فروش انواع درب اتوماتیک شیشه ای گردان Revolving

این نوع از درب چرخان یا گردان از زیباترین نوع در ها و یکی از پیچیده ترین نوعها می باشند، معمولا جهت دار هستند و برای مکان های باریک و پهنای کم در خارج و داخل محیط استفاده می شوند. برای استفاده از فشار و کشش درب اتوماتیک گردان ، به دو صورت سربار یا روی سطح نصب می گردند. این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای گردان برای درهای تک، جفت یا دوجداره طراحی شده اند. اپراتورها فقط با بازو و درایو به عنوان یک بسته کامل می توانند از این درهای اتوماتیک تامین شوند. این نوع درها ظریف هستند که در فصل زمستان با کاهش دما و در تابستان با افزایش دما مقابله کرده و در جاهایی که تراکم و انرژی مهم است عملکرد عالی دارند. از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان در مکان هایی که تعداد زیادی از مردم در آنجا رفت و آمد دارند استفاده می شود به این دلیل که به مردم اجازه می دهد هم زمان داخل و خارج شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

نمونه پروژه های اجرا شده درب اتوماتیک چرخشی آتی در

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

نحوه کار کردن درب اتوماتیک گردان

قیمت درب اتوماتیک گردان شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک گردان ریوالوینگ شیشه ای

درب اتوماتیک چرخشی یا گردان با توجه به ابعاد و نیاز به محاسبات مهندسی قیمت ثابتی نمی توانیم در نظر بگیریم. لطفا برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

درب گردان
درب گردان

ساخت درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان چرخشی از بادهای گرم و سرد جلوگیری می کند و همچنین مانع از هدر رفتن مصرف انرژی می شود و بسیار مقرون به صرفه است. درهنگام استفاده از پانل های موجود در درب ها یک اپراتور که دارای بازو و هدر است درکنار سیستم فعال می شود و موجب برقراری امنیت می شود.

درب اتوماتیک گردان یا چرخشی در کجا استفاده می شود؟

  درهای اتوماتیک در محوطه های مختلفی از جمله ورودی و خروجی بیمارستان ها، مکان های دولتی و خصوصی، هتل ها، آسایشگاه سالمندان و معلولین نصب می شود.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک چرخان

درب اتوماتیک چرخان

  • عملکرد بادگیر در مواقع ضروری
  • قفل کردن الکترومکانیکی بال های درب باز کن
  • مسیر های نجات و فرار با عملکرد گریز درب اتوماتیک شیشه ای گردان
  • سیستم هدایت داخلی هوشمندانه در درب اتوماتیک گردان که مانع ازایجاد خاک و ضد آب می شود.
  • دارای کنترل دسترسی از افراد غیرمجاز

انواع درب اتوماتیک گردان

  1. درب اتوماتیک شیشه ای گردان

یک سیستم حرفه ای و مقرون به صرفه تر از درب اتوماتیک دستی است. از این نوع درها برای جلوگیری از تراکم زیاد مردم و مانع از ورود خاک و آب و… استفاده می شود که می توانید به اسانی از آتی در تهیه نمایید.

  1. درب اتوماتیک شیشه ای دستی

این نوع درب ها از هزینه ی آنچنانی برخوردار هستند و تاثیر زیادی در سرعت وود و خروج در مواقع ضروری ندارند.

تفاوت درب اتوماتیک گردان یا درب دستی

درب های خودکار مجهز به واحدهای درایو و سیستم سنسور هستند که باعث اتوماتیک کار کردن درب می شوند و از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند که معمولا در ورودی مراکز خرید، هتل ها، بانک ها و ساختمان اداری نصب می شود. درب خودکار یا اتوماتیک گردان در شرایطی که کنترل آب و هوا در اولویت باشد ایده آل است. در طیف های گسترده ای از سبک لعاب با قاب های آلومینیومی با وزن های مختلف در دسترس است که این خصوصیات در درب دستی وجود ندارد.

درب اتوماتیک چرخشی

سرعت درب اتوماتیک گردان

سرعت آن را می توان با فشار دستی تا حداکثر افزایش داد بنابراین عابران پیاده می توانند با سرعت معین و خاص به راحتی و آسانی عبور کنند. سرعت این درب ها قابل تنظیم در سه نوع است که عبارتند از:

  • سرعت بالا خودکار
  • سرعت فردی
  • سرعت پایین

ایمنی درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک علاوه بر استفاده آسان،  از ایمنی و امنیتی بیشتری حتی در شب برخوردار است و مانع از فشار بیش از حد کاربران می شود.

چرا از درب اتوماتیک چرخان بیشتر استفاده می شود؟

تعداد دفعات باز شدن به صورت چرخشی و کشویی و تاشو قابل تنظیم است و حتی می توان از یکی از حالت های باز و بسته شدن استفاده نمود.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

sale

منو اصلی