راهنمای خرید قوی ترین آرام بند

 

قوی ترین آرام بند

قوی ترین آرام بند

قوی ترین آرام بند

یکی از اجزایی که به صورت اختیاری می توانید بر روی انواع درب های مختلف مانند سنگین و سبک نصب کنید تا به وسیله آن عمر قفل ‌در و همچنین دیگر اجزای آن را به طور قابل توجهی افزایش داده و مانع خراب شدن زود به هنگام آنها خواهد شد، درب ها به وسیله این جز دیگر با سرعت و شدت بسیار زیاد بسته نخواهد شد و بعد از هر بار باز و بسته شدن می‌توان آن را به راحتی رها کرد تا خودش به آرامی و بدون صدا بسته شود، یکی از موارد استفاده و کاربرد این محصول که مورد توجه افراد قرار گرفته است استفاده در درب‌های سنگین می‌باشد به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای جامع و کامل را برای خرید قوی ترین آرام بند درب های سنگین و همچنین فوق سنگین را به شما ارائه دهیم تا با افزایش آگاهی بتوانید یک انتخاب مناسب و خرید به صرفه را داشته باشید.

قوی ترین آرام بند برای درب های فوق سنگین

در گذشته این محصول کاربردی وجود نداشت به همین دلیل درب‌های سنگین به خاطر محکم بسته شدن و وارد آمدن فشار زیاد به آنها،دچار خرابی و آسیب‌های فیزکی زیادی می‌شدند اما برای جلوگیری از این گونه آسیب‌ها مهندسان ماهر و متخصص به فکر پیدا کردن راه حل افتاده و توانستند آرام بندهای مناسب برای درب های‌سنگین و فوق سنگین را طراحی، تولید و عرضه کنند همچنین در طی زمان با توجه به نیاز و کاربردهای مختلف  امروزه می‌توان آنها را در سه مدل مختلف تقسیم بندی کرد که در ادامه این سه مدل از قوی ترین آرام بند ها را برای شما به طور کامل شرح خواهیم داد.

انواع قوی ترین آرام بند درب های فوق سنگین مختلف به صورت زیر هستند:

  • آرام بند یک زمانه

مدل‌های یک زمانه را می‌توان جز دسته قدیمی ترین و کلاسیک ترین نوع آرام بند ها به شمار آورد زیرا از قابلیت بستن آرام درب برخوردار نیستند و تنها می‌توانند در صورت باز بودن درب آن را ببندند به همین خاطر با گذشت و طراحی مدل های دو زمانه و سه زمانه دیگر کاربرد این مدل بسیار کم شد به طوری که می‌شود آن را منسوخ شده به حساب آورد چون تنها در درب‌های قدیمی یافت می‌شوند.

  • آرام بند دو زمانه

آرام بندهای دو زمانه door closer قابلیت استفاده بر روی انواع درب هایی با قفل های سنتی و مدرن مانند درب های قدیمی و ضد سرقت است علاوه بر آن در هنگام بسته شدن با یک توقف در ابتدای بسته شدن و یک توقف دیگر در فاصله ای به میزان30 سانتی متر از چهارچوب درب باعث می‌شود تا درب بدون ایجاد هیچ گونه صدای نامطلوب و فشار بیش از اندازه ای بسته شود البته می‌‌توان میزان سرعت بسته شدن آن را نیز به صورت دستی شدن تغییر داد و آن را تنظیم نمود، این ویژگی‌ها باعث شده تا یکی از قویترین آرام بند ها برای استفاده جهت درب های فوق سنگین شناخته شود.

  • آرام بند سه زمانه

یکی دیگر از مدل های آرام بند است که با نام دیگر سرعت نیز در میان مردم شناخته می‌‌شود این مدل عملکردی شبیه مدل قبلی یعنی دو زمانه دارد با این تفاوت که هنگام بسته شدن درب از داخل رفتن زبان جلوگیری می کند همچنین قابل تنظیم سرعت می باشد خصوصیات موجب شده افراد بیشتر تمایل به خرید آن پیدا کنند.

حال با آگاهی در مورد مدل مختلف قویترین آرام بند ها یک سوال مهم در مورد تفاوت آرام بندهای دو زمانه و سه زمانه ممکن است برای افراد پیش آید که فرق این دو در چیست و بهتر است کدام یک از آنها را به کار برد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که در مورد مدل دو زمانه، آرام بند در دو مرحله سرعت بسته شدن درب را کاهش می‌دهد و در نهایت در مرحله آخر با یک سرعت تقریباً ثابت آن را می‌بندد ولی در مدل سه زمانه در تا مرحله نهایی با یک صورت بسته شده و در مرحله نهایی فشار زیادی برای جلوگیری از شدت بسته شدند به آن وارد می‌آورد، شما می توانید با توجه به نوع درب و همچنین سلیقه خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید البته هرگاه در انتخاب دچار مشکل شدید می‌توانید به راحتی از کارشناسان خبره در این حوزه مشورت گرفته و از نظریات آنها برای انتخاب قوی ترین آرام بند استفاده کنید.

خرید قویترین آرامبند درب

خرید قویترین آرامبند درب

 

پیشنهاد آتی دُر :  بهترین جک آرام بند را مطالعه کنید!

راهنمای خرید آرام بند وزن های مختلف

حال اگر نمی دانید که برای درب هایی با وزن های مختلف باید چه نوع آرام بندی تهیه کنید تا به وسیله آن بتوانید فشار ناشی از بسته شدن درب را کنترل کنید لازم است مطالب گفته شده در زیر را با دقت مطالعه نمایید.

قوی ترین آرام بند ها  مناسب برای وزن‌های مختلف عبارت اند از:

  • وزن 20 تا 60 کیلو گرم: گفتنی است که درب‌های چوبی، چدنی، آلومینیومی به دلیل سبک بودن وزن آنها در مقایسه با درب‌های دیگر ،می‌بایست از آرام بندهایی با جنس آلومینیوم استفاده کرد زیرا آنها بادوام بوده و همچنین از قیمت پایین تری نیز برخوردار هستند بنابراین اگر درب های شما و قدیمی آن28 کیلوگرم دارد استفاده از این نوع آرام بندها به شما توصیه می‌شود.
  • وزن 60 تا 80 کیلو گرم: درب‌های فلزی که ارتفاعی تقریباً 4 متر و همچنین دارای عرض 1.10 می‌باشد بهتر است از قوی ترین آرام بندهایی که از عملکرد فنر قوطه استفاده می‌کنند و جز دسته دو زمانه هستند استفاده شود زیرا این مدل قابلیت سازگاری با قفل‌های مختلف برقی نیز را داد که به کمک آن می‌تواید اطمینان کامل از آرام بسته شدن درب 60 تا 80 کیلو گرمی اطمینان خاطر پیدا کنید‌.
  • وزن 80 تا 120 کیلو گرم: برای این گونه از درب ها که به نوعی درب‌های سنگین به حساب می‌آیند پیشنهاد می‌شود تا از آرام بندهایی که عملکرد آنها به صورت هیدرولیکی است و همچینین در دسته سه زمانه ها قرار می‌گیرند استفاده کنید چون درب‌های سنگین دارای ارتفاعی برابر با 2.80 متر و همچنین عرض 1.40 متر هستند که همین اندازه و وزن 80 تا 120 کیلوگرمی آنها باعث می‌شود تا تنها گزینه مناسب همین آرام بند های گفته شده باشد البته توجه داشته باشید که این مدل تنها برای درب‌های فلزی مناسب است زیرا درب های چوبی و… به اندازه درب های آلومینیومی سنگین نیستند.
  • بیش از 120 کیلو گرم یا فوق سنگین: معمولا درب‌های آلومینیومی و همچینین چدنی که به عنوان درب پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند باید برای آنها از آرام بندهای مخصوص و با کیفیت استفاده شود زیرا در غیر این صورت اگر درب پارکینگ با فشار و قدرت زیاد بسته شود ممکن است برای شما ضررهای مالی و جانی زیادی به همراه داشته باشد به همین دلیل توصیه می‌شود که در این مواقع از قوی ترین آرام بند های که مناسب برای نصب بر روی درب های ضد حریق و همچین توانایی بستن درب هایی با وزن بیش از 120 کیلوگرم یا همان فوق سنگین استفاده نمایید.

بعد از آن که با راهنمای خرید قوی ترین آرام بند مناسب برای وزن های مختلف درب آشنا شدید می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت فروش به راحتی و بدون کوچک ترین مشکلی با مشاوران در این زمینه مشورت کرده و آرام بند مناسب درب خود را تهیه کنید.

راهنمای خرید قویترین آرام بند

راهنمای خرید قویترین آرام بند

 

 

 خرید قوی ترین آرام بند

اگر از بسته شدن با صدای مهیب درب خانه و یا پارکینگ خود بیزارید و یا این که از آرام بندهای بی کیفیت قبلی خسته شده اید، حال قصد خرید قوی ترین آرام بند را دارید بهتر است قبل از انجام هر گونه اقدامی برای خرید از یک راهنمای خرید خوب کمک بگیرید تا بتوانید بهترین نوع آرام بند را متناسب با درب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

فروش قوی ترین آرام بند

فروش قوی ترین آرام بند

 

یک سوال مهم که باید قبل از خرید حتما به آن پاسخ دهید آن است که چرا باید از قوی ترین آرام بندهای موجود در بازار برای درب‌های جدید استفاده کنیم؟

پاسخ این سوال بسیار روشن و ساده است زیرا که به کار بردن آرام بند دارای فواید و مزایای زیر می‌باشد:

  • حفظ بیشتر حریم خصوصی: این محصول در مکان‌های پر ترددی مانند بیمارستان، فروشگاه‌های بزرگ و… می‌تواند با بسته شدن خودکار خود به حفظ هر چه بیشتر آرامش و اطمینان خاطر افراد کمک بزرگی کند چون برای مثال در هنگام سرقت حرکت سارق را کند کرده و مانع از خروج سریع او می‌گردد به همین علت بسیاری از افراد علاقه زیادی به استفاده از قوی ترین آرام بندها را پیدا کرده اند و فروش آنها در بازار به روش سنتی و همچنین آنلاین روز به روز در حال افزایش است.
  • افزایش میزان امنیت: در محیط‌هایی که می‌بایست از میزان امنیت بیشتری برخوردار باشند مانند بانک ها، صرفی ها و… بهتر است از قوی ترین آرام بند های درب‌های سنگین و فوق سنگین استفاده کنند تا به کمک آن امنیت بیشتری را برای محیط فراهم کنند.
  • کاهش یافتن مصرف انرژی: همانطور که میدانید امروزه میزان مصرف انرژی در مقایسه با گذشته بالا رفته است به همین دلیل افراد همواره به دنبال راهی برای کاهش مصرف انرژی و همچنین پایین آوردن هزینه‌های خود می‌باشند بنابراین بهترین پیشنهاد برای این افراد استفاده از آرام بندها می‌باشد زیرا هنگامی که درب بسته می‌شود مسیر ورود و خروج هوا نیز بسته می‌گردد و با این کار از هدر رفتن میزان زیادی انرژی جلوگیری می‌نماید.
  • محافظت کردن در برابر شعله های آتش: درب‌هایی که به آرام بند مجهز هستند در هنگام آتش سوزی بهترین کمک را به نجات دادن جان انسان ها می‌کنند زیرا درب‌های دیگر سریعا بسته شده و فرصتی برای فرار به افراد نمی‌دهند به همین خاطر میزان تلفات در هنگام آتش سوزی در ساختمان هایی که از آرام بند برای آرام بسته شدن درب‌ها استفاده می‌کنند بسیار کم تر است.

پس از آن که با مزایای استفاده از قوی ترین آرام بند ها آشنا شدید بهتر است به شرح چند نکته کاربردی برای انتخاب این محصول بپردازیم.

نکات مهم برای انتخاب صحیح قوی ترین آرام بند:

  • انتخاب آرام بند متناسب با وزن درب: اگر از آرام بند هایی با قدرت بالا برای درب های سبک استفاده شود علاوه بر آن که مزایای گفته شده در بالا را نخواهد داشت بلکه می تواند مشکلات بسیار زیادی نیز برای شما به همراه داشته باشد بنابراین قبل از خرید توصیه می‌شود حتما از وزن درب مورد نظر خود اطمینان داشته پیدا کنید.
  • میزان کیفیت: کیفیت یکی از اصلی ترین و مهم ترین عواملی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشید زیرا اگر این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد بعد از مدت کوتاهی استفاده نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا خواهد نمود بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتما از مراکز معتبر و شناخته شده قوی ترین آرام بند را تهیه کنید.
  • قیمت مناسب: جالب است بدانید که برخی از شرکت‌ها جنس های بی‌کیفیت خود را به صورت متقلبانه با قیمت‌های گزاف به مشتری‌های ناآگاه می‌فروشند به همین خاطر همواره گول قیمت را نخورید و به دنبال خرید این محصول از شرکتی کنید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم قیمت آن معقول و مناسب باشد.

درخواست مشاوره خرید آتی در

برخی از این گونه مسائل مانند قیمت و کیفیت تبدیل به یکی از دغدغه های مهم خریداران این محصول شده است مخصوصا در مکان های عمومی که میزان تردد زیاد می‌باشد، فروشندگان معتبر در این حوزه برای رفع کامل این دغدغه امکان فروش قوی ترین آرام بند ها را به روش اینترنتی و آنلاین میسر کرده اند بنابراین از این پس خریداران می‌توانند به راحتی با مراجعه به سایت فروش این شرکت ها محصولات متنوع را مشاهده کرده و با توجه به اندازه و وزن درب مورد نظر خود یک آرام بند را انتخاب و خریداری کنند علاوه بر آن اگر در مسائلی دچار تردید شدند، می‌توانند به راحتی تقاضای ارتباط با کارشناس را کنند و بعد از انجام مشورت‌های لازم آرام بند مناسبی را با قیمت بسیار معقول و مناسب خریداری کند تا بعد از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن در ادرس تعیین شده توسط مشتری به دست آنها برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی