بهترین جک پارکینگی ایرانی

آیا با بهترین جک پارکینگی ایرانی آشنایی دارید؟ این سوالی است که بسیاری از مالکان پارکینگ ها و مجتمع های مسکونی و تجاری از ما می پرسند. اگر کمی در مورد جک درب پارکینگ برقی ایرانی تحقیق کنیم متوجه خواهیم شد که در میان محصولات ایرانی، برند ها و مارک های مختلفی را می توان مشاهده کرده که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و متنوع بودن این جک های درب پارکینگ ایرانی، دست خریداران را برای تهیه یک تولید داخلی باز نگه داشته است. در این مقاله برای آشنایی بهتر  به تعدادی از بهترین جک درب پارکینگ ایرانی بپردازیم.

درخواست مشاوره خرید آتی در

بهترین مارک جک درب پارکینگ ایرانی

برای انتخاب بهترین جک درب پارکینگی ایرانی باید به عوامل مختلفی توجه کنید. بعضی از این عوامل عبارتند از:

  1. از مواد با کیفیت و مقاوم در برابر عوامل جوی و ضربه استفاده می کند.
  2. دارای سیستم های امنیتی و کنترل دسترسی پیشرفته است.
  3. قابلیت نصب و تعمیر آسان و سریع را دارد.
  4. با انواع مختلف درب های پارکینگ سازگار است.
  5. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است.
  6. قیمت مناسب و رقابتی را ارائه می دهد.

پیشنهاد آتی در:   بهترین جک درب پارکینگ خارجی (ایتالیایی)
  • بهترین مدل جک سیماران

شرکت ایرانی سیماران در واردات جک درب پارکینگ ایتالیایی پروتکو سابقه داشته و با بهره گیری از این مدل ها توانسته به تدریج دست به تولید جک های درب برقی تماما ایرانی بزند. این شرکت موفق شده است که تا کنون چهار مدل از بهترین جک درب پارکینگ ایرانی را تولید کند که در میان این چهار مدل شناخته شده ترین آن ها که به نسبت بقیه از قیمت بالایی هم برخوردار است، از بازوی پروتکو ایتالیا بهرمند شده است که به دلایل مختلفی از جمله دشواری در واردات قطعات خارجی تولید آن متوقف شده است.

سه مدل دیگری که این شرکت دست به تولید و عرضه آن ها زده است تنها در یک قطعه تفاوت دارند و آن هم بازوی آن ها است.

بهترین مدل جک سیماران جک درب برقی پارکینگی فراز است.

بهترین جک پارکینگی ایرانی فراز

بهترین جک پارکینگی ایرانی فراز

 

  • بهترین مارک جک درب پارکینگی ایرانی میلان

یکی دیگر از بهترین جک درب پارکینگ ایرانی که در بازار عرضه می شود و از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است، جک پارکینگی میلان نام دارد که در اوایل تولید و عرضه در بازار که به دلیل این که نام ایتالیایی و شباهتی به پروتکو سری لیدز دارد، به عنوان یک محصول خارجی شناخته می شد ولی به تدریج با کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی که داشت توانست خود را در بازار به خوبی معرفی کند. در بازار فروش این محصولات، انواع دیگری از جک های ایرانی نظیر سوزوکی هم دیده می شود که علاوه بر شباهت اسمی با شرکت ژاپنی ولی تولیدات آن کاملا ایرانی بوده و لایسنس سنگاپور را دارا می باشد.

بهترین جک پارکینگی ایرانی میلان

بهترین جک پارکینگی ایرانی میلان

 

پیشنهاد آتی در:   بهترین جک ریلی ایتالیایی و ایرانی

درخواست تعمیرات آتی در

  • بهترین جک پارکینگی ایرانی بتا

بتا در سال 1380 در راستای طراحی و تولید بردهای الکترونیکی با رویکرد بومی سازی سیستم های آیفون و آنتن آغاز به کار نمود و این فعالیت تا سال 1384 به طور گسترده ادامه یافت.

 این شرکت احترام به خواسته و نیاز مشتریان گرامی را سرلوحه­ی امور خود قرار داده است. از این رو با بهره گیری از ماهرترین نیرویهای متخصص و جدیدترین امکانات و تجهیزات روز سعی در ارائه بهـتــرین خدمات ممکن در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی را فراهم نموده است .

بهترین جک پارکینگی ایرانی بتا

بهترین جک پارکینگی ایرانی بتا

  • بهترین برند جک پارکینگی ایرانی تابا

کمپانی تابا نامی معتبر و شناخته شده ای است که با کیفیت خود ، تلاش کرده است سهمی از بازار فروش داشته باشد. محصولات شرکت تابا کیفیتی همپای محصولات خارجی و چه بسا بهتر دارند. جک تابا به عنوان یکی از با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین محصولات درب پارکینگ ایرانی شناخته میشود.

بهترین جک پارکینگی ایرانی تابا

بهترین جک پارکینگی ایرانی تابا

  • بهترین برند اپراتور درب پارکینگ بازویی یوتاب

شرکت الکتروپیک از سال 1364 شروع به تولید انواع آیفون تصویری و جک درب پارکینگ و… کرد.

الکتروپیک در سال های فعالیت خود توانسته بسیاری از گواهینامه ، تقدیر نامه و استاندارد های معتبری را از آن خود کند.

این شرکت در حوزه تولید جک درب پارکینگ نیز نام و آوازه ای خوش درمیان جک های پارکینگی ایرانی دارد.

بهترین جک پارکینگی ایرانی یوتاب

بهترین جک پارکینگی ایرانی یوتاب

 

پیشنهاد آتی در:   مرکز فروش جک درب پارکینگ
  • بهترین جک پارکینگی ایرانی فراز

شرکت سیماران اقدام به تولید جک های جدیدی کرده است که یکی از این محصولات جک درب پارکینگ ، جک سیماران مدل فراز V  میباشد . جک فراز v سیماران کاملا ضد آب بوده و برای محیط های مسکونی ، تجاری با تردد متوسط مناسب میباشد . حرکت نرم و بیصدا ، مقاومت بالا در برابر گرما و سرما ، مدار فرمان هوشمند ، طول عمر بالا و قیمت مناسب همه وهمه از قابلیت های جک پارکینگی این برند میباشد.

بهترین جک پارکینگی ایرانی فراز

بهترین جک پارکینگی ایرانی فراز

  • بهترین برند جک برقی درب حیاط یال

تنوع و قیمت جک یال برای انواع درب های ریلی ، دو لنگه و تک لنگه رده قیمت میانه را در بین محصولات درب اتوماتیک پارکینگ به خود اختصاص داده است و این قیمت در کنار کارایی و کیفیت و از همه مهمتر گارانتی و خدمات پس از فروش انتخابی مناسب برای خرید درب پارکینگ می باشد.

بهترین جک پارکینگی ایرانی یال

بهترین جک پارکینگی ایرانی یال

  • جک درب پارکینگ HSS

جک پارکینگ HSS در دل های مختلفی است که معمولا این جک دارای بازوهای آلومینیوم، موتور 400 وات، زاویه چرخش 120 درجه، قابل نصب بصورت دولنگه و تک لنگه، رادار حساس به حرکت و 18 ماه گارانتی است. قابل استفاده برای درب های با وزن تا 400 کیلوگرم و طول تا 3 متر است.

  • جک درب پارکینگ الکتروپیک

این جک دارای بازوهای فولاد ضد زنگ، موتور 400 وات، زاویه چرخش 110 درجه، قابل نصب بصورت دولنگه و تک لنگه، فلاشر نورانی و 18 ماه گارانتی است. قابل استفاده برای درب های با وزن تا 400 کیلوگرم و طول تا 2.5 متر است.

بهترین جک پارکینگی ایرانی الکتروپیک

بهترین جک پارکینگی ایرانی الکتروپیک

 


بهترین جک پارکینگ ایرانی کدام است؟

جک های پارکینگی تولید شده شرکت های سیماران، میلان، بتا، تابا، یوتاب، فراز، یال و الکتروپیک از بهترین جک های ایرانی موجود در بازار هستند.

خدمات پس از فروش جک درب پارکینگ ایرانی چگونه است؟

شرکت های عرضه کننده جک برقی درب پارکینگ همواره محصولات خود را گارانتی می نمایند و در صورت بروز مشکلات احتمالی با اعزام کارشناس و تعمیرات احتمالی نسبت به رفع ایراد جک ها در دوره گارانتی اقدام می نمایند.

نصب و راه اندازی جک درب پارکینگ ایرانی پس از خرید چگونه است؟

پس از خرید جک از مراکز معتبر میتوانید با واحد خدمات پس از فروش محصولات تماس گرفته و درخواست نصب و راه اندازی داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی