فروش انواع کرکره برقی پنجره ای

* کاربر گرامی، قیمت کرکره برقی پنجره بر اساس اطلاعات ورودی و انتخاب شما، همراه با آپشن های پایه محاسبه خواهد شد. برای مشاوره و اطلاع از قیمت دقیق و دریافت پیش فاکتور درخواست خود را تکمیل نمایید.

محاسبه قیمت کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره ای ، که برای انواع پنجره‌ها، اعم از ساختمان‌ها، منازل ویلایی، کارخانه‌ها و سوله‌ها کاربرد دارد، به وسیله ریموت کنترل، باز و بسته می‌شود و فضای خانه، کارخانه و … را هم زیباتر و هم امن‌تر می‌کند. همچنین از ورود صداهای اضافی از محیط خارجی به داخل جلوگیری می‌کند. کرکره پنجره، نقش بسيار مهمی در جلوگيري از هدر رفتن انرژي در فصل سرما و گرما دارد. به طوري که در تابستان و روزهای گرم با فضای عایقی که بين محيط خانه و محيط ساختمان درست ميکند، مانع عبور گرما و گرد و خاک به داخل ساختمان ميشود. و همينطور در فصل هاي سرد سال، عايقي بين فضاي ساختمان و محيط بيرون درست کرده و از خروج انرژی و گرما از خانه يا ساختمان جلوگيری ميکند.

کرکره اتوماتیک پنجره ای
قیمت انواع کرکره برقی برای پنجره

فروش کرکره برقی پنجره ای 

کرکره برقی پنجره ای  به منظور تامین بالاترین امنیت ممکن برای اماکن مختلف به وجود آمده‌اند. معمولا افراد زمانی متوجه نیازشان به کرکره اتوماتیک می‌شوند که امنیت اماکن مورد سکونت خود را در خطر ببینند. اما نکته مهم در خرید کرکره برقی، توجه به کیفیت محصول است. در صورت اینکه محصول از جای مطمئنی مانند آتی در خریداری شود و خیالتان از خدمات پس از فروش کرکره های برقی در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی راحت باشد، کیفیت کرکره برقی پنجره ای  شما تضمین شده است. فاکتور مهم بعدی که هنگام خرید مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت محصول است. با توجه به اینکه ارزان بودن یا گران بودن زیادی کیفیت محصول را ضمانت نمی‌کند، باز هم لزوم خرید از شرکتی معتبر مشخص می‌شود. آتی در کرکره برقی پنجره ای  را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، با خدمات پس از فروش و گارانتی به شما ارائه می‌کند و امنیت اماکن شما را تامین می‌کند.

برای آشنایی بیشتر بهترین تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید.

کرکره برقی پنجره آتی دُر

• کیفیتاستفاده از بهترین برندهای کرکره برقی پنجره
• قیمتبر اساس مدل و ابعاد کرکره برقی پنجره متغیر است.
• زمان نصبنصب پس از ثبت سفارش بین 3 الی 5 روز است
• پشتیبانی فروشاز 8:30 صبح الی 18 عصر : 02188808111
• نحوه ثبت سفارشسفارش تلفنی و ارسال کارشناس فنی برای توضیح زیر سازی و محصولات(رایگان)

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با آتی در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کرکره برقی اتی در

کرکره برقی پنجره چیست؟

کرکره برقی پنجره یکی از تکنولوژی‌های نوین برای افزایش امنیت و زیبایی منازل، ادارات، مجتمع‌های تجاری، انبارها و … است. این مدل از کرکره‌ها تا حدود زیادی به کرکره برقی درب مغازه و پارکینگ شباهت دارند، فقط از لحاظ ابعاد و اندازه به نسبت کوچک‌تر هستند. علاوه بر این از کرکره برقی پنجره برای حفاظ پنجره، تراس، بالکن و ورودی درب واحد آپارتمان و منازل ویلایی استفاده می‌شود. از همه مهم‌تر اینکه این مدل از حفاظ پنجره به دلیل استحکام بالا نفوذ ناپذیری بهتری به محیط می‌بخشد و طول عمر بیشتری نسبت به سایر پنجره‌های فلزی و آلومینیومی قدیمی دارد. از بین انواع مختلف کرکره برقی پنجره می‌توان به کرکره پنجره آلومینیومی، کرکره پنجره فولادی و کرکره پنجره پلی کربنات (شفاف) اشاره کرد.

کرکره پنجره 7

انواع کرکره برقی پنجره

کرکره‌ پنجره در چندین مدل متفاوت موجود هستند، مثلا کرکره‌های فولادی، کرکره‌های شفاف، کرکره‌های آلومینیومی و کرکره‌های ضد صوت. کرکره برقی پنجره‌ای در طرح ها و اشکال مختلف در آتی در موجود می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به نمای ساختمان خود و یا در صورت تمایل، با مشورت با متخصصین ما، مدل و رنگ کرکره برقی مناسب خود را انتخاب کرده و بر زیبایی و امنیت ساختمان خود بیافزایید. تیغه‌های آلومینیومی آن‌ها نیز قابلیت رنگ کردن با هر کد رنگی را دارا می باشند. در میان انواع تیغه کرکره برقی نیز، تیغه شفاف پلی کربنات یکی از انواع دیگر می‌باشد که دارای خواص منحصر به فردی همچون ضد حریق بودن، قابلیت دید داخل ساختمان در زمانی که کرکره پایین است، استحکام کششی بالا و زیبایی خاص و متفاوت می‌باشد. این تیغه دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود، ضد اشعه UV می‌باشد و امنیت بیشتری دارد.

کرکره برقی پنجره آلومینیومی

این مدل از کرکره برقی پنجره از آلومینیوم ساخته شده و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و فیزیکی قادر به انجام فعالیت است. از این رو شاهد افزایش استفاده از این محصول در مناطق شمالی و جنوبی کشورمان هستیم.

 

کرکره برقی پنجره فولادی

این مدل از کرکره برقی با بهره‌گیری از آلیاژ فولاد منیزیم به صورت فوم دار و دو پل یا تک پل ساخته می‌شود. از این نوع کرکره برقی پنجره اغلب در ویلاها و ساختمان‌های با میزان تردد کم استفاده می‌شود. البته توجه داشته باشید که کرکره پنجره‌ای فولادی به نسبت از دیگر مدل‌ها دارای استحکام و مقاومت بیشتری است. به عبارت دیگر در برابر ورود سارقین سدی نفوذ ناپذیر خواهد بود.

کرکره برقی پنجره پلی کربنات (شفاف)

کرکره برقی پلی کربنات با دلیل جنس شفاف و شیشه‌ای مانند، به راحتی سبب حفظ نور درون ساختمان می‌شود. زیرا اشعه‌های نور خورشید و همچنین نور دیگر اشیاء نورانی از کرکره عبور می‌کند و باعث می‌شود تا همواره فضای داخلی محیط از روشنایی مطلوبی برخوردار باشد. به همین دلیل می‌توانید برای افزایش زیبایی محیط‌های کم تردد از این مدل کرکره برقی پنجره استفاده کنید.

کرکره پنجره 6

مشخصات کرکره برقی پنجره

در پنجره‌های قدیمی معمولاً از شیشه استفاده می‌شود و دارای ضریب امنیتی نسبتاً پایینی هستند. زیرا سارقین و دیگر افراد ناشناس به راحتی می‌توانند با شکستن شیشه و باز نمودن پنجره وارد محیط شوند. از این رو پشت پنجره‌ها به وسیله آهن یک حفاظ یا دزدگیر نصب می‌کردند. اما کرکره برقی پنجره با استفاده از آلیاژ مستحکم، موتور، ریموت و … سبب شده تا افراد از بابت امنیت و نفوذ ناپذیری محیط مورد نظر خیالشان راحت‌تر باشد. زیرا کرکره‌های برقی پنجره‌ای به نوعی کار همان حفاظ یا دزدگیرهای قدیمی را انجام می‌دهند. به همین دلیل امروزه در اکثر ساخت و سازها به منظور افزایش و حفظ امنیت ویلاها، منازل مسکونی، تجاری و اداری از کرکره برقی پنجره استفاده می‌کنند. این مدل از کرکره برقی به وسیله ریموت کنترل و از راه دور باز و بسته می‌شود. این پنجره‌ها با بهره‌گیری از تیغه‌های مستحکم با طراحی به روز و موتور الکتریکی به راحتی فضای خانه را امن‌تر و نمای آن را زیباتر می‌سازند. از همه مهم‌تر این که این کرکره‌های برقی عایق صدا، حرارت و سرما هستند. در صورت استفاده از این محصول همواره محیطی آرام با هوای مطبوع در اختیار خواهید داشت.

امنیت کرکره برقی پنجره

یکی از انواع کرکره‌ها ، کرکره برقی پنجره‌ای “automatic window shutters است که یک محصول بسیار مفید و استثنایی است  زیرا توانایی جلوگیری از ورود سارقان به منزل را دارد. کرکره‌های برقی پنجره، امنیت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل حتی می‌توان این محصول را یکی از ابزارهای امنیتی منازل دانست. در ادامه به بررسی انواع کرکره برقی پنجره‌ای خواهیم پرداخت.

مزایای کرکره برقی پنجره ای 

از مزایای کرکره برقی پنجره ای نیز می‌توان به حرکت روان، اشغال فضای کمتر هنگام باز و بسته شدن درب پنجره، حفاظت در برابر سرقت و آب و هوای نامناسب، قابلیت کنترل از راه دور از طریق نرم افزارهای موبایل و کامپیوتری و پوشش ضد زنگ آن‌ها اشاره کرد. همچنین آن‌ها با فراهم کردن فضایی خصوصی و آرام برای محیط مورد نظر شما، دید بیرونی پنجره را از بین می‌روند و به امنیت و احساس آرامش بیشتر شما در خانه کمک می‌کنند.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی پنجره

– موتور کرکره برقی و دیگر متعلقات آن

همواره برای بالا و پایین شدن پنجره برقی به یک موتور الکتریکی مناسب نیاز است. موتور کرکره برقی پنجره از نوع توبلار است و با توجه به ابعاد و اندازه کوچک‌تر کرکره‌های پنجره‌ای نسبت به کرکره مغازه و پارکینگ، به نسبت موتور مصرفی ضعیف‌تر و کوچک‌تر خواهد بود. بهترین موتور کرکره برقی پنجره ای معمولا مدل توبلار هستند که صدای کمتر دارند.

– تیغه کرکره برقی

تیغه‌های کرکره برقی پنجره‌ای نیز با توجه به ابعاد و اندازه محیط و نوع مصرف در طرح، رنگ و اندازه مختلف طراحی و تولید می‌شود. عمدتاً تیغه‌ها از جنس آلومینیوم، فولاد و پلی کربنات هستند.

شما نیز می توانید با برقراری تماس و یا ثبت درخواست به صورت اینترنتی در سایت «آتی در» و ثبت اطلاعات و مشخصات کرکره برقی پنجره، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در این راستا مشاورین و متخصصین ما با استفاده از اطلاعاتی که شما در اختیارشان قرار داده‌اید؛ محصولی مطابق با محیط تان به شما پیشنهاد خواهند کرد.

مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره ای

تولید و عرضه کرکره برقی پنجره یک تحول عظیم در صنعت درب و پنجره سازی ایجاد کرده است. از طرف دیگر مزایای استفاده از این کرکره‌های برقی سبب شده تا در سالیان اخیر با سیر صعودی عرضه و تقاضای این محصول مواجه شویم. به طور کلی مزایای استفاده از این مدل کرکره‌ها عبارتند از:

1- صرفه جویی در مصرف انرژی؛ پنجره‌های قدیمی به دلیل عدم عایق بندی مناسب همواره سبب هدر رفتن مقدار زیادی انرژی می‌شوند. اما کرکره برقی پنجره به لحاظ عایق بندی مناسب تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند و در طولانی مدت سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌گردد.

2- زیبایی محیط؛ کرکره‌های برقی پنجره‌ای به لحاظ طراحی یکپارچه، زیبا و منحصر به فرد سبب افزایش زیبایی محیط می‌شود. به همین دلیل افراد همواره کرکره برقی پنجره را با توجه به طرح و نمای ساختمان انتخاب می‌کنند. زیرا عدم سازگاری و همخوانی طرح و نقش کرکره برقی پنجره با محیط تأثیر در جهت زیبایی ساختمان خواهد داشت. در غیر این حالت شما فقط هزینه‌ای را صرف خرید کرکره برقی کرده اید و قطعاً نتیجه نهایی مطابق میل و سلیقه شما نخواهد بود.

3- حفاظت از پنجره‌ها به منظور جلوگیری از ورود سارقین؛ پنجره‌های قدیمی به نسبت نفوذ پذیر بودند و سارقین به راحتی با خم نمودن حفاظ و یا شکستن شیشه وارد محیط می‌شدند. اما کرکره برقی پنجره به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود و با داشتن ساختاری مستحکم و مقاوم در برابر انواع ضربه از ورود سارقین ممانعت به عمل می‌آورد. علاوه بر این می‌توان با اتصال کرکره برقی به سیستم دزدگیر امنیت محیط را بیش از پیش افزایش داد.

4- عایق در برابر صدا و گرد و غبار‌؛ کرکره برقی پنجره با ساختار یکپارچه و عایق کاری مناسب تا حد بسزایی از ورود گرد و غبار و سر و صدا به درون محیط جلوگیری می‌کند. در صورت استفاده از این محصول همواره محیطی آرام و عاری از هرگونه گرد و غبار خواهید داشت.

5- عایق در برابر اشعه خورشید و ذخیره کننده انرژی؛ کرکره‌های برقی پنجره‌ای مانع از ورود نور خورشید و اشعه‌های مضر آن به درون ساختمان می‌شوند. بدین ترتیب فضای داخل ساختمان در فصل تابستان خنک و در فصل زمستان گرم می‌ماند.

6- مقاوم در برابر باد، باران و برف: کرکره برقی پنجره به راحتی به صورت دستی و اتوماتیک باز و بسته می‌شود. از این رو در فصل‌های سرد سال به خصوص در هنگام باران و برف می‌توان پنجره‌ها را به طور کامل بست و مانع از ورود آب به درون ساختمان گردید. در پنجره‌های معمولی بعضاً مشاهده کرده‌اید که اطراف پنجره به دلیل باز بودن یا عدم عایق بندی مناسب نم زده و جلوه بدی به محیط داده است. به شما این اطمینان را می‌دهیم که با استفاده از کرکره برقی پنجره‌ای هرگز با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد. زیرا یکی از اصول اساسی و مهم در هنگام ساخت و نصب این مدل پنجره‌ها عایق بندی مناسب است.

7- ایجاد فضای مناسب برای استراحت و خواب؛ بعضی از افراد نسبت به سر و صدا حساس هستند و در محیط‌های شلوغ نمی‌توانند استراحت کنند. پیشنهاد می‌کنیم با خریداری و نصب کرکره برقی پنجره محیط آرام و امن را برای خود و دیگر اعضای خانواده به ارمغان بیاورید. زیرا این محصول با کیفیت تا حد زیادی از ورود آلودگی‌های صوتی به درون محیط جلوگیری می‌کند.

نحوه نصب کرکره برقی پنجره

همواره مصرف کنندگان از محصولات خریداری شده انتظار کیفیت و کارایی مناسب دارند. در کنار آن نیز دوست دارند کالای موردنظرشان از زیبایی نسبی برخوردار باشد. در این راستا پس از خرید کرکره برقی پنجره باید با رعایت یک سری اصول آن را در محل موردنظر خود نصب کنید. بدین منظور ابتدا ابعاد و انداره پنجره را با محل نصب مطابقت دهید. در صورت عدم تطابق نمی‌توانید کرکره برقی را در محل موردنظر نصب کنید. پس از آن پروفیل و ریل‌ها را در جای خود نصب نموده و سپس رول و موتور را در بالای آن نصب کنید. در آخر با جاگذاری مرتب و منظم تیغه‌ها، کار نصب کرکره برقی پنجره به اتمام می‌رسد. البته به یاد داشته باشید در صورت عدم آشنایی با نحوه نصب این مدل از کرکره برقی حتماً از متخصصین مربوطه و نصاب‌های با تجربه کمک بگیرید. تا محصول خریداری شده دچار آسیب نشود و همواره عملکرد مطلوبی داشته باشد. زیرا نصب نامناسب کرکره برقی نه تنها موجب اختلال در نحوه عملکرد آن می‌شود، بلکه کارایی مناسبی نیز نخواهد داشت. در این راستا متخصصین و مشاورین ما در گوره صنعتی «آتی در» به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز شما مصرف کننده گرامی هستند.

نمونه پروژه های اجرا شده کرکره برقی پنجره ای آتی در

کرکره برقی پشت پنجره ای

امروزه بسیار دیده می‎شود که افراد برای پنجره منازل مسکونی خود، ویلاها یا ادارات، از کرکره‌ های برقی پشت پنجره‌ ای استفاده می‌کنند. از مزایای این کرکره‌ها می‌توان به حفظ آرامش و سکوت خانه یا اداره و جلوگیری از نفوذ صدای خیابان اشاره کرد. همچنین این کرکره‌ها بعنوان عایقی در برابر نفوذ سرما و گرما عمل کرده و به حفظ امنیت مکان نیز کمک می‌کند. به دلیل حساسیت در خرید و مزایایی که کرکره برقی پنجره ای دارد باید در انتخاب و نصب کرکره پشت پنجره‌ای دقت لازم را به عمل آوریم. این عمل نیاز به متخصص‌های باتجربه دارد تا نصب بدون مشکل و ایراد انجام شود و کرکره‌ها بهترین عملکرد خود را داشته باشند. آتی در با بهره‌مندی از متخصصان مجرب و با ارائه محصولات با کیفیت با گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش فوق‌العاده، بهترین گزینه برای خرید و نصب کرکره رول آپ پنجره ای شما است.

قیمت کرکره برقی پنجره

قیمت کرکره پنجره برقی تفاوت چندانی با کرکره درب ندارد و تفاوت آن‌ها تنها در ابعاد و اندازه‌های تیغه‌های نصب ‌شده است، زیرا ابعاد تیغه می‌تواند در نصب نوع موتور تأثیرگذار باشد. همچنین به دلیل تنوع محصولات و تفاوت کیفیت آن‌ها در بازار و نوسان قیمت ارز، قیمت‌های کرکره برقی پنجره متغیر است. در بررسی قیمت آن‌ها باید به ابعاد و اندازه تیغه کرکره نصب‌ شده بر اساس متراژ و همچنین نوع موتور استفاده ‌شده توجه کرد، زیرا از عوامل مهم و تأثیرگذار در قیمت کرکره پنجره می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت هر گونه اطلاعات بیشتر درباره کرکره برقی، تیغه کرکره برقی استفاده ‌شده، موتورهای موجود، گرفتن مشاوره تخصصی از متخصصان مجرب ما و همچنین اطلاع از قیمت دقیق محصولات، با آتی در تماس گرفته و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با آتی در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

کرکره برقی اتی در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی

tik

ممنون، اطلاعات شما ثبت شد!

منتظر تماس کارشناسان ما باشید