انواع درب کرکره ‌ای ضد سرقت آتی در

کرکره ضد سرقت

بهترین راه برای افزایش امنیت; درب کرکره ای ضد سرقت

در گذشته مغازه‌ها، پاساژها، بانک‌ها و … به وسیله درب‌های کرکره‌ای معمولی محافظت می‌شدند. این درب‌ها به دلیل جنس ضعیف (عموماً از حلب و فلزات ضعیف) و نداشتن استاندارد کافی و مناسب بعضاً توسط سارقین و افراد شرور مورد تعرض و سرقت قرار می‌گرفتند. با گذشت زمان و گسترش فناوری در این حوزه درب‌هایی ساخته شده‌اند که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا علاوه به زیبایی، امنیت را برای اماکن به ارمغان آورده است. این درب‌ها به صورت کرکره‌ای بوده و به کمک یک موتور الکتریکی و ریل باز و بسته می‌شوند. درب کرکره ای ضد سرقت هم اکنون توانسته نیاز اکثر صاحبان مشاغل، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، صرافی‌ها و طلافروشی‌ها را به لحاظ امنیت تأمین نماید. تا جایی که امروزه شاهد استفاده روز افزون از درب کرکره ای ضد سرقت در اقصی نقاط کشور پهناورمان ایران هستیم. بنابراین اگر شما دارای کسب و کار فعال هستید، می‌توانید با استفاده از درب های کرکره ای ضد سرقت امنیت محیط کسب و کار خود را افزایش دهید.

درخواست مشاوره خرید آتی در

پیشنهاد آتی دُر : بهترین روش ها برای بالا بردن امنیت کرکره برقی را مطالعه کنید!

طرز کار درب کرکره ‌ای ضد سرقت چگونه است؟

درب کرکره‌ برقی در انواع و ابعاد گوناگون برای محیط‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود. در این بخش قصد داریم درباره نحوه عملکرد (طرز کار) درب کرکره ای ضد سرقت صحبت کنیم. در این مدل از کرکره برقی با بهره گیری از تیغه‌های فولادی “Roller Shutter Slat” یک درب مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و آسیب تولید شده است. این گونه درب‌ها با تیغه‌های ضخیم فولادی و درهم‌تنیده شده سبب وجود یک سد قوی در برابر نفوذ و ضربه می‌شود. با نصب درب ضد سرقت مدل کرکره ای می‌توانید امنیت اماکن خود را تا حد زیادی افزایش دهید. کیفیت و نحوه ساخت این درب‌ها سبب شده تا سازندگان آنها، ضد سرقت بودن محصولات خود را تضمین نمایند. یعنی در صورت نفوذ به محیط و سرقت، شرکت سازنده خسارت مصرف کننده را پرداخت می‌نماید. به عبارت دیگر این ضمانت نشان دهنده کیفیت و ویژگی منحصر به فرد این درب‌ها است.

به لحاظ اینکه درب کرکره ای ضد سرقت از ساختار، کیفیت و امنیت بالایی برخوردار است؛ از نظر قیمت نیز نسبت به سایر مدل‌ها در سطح بالاتری قرار دارد. به همین دلیل قیمت درب کرکره ای ضد سرقت بیشتر از قیمت سایر درب‌های کرکره‌ای است.

تفاوت درب کرکره ‌ای ضد سرقت با درب‌های کرکره‌ ای معمولی

از لحاظ ساختاری درب‌های ضد سرقت و معمولی شباهت زیادی با یکدیگر دارند. اما به لحاظ کلی و نحوه کاربرد درب ‌های کرکره ‌ای ضد سرقت یک جا قفلی در سمت راست و چپ تیغه انتهایی کرکره برقی وجود دارد. افراد می‌توانند با نصب یک قفل در جا قفلی تنها خودشان درب را باز و بسته نمایند. البته به یاد داشته باشید پس از اینکه به وسیله ریموت، کرکره برقی به پایین‌ترین حد خود رسید و متوقف شد، قفل را در جا قفلی قرار دهید. در هنگام باز کردن درب نیز به همین صورت ابتدا قفل را از جا قفلی باز نموده و سپس با ریموت درب را باز نمایید. همچنین توجه نمایید که به منظور افزایش امنیت درب ضد سرقت مدل کرکره ای پس از نصب قفل در جا قفلی جریان برق در مدار و موتور قطع می‌شود و تا زمانی که قفل را باز نکنید، جریان برق به مدار باز نمی‌گردد و نمی‌توانید درب را باز کنید. این مدل از درب های کرکره ای ضد سرقت از امنیت بالایی در بین سایر انواع درب‌ برقی برخوردار هستند.

پیشنهاد آتی دُر : انواع قفل کرکره برقی  را مطالعه کنید!

ویژگی‌های درب کرکره ای ضد سرقت

یکی از موارد و نکات مهم برای فروشگاه‌ها، بانک‌ها، ساختمان‌ها و … مقوله امنیت است. برای فراهم نمودن امنیت در این گونه محیط‌ها می‌بایست از درب های کرکره ای ضد سرقت استفاده کرد. از آنجایی که امروزه بنا به دلایل مختلف سرقت و شرارت زیاد شده، استفاده از این درب‌های ضد سرقت بیش از پیش احساس می‌شود.

  • کرکره‌های قدیمی به صورت دستی بالا و پایین می‌شدند. این مدل از کرکره علاوه بر اینکه به راحتی باز می‌شد و امنیت کافی نداشت، برای باز و بسته نمودن آن نیروی بدنی زیادی صرف می‌گردید. اما در درب کرکره ای ضد سرقت تنها با باز کردن قفل و فشار دادن دکمه ریموت کنترل به راحتی درب باز می‌شود. این کار تنها سبب حفظ سلامتی صاحبان مشاغل می‌شود، بلکه افزایش امنیت محیط کسب و کار آنها را نیز به ارمغان می‌آورد.
  • با ورود درب کرکره‌ ای اتوماتیک به بازار به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مثل مقاومت بالا، زیبایی و سهولت در نحوه عملکرد و کار با آن توانست طرف‌داران زیادی را به سمت خود جلب کند. تا جایی که امروزه اکثر معماران و ساختمان سازها برای درب ورود و خروج ساختمان و پارکینگ‌ها از کرکره‌های برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند.
  • همه درب‌های کرکره ‌ای از امنیت مطلوبی برخوردارند. اما درب ضد سرقت مدل کرکره ای نسبت به سایر مدل‌ها امنیت بیشتری دارد و همان گونه که از نام آن پیداست، ضد سرقت هستند.
  • برای افزایش امنیت درب کرکره ای ضد سرقت می‌توان با اتصال قرقره به دو طرف ریل‌های آن شرایطی فراهم ساخت تا در صورت وارد کردن ضربه شدید به درب ریل‌های آن خارج نشود و آسیبی به کرکره و دیگر اجزای درب وارد نگردد.
  • در صورت استفاده از درب های کرکره ای ضد سرقت تا حد زیادی از ورود حشرات، گردوغبار و نور آفتاب به درون محیط جلوگیری می‌گردد. به همین جهت از این درب‌ها می‌توان در اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی، گلخانه‌ها، داروخانه‌ها و … استفاده کرد تا علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای محیط، سلامت و بهداشت مواد خوراکی، مواد بهداشتی و دارویی نیز حفظ شود.
  • این سیستم به سنسور مخصوص برای شناسایی افراد مشکوک و غریبه مجهز گردیده است. علاوه بر این می‌توان با اتصال  کرکره ضد سرقت به دوربین و دزدگیر مغازه، فروشگاه، صرافی، طلافروشی و … تا حد بسیار زیادی امنیت محیط را افزایش داد. در این گونه موارد سیستم دزدگیر در صورت تعرض شخص یا اشخاص به محیط کسب و زندگی، به سرعت افراد را آگاه می‌سازند.

قیمت درب کرکره ای ضد سرقت

کرکره ضد سرقت

با توجه به تنوع درب ‌های کرکره ‌ای ضد سرقت در بازار و همچنین نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد و تجهیزات مورد نیاز نمی‌توان قیمت دقیق و مشخصی برای این محصول تعیین کرد. علاوه بر این با توجه به ابعاد و اندازه محل قیمت درب کرکره ای ضد سرقت متغیر است. هر چه طول و عرض درب بیشتر باشد، به طبع از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود. علاوه بر این با توجه به اندازه درب می‌بایست از موتور الکتریکی متناسب با آن استفاده کرد. عمده قیمت درب رول آپ مربوط به نوع و اندازه تیغه‌ها و موتور به کار رفته در آن است.

2 دیدگاه

  1. ساختار و کیفیت این درب ها واقعا عالیه از نظر امنیت هم واقعا بی نظیرن
  2. سلام ما از درب کرکره ای ضد سرقت استفاده میکنیم خیلی عالین امنیت بالایی دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی