای خرید جک پارکینگی را شرح دادیم تا با مطالعه آن اقدام به خرید بهترین دستگاه کنید. این راهنمای خرید توسط شرکت آتی در، در اختیار شما عزیزان قرار داده شده و حاوی اطلاعاتی جامع در این زمینه است. شما می‌توانید برای مطالعه بیشتر و کسب اطلاعات جامع از تجهیزات این حوزه، به وبسایت آتی در مراجعه کنید.

درخواست تعمیرات آتی در

 

6 دیدگاه

  1. سلام ما جک ارم بند با برند ram300 رو خریدم ازش خیلی راضم برند خیلی خوبی بود ، ممنونم
  2. مرسی از جک های ارم بند با کیفیتتون ما دوساله داریم استفاده میکنیم خیلی راضیم
  3. سلام خسته نباشید برای درب پارگینک با وزن سنگین و پر رفت امد چه جک آرم بندی بهتره تهیه کنیم
  4. سلام ما جک هیدرولیکی رو برای درب پارگینکمون خریدیم خیلی خوب بود قدرتش که حرف نداره
  5. سلام جک برقی توانایی خیلی خوبی داشت موتورشم واقعا قدرتمند و عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی