درب اتوماتیک تاشو

با گذشت زمان و ساخت فناوری­های خودکار و اتوماتیک، نوع اتوماتیک درب­ها هم جهت سهولت و راحتی بیشتر مصرف­کنندگان با توجه به محل استفاده و نوع نیاز و کاربری­های مختلف آن ساخته شد. از مدل­های مختلف درب­های اتوماتیک می­توان به درب اتوماتیک شیشه ای (که از مدل­های رایج این نوع درب­ ها است)، درب اتوماتیک پارکینگی، درب اتوماتیک بیمارستانی و … اشاره کرد.

نوع متداول درب­ های اتوماتیک یعنی درب­های شیشه ­ای خود چندین مدل دارد؛ مانند درب شیشه­ ای تاشو (درب اتوماتیک اتوبوسی)، درب اتوماتیک کشویی، تلسکوپی و…

درب اتوماتیک تاشو
درب اتوماتیک فولدینگ

درب اتوماتیک­ تاشو نوعی از درب است که با تاشوها در بخش­های مشخصی از در یا به اصطلاح پنل­ها باز و بسته می­شود.

با وجود این که اغلب درب­ اتوماتیک تاشو بیش از دو صفحه دارند به عنوان درب­ های دوبرابر نیز شناخته می­شوند. درب­ اتوماتیک فولدینگ  به عنوان تقسیم­ کننده داخلی یا خارجی اتاق می­توانند استفاده شوند.

این­گونه درب­ها از مواد مختلفی ساخته شده­ اند. جنس بیشتر درب اتوماتیک فولدینگ  از لعاب است و پنل­ها دارای قاب­هایی از جنس چوب، آلومینیوم یا upvc هستند. این­گونه درب­ها می­توانند به صورت داخلی یا خارجی باز و بسته شوند. برخلاف درب­های معمولی با دیافراگم700-900 میلی­متر بیشتر درب­ اتوماتیک تاشو مدرن می­تواند تا چندین متر عرض داشته باشد و از این طریق است که دسترسی فیزیکی و بصری بین دو اتاق داخلی و یا یک اتاق داخلی را به میزان قابل توجهی افزایش می­دهد.

برای درخواست پروژه و مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

02188808111

جهت ارتباط و مستقیم با کارشناسان فروش در واتس اپ

درب اتوماتیک تاشو  (automatic folding doors) و ویژگی­ های آن

درب اتوماتیک تاشو با نام­های دیگری تحت عنوان درب اتوماتیک اتوبوسی، درب اتوماتیک آکاردئونی و درب اتوماتیک فولدینگ نیز شناخته می­شود. ساختار این درب­ها مشابه با درب اتوماتیک لولایی است با این تفاوت که دو صفحه لولا شده به سمت دیوار­های اطراف دارد. همانطور که از اسمش پیداست این نوع درب به صورت تاشویی و به سمت طرفین و در یک مسیر خطی باز و بسته می­شود. در میان درب­های اتوماتیک تاشو درصد و میزان باز شدن درب از پهنا اهمیت بالایی دارد و این میزان از پهنا در این­گونه درب­ها 90% است. البته این درب­ها را می­توان به نوعی نصب کرد که تنها از یک سمت باز شود. درب­ اتوماتیک تاشو وسیله­ای مناسب و راه­ حلی منحصر به فرد برای مکان­هایی مانند راهر وها، کریدور­ها و به طور کلی ورودی­هایی است که به لحاظ فضایی با محدودیت مواجه هستند. زمان باز و بسته شدن درب­ اتوماتیک تاشو automatic folding doors چیزی بین 2 تا 4 ثانیه است؛ پس در مکان­هایی که به حفظ امنیت بالایی احتیاج دارند این­گونه درب­ها کاربرد بالایی دارند.

درب-شیشه-ای اتوبوسی

درب-شیشه-ای اتوبوسی

 از ویژگی­های این درب­ ها می­توان به متغیر بودن ضخامت شیشه، امنیت به سبب داشتن مکانیزم ضدبرخورد با مانع، عدم آلودگی صوتی، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و سرعت عملکرد بالا و نرم آن­ به دلیل استفاده از دستگاه محرکه روان اشاره کرد؛ که به همین دلیل استفاده از این درب­ها راه حل بسیار مناسبی برای مکان­های شلوغ و پرتردد است؛ به خصوص مکان­هایی که عرض ورودی آن­ها بسیار کم است مانند فروشگاه ­ها، مراکز بیمارستانی، پمپ بنزین­ ها، مراکز تجاری، اداره های دولتی، بانک ­ها و …

درب­ اتوماتیک تاشو با توجه به درخواست­های مصرف کننده در انواع مختلف به لحاظ نوع ساخت، نوع جنس و در ظواهر مختلف ساخته می­شود. امروزه نمونه ­های مدرن درب­ اتوماتیک تاشو دارای قابلیت چند حالته است که مصرف­کننده می­تواند با کلیدی که بر روی درب تعبیه شده است کاربری درب را به صورت دستی و یا اتوماتیک تغییر دهید.

 آتی در شرکتی فعال و همگام با پیشرفت­های روز دنیای صنعت با در دست­داشتن نیرو­های متخصص و بامهارت و با سابقه کاری درخشان در زمینه­ امور مربوط به صنعت، ماشین­ آلات، یراق­ آلات، انواع درب­های اتوماتیک و تجهیزات مربوط به آن به عنوان یکی از بهترین برند­ها در ارائه این محصولات شناخته می­شود. اگر ارائه کالای با­کیفیت، خدمات پس از فروش و ضمانت اصل بودن کالا برای شما اهمیت دارد آتی ­در از بهترین گزینه های پیش روی شماست. امروزه با افزایش مشغله ­ها در زندگی روزمره مردم بسیاری از افراد ترجیح می­دهند تا خرید­های خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند تا هم وقت­ کمتر و هم انرژی کمتری از آنان گرفته شود. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی آتی در است که بی­شک گزینه مناسبی است. با خرید از فروشگاه ما ضمن اطمینان از کیفیت محصول و قیمت مناسب آن می­توانید با مشاوران آتی در، در جهت خرید محصول خود مشورت کنید.

برای درخواست پروژه و مشاوره در مورد محصولات آتی در با ما در ارتباط باشید.

02188808111

11 دیدگاه

  1. سلام درب های اتو ماتیک شیشه ای رو چطور میتونیم خرید کنیم شما فروش حضوری هم دارین
    • سلام درب اتوماتیک رو ما به شما سفارش دادیم با مشاوره های خوبتون در تماس بودیم بهترین درب رو به ما تحویل دادن
    • سلام برای ارتباط با کارشناس ها می توانید با شماره 02188808111 تماس بگیرید. کارشناسان ما هم بصورت حضوری در محل و یا شرکت ما در خدمت شما هستند.
  2. سلام من در اتوماتیک تاشو رو از آتی دور به خرید کردم فک نمیکردم انقد حرفه ای و فنی باشند و همه مواردی که مورد نیاز ما بود رعایت شد. همه چی عالی بود ممنون
  3. درب های اتوماتیک محل کارم رو از شما تهیه کردم چقد لذت بردم از تمیزی کارتون و کیفیت درب هاتون موفق باشین
  4. سلام درب های اتوماتیک تاشو برای فضا های پر رفت امد و شلوغ به عنوان درب ورودی مناسب هستن
  5. سلام من قبل خرید در با مشاوران شما مشورت کردم و بهترین پیشنهاد به من دادن دستتون درد نکنه تونستم بهترین انتخاب داشته باشم
  6. سلام روزتون بخیر نمونه درب های اتوماتیک شمارو کجا میتونم چون میخوام یه درب اتو ماتیک تهیه کنم
  7. ما درب اتوماتیک تاشو رو از شما خریدیم ممنون از کیفیت کاراتون نصبتون هم به خوبی انجام شد از شما همکارانتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی