بهترین آرام بند درب آهنی

آشنایی با انواع بهترین‌ آرام‌ بند

آیا با بهترین مارک آرام بند را می شناسید؟ یا با بهترین جک آرام بند درب آهنی سنگین در میان انبوهی از برند ها را آشنایی دارید؟اگر نیاز به معرفی انواع آرام بندها و بررسی بهترین جک آرام بند در بازار ایران هستید تا پایان با ما همراه باشید.

جک آرام ‌بند یکی از وسایل کاربری طراحی شده برای استفاده در ساختمان‌ها می‌باشد که باعث می‌شود درب مورد نظر بعد از باز شدن بدون نیاز به فشار از سمت فرد، بسته شود. این جک آرام‌بند از آن لحاظ اهمیت دارند که با بستن در به صورت خودکار، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و همچنین امنیت درب‌های خروجی و ورودی را تضمین می‌کنند زیرا اگر حتی شما یادتان برود که درها را ببندید این جک‌ها خودشان این کار را انجام می‌دهند. عملکرد آرام‌ بند بسیار حساب شده می‌باشد به طوری که درب در هنگام بسته شدن با سرعت نسبتا خوبی بسته می‌شود اما وقتی در آستانه کاملا بسته شدن قرار می‌گیرد و فاصله‌ی کمی از قفل درب دارد، سرعت جک کمتر می‌شود تا صدای زیادی در هنگام بسته شدن درب به علت سرعت بالای جک ایجاد نشود و نام این محصول نیز به سبب همین ویژگی می‌باشد. آرام بند درب آهنی سنگین به راحتی این کار را انجام می‌دهند و از ایجاد هرگونه صدای نا به هنجار در هنگام بسته شدن در که ممکن است توسط خود افراد و یا حتی عوامل خارجی مانند باد و… ایجاد شود جلوگیری می‌کند. از جک‌ آرام ‌بند در آپارتمان‌های مسکونی، اداری، مغازه‌ها و… استفاده می‌شود و به طور کلی کارایی بسیار بالایی دارد و هر روزه ساختمان‌های بیشتری برای درب‌های ورودی و خروجی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

قوی ترین آرام بند

قوی ترین آرام بند

بهترین آرام ‌بند درب آهنی سنگین و سبک

در هنگام انتخاب، نصب و استفاده از این جک ‌های آرام‌بند باید توجه کنید که بهترین جک آرام‌ بند را استفاده کنید اما ملاک بهترین بودن چیست؟ اینکه بهترین نوع جک آرام ‌بند را انتخاب کنید وابسته به این است که نوع نیاز خود را بدانید و با توجه به فاکتورهای مورد نظر بهترین را برای رفع نیازهایتان انتخاب کنید زیرا این جک‌ها در انواع مختلفی هستند و مهم نیست که شما یک جک باکیفیت و دارای برند را تهیه کرده باشید یا نه، وقتی که با نیاز شما مطابقت نداشته باشد دیگر بهترین بودن یا نبودن آن مهم نیست. پس به خوبی در مورد انواع جک‌ آرام ‌بند تحقیق کنید و بدانید با توجه به نیازتان کدام مدل برای شما مناسب است و سپس دست به انتخاب بزنید. برای انتخاب بهترین نوع این محصول باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

– وزن درب ورودی: نوع جک آرام‌ بند شما باید با توجه به وزن دری که روی آن نصب می‌شود انتخاب شود تا به راحتی بتواند نیروی لازم برای بسته شدن آن را فراهم کند. اگر قدرت جک آرام ‌بند کمتر از وزن درب باشد به طبع درب به خوبی بسته نمی‌شود و اگر قدرت آن بیشتر از درب مورد نظر باشد باعث ایجاد صدا و حتی آسیب رساندن به در می‌شود؛ به خصوص اگر درب از نوع ظریف و یا شیشه‌ای باشد. برای اینکه جک عملکرد خوبی داشته باشد باید با توجه به وزن درب انتخاب شود و می‌توانید از انواع مختلف آن استفاده کنید.

– عرض درب مورد نظر: علاوه بر وزن درب، عرض آن نیز در انتخاب جک آرام ‌بند تاثیرگذار است و باید محصول انتخابی شما به گونه‌ای باشد که بتواند عرض درب را کنترل کرده و به خوبی آن را در چارچوب نصب شده هدایت کند. اگر وزن در کم باشد اما عرض آن زیاد، برای کنترل آن به نوع خاصی از آرام‌ بند نیاز دارید.

آرام بند درب چوبی

آرام بند درب چوبی

بهترین مارک و برند آرام بند درب

امروزه به دلیل گستردگی بازار این محصولات انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد که هرکدام می‌توانند به نوبه‌ی خود برای شما بهترین باشند اما تعدادی از برندها هستند که به وفور در بازار یافت می‌شوند و تقریبا پرطرفدارترین جک‌ آرام ‌بند هستند از جمله بهترین مارک آرام بند درب شناخته شده در رده‌ی آرام بند ها می‌توان به برندهای دورکس، NHN، برتا، کینگ، گلدن گیت و D.M.D اشاره کرد که طی تحقیقات انجام شده از مقبولیت قابل توجه‌ای در نزد کاربران و مصرف‌کنندگان برخوردار هستند.

بهترین آرام بند درب آهنی

بهترین آرام بند درب آهنی به نحوی طراحی شده اند که دارای تنظیم کوک فنر هستند که می توانید قدرت و سرعت و در برخی مدل ها مدل حرکت آن را تنظیم کرد. برای انتخاب بهترین برند جک آرام بند درب می توانیم کیفیت ، تعداد سیکل باز و بسته شدن ، طول عمر ، مدت گارانتی و کیفیت قطعات را در نظر بگیریم. بهترین جک آرام بند درب آهنی سنگین را می توانیم به برند های معرفی شده در زیر خلاصه کنیم.

آرام بند OUBAO

آرام بند های OUBAO تخصصی ترین جک آرام بند مناسب درب هایی با تردد بالا و دارای مدل هایی مناسب درب های سنگین آهنی است. آرام بند OUBAO از بهترین متریال ساخته شده و دارای 8 سال گارانتی و تحت لایسنس کانادا است. آرام بند ها OUBAO دارای استاندارد UL است و مناسب درب های ضد حریق و درب های ضد انفجار است. قطعا اگر به دنبال بهترین آرام بند درب آهنی و ضد حریقِ با کیفیت هستید حتما از OUBAO استفاده کنید.

آرام بند OUBAO 5036 (80 - 140 کیلوگرم)

آرام بند OUBAO 5036 (80 – 140 کیلوگرم)

آرام بند OUBAO 3303 (40 - 80 کیلوگرم)

آرام بند OUBAO 3303 (40 – 80 کیلوگرم)

آرام بند NHN

اما مهمترین محصولات شرکت NHN در ایران، آرام بند های بازویی این شرکت هستند که در قدرت های مختلف و در دو سری دو سرعته و سه سرعته عرضه گردیده اند.

موردی که آرام بند NHN را در ایران بسیار شناسانده مدل های سه سرعته این شرکت است که با توجه به استفاده گسترده از قفل های برقی کله گاوی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. نوع کارکرد سری های سه سرعته این شرکت به گونه ای است که در انتهای مسیر کارکرد خود در هنگام بسته شدن، یک فشار نهایی به درب وارد می کند تا در حتما بسته شود و در هر فصلی از سال مواردی مثل ضربه زدن و ایجاد صدا و یا بسته نشدن درب ورودی وجود نداشته باشد.

بهترین آرام بند NHN

  1.  NHN 510 (60-80) Kg
  2. NHN 350 (60-80) Kg
  3. NHN 83V (60-80) Kg سه سرعته
  4. NHN 85V (80-120) Kg سه سرعته
  5. NHN 87V (120-140) Kg سه سرعته

آرام بند روستیک

در5 سال اخیر و یعنی سال 1394 آرام بند روستیک به بازار عرضه گردیده و مورد توجه مصرف کنندگان بوده است. آرام بند روستیک در 5مدل در کشور ما ارائه می گردد و از وزن 20کیلوگرم تا 120 کیلوگرم در دسترس می باشد. باید توجه نمود که کلیه محصولات شرکت روستیک دارای دو سال گارانتی می باشد و آن را می توان با انواع قفل برقی درب حیاط نصب نمود.

آرام بند تسا TESSA

نسل نخست آرام بند درب سبک کمپانی تسا که هم ‌اکنون در راه بازار کشورمان قرار دارد، در واقع سومین نسل از این آرام بند بازویی محسوب می‌شود که نسبت به نسل اول، تغییرات قابل‌توجهی را تجربه نکرده است. آرام بند تسا  را می‌توان یک فنر درب بند دو مرحله ای با تمرکز بر درب های چوبی و فلزی سبک که بر روی آن ها قفل برقی کله گاوی نصب نشده است همراه‌ با برچسب قیمتی مناسب دانست. آرام بند تسا شباهت‌ بسیاری با آرام بندهای ساخت شرکت ویرو ایتالیا دارد؛ اما پیشرفت چشم گیری در طراحی و کیفیت ساخت در خود مشاهده می کند. برای مثال، ابعاد کلی آرامبند درمقایسه‌ با نسل پیشین چند میلی‌ متر کوچک ‌تر شده است.

آرام بند ویرو VIRO

شرکت ویرو در زمینه تولید آرام بند های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد در مقایسه با رقبا خود پیشتاز بود که در ادامه مطلب به ویژگی های بیشتر این محصولات می پردازیم. آرام بند های ویرو علاوه بر آسانی در استفاده از درب ، امنیت بالا و افزایش طول عمر درب را به اماکن خود میاورد. شرکت ویرو آرام بند های خود را در دو دسته سه زمانه و دو زمانه تولید کرده که با در نظر گرفتن مقدار و متقاضیان توانسته تعداد مناسبی آرام بند در بازار عرضه کند تا تمامی اصناف دسترسی کافی را داشته باشند. تمامی محصولات ویرو دارای استاندارد اتحادیه اروپا و نماد CE و همینطور تایید شده از سوی بازار جهانی است.

آرام بند  ریوبی

یکی از آرام بند های با کیفیت و کاربردی شرکت ریوبی فنر درب دو زمانه می باشد، آرام بند های دو زمانه ریوبی طبق تغیرات جدیدی که توسط مهندسان این شرکت بر محصولات اعمال کرده اند دارای وزن و ابعاد بسیار مناسب می باشد که از بدنه فولادی با ترکیبات آلیاژی تشکیل شده و قابلیت ضد حریق و ضد زنگ بودن را دارد تا در مواقع آتش سوزی یا دمای بالا مانع باز شدن درب نشود. آرام بند های ریوبی برای اکثر برای درب های نسبتا سبک یا متوسط تولید می شود، نحوه عملکرد این آرام بند ها هیدرولیکی بوده به صورتی که پس از رها شدن درب یک بار در میانه راه و بار دیگر در انتها سرعت درب را کاهش می دهد تا از کوبیده شدن درب به چارچوب جلو گیری کند.

بهترین مارک آرام بند درب

بهترین مارک آرام بند درب

بهترین مارک آرام بند درب چه ویژگی دارد؟

  1. اندازه مناسب: آرام‌بندها در اندازه‌های مختلفی برای درب‌های با وزن و اندازه متفاوت وجود دارند. انتخاب اندازه‌ای که می‌تواند به طور مؤثر درب را مدیریت کند بدون اینکه ضعیف یا بیش از حد قوی باشد، حیاتی است.

  2. سَبک نصب: سه سبک رایج شامل معمولی (نصب شده روی درب)، بالای چهارچوب (نصب شده در بالای چهارچوب درب)، و موازی (که اجازه می‌دهد درب به هر دو جهت باز و بسته شود) است.
  3. سرعت بسته شدن قابل تنظیم: این امکان را فراهم می‌آورد تا بر اساس تعداد دفعات استفاده از درب و سرعت مورد نظر برای بسته شدن، سرعت را تنظیم کنید.
  4. ویژگی‌های اضافی: برخی از آرام‌بندها ممکن است دارای قابلیت تنظیم برگشت به عقب باشند که از کوبیده شدن درب جلوگیری می‌کند، یا دسته‌های نگهدارنده که امکان نگه داشتن درب در یک زاویه معین را برای عبور و مرور آسان فراهم می‌آورند​​.

گارانتی بهترین جک آرام‌ بند چگونه است؟

برای گارانتی جک آرام بند با توجه به برندی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد و از یک سال تا پنج سال متغیر است. توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش و گارانتی محصول یکی از عواملی است که باعث می‌شود محصول برای شما بهترین کارایی را به ارمغان بیاورد. این نوع جک آرام‌بند ممکن است به تعمیرات نیاز داشته باشند و لازم است تا از خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید.

تکنولوژی به کار رفته در جک آرام‌ بند

جک نصب شده شما باید از امکانات و تکنولوژی لازم برای کنترل درب در هنگام باز و بسته کردن برخوردار باشد تا پس از نصب یا حتی در حین آن به مشکل برنخورید. برای مثال در مورد تکنولوژی به کار رفته در جک آرام بند ، بعضی از انواع آن دارای توقف‌های دوتایی و یا سه تایی هستند که آن‌ها را به شما در ادامه‌ی همین مقاله معرفی خواهیم کرد.

بهترین جک آرام بند درب

بهترین جک آرام بند درب

هزینه‌ و بودجه‌ی در نظر گرفته شده جک آرام بند

بعد از اینکه نوع جک آرام‌بند “Door closer” مناسب برای درب خود را تشخیص دادید باید با توجه به بودجه و هزینه‌ی خود دست به انتخاب بزنید. برای مثل شما حتی اگر بهترین برند این محصول را نیز پیدا کنید اگر بیشتر از بودجه‌ی مورد نظرتان باشد، انتخاب شما فایده‌ای ندارد. پس معقوله‌ی قیمت یکی از چیزهایی است که باید همواره در نظر داشته باشید.

به طور کلی، با توجه به موارد بالا انتخاب بهترین  جک آرام ‌بند به خودتان و نیازتان بستگی دارد و شاید یک محصول که برای دیگری کارکردی نداشته باشد، برای شما بهترین محصول محسوب شود؛ پس حتما به این موارد توجه کنید. از طرفی، در جهت آشنایی با بهترین جک‌ آرام ‌بند تعدادی از برندهای معروف در بالا نام برده شد که بیشتر فروشندگان و توزیع‌کنندگان این محصول از همین برندها استفاده می‌کنند زیرا به نوعی امتحان خود را پس داده‌اند و مورد اطمینان مشتری هستند.

انواع بهترین جک آرام بند درب سنگین

معیارهای گوناگونی برای دسته‌بندی انواع جک‌ آرام ‌بند وجود دارد و به همین دلیل هم دسته‌بندی‌های متفاوتی برای آن انجام شده است که در ادامه به معرفی چند نوع از این دسته‌بندی‌ها خواهیم پرداخت:

دسته‌بندی اول:

1- جک آرام بند یک زمانه

در مدل یک زمانه، سرعت بسته شدن‌ جک‌ آرام‌بند تنظیم شده و منظم نمی‌باشد و آرام بسته شدن در را تضمین نمی‌کند. به همین دلیل، امروزه زیاد از این مدل استفاده نمی‌شود و جز مدل‌های اولیه‌ی این محصول محسوب می‌شود و به آن جک‌های آرام‌بند سری قدیم می‌گویند. علت بی‌صدا بسته نشدن درب، سرعت تنظیم شده در این جک‌ها می‌باشد که به صورت یکسره و بدون توقف بسته می‌شود. توجه داشته باشید که به طور کلی علت اینکه جک‌ آرام ‌بند صدا را کم می‌کند و سرعت را کنترل می‌کند، توقف‌های کمی است که در طول پروسه‌ی بسته شدن درب دارد و باعث دو سرعته و سه سرعته شدن می‌شود که در این مدل چنین چیزی وجود ندارد.

بهترین آرام بند درب آهنی

بهترین آرام بند درب آهنی

2- جک آرام بند مدل دو زمانه

این مدل از جک‌ آرام‌ بند دو زمانه نسبت به مدل‌های جک آرام بند یک زمانه دارای امکانات پیشرفته‌تری می‌باشند. این مدل از جک‌های مورد نظر در واقع همان مدلی هستند که امروزه در درب‌های ساختمان‌های مختلف با انواع کاربری‌ها مشاهده می‌کنیم. جک‌ آرامبند دو زمانه  با داشتن دو توقف، یکی با سرعت بیشتر و یکی با سرعت کمتر، صدای نامطلوب را کاهش می‌دهند و باعث می‌شوند تا بسته شدن در مطلوب‌تر صورت بگیرد. کارکرد این جک آرام‌بند بدین صورت می‌باشد که ابتدا در با سرعت زیادی در حال بسته شدن می‌باشد و وقتی که به فاصله‌ی مشخصی از قفل می‌رسد، توقف صورت می‌گیرد و سرعت دوم که از اولی کمتر است ایجاد می‌شود.

3- جک آرام بند مدل سه زمانه

مدل جک‌ آرام ‌بند سه زمانه دارای سه توقف برای بسته شدن درب می‌باشند. این مدل برای قفل‌های برقی بسیار مناسب هستند زیرا به دلیل ساز و کار سه مرحله‌ای که دارند، فشار بیشتری به این قفل‌ها وارد می‌کنند تا زبانه‌ی درب در جایش قرار بگیرد و بسته شود. در واقع این آرام‌بند‌ها همان مراحل جک آرام ‌بند دو زمانه را دارند و تنها یک مرحله به آن اضافه شده است که فشار وارد شده بر در را بیشتر می‌کند. این مدل برای درب برقی بیشتر کاربرد دارند زیرا بسته شدن این درها به نیروی بیشتری نیاز دارد.

پس در دسته‌بندی اولیه، انواع مختلف آن بر اساس تعداد توقف‌هایی که آرام بند درب سنگین برای بسته شدن در می‌کند تقسیم‌بندی شده‌اند. به طور خلاصه، جک های آرام بند یک زمانه دارای یک توقف هستند و سرعت و صدا در آن کنترل نمی‌شود.

جک آرام بند دو زمانه

جک آرام بند دو زمانه

جک‌ آرام بند دو زمانه و سه زمانه مانند هم عمل می‌کنند و بسته شدن در را هدایت و تنظیم می‌کنند، با این تفاوت که مدل‌های دو زمانه دارای دو توقف و مدل‌ها سه زمانه دارای سه توقف و قدرت بیشتری هستند.

دسته‌ی دوم:

1- آرام ‌بند اتوماتیک

این نوع از آرام بند اتوماتیک  Automatic Door closer” درب، هم عمل باز شدن و هم عمل بسته شدن  را انجام می‌دهد و به گونه‌ای است که نیروی لازم برای باز کردن درب توسط آن‌ بیشتر از نیروی لازم برای بستن درب می‌باشد و این نیروی اولیه‌ توسط الکتریسیته تامین می‌شود.

آرام بند اتوماتیک

آرام بند اتوماتیک

2- آرام ‌بند نیمه اتوماتیک

این نوع از جک‌ آرام‌بند تنها برای بسته شدن در است و در باز شدن نقشی ندارد. بیشتر جک‌های آرام‌بندی که در ساختمان‌های مسکونی و معمولی مشاهده می‌کنیم از این نوع هستند زیرا که نوع اول جک آرام ‌بند برای باز کردن در به انرژی بیشتری نیاز دارد و اغلب افراد معتقد هستند که باز شدن اتوماتیک، نسبت به بسته شدن اتوماتیک اهمیت چندانی ندارد.

به طور خلاصه معیار این تقسیم‌بندی جک‌های آرام‌بند، کارکرد آن‌ها در باز و بسته کردن در بود و شما در بازار این محصول می‌توانید هر دو نوع این جک‌ها را مشاهده کنید و بر حسب نیاز یکی را خریداری کنید.

بهترین مارک آرام بند درب آهنی

بهترین مارک آرام بند درب آهنی

دسته‌ی سوم:

جک‌ آرام ‌بند پنهان

جک‌ آرام‌بند پنهان در سطح زیرین درب و یا در فریم و لنگه‌ی درب پنهان شده‌ است و یا این که در لولای درب قرار دارد. فرایند قرارگیری این جک‌ها به گونه‌ای است که مشاهده نمی‌شوند تا زیبایی درب‌های مکان‌هایی خاص و رسمی حفظ شود.

جک‌ آرام ‌بند نمایان

جک‌ آرام بند نمایان دارای انواع بازوی ملخی، کشویی و غلطکی است و به گونه‌ای روی درب نصب شده‌ است که به راحتی قابل مشاهده هستند. این نوع از جک‌ها نسبت به مورد قبلی رایج‌تر هستند و برای درب‌های خروجی ساختمان‌های مسکونی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این تقسیم‌بندی جک‌ آرام‌بند بر اساس نوع نصب ‌آن‌ها و در دیدرس بودن یا نبودنشان پس از نصب روی در صورت گرفته است و یکی از تقسیم‌بندی‌های رایج آن می‌باشد.

جک آرامبند درب سبک

جک آرامبند درب سبک

 

جک آرام ‌بند بازویی

این نوع جک برای درب‌های خروجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا که نیروی لازم برای بسته نگه داشتن در خارجی را دارد و از این لحاظ مشکلی پیش نمی‌آید و یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. از طرفی، چون درهای خروجی ساختمان‌ها اغلب دارای وزن زیادی هستند، این نوع جک آرام‌بند به خوبی می‌تواند از پس هدایت و مدیریت درب برآید. این جک‌ها بر خلاف جک‌های پنهان داخل در، کاملا دیده می‌شوند.

آرام بند بازویی

آرام بند بازویی

 

جک آرام‌ بند پنهان داخل در

این جک آرام ‌بند نیز مانند مورد قبل برای درهای سنگین کاربرد دارد اما به علت اینکه در داخل در پنهان است بیشتر برای آن بخش‌هایی از ساختمان استفاده می‌شود که دارای یک کاربری به خصوص هستند برای مثال در شرکت‌ها و یا ساختمان‌های اداری از این جک آرام‌بند برای درب سالن‌های همایش استفاده می‌کنند زیرا هم درهای این سالن‌ها معمولا بزرگ و سنگین هستند و هم اینکه از لحاظ جنبه‌ی زیبایی ‌شناسی بهتر است تا جک‌های این درها مشخص نباشد.

جک آرام بند پنهان داخل درب

جک آرام بند پنهان داخل درب

جک آرام‌ بند لولایی

جک‌ های لولایی بر خلاف دو مورد بالا که برای درب‌های خروجی و ورودی کاربرد داشتند و قابلیت هدایت درهای سنگین و عریض را نیز داشتند، برای درهای سبک وکوچک کاربرد دارند و نمی‌توانید از آن برای درهای بزرگ استفاده کنید. از این نوع جک‌ آرام‌بند بیشتر برای درب‌های کابینت‌ها و یا کمدها استفاده می‌شود تا در خودش بسته شود و به علت اینکه در آستانه‌ی بسته شدن سرعت در کمتر می‌شود، برای ظروف داخل کابینت و یا وسایل داخل کمدها بسیار مناسب است و ضربه‌ای ناگهانی به آن‌ها وارد نمی‌شود. این جک‌ آرام‌بند دارای هزینه‌ی کمتری ‌می‌باشد و این هزینه‌ی کمتر هم به علت قابلیت و کاربرد آن‌ها است.

جک آرام ‌بند کفپوش

این نوع آرام‌بند بر خلاف دیگر جک‌ها همانطور که از نامش نیز پیداست به جای اینکه بالای درب نصب شود، در پایین درب و روی زمین نصب می‌شود. بعضی از درها به دلیل ظرافت و نوع کاربردی که دارند مانند درهای شیشه‌ای، امکان استفاده از جک‌  بالای در را ندارند و باید از این نوع استفاده شود. به خصوص برای درهای شیشه‌ای زیرا که ظاهر این درها بسیار مهم است و سنگینی جک‌ها معمولی ممکن است باعث آسیب رساندن به آن‌ها شود. جک‌ آرام‌ بند کفپوش  ، روی زمین نصب می‌شود و هیچ کدام از قطعات آن قابل مشاهده نیست.

 

مزایای استفاده از آرام بند درب سنگین

  1. طراحی برای ترافیک سنگین: آرام بند درب سنگین برای استفاده در مکان‌هایی با ترافیک متوسط تا سنگین مانند مغازه‌ها مناسب هستند که در آن درب‌ها مکررا باز و بسته می‌شوند​​.
  2. استحکام بالا: آرام بند درب سنگین اغلب دارای قطعات محکم‌تری هستند که می‌توانند وزن و استفاده‌ی بیشتری را تحمل کنند و در نتیجه دوام بیشتری دارند.
  3. کاهش صدا و سایش: آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که صدا و سایش ناشی از باز و بسته شدن مکرر درب‌ها را کاهش دهند.
  4. ظاهر پنهان: برخی از آرام بند درب سنگین ، مانند مدل‌های مخفی، وقتی که درب بسته است دیده نمی‌شوند، که به زیبایی محیط کمک می‌کند.
  5. قابلیت تنظیم: بسیاری از آرام بند درب سنگین قابلیت تنظیم سرعت بسته شدن و نیروی کشش را دارند، که اجازه می‌دهد تا آن‌ها را بر اساس نیازهای خاص هر درب تنظیم کرد.

سخن آخر

سعی کردیم انواع بهترین آرام بند که در بازار ایران می توانیم تهیه کنیم در اینجا معرفی کنیم. شما می توانید مدل انتخابی برای خرید بهترین جک آرام بند درب آهنی در وب سایت آتی دُر ثبت سفارش کنید و اگر به راهنمایی بیشتر دارید با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

3 دیدگاه

    • سلام برای انتخاب دقیق تر بهترین جک های آرام برای درب های سنگین پیشنهاد می کنیم با کارشناس فنی ما مشورت کنید. اما برند های NHN و تسا از نظر کیفیت خیلی خوب هستند و برند های روستیک و بلّا کیفیت مناسب و اقتصادی تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی