7 راه حل ساده برای عیب یابی و علت باز نشدن جک درب پارکینگ

آیا برای عیب یابی جک درب پارکینگ (علت باز نشدن جک درب پارکینگ و علت بسته نشدن کامل درب پارکینگ) اقدام کرده اید؟

همانطور که می‌دانید درب اتوماتیک بصورت هوشمند و الکترونیکی عمل می‌کنند، در نتیجه هر لحظه امکان خراب شدن آنها وجود دارد؛ بنابراین شما باید از راه‌حل‌های ابتدایی برای حل این مشکلات آگاه بوده و با کارشناسان این حیطه در ارتباط باشید. در انجام برخی از تعمیرات نیازی به وجود متخصصین نیست اما در برخی موارد وجود تکنسین‌های حرفه‌ای و با تجربه ضروری است. بطور مثال در درب اتوماتیک پارکینگی مشکلات مرتبط با جک بسیار رایج است، به گونه‌ای که برای عیب یابی جک درب پارکینگ باید از تعمیرکاران مجرب در این زمینه درخواست کرد تا در محل حاضر شده و اقدام به بررسی و رفع مشکل نمایند.

در این مقاله به برخی از مشکلات و روش‌های مقابله با آنها اشاره خواهیم کرد تا با رعایت نکات ایمنی درصدد رفع آنها برآیید و یا از خدمات پس از فروش شرکت بهره‌مند شوید.

علت باز نشدن جک درب پارکینگ

علت باز نشدن جک درب پارکینگ

علت بسته نشدن درب پارکینگ چیست ؟

 یکی از پر رفت و آمدترین و پر ترددترین فضا‌هایی که می‌توانیم از آن نام ببریم، پارکینگ‌ها هستند. با توجه به اینکه پارکینگ در چه مجتمعی و با چه عظمتی ساخته شده است، میزان باز و بسته شدن درب پارکینگ نیز متفاوت می‌باشد. به هر صورت، موضوعی که در رابطه با درب پارکینگ مطرح می‌باشد، کیفیت تمامی قطعاتی است که در آن به کار برده شده است. حال اگر با وجود با کیفیت بودن تمامی اجزاء درب، مشکلی برای درب پارکینگ به وجود آید، راه چاره چیست؟ اولین کاری که برای رفع عیب از درب پارکینگ باید انجام شود تشخیص علت بسته نشدن درب پارکینگ است. پیدا کردن علت نیز کار هر کسی نبوده و تنها کسانی می‌توانند در مورد عیب‌یابی خرابی درب پارکینگ کمک کنند که در این حوزه تخصص و مهارت کافی را داشته باشند.

مشکلات درب پارکینگ به دو صورت بروز پیدا می‌کند؛ یکی از مشکلات این است که درب باز نمی‌شود و مشکل دیگر نیز باز شدن خود به خودی آن است. در هر صورت، این حوادث نشان می‌دهند که در درب مشکلی ایجاد شده است و باید برای حل آن اقدام مؤثری انجام داد.

علت بسته نشدن درب پارکینگ می‌تواند از چندین جنبه باشد.

  1. اولین جنبه، عوامل فنی است. ممکن است درب پارکینگ دچار خرابی یا نقص فنی شده باشد. برای مثال، ممکن است سیم برق درب قطع شده باشد، یا ریموت کنترل درب دچار مشکل شده باشد، یا سنسور حرکت درب کار نکند. در این صورت، باید به سرعت با مسئول پارکینگ تماس بگیرید و از وضعیت درب اطلاع دهید. اگر مسئول پارکینگ حضور نداشته باشد، باید به دنبال یک تعمیرکار مجرب بگردید و درب را تعمیر کنید.
  2. دومین جنبه، عوامل انسانی است. ممکن است کسی به طور عمد یا تصادفی درب پارکینگ را قفل کرده باشد. برای مثال، ممکن است کسی که خودرو را در جای غیرمجاز پارک کرده باشد، به منظور جلوگیری از حرکت خودروهای دیگر، درب را قفل کند. یا ممکن است کسی که به دلایل شخصی یا سیاسی با شما اختلاف دارد، به منظور آزار و اذیت شما، درب را قفل کند. در این صورت، باید به دنبال فرد مسئول یا صاحب خودرو بگردید و از او بخواهید که درب را باز کند. اگر فرد مقابل همکاری نکرد یا پیدا نشد، باید به پلیس 110 تماس بگیرید و از وضعیت گزارش دهید.
  3. سومین جنبه، عوامل طبیعی است. ممکن است شرایط آب و هوایی یا زلزله باعث بسته شدن درب پارکینگ شده باشد. برای مثال، ممکن است باد شدید یا باران سنگین یا برف زیاد باعث شود که درب پارکینگ گیر کند یا خراب شود. یا ممکن است زلزله باعث شود که ساختمان پارکینگ تخریب شود یا درب پارکینگ از جای خود بیفتد. در این صورت، باید به سرعت از خودرو خارج شوید و به محل امن بروید. سپس باید به اورژانس 115 تماس بگیرید و از وضعیت خود و خودرو اطلاع دهید.
عیب یابی جک درب پارکینگ

عیب یابی جک درب پارکینگ

علت باز نشدن جک درب پارکینگ

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از مالکان ساختمان با آن روبرو می‌شوند، یعنی علت باز نشدن جک درب پارکینگ، است. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنم.

  1. علت اول و شاید پرتکرارترین علت باز نشدن جک درب پارکینگ با ریموت، خرابی ریموت کنترل است. ریموت کنترل ممکن است به دلایل مختلفی مثل سقوط، ضربه، تماس با آب یا سایر مایعات، تمام شدن باتری و … خراب شده و نتواند سیگنال مناسب را به جک ارسال کند. در این صورت باید ریموت کنترل را تعمیر یا تعویض کنید.
  2. علت دوم باز نشدن جک درب پارکینگ، خرابی جک است. جک نیز مانند هر قطعه الکترونیکی دیگری ممکن است به دلایل مختلفی مثل سوختگی، آسیب دیدگی، گرفتگی و … خراب شده و نتواند سیگنال را دریافت یا پاسخگو باشد. در این صورت باید جک را تعمیر یا تعویض کنید.
  3. علت سوم باز نشدن جک درب پارکینگ، وجود مانع بین ریموت کنترل و جک است. بعضی اوقات ممکن است بین ریموت کنترل و جک چیزهایی قرار گیرد که سبب اختلال در انتقال سیگنال شود. مثلا دست خود شما، لباس شما، شیشه خودرو، ساختمان‌ها، درختان و … . در این صورت باید از وجود مانع خلاص شده و راه را برای سیگنال باز کنید.

عیب یابی خرابی درب پارکینگ

خراب شدن درب پارکینگ و علت یابی خرابی درب پارکینگ از جمله مسائل مهمی است که باید به هنگام باز نشدن و یا بسته نشدن درب مورد توجه قرار داده شود. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید در ابتدای صبح با ماشین شخصی‌تان از ساختمان خارج شوید، اما به یک باره با درب‌هایی که باز نمی‌شوند مواجه گردید. در این شرایط چندین کار می‌توانید انجام دهید؛ قبل از آنکه برای تعمیر خرابی درب، با یک تعمیرکار صحبت کنید اطمینان حاصل کنید که در مجتمع، قطعی برق اتفاق نیفتاده است. در صورتی که مطمئن شدید، جریان برق وصل است درب را وارسی کرده و چک کنید که آیا، مانعی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد درب باز و بسته شود و یا خیر. در صورتی که این موارد نیز مشاهده نشود در مرحله بعد باید به یکی از بهترین متخصصان این حوزه مراجعه کرد.

درخواست مشاوره خرید آتی در

باز شدن خود به خود درب پارکینگ

باز شدن خود به خود درب پارکینگ نیز از دیگر مشکلاتی است که ممکن است درب پارکینگ به آن دچار شود. حل این مشکل نیز به دست کسانی انجام خواهد که با پیچیدگی‌های درب پارکینگ آشنایی داشته و به خوبی می‌دانند که برای حل برخی مشکلات شایع باید چه کنند.

متخصصان آتی دُر یکی از معتمدترین کسانی هستند که می‌توانند مشکل باز شدن خود به خود درب پارکینگ را به سرعت حل کنند. این کارشناسان علت را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرده و یک راه‌حل قطعی و ماندگار برای رفع آن پیاده می‌کنند.

باز نشدن درب پارکینگ

باز نشدن درب پارکینگ

 

اما مواردی که باید به ترتیب مورد بررسی قرار داد عبارتند از:

  1. آیا سیستم برق دارد؟
  2. باتری‌ها را چک کنید
  3. ریموت را بررسی کنید
  4. چشم‌های الکترونیک درب اتوماتیک پارکینگ را بررسی کنید
  5. درب پارکینگ خود به خود باز یا بسته می‌شود
  6. عملکرد جک‌های اتوماتیک را زیر نظر داشته باشید
  7. فلاشر درب را جدی بگیرید

1- آیا سیستم برق دارد؟

همواره عوامل زیادی برای عملکرد نامناسب یا غیرفعال شدن درب آهنی پارکینگ وجود دارد. به طور کلی علت بسته نشدن درب آهنی در بیشتر موارد مربوط به قطع جریان برق یا اتصالی در سیستم برق محیط است. از این رو جهت تعمیر و عیب‌ یابی جک درب پارکینگ یا یک سیستم الکترونیکی باید مطمئن شوید که به جریان برق متصل است یا خیر. برخی افراد جهت صرفه‌جویی در انرژی، سیستم برق را از دستگاه جدا کرده و یا فیوز مربوطه را خاموش می‌کنند که ممکن است شما به اشتباه تصور کنید درب خراب است. در صورتی‌که سیم متصل به جک اتوماتیک قطع بوده یا اتصالی داشته باشد با بررسی آن به آسانی می‌توان امکان تعمیر را فراهم کرد.

2- باتری ها را چک کنید

یکی دیگر از دلایل باز و بسته نشدن درب آهنی پارکینگ عدم عملکرد مناسب ریموت درب است. در این گونه موارد باید قبل از این که سیستم برق و جک‌های برقی را بررسی کنید، باتری‌های ریموت درب را چک نموده و در صورت نیاز باتری‌ها را تعویض کنید. به عبارت دیگر اگر دکمه ریموت را فشار می‌دهید و درب پارکینگ برای شما باز نمی‌شود، بدون شک باید به فکر عیب یابی ریموت درب پارکینگ باشید. باتری ریموت را تعویض کرده و یکبار دیگر امتحان کنید، در صورت باز نشدن درب باید از متخصصین آتی در جهت تعمیر و عیب یابی جک درب پارکینگ کمک بگیرید.

پیشنهاد آتی در:   فروش قطعات درب اتوماتیک

3- ریموت را بررسی کنید

همانطور که می‌دانید سیستم‌های الکترونیکی حساس هستند، بنابراین ممکن است به راحتی آسیب دیده و به تعمیر نیاز پیدا کنند. گاهی‌اوقات علت باز نشدن درب پارکینگ با ریموت کنترل ضربه خوردن و یا وجود رطوبت (رطوبت هوا، ریختن آب یا نوشیدنی های قندی) است که باعث می‌شود دکمه‌های موجود برروی آن به مدار داخلی بچسبند؛ در نتیجه همین امر مانع از باز و بسته شدن درب می‌گردد. اگر با این مشکل مواجه شدید جهت تعویض ریموت درب برقی کنترل درب با مشاورین آتی در، در تماس باشید. روش دیگر بررسی و تعمیر ریموت این است که خودتان می توانید به وسیله پیچ گوشتی پوسته ریموت را باز نموده و در صورت بروز مشکل، نسبت به رفع آن اقدام کنید. در سطح شهر نیز اغلب مغازه‌های الکتریکی و تعمیر لوازم برقی می‌توانند ریموت‌های خراب را تعمیر کنند. (بعضی از درب‌های برقی دو یا چند ریموت دارند. از این رو در زمان بروز این قبیل مشکلات می‌توانید از ریموت جدید استفاده نموده و در اولین فرصت ریموت خراب را درست کنید.) در نهایت با استفاده از روش‌های بالا، می‌توانید یکی از عمده­ترین علت بسته نشدن درب های آهنی را برطرف کنید. 

باز نشدن درب پارکینگ با ریموت

باز نشدن درب پارکینگ با ریموت

4- چشم های الکترونیک درب اتوماتیک پارکینگ را بررسی کنید

پس از علل فوق، ایجاد نقص فنی در چشم‌های الکترونیک و سنسورها یکی دیگر از علت بسته نشدن درب آهنی به شمار می‌رود.  درب اتوماتیک پارکینگ جهت برقراری امنیت و کنترل تردد ماشین‌ها نصب می‌گردد و برای نیل به این هدف وجود سنسورهای حساس به حرکت ضروری است. متخصصین آتی در سنسورهای درب اتوماتیک را با فاصله یک متری از سطح زمین نصب کرده تا مانع از باز و بسته شدن ناگهانی درب در صورت ترافیک و یا برخورد با افراد و حیوانات شوند. گاهی‌اوقات گرد و غبار یا ضایعات موجود برروی چشم الکترونیک مانع از عملکرد صحیح درب می‌گردد، به همین علت در صورت بروز مشکلات این چنین باید سنسورها را بررسی کرده و از سلامت آنها اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که با نحوه بازدید و بررسی سنسور و چشم الکترونیکی درب آهنی پارکنیگ آشنایی ندارید، حتماً از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. در این راستا متخصصین و تعمیرکاران گروه صنعتی «آتی در» به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز شما مصرف کننده گرامی هستند. تنها با برقراری تماس یا ثبت درخواست اینترنتی، متخصصین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حضور یافته و نسبت به بررسی و رفع عیب سنسورهای درب آهنی اقدام می‌کنند.

سنسور درب اتوماتیک پارکینگ از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است به همین جهت توصیه می‌شود هر چند وقت یکبار آن را با یک دستمال مرطوب پاک کنید؛ همچنین در صورت بروز مشکل پس از تمیز کردن، با تکنسین‌های آتی در تماس بگیرید تا به ایراد سخت افزاری موجود رسیدگی کنند. فراموش نکنید که چشم‌های الکترونیک درب اتوماتیک دارای سنسورهای نوری به رنگ قرمز هستند؛ بنابراین اگر چراغ‌ها بطور مداوم چشمک بزنند و یا قابل رؤیت نباشند به مرکز فرمان سیگنالی ارسال نمی‌شود و باید آنها را تعمیر کرد. 

پیشنهاد آتی در:   علت خرابی چشمی درب پارکینگ
جک درب پارکینگ الکترومکانیکی

جک درب پارکینگ الکترومکانیکی

5- عملکرد جک های اتوماتیک را زیر نظر داشته باشید

همانطور که می‌دانید اصلی‌ترین قسمت درب اتوماتیک جک آن است که اگر خراب شود باید از افراد کارشناس در این زمینه درخواست کمک شود. در جک درب پارکینگ در صورت وارد آوردن فشار مضاعف برروی درب به هنگام باز و بسته شدن، اصطکاک میان چرخ دنده‌ها و میل ماردون زیاد شده و همین امر سبب شکستن آنها می‌گردد. اما در جک هیدرولیکی داستان به گونه‌ای متفاوت اتفاق می‌افتد، این جک‌ها به روغن‌کاری نیاز دارند و کمبود آن باعث ایجاد فشار بسیار برروی موتور می‌شود که همین امر کاهش عمر مفید و افزایش امکان آسیب به اتوماتسیون درب را به دنبال خواهد داشت.

همواره با گذشت زمان روغن هیدرولیک درون جک­ها کیفیت خود را از دست داده و باید هر از چند گاهی روغن جک­ها تعویض گردد و روغن هیدورلیک تازه جایگزین آن شود. از طرف دیگر علت صدا دادن جک درب پارکینگ ممکن است مربوط به نشت روغن یا روغن ریزی جک­ها باشد. در این حالت به مرور زمان سطح روغن هیدورلیک کاهش یافته و عملکرد جک با ایجاد سر و صدا همراه است. در این گونه موارد در اسرع وقت نسبت به رفع عیب جک­ها اقدام کنید. زیرا جک‌های بدنه ساختاری حساس دارند. از این رو اگر روغن به اندازه و با کیفیت درون محفظه جک پارکینگ نباشد، زودتر از آنچه که فکر کنید خراب شده و باید آنها را تعویض کنید.

6- درب پارکینگ خود به خود باز یا بسته می شود

از جمله مشکلات رایج در درب‌های اتوماتیک تداخل گیرنده و فرستنده مرکز فرمان بوده که سبب می‌شود درب پارکینگ بدون استفاده از ریموت باز و بسته شود. بدون شک باز شدن خود به خود درب پارکینگ و یا بسته نشدن کامل درب پارکینگ امنیت ساکنین ساختمان را به خطر می‌اندازد، پس هرچه سریعتر باید در جهت تعمیر جک درب برقی پارکینگ اقدامات لازم و ضروری را بعمل آورد. یکی از دلایلی که سبب بروز چنین مشکلی در درب‌های برقی می‌گردد وجود سیستم‌های مشابه با فرکانس‌های یکسان است بنابراین از فردی که نصب و راه‌اندازی درب را برعهده دارد بخواهید تغییرات لازم را در مرکز فرمان اعمال کند.

از طرف دیگر برای جلوگیری از محکم بسته شدن در پارکینگ باید سرعت باز و بسته شدن درب تنظیم را کرد. از آن جایی که درب آهنی به نسبت از دیگر درب‌ها سنگین‌تر است، محکم بسته شدن درب به تمامی اجزای سیستم، ستون‌ها و دیوار آسیب وارد می‌کند. این امر در طولانی مدت باعث ایجاد ترک در دیوار و خراب شدن لولاهای درب، موتور، جک­ها و … می‌شود؛ بنابراین تنظیم کردن سرعت باز و بسته شدن درب آهنی پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری نموده و سبب بهبود عملکرد و طول عمر درب پارکینگ می‌گردد. به شما توصیه می‌کنیم در صورت عدم آگاهی از نحوه تنظیم سرعت درب پارکینگ حتماً از افراد با تجربه و ماهر در این خصوص کمک بگیرید.

7- فلاشر درب را جدی بگیرید

این فلاشرها -چراغ چشمک زن- نقش سیستم هشدار را دارند، بدین معنا که با یک مرتبه فشردن ریموت شما متوجه ارسال داده به مرکز فرمان شده و منتظر باز یا بسته شدن درب خواهید بود؛ اما در صورت خراب شدن فلاشر درب اتوماتیک پارکینگی، امکان دارد ریموت را چندین بار فشار داده و سردرگم شوید. بنابراین، جهت ممانعت از بروز اتفاقات ناگهانی سریعاَ به تعمیر یا تعویض آنها بپردازید.

به عبارت دیگر می‌توان گفت فلاشر بستری امن و مناسب برای باز یا بسته شدن درب آهنی فراهم می‌سازد. بدین صورت که با روشن و خاموش شدن فلاشر افراد رهگذر و همچنین ساکنین مجتمع از عملکرد درب پارکینگ آگاه می‌سازد و در این حالت از در فاصله می‌گیرند. عملکرد مناسب فلاشر از بروز مشکلاتی از قبیل گیر کردن افراد رهگذر و خودروها در بین درب و ایجاد صدمه جلوگیری می‌کند. از این رو به صورت مستمر نحوه عملکرد صحیح فلاشر را بررسی نموده و در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام نمایید. از طرف دیگر اگر درب پارکینگ محل سکونت شما فاقد سیستم فلاشر است، به راحتی می‌توانید آن را روی درب پارکینگ نصب کنید.

پیشنهاد آتی در:   نصب فلاشر درب پارکینگ و کرکره برقی

فلاشر درب برقی

 

علت روشن نشدن فلاشر درب پارکینگ

فلاشر درب پارکینگ یکی از امکانات مهم و ایمنی در هر ساختمان است که باعث می‌شود رانندگان بتوانند به راحتی وارد و خارج شوند. اما گاهی اوقات ممکن است فلاشر کار نکند و باعث ایجاد مشکلات و خطراتی برای رانندگان و عابران پیاده شود. علت روشن نشدن فلاشر درب پارکینگ ممکن است چندین عامل داشته باشد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • خرابی سیم کشی یا فیوز فلاشر: اگر سیم کشی یا فیوز فلاشر دچار قطعی یا کوتاه شده باشد، فلاشر نمی‌تواند برق را دریافت کند و روشن نمی‌شود. برای برطرف کردن این مشکل، باید سیم کشی و فیوز را با استفاده از تستر برق بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • خرابی لامپ یا سوکت فلاشر: اگر لامپ یا سوکت فلاشر سوخته یا آسیب دیده باشد، فلاشر نمی‌تواند نور را تولید کند و روشن نمی‌شود. برای برطرف کردن این مشکل، باید لامپ یا سوکت را با استفاده از چراغ قوه بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • خرابی حسگر حرکت یا تایمر فلاشر: اگر حسگر حرکت یا تایمر فلاشر دچار نقص یا تنظیم نادرست شده باشد، فلاشر نمی‌تواند به درستی عمل کند و روشن نمی‌شود. برای برطرف کردن این مشکل، باید حسگر حرکت یا تایمر را با استفاده از دستورالعمل تولید کننده بررسی و در صورت لزوم تعمیر یا تنظیم کنید.
  •  

 

علت بسته نشدن درب پارکینگ

علت بسته نشدن درب پارکینگ

 

در نتیجه:

عیب یابی جک درب پارکینگ کار ساده‌ای است اما نباید بدون مشورت با متخصصین اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات آن کرد. برای اینکه عملکرد این درب‌ها به درستی انجام شود باید تمامی اجزا بصورت هماهنگ و مرتبط با یکدیگر کار کنند تا احتمال بروز خطرات ناگهانی کاهش پیدا کند. بدون شک با اصطلاح «پیشگیری بهتر از درمان است.» آشنایی دارید، بنابراین توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از بروز خرابی یا خطر تصادف با بهره‌مندی از خدمات پس از فروش شرکت آتی در، عملکرد صحیح و سلامت قطعات را تضمین کنید.

این شرکت با بهره‌گیری از تیمی با تجربه و کارآمد به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز شما مصرف کننده عزیز است. زیرا آسایش و امنیت درب آهنی پارکینگ تنها در سایه استفاده از تجهیزات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب محقق خواهد شد.

بدون تردید برای افراد غیرمتخصص تعمیر سیستم‌های الکترونیکی امری پیچیده و زمان‌بر خواهد بود. بنابراین، وجود یک تیم مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات درب اتوماتیک امری ضروری و غیرقابل‌انکار است. مشاوران و متخصصین آتی در بصورت شبانه‌روزی با شما همراه بوده و در صورت بروز مشکل در محل حاضر شده و اقدامات لازم را بعمل می‌آورند.

پیشنهاد آتی در:   عیب یابی کرکره برقی و 10 علت خراب شدن کرکره اتوماتیک

سوالات متداولFAQ

چرا درب پارکینگ باز نمی شود؟

  • ممکن است چند دلیل برای این مشکل وجود داشته باشد. اول از همه، باید اطمینان حاصل کنید که کنترل از راه دور درست کار می کند و باتری آن تمام نشده است. دوم، باید بررسی کنید که آیا مانعی در راه سنسورهای درب وجود دارد یا خیر. سوم، باید چک کنید که آیا قفل الکترونیکی درب خراب شده است یا خیر. اگر هیچ یک از این موارد مشکل را حل نکرد، باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

چگونه می توانم ریموت را تعویض کنم؟

  • برای تعویض ریموت، باید ابتدا پشت آن را باز کنید و باتری قدیمی را خارج کنید. سپس، باتری جدید با همان ولتاژ و سایز را درون آن قرار دهید و مطمئن شوید که قطب های مثبت و منفی به درستی متصل شده اند. در نهایت، پشت کنترل را ببندید و آن را تست کنید.

چگونه می توانم سنسورهای درب را پاک تمیز کنم؟

  • برای پاک کردن سنسورهای درب، باید ابتدا درب را به صورت دستی باز کنید و از خاموش بودن برق آن اطمینان حاصل کنید. سپس، با یک پارچه نرم و خشک، سطح سنسورها را از گرد و خاک پاک کنید. اگر لازم باشد، می توانید از یک محلول ضعیف شست و شو استفاده کنید. در نهایت، درب را به صورت الکترونیکی فعال کنید و عملکرد سنسورها را بررسی کنید.

21 دیدگاه

    • سلام ، بله تمامی جک های پارکینگی توسط تکنسین های ما عیب یابی و تعمیر میشوند.
    • می توانید برای عیب یابی جک درب پارکینگ به شماره 02188808111 تماس بگیرید و یا به آدرس انقلاب میدان فردوسی نجات الهی جنوبی کوچه 2 واحد 2 مراجعه کنید.
  1. باسلام ودورود درب اتوماتیک ، صبح ها ، با فرمان اول ، لنگه اول باز میشه ، مجدداً دوباره باید فرمان داده شود تا دولنگه باز بشه لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنونم
    • سلام. با توجه به نوع جک پارکینگ شما، میتواند مشکلات متفاوتی رخ داده باشد. جک های هیدرولیکی بیشتر به مشکلات مکانیکی مانند کمبود روغن، خوردگی اتصالات و قطعات و جک های الکتریکی هم با مشکلات الکترومکانیکی مواجه می شوند. پیشنهاد میکنیم برای بررسی دقیق تر از کارشناسان خدمات پشتیبانی ما کمک بگیرید. 021-88808111
  2. سلام ۴ ماه است یک جک سیماران نصب کردم داری گارانتی از دو روز بعد نصب روز خوش ندیدیم هر روز یا باز میشود بایسته نمیشود هر بار که بیش از ۸ بار کارشناس میاد هر بار ۱۵۰ یا ۱۰۰ یا ۷۰ هزار تومان میگیرند یک دست می زنند فردا باز همان اشروهمان کاسه چرت ترین جک که در عمرم دیدم هیچ کس جوابگو نیست یک جک یوتاب روی همین درب بود ده سال عالی هر بار هم تعمیر میخواست تا زنگ به نصاب می زدی قطعه تعویض میکرد ظرف ۲۴ ساعت حالا برای این جک ول باید ۳ روز زنگ بزنید تا یک کار ناشناس که سر در نمی آورد بیاد پولی بگیرد خدا حافظ بازار درست کردن پس گارانتی چه است چه چیزی است
    • برای خرید و انتخاب جک که مشکل و عیب یابی مداوم نداشته باشه با کارشناس و شرکت معتبر مشاوره بگیرید. اگر نیاز برای رفع و عیب یابی جک سیماران دارید با کارشناس فنی ما در ارتباط باشید و تلاش می کنیم مشکل شما در اسرع وقت برطرف شود.
  3. سلام.ببخشید در ب پارکینگ با فشردن ریموت ،بعضی وقتها باز می شود ،و بعضی .قتها باز نمیشه .که باید برق در بازکن رو قطع و دوباره وصل کنم ،تا دوباره کار بکنه ..علت این کار چیه ..در ضمن چراغ ریموت روشن و خاموش میشه وقتی دکمه رو فشار میدهم ولی در عمل نمیکنه ،منظورم اینه باطری داره ..
  4. سلام درب پارکینگ ما بعضی اوقات باز میشود بعضی اوقات باز نمیشود،بعد از چند دقیقه درست میشود،فکر کنم از سنسور باشد
  5. سلام فلاشر درب اتوماتیک -چراغ چشمک زن یک سره چشمک میزنه و درب هم بسته نمیشه مدل جک IVOR آلمان
  6. سلام درب پارکینگ ما بازویی است و مارکش فک هنگامی که برق شهر قطع میشه و بعد از مدتی برق میاد درب بازویی خود بخود باز میشه و تا زمان اتمام تایمر حدود ۳ دقیقه باز میمونه چیکارش کنیم حل بشه به نظر شما علت چیه و از کدام قطعه اس متشکرم
  7. حدس می زنم ریموت کرکره برقیمون مشکل پیدا کرده. زمانی که می زنم در باز بشه یا عمل نمی کنه یا تا نصفه میاد بالا بعد برمی گرده پایین. البته این نظر خودمه. ممکنه مشکل چیز دبگه ای باشه؟
    • بنظر تنظیمات تابلو فرمان دچار مشکل شده ، برای تسریع در رفع مشکل با کارشناس فنی ما در ارتباط باشید.
  8. گفتن سیستم برق کرکره برقیمون به مشکل برخورده. چقد تعمیرش زمان می بره؟
    • تمام تلاشمان را می کنیم در کمترین زمان مشکل کرکره برقی شما را برطرف کنیم.
  9. بهترین توضیحات در مورد تعمیر و عیب یابی جک در پارکینگ رو توی این سایت مطالعه کردم. توضیحات خوبی در اختیار بقیه قرار میدن و این عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی